Log in

View Full Version : проблем сас паленето(жълт ключ)



KalinAlfista
18-02-2009, 09:53
здравеите колеги!!!145 1.6 16v twin spark

Сутрента вратнах да запаля и колата не запали с парвият пат...после пак вратнах и запали оба4е забелязох че ми свети лампичка жълт ключа а колата е на обороти!Загасих я и пак завартях няма никви проблеми после о6те 20пати пробвах няма грижи!Че питането ми е какав е бил проблема или о6те не станало на проблем не6то?

Balagan
18-02-2009, 12:02
Грешки в PCто полега :) довечера си махни само клемата на акумулатора(+) и сутринта пак е сложи и трябва да ги е изчистил компа тия мизериии :) :super:

KalinAlfista
18-02-2009, 13:45
Колега аз я закачих на кодочедец и не намери никакви грешки на компа...мерси се пак Маи4е много барзам да паля не из4аквам лампата да загасне на (CODE)???????

zaryto
18-02-2009, 13:53
Даваш на контакт и като загаснат лампите за кода и за еарбега чак тогава палиш. :bangin:

KalinAlfista
18-02-2009, 13:56
ами ве4е така 6те правя....аз винаги барзам сутрин...дано да не ми го направи пак 6то много се дразня като има не6то неизправно по колицата....Мерсиии

SIS
18-02-2009, 15:29
Най-вероятно я палиш с мастер ключ-а (кафяв на цвят). Ако е така, когато завъртиш ключа, но не запалиш, вкарваш компютъра в режим на програмиране на нов ключ като индикация за това е лампата, която ти свети.

KalinAlfista
18-02-2009, 18:11
не с 4ервен я паля винаги аз кафяв нямам....ама днес цял ден я карам няма грижи само сутрента ми го направи....ама ми е мн 4удно за6то го направи????

Nikiboy
18-02-2009, 19:23
Може червеният да ти е мастер - ако е от тези дето се отварят може да се сложи всякакъв транспондер.

Xtrime7
18-02-2009, 20:11
не с 4ервен я паля винаги аз кафяв нямам....ама днес цял ден я карам няма грижи само сутрента ми го направи....ама ми е мн 4удно за6то го направи????

Веднъж и моето кодче светна и направо ме хвана страх да я угася,защото незнаех дали ще запали.И като хванах правата към вкъщи я угасих в движение и пак я запалих и тя си огасна.
Някой път така се тикосва системата,ама като рестартираш и наистина ако няма проблем си огасва.

Balagan
18-02-2009, 21:55
Мен пук отдавна не ми е светвала лампата на ключа всмисъл явно много бързо ми угасва до де я киризя :)

KalinAlfista
18-02-2009, 23:25
явно не голям проблем!!!и други познати питах казаха 4е и на тех им се е слу4вало 1-2пати просто е нормално бих казал 10-12годи6ни коли такава е....успех на вси4ки които ми садеиствахте

DerMeister
12-05-2009, 23:13
Щe използвам темата, за да ви попитам за нещо странно. Спешно ми е.
Взех си колата ремонтирана след леко ПТП. Изкарвам я от гаража, всичко ок, ще я водя на бояджия. Карам без никакви филтри и кутии, само маркуча преди дебитомера(ще слага конус след бояджията) и мисля, че от там дойде проблема. Та тръгвам и след 500м. колата присеца, загасна и от там нататък свети ключа и лампата за грешка в двигателя и няма палене. Дали дебитомера се ошашка от многото въздух или? Каква е връзката между това и ключ-а? Досега никога не съм имал проблем с имобилайзера. В момента е откачен акумулатора, утре ще пробвам и с кафявия ключ дали ще стане нещо. Някакви идеи?

П.П. Абсолютноо нищо не е пипано или махано или разглобявано по двигател, електроники и т.н., освен махнатите счупени кутия на филтъра и резонаторна кутия.

DerMeister
13-05-2009, 10:34
Колата не пали и с master ключ, не можах да я запаля и с картата и системата с педала на газта, бушоните са здрави и т.н. Утре суринта я стоварвам при Бобо като по пътя ще се замисля дали да не я хвърля в някое дере. Още по-лошата новина от Бобо е, че тоя имобилайзер май няма да можем да го махнем.:starwars:

DerMeister
13-05-2009, 12:41
Оправихме я, за малко да се натоваря на пътна помощ и да набия още 100 пари. :jason2: Оказа се, че има някакви релета отпред при двигателя, които са за тоя малоумен имобилайзер и докато е стояла разглобена и т.н. са окислили и те така.... Зачистихме ги и всичко е ок засега.

Мерси много за отговорите. :rotfl: (без лоши мисли, тия имобилайзери са голема пипкавина)