Log in

View Full Version : Не се изключват светлините и чистачките.



ts_ber
20-02-2009, 10:22
Колеги спешна помощ. Не ми се изключват светлините като премахна ключа и също така чистачките. Свалил съм предпазителите на чистачките и така карам. А докато не откача акумулатора не мога да си спра габаритети. Моля кажете може ли да е някое реле отпред да се е намокрило и кое е да го сменя че колата се ползва всеки ден и не мога да я карам така. Алфа 145

Благодаря предварително.

Boxer_Power
20-02-2009, 11:36
Най-добре отиди на диагностика и после на ел.техник.

monimsl
20-02-2009, 11:40
При мене също не се изключваха габаритите, и се каза реле.Пробвай ги не са толко много

ts_ber
20-02-2009, 11:42
Най-добре отиди на диагностика и после на ел.техник.

Нищо не изкарва на диагностика. Направих онзи ден. Пък и то реле няма да го изкара на диагностиката. Мен ме интересува кое реле точно е за габаритите и кое точно е за 4иста4ките.

Nobody
20-02-2009, 12:01
Ето тук в този манчал има Location Of Components

Ето линка (http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Daylights.PDF)

DSlavev
20-02-2009, 12:26
Я най-добре направо си ходи при ел.техник тея релета са палава работа

Nobody
20-02-2009, 12:36
На мен не ми работеха авариините .Отидох на ел.техник и се оказа студена споика в релето.25лв и всичко готово.Но можея и сам да ги погледнеш тези релета :)Ако е запекло някое затова да не ти гаснат светлините

batmisho
20-02-2009, 22:16
колега ако неси намерил каде дая закараш ас 6тети кайа само драсни ако неси намерил

mordohy
21-02-2009, 18:30
Ако още не си се оправил,най-добрия съвет,който мога да ти дам е да идеш на ел.техник.Най-вероятно имаш късо и стопени кабели.Няма сам да се оправиш,освен ако не си ел.техник.Такава е тъжната истина.Побързай,защото може и да се запалиш!

ts_ber
21-02-2009, 19:38
Ако още не си се оправил,най-добрия съвет,който мога да ти дам е да идеш на ел.техник.Най-вероятно имаш късо и стопени кабели.Няма сам да се оправиш,освен ако не си ел.техник.Такава е тъжната истина.Побързай,защото може и да се запалиш!

Оправих я. Явно се беше намокрила. Намерих къде е проблема. Във веригата на клаксона. Нямам клаксон вече. Сега идва и другия въпрос: Кой е бушона на клаксона???

Възможно ли е да са се намокрили тромбите и от там да е укасило?

mordohy
21-02-2009, 19:53
Оправих я. Явно се беше намокрила. Намерих къде е проблема. Във веригата на клаксона. Нямам клаксон вече. Сега идва и другия въпрос: Кой е бушона на клаксона???

Възможно ли е да са се намокрили тромбите и от там да е укасило?
Напълно!Зависи от схемата.За колицата ти колега не мога да кажа нищо конкретно.Имаме такава с бензинов двигател,ама за 320 000 км сме сменили само две жила за скоростите.Ако не ми е пред очите не мога да ти кажа нищо сигурно,но това,което казваш е много логично/