Log in

View Full Version : 2 цилиндара ги нема



arieca155
26-12-2005, 23:13
приятел мои се оплака 4е ,гаси колата,пали и два цилиндара отказали.вадат кабели от капа4ките и от двете д. капа4ки по 2 кабела нямат ток.за мен това е комутатори.ВАПРОСА:така ли е,ако да колко пари са,имали такива 2 употреба при италиянеца пак колко са.или от какво така.?
БЛАГОДАРЯ.
КОЛАТА Е 155/2.0

alf
27-12-2005, 10:14
ако има фирясал комутатор не би трябвало да не работят цилиндрите. в смисъл че всяка свещ на цилиндъра е на различен канал, т.е. ако е изгорял единия колата ще си работи на 4 свещи само. иначе комутатора върви с бобината и цената беше мисля около 250-300лв нов. обаче става и от 33ка, второупотребен примерно. обаче така както го описваш не разбрах много добре, но пак ти казвам ако изгори комутатора двигателя ще си работи съвсем нормално с леко понижена мощност (аз бях така сума време и въобще не бях разбрал че имам проблем)

virusalfa
27-12-2005, 10:54
ако има фирясал комутатор не би трябвало да не работят цилиндрите. в смисъл че всяка свещ на цилиндъра е на различен канал, т.е. ако е изгорял единия колата ще си работи на 4 свещи само. иначе комутатора върви с бобината и цената беше мисля около 250-300лв нов. обаче става и от 33ка, второупотребен примерно. обаче така както го описваш не разбрах много добре, но пак ти казвам ако изгори комутатора двигателя ще си работи съвсем нормално с леко понижена мощност (аз бях така сума време и въобще не бях разбрал че имам проблем)май и от лада стават-от новите модели

Venci
27-12-2005, 11:33
Тая работа дето вадите кабелите на свещите докато работи двигателя е меко казано неразумна :!:

vankata 155 gta
18-03-2007, 18:37
:idea: ами един комутатор струва 48 лв(унипоинт)моят си го сменух и сега колата лети

Bobo
18-03-2007, 22:13
Тая работа дето вадите кабелите на свещите докато работи двигателя е меко казано неразумна :!:

Я сега обесни що така :?:

vovata
19-03-2007, 07:21
Ако единия комутатор не работи нетрябвали да се отразява на свещите,примерно да са черни ?

koko
19-03-2007, 09:22
Относно казаното от колегата, че комутатора вървял с бобината искам да кажа, че дълбоко греши. На мен ми се наложи да сменя два и всеки /не помня марката му/ струваше около 70 лева. И колата ми /Алфа 155 1.7 8ве/ наистина си работеше на два цилиндъра и то точно от комутаторипе. Докато стигна до тях проверих всичко по двигателя и си беше наред. Така че, на колегата пуснал темата искам да кажа, че е напълно възможно да е от комутатора и да не е само един изгорелия такъв. Смяната е работа точно за пет минути иначе. Вече две години си карам колата без проблем. Успех!

pr_00f
19-03-2007, 09:33
Tя тая тема е само на 2 години, ама нейсе.

Kostadin
19-03-2007, 09:35
Така че, на колегата пуснал темата искам да кажа, че е напълно възможно да е от комутатора и да не е само един изгорелия такъв.

Ако причината колата да работи на 2 цилиндъра е от комутатор то задължително трябва да са се прецакали и двата, защото всеки цилиндър получава искра от всяка една от двете бобини, а както знаете всяка една от тях си работи с отделен комутатор :wink:

alf
19-03-2007, 14:05
хаха зависи как са оплели кабелите :lol:
и колега плочката върви оригинално с бобината на 3 места питах вкл. в бош и навсякъде ми ги даваха комплект.
иначе да и аз сложих друга плочка на старата бобина

hsr
11-09-2007, 12:54
И при мен отвчера се появи същият проблем.Отначало колата само прекъсваше отвреме навреме все едно гасне за момент и веднага пак пали.Отвчера обаче сякаш започна да работи на 2-3 цилиндъра.Пробвах да откача единия комутатор и колата работи по същия начин само с другия.След това закачих този който бях откачил първо и откачих втория-колата въобще не може да запали.Възможно ли е да ми е изгорял комотатора на едната бубина и колата да работи само на една?А това прекъсване което дали не се е получавало от това,че този който е изгорял преди си е работил,но е прекъсвал отвреме на време и колата затова е придърпвала?