View Full Version : нов внос или кола от форума?
Цените вече са такива. По-добре да вземеш Алфа от колега, дори и за някой лев повечко. Поне ще знаеш, че е гледана ( е не е 100% :tooth:) Има толкова 156-ци във форума, които се продават. Това е моето мнение.:gangstah:
Забрави тоя филм, всеки скача на нов внос, особено ако е с 1000-1500 лева по-евтина от форумна на същата възраст...
Забрави тоя филм, всеки скача на нов внос, особено ако е с 1000-1500 лева по-евтина от форумна на същата възраст...
Е да, и не смятат колко е първоначалното обслужване. :tooth: А точно на този модел не е от най-евтините :idea2: Ако някой реши да взима кола от форума може да проследи някои работи за колата, или най малкото да разбере какъв е собственика.
tupantekno
12-02-2009, 13:53
Това че колата изглежда добре отвън не значи нищо.Ако трябваше сега да избирам дали да си взема кола от некоя обява в мобилето или от обява във форума бих избрал второто без колебание, нищо че ще ми се върже повече кинти.Щото и аз така гледах оферти от мобилето и си харесах една лачена ама после като я взех кво стана.....не ми се говори.
Както и да изглежда, ще си купиш кола на 10 години. Просто няма такъв филм кола на тези години да е читава
Сериозно?
ФЕРАРИСТ
12-02-2009, 15:55
Аз въпреки че досега две имам от мобилето, просто изкарах бесен късмет, че фърлих пари повече от мерак, отколкото по нужда.....но повече нов внос - никога....
Сериозно?
Ъхъ :tooth: 10 годишни кенефи, дъге :mf_Flush:
ЛИчно аз съм за нов внос, с нЕкои изключения тук, форума които се продават, над 90% от колите на старо у нас са от нов внос, това е истината, имаше и анкета преди време, който не го мързи да рови.
Видях бая кенефи и на 4 години, а за един на 5 просто се чудех, то като че ли е било такси на циганин, как не го е срам да му иска цената, а беше подържано "в едни сервиз в центъра"/АЛ Ауто така заяви важно собственика му/ та така, всеки си има мнение,,,с две думи предпочитам като цяло новия внос, ако човека се съгласи на диагностика, където ти му кажеш, значи не е поне с нечестни намерения, а гаранция има ако си купиш нова, друга гаранция търси във Франция :pimp:
ФЕРАРИСТ
12-02-2009, 20:19
Преди 2 дена ме викна едно аверче в Сливен да видим една 156 само да видя с Алфадиага какви отчитания ще дадат разните боклуци там, преди да я кара да я гледат отдолу - двойка, бензин, 2000 година, имаше 18!!! грешки записани....бях виждал най много 8, но тая ме разби......иначе уж всичко си отчиташе в поносимите норми, а после ми каза че въпреки че нещо потропвало, колата вървяла като луда.....
ЛИчно аз съм за нов внос, с нЕкои изключения тук, форума които се продават, над 90% от колите на старо у нас са от нов внос, това е истината, имаше и анкета преди време, който не го мързи да рови.
Видях бая кенефи и на 4 години, а за един на 5 просто се чудех, то като че ли е било такси на циганин, как не го е срам да му иска цената, а беше подържано "в едни сервиз в центъра"/АЛ Ауто така заяви важно собственика му/ та така, всеки си има мнение,,,с две думи предпочитам като цяло новия внос, ако човека се съгласи на диагностика, където ти му кажеш, значи не е поне с нечестни намерения, а гаранция има ако си купиш нова, друга гаранция търси във Франция :pimp:
Значи си решил да си караш 11 годишната Алфа докато я върнеш за скрап, или ще си купуваш и по-нови докато събереш цял музей? Така излиза поне по твоята логика;-)
raffaello
13-02-2009, 18:24
преди години бях харесал една 156-ца в мобилето, снимките бяха много яки, колата изглеждаше супер, а цената беше с 1500-2000 лв по-евтино от останалите в момента.
колата беше в София, хванах пътя и отидох да я видя, на живо нещата бяха съвсем друга работа, дори не поисках да я запалят, беше пълен кенеф, а на снимките лъсната избръсната
разгледах други алфи из София и така и не ми хванаха око, след като се върнах в Поморие видях пак в мобилето друга в Белене, хайде на другия ден в Свищов, на снимките пак беше ОК на живо друга картинка
прибрах се и пак в мобилето и пак в София, е тоя път вече се върнах с кола, има коли които те грабват
е за това говоря, отиди виж на живо и прецени на място, кола по снимки не се купува
....хванах пътя и отидох да я видя, на живо нещата бяха съвсем друга работа, дори не поисках да я запалят
Е точно това е ситуацията, ако се гледа кола по картинка. Преди половин година и аз ги гледах по снимките и като отидех на борсата и направо побягвах. Хората там с това си изкарват хляба. Колите са измити и излъскани външно до блясък и се снимат от такива ъгли, че да има максимален блясък. Снимките много лъжат, защото гледаш една излъскана кола, но като я погледнеш отблизо и веднага забелязваш фалша - лъсната кочина. Даже е често срещана гледка как продавачите си пастират стоката докато чакат клиент да се закачи.
Колега lyuboo, именно затова колата се гледа на място и ако не си достатъчно подготвен трябва задължително да си с човек, който разбира и има представа от марката и модела, независимо дали ще я караш на диагностика. Kогато се купува кола втора ръка (особено пък от Горубляне или друга автоборса), ходенето на диагностика е задължително и то трябва да предвидиш пълна диагностика, тоест ходова част и двигател, защото това ще ти спести много неприятни изненади и ще ти даде възможност да си направиш сметка колко пари реално ще ти струва. Все пак и от джамбазите се намира някой и друг, който е добронамерен и може да се съгласи да отидете на диагностика в посочен от теб сервиз. Избягвай да ходиш във Ванто или друг близък до борсата сервиз, защото 99% е сигурно, че джамбазина се познава с тях. Разбира се диагностиката също не може да ти гарантира на 100%, че примерно всичко е на 6 с мотора, защото съществуват методи някои неща да се прикрият умело за известно време, но часовника на бомбата цъка неумолимо и след определен период от време, гризваш дръвцето - има за такива случаи писано във форума. Така, че покупката на кола втора ръка е преди всичко късмет.
Значи си решил да си караш 11 годишната Алфа докато я върнеш за скрап, или ще си купуваш и по-нови докато събереш цял музей? Така излиза поне по твоята логика;-)
Точно така, карам си я докато може, аз не карам много, колата е добро състояние, какво като е стара, навсякъде карат стари коли, въпроса е да е в ред, пък след години ще му мислим :) Доскоро търкалях една много дърта шкода на баща ми, която беше на 31 години и нямаше кой знае какви проблеми, тая ми е само за кеф./моята я взех на 9 години, на 11 ще стане живот и здраве през септември/
Преди време един колега се върна от Швейцария където видял някакъв дърт кадет и много беше впечатлен, как се карало такава кола...:pizza:
Аз пък карам доста, дето се казва и до тоалетната ходя с кола, и не мога да си позволя да разчитам на случайността един 10 годишен автомобил да се окаже що годе читав. Опита ми е показал че това никога не е така, а така нареченият "нов внос" на 10-15 годишни автомобили е най-сигурната рецепта за финансова катастрофа;-)
Всичко е относително, прочети в новия Ауто Билд, където пише че 4-5 годишна кола в Дубай се смята за антика, а при нас преди 1990 масово колите бяха дърти соц кранти.
И в момента над 50-60% от колите са над 20 години, но броя на катастрофи поради техническото състояние у нас е под 1%.
Колата в зависимот от карането се нуждае от подръжка, при новата си си предплатил подръжката в момента на купуването, при старата пък взимаш по евтино и можеш да вкараш за подръжка, която обаче винаги е в пъти по евтина от новата.В Европа имат по големи доходи, отделно се стимулират за купуват нови продукти, за да върви икономиката, да не говорим това за потребителско общество в САЩ.Старата кола е нещо практично и удобно за страни като нашата с ниски доходи.
Познавам хора с 500 и повече хиляди км със соц коли, карани яко, тоест нямаха нищо от качеството на сегашните автомобили, възрастта не е порок, с други думи :)
И в този аспект, пак в този брой има тест на Алфа 159 след 100 хил км-е всичко е в супер форма след този пробег.Моята е на 121 хил км я взех, потвърденно от виден спец от алфистите, е какво като е на 10години.., ако имах излишни 100 -200 хиляди, щях да дам 50-60 х. за нова, иначе никога
Преди 2 дена ме викна едно аверче в Сливен да видим една 156 само да видя с Алфадиага какви отчитания ще дадат разните боклуци там, преди да я кара да я гледат отдолу - двойка, бензин, 2000 година, имаше 18!!! грешки записани....бях виждал най много 8, но тая ме разби......иначе уж всичко си отчиташе в поносимите норми, а после ми каза че въпреки че нещо потропвало, колата вървяла като луда.....
Имаше една във форума, с преправена муцуна, с бял кожен салон, и 18' джанти. Тази ли е?
Всичко е относително, прочети в Новия Ауто Билд, където пише че 4-5 годишна кола в Дубай се смята за антика, а при нас преди 1990 масово колите бяха дърти соц кранти.
Колата се кара и в зависимот от карането се нуждае от подръжка, при новата си си предплатил подръжката в момента на купуването, при старата пък взимаш по евтино и можеш да вкараш за подръжка, която обаче винаги е в пъти по евтина от новия.
Познавам хора с 500 и повече хиляди км със соц коли, карани яко, тоест нямаха нищо от качеството на сегашните автомобили.
Жалко че нямаме стандарта на Дубай:throw:...Старите соцкранти бяха прости коли, със задно предаване и никаква електроника и въпреки това собствениците си ги ремонтираха по гаражите всяка събота и неделя, та да стават за каране през седмицата, така че това за здравината им е малко преувеличено;-) При новата предплащаш и си спестяваш НЕРВИТЕ, нещо което е по-важно от някой и друг лев в повече. Друг е въпросът дали го имаш този лев или не;-)
Жалко че нямаме стандарта на Дубай:throw:... нещо което е по-важно от някой и друг лев в повече. Друг е въпросът дали го имаш този лев или не;-)
Приципно и аз това казвам, затова на тоя етап у нас преобладават старите коли, всъщност и в богатия запад падат ценита на нови, търсенето на стари е нарастнало, всяки скача според тоягата,
Днес в тоя същия Аутобилд четох за покупка на старо на суперлуксозни лимузини, имаше три конкретни, всички под 16 000 лева, един ягуар доста ми хареса,
Е, на запад заради кризата, Паоло от Удине или Ханс от Вюртемберг няма да си сменят колата на третата година, а на петата. В резултат, гастарбайтерът Али няма да си купи 3, а 5 годишна кола. И когато въпросната машина достигне 8-10 годишна възраст, може би ще е в по-добро състояние заради първите 5 години, през които най-вероятно тя е била поддържана като по гаранция.
На три години колата си я сменя Щефи Граф и Бербатов, а Ханс си я кара около 5-7/това се определя най вече с разни такси и често е държавна политика, иначе Ханс за да не се мине ще я кара и до гроб/Но за да печели Дитер, държавата е принудила Ханс чрез икономически лостове да си продада колата и да си купи друга, ако можеше всяка година да си купува нова най добре, ама става сложно :).
Така е и с моята е имала само един собственик, оригиналние документи за това, сега са в КАТ, аз съм я взел от Итлалия един вид.....точно това се вижда и при нея, Паоло или какъвто е там, я продава на 7 година на автокъща, където дреме една година и се продава.
Каквато и да е, двойно да ми излезе ще е по евтино от Фабия или Дачия, да не говорим за нова АЛфа, пък като ми стане заплатата като на дядо ми отпреди 1944 ще мислим и за нова алфа, ако доживея, а иначе може да я кара и внука ми, както още се търклалят разни соц недомислия у нас.
Както казват японците, няма минало, няма бъдеще, важен е мига, а живота ни е поредица от мигове.
Бай и наздраве, по тая тема спирам
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.