Log in

View Full Version : нов внос или кола от форума?



RPWWD
12-02-2009, 09:10
Цените вече са такива. По-добре да вземеш Алфа от колега, дори и за някой лев повечко. Поне ще знаеш, че е гледана ( е не е 100% :tooth:) Има толкова 156-ци във форума, които се продават. Това е моето мнение.:gangstah:

Забрави тоя филм, всеки скача на нов внос, особено ако е с 1000-1500 лева по-евтина от форумна на същата възраст...

fnt
12-02-2009, 09:14
Забрави тоя филм, всеки скача на нов внос, особено ако е с 1000-1500 лева по-евтина от форумна на същата възраст...

Е да, и не смятат колко е първоначалното обслужване. :tooth: А точно на този модел не е от най-евтините :idea2: Ако някой реши да взима кола от форума може да проследи някои работи за колата, или най малкото да разбере какъв е собственика.

tupantekno
12-02-2009, 13:53
Това че колата изглежда добре отвън не значи нищо.Ако трябваше сега да избирам дали да си взема кола от некоя обява в мобилето или от обява във форума бих избрал второто без колебание, нищо че ще ми се върже повече кинти.Щото и аз така гледах оферти от мобилето и си харесах една лачена ама после като я взех кво стана.....не ми се говори.

koolio
12-02-2009, 15:43
Както и да изглежда, ще си купиш кола на 10 години. Просто няма такъв филм кола на тези години да е читава
Сериозно?

ФЕРАРИСТ
12-02-2009, 15:55
Аз въпреки че досега две имам от мобилето, просто изкарах бесен късмет, че фърлих пари повече от мерак, отколкото по нужда.....но повече нов внос - никога....

RPWWD
12-02-2009, 19:49
Сериозно?

Ъхъ :tooth: 10 годишни кенефи, дъге :mf_Flush:

fred
12-02-2009, 19:54
ЛИчно аз съм за нов внос, с нЕкои изключения тук, форума които се продават, над 90% от колите на старо у нас са от нов внос, това е истината, имаше и анкета преди време, който не го мързи да рови.
Видях бая кенефи и на 4 години, а за един на 5 просто се чудех, то като че ли е било такси на циганин, как не го е срам да му иска цената, а беше подържано "в едни сервиз в центъра"/АЛ Ауто така заяви важно собственика му/ та така, всеки си има мнение,,,с две думи предпочитам като цяло новия внос, ако човека се съгласи на диагностика, където ти му кажеш, значи не е поне с нечестни намерения, а гаранция има ако си купиш нова, друга гаранция търси във Франция :pimp:

ФЕРАРИСТ
12-02-2009, 20:19
Преди 2 дена ме викна едно аверче в Сливен да видим една 156 само да видя с Алфадиага какви отчитания ще дадат разните боклуци там, преди да я кара да я гледат отдолу - двойка, бензин, 2000 година, имаше 18!!! грешки записани....бях виждал най много 8, но тая ме разби......иначе уж всичко си отчиташе в поносимите норми, а после ми каза че въпреки че нещо потропвало, колата вървяла като луда.....

RPWWD
13-02-2009, 15:39
ЛИчно аз съм за нов внос, с нЕкои изключения тук, форума които се продават, над 90% от колите на старо у нас са от нов внос, това е истината, имаше и анкета преди време, който не го мързи да рови.
Видях бая кенефи и на 4 години, а за един на 5 просто се чудех, то като че ли е било такси на циганин, как не го е срам да му иска цената, а беше подържано "в едни сервиз в центъра"/АЛ Ауто така заяви важно собственика му/ та така, всеки си има мнение,,,с две думи предпочитам като цяло новия внос, ако човека се съгласи на диагностика, където ти му кажеш, значи не е поне с нечестни намерения, а гаранция има ако си купиш нова, друга гаранция търси във Франция :pimp:
Значи си решил да си караш 11 годишната Алфа докато я върнеш за скрап, или ще си купуваш и по-нови докато събереш цял музей? Така излиза поне по твоята логика;-)

raffaello
13-02-2009, 18:24
преди години бях харесал една 156-ца в мобилето, снимките бяха много яки, колата изглеждаше супер, а цената беше с 1500-2000 лв по-евтино от останалите в момента.
колата беше в София, хванах пътя и отидох да я видя, на живо нещата бяха съвсем друга работа, дори не поисках да я запалят, беше пълен кенеф, а на снимките лъсната избръсната
разгледах други алфи из София и така и не ми хванаха око, след като се върнах в Поморие видях пак в мобилето друга в Белене, хайде на другия ден в Свищов, на снимките пак беше ОК на живо друга картинка
прибрах се и пак в мобилето и пак в София, е тоя път вече се върнах с кола, има коли които те грабват
е за това говоря, отиди виж на живо и прецени на място, кола по снимки не се купува

AlfaMan
13-02-2009, 19:26
....хванах пътя и отидох да я видя, на живо нещата бяха съвсем друга работа, дори не поисках да я запалят

Е точно това е ситуацията, ако се гледа кола по картинка. Преди половин година и аз ги гледах по снимките и като отидех на борсата и направо побягвах. Хората там с това си изкарват хляба. Колите са измити и излъскани външно до блясък и се снимат от такива ъгли, че да има максимален блясък. Снимките много лъжат, защото гледаш една излъскана кола, но като я погледнеш отблизо и веднага забелязваш фалша - лъсната кочина. Даже е често срещана гледка как продавачите си пастират стоката докато чакат клиент да се закачи.
Колега lyuboo, именно затова колата се гледа на място и ако не си достатъчно подготвен трябва задължително да си с човек, който разбира и има представа от марката и модела, независимо дали ще я караш на диагностика. Kогато се купува кола втора ръка (особено пък от Горубляне или друга автоборса), ходенето на диагностика е задължително и то трябва да предвидиш пълна диагностика, тоест ходова част и двигател, защото това ще ти спести много неприятни изненади и ще ти даде възможност да си направиш сметка колко пари реално ще ти струва. Все пак и от джамбазите се намира някой и друг, който е добронамерен и може да се съгласи да отидете на диагностика в посочен от теб сервиз. Избягвай да ходиш във Ванто или друг близък до борсата сервиз, защото 99% е сигурно, че джамбазина се познава с тях. Разбира се диагностиката също не може да ти гарантира на 100%, че примерно всичко е на 6 с мотора, защото съществуват методи някои неща да се прикрият умело за известно време, но часовника на бомбата цъка неумолимо и след определен период от време, гризваш дръвцето - има за такива случаи писано във форума. Така, че покупката на кола втора ръка е преди всичко късмет.

fred
15-02-2009, 20:14
Значи си решил да си караш 11 годишната Алфа докато я върнеш за скрап, или ще си купуваш и по-нови докато събереш цял музей? Така излиза поне по твоята логика;-)

Точно така, карам си я докато може, аз не карам много, колата е добро състояние, какво като е стара, навсякъде карат стари коли, въпроса е да е в ред, пък след години ще му мислим :) Доскоро търкалях една много дърта шкода на баща ми, която беше на 31 години и нямаше кой знае какви проблеми, тая ми е само за кеф./моята я взех на 9 години, на 11 ще стане живот и здраве през септември/
Преди време един колега се върна от Швейцария където видял някакъв дърт кадет и много беше впечатлен, как се карало такава кола...:pizza:

RPWWD
16-02-2009, 12:09
Аз пък карам доста, дето се казва и до тоалетната ходя с кола, и не мога да си позволя да разчитам на случайността един 10 годишен автомобил да се окаже що годе читав. Опита ми е показал че това никога не е така, а така нареченият "нов внос" на 10-15 годишни автомобили е най-сигурната рецепта за финансова катастрофа;-)

fred
16-02-2009, 13:29
Всичко е относително, прочети в новия Ауто Билд, където пише че 4-5 годишна кола в Дубай се смята за антика, а при нас преди 1990 масово колите бяха дърти соц кранти.
И в момента над 50-60% от колите са над 20 години, но броя на катастрофи поради техническото състояние у нас е под 1%.
Колата в зависимот от карането се нуждае от подръжка, при новата си си предплатил подръжката в момента на купуването, при старата пък взимаш по евтино и можеш да вкараш за подръжка, която обаче винаги е в пъти по евтина от новата.В Европа имат по големи доходи, отделно се стимулират за купуват нови продукти, за да върви икономиката, да не говорим това за потребителско общество в САЩ.Старата кола е нещо практично и удобно за страни като нашата с ниски доходи.
Познавам хора с 500 и повече хиляди км със соц коли, карани яко, тоест нямаха нищо от качеството на сегашните автомобили, възрастта не е порок, с други думи :)
И в този аспект, пак в този брой има тест на Алфа 159 след 100 хил км-е всичко е в супер форма след този пробег.Моята е на 121 хил км я взех, потвърденно от виден спец от алфистите, е какво като е на 10години.., ако имах излишни 100 -200 хиляди, щях да дам 50-60 х. за нова, иначе никога

JAMAL
16-02-2009, 13:33
Преди 2 дена ме викна едно аверче в Сливен да видим една 156 само да видя с Алфадиага какви отчитания ще дадат разните боклуци там, преди да я кара да я гледат отдолу - двойка, бензин, 2000 година, имаше 18!!! грешки записани....бях виждал най много 8, но тая ме разби......иначе уж всичко си отчиташе в поносимите норми, а после ми каза че въпреки че нещо потропвало, колата вървяла като луда.....

Имаше една във форума, с преправена муцуна, с бял кожен салон, и 18' джанти. Тази ли е?

RPWWD
16-02-2009, 13:42
Всичко е относително, прочети в Новия Ауто Билд, където пише че 4-5 годишна кола в Дубай се смята за антика, а при нас преди 1990 масово колите бяха дърти соц кранти.
Колата се кара и в зависимот от карането се нуждае от подръжка, при новата си си предплатил подръжката в момента на купуването, при старата пък взимаш по евтино и можеш да вкараш за подръжка, която обаче винаги е в пъти по евтина от новия.
Познавам хора с 500 и повече хиляди км със соц коли, карани яко, тоест нямаха нищо от качеството на сегашните автомобили.

Жалко че нямаме стандарта на Дубай:throw:...Старите соцкранти бяха прости коли, със задно предаване и никаква електроника и въпреки това собствениците си ги ремонтираха по гаражите всяка събота и неделя, та да стават за каране през седмицата, така че това за здравината им е малко преувеличено;-) При новата предплащаш и си спестяваш НЕРВИТЕ, нещо което е по-важно от някой и друг лев в повече. Друг е въпросът дали го имаш този лев или не;-)

fred
16-02-2009, 14:13
Жалко че нямаме стандарта на Дубай:throw:... нещо което е по-важно от някой и друг лев в повече. Друг е въпросът дали го имаш този лев или не;-)
Приципно и аз това казвам, затова на тоя етап у нас преобладават старите коли, всъщност и в богатия запад падат ценита на нови, търсенето на стари е нарастнало, всяки скача според тоягата,
Днес в тоя същия Аутобилд четох за покупка на старо на суперлуксозни лимузини, имаше три конкретни, всички под 16 000 лева, един ягуар доста ми хареса,

RPWWD
16-02-2009, 20:25
Е, на запад заради кризата, Паоло от Удине или Ханс от Вюртемберг няма да си сменят колата на третата година, а на петата. В резултат, гастарбайтерът Али няма да си купи 3, а 5 годишна кола. И когато въпросната машина достигне 8-10 годишна възраст, може би ще е в по-добро състояние заради първите 5 години, през които най-вероятно тя е била поддържана като по гаранция.

fred
16-02-2009, 21:31
На три години колата си я сменя Щефи Граф и Бербатов, а Ханс си я кара около 5-7/това се определя най вече с разни такси и често е държавна политика, иначе Ханс за да не се мине ще я кара и до гроб/Но за да печели Дитер, държавата е принудила Ханс чрез икономически лостове да си продада колата и да си купи друга, ако можеше всяка година да си купува нова най добре, ама става сложно :).
Така е и с моята е имала само един собственик, оригиналние документи за това, сега са в КАТ, аз съм я взел от Итлалия един вид.....точно това се вижда и при нея, Паоло или какъвто е там, я продава на 7 година на автокъща, където дреме една година и се продава.
Каквато и да е, двойно да ми излезе ще е по евтино от Фабия или Дачия, да не говорим за нова АЛфа, пък като ми стане заплатата като на дядо ми отпреди 1944 ще мислим и за нова алфа, ако доживея, а иначе може да я кара и внука ми, както още се търклалят разни соц недомислия у нас.
Както казват японците, няма минало, няма бъдеще, важен е мига, а живота ни е поредица от мигове.
Бай и наздраве, по тая тема спирам