View Full Version : Да попитам и аз
Имам няколко въпроса:
първо при висока скорост от вратите ми влиза въздух.Направо шуми.Как се отстранява това?Да поясне,че уплътненията са нови и фирмени!Второ от краините духалки на таблото духа само студен въздух.Това нормално за модела ли е или Алфи е нещо сбъркан.Трето- защо(това си го знам,ама въпроса е риторичен) Алфи на бензин вдига около 180,а на газ 203км/ч.Засечено с любезното съдействие на турската жандармерия.Много гадни и готини копелета.Важното преди всичко е да им покажеш българския паспорт и да нямаш дрога и оръжие в колата.После са много симпатични пичове.Ч:notworthy::big_bow_down::big_bow_down::bi g_bow_down:акам да се изкажете по моите скромни проблеми
Да и при мен от крайните духалки духа само студено.И мойте уплътнения пускат доста въздух при висока скорост, но аз не съм ги сменял.
За максималната скорост мога да кажа,че на мойта съм и вдигал 200 на газ и това и е максималната скорост.На бензин не съм я пробвал, а и повече такива експерименти не мисля да си правя.
vikoalfa
22-02-2009, 10:33
САмо нема да се плашункаш.Всички 33ки са като твоята,само че мойта 200 на бензин ги правеше и направо се гънеха вратите,да не казвам и кво беше управлението-никакво.За газта ти доказваш теорията на няколко човека,че боксера обича газта.:bionic:
vladi8516
22-02-2009, 11:54
на 33 краините въздуховоди влиза въздух от вън и затова духа студен въздух самоза уплътнителите на вратите всички са така и мойта беше така
колега аз съм чувал че на газ може да се дигнат повече обороти , а за соростт нз мойта я имам от 1 седмица 33 1.7 и не смея да я напъвам да не ме стържат от пътя после :) иначе оплатненията никви ги няма
JORDANGT
22-02-2009, 23:40
На сегашната ми 33-ка духа през уплътненията когато вдигне над 100км/ч,но на предишните не съм забелязал подобно явление.И аз съм я пробвал(първата от подписа ми) на газ и вдигна 205км/ч.Е поне толкова показваше километража де.
DJ_STIVAN
23-02-2009, 02:58
Така и така колегата е започнал да пита. За крайните въздохуводи знам,че влиза въздух от вън, ама моята няма въздуховоди за краката! Възможно ли е това,или прости някое жило се е откачило. Странното е, че съм разглобявал таблото и нямаше никаде въздуховоди. Едниствено в задния край отдоло, но той беше за засмукване на въздух! :disgust:
Така и така колегата е започнал да пита. За крайните въздохуводи знам,че влиза въздух от вън, ама моята няма въздуховоди за краката! Възможно ли е това,или прости някое жило се е откачило. Странното е, че съм разглобявал таблото и нямаше никаде въздуховоди. Едниствено в задния край отдоло, но той беше за засмукване на въздух! :disgust:
И аз си мислех, че мойта няма въздуховоди за краката, но след по-щателно завиране под таблото видях, че има!Но са много малки и са качени доста високо, за това тяхната работа не може да се усети.
колеги извинявам се че пиша тук но имам питане а съветите дадени тук винаги са полезни:) днес успешно си регистрирах в кат 33то , но откриш проблем когато е студена колата пали бе проблеми а когато е загряла стартера едвам върти се едно прескача и се мъчи да запали , иначе мотора се работи нормално без прекъсвания или давене :) помагайте моля :)
Kostadin`
23-02-2009, 14:51
тая 33-ка дет карах аз ги правеше същите номера студена пали без проблеми ама като загрее загасиш ли я и няма палене не ще да завърти не ще да изкюфка даже.Чудих се дали мотора не затяга и за тва да не ще да завърти,даже бях тръгнал да й купувам нов стартер.Смених на стария четките купих й нов акумулатор и заспа.Спря да прави проблеми.
DJ_STIVAN
23-02-2009, 14:57
колеги извинявам се че пиша тук но имам питане а съветите дадени тук винаги са полезни:) днес успешно си регистрирах в кат 33то , но откриш проблем когато е студена колата пали бе проблеми а когато е загряла стартера едвам върти се едно прескача и се мъчи да запали , иначе мотора се работи нормално без прекъсвания или давене :) помагайте моля :)
Масата трябва да си провериш. Тази която отива към двигателя. Имах същоя проблем, зачистих масата и я претегнах добре и от тогава забравих за проблема :hehe:
DJ_STIVAN
23-02-2009, 15:01
И аз си мислех, че мойта няма въздуховоди за краката, но след по-щателно завиране под таблото видях, че има!Но са много малки и са качени доста високо, за това тяхната работа не може да се усети.
Твоята с климатик ли е, защото мисля,че има разлика. Аз колкото и да гледах, въздуховоди не намерих :lupe:
Има си,ама както се каза са много малки и не се усещат.А за стартера освен четките,тая простотия се получава,когато са износени втулките,така,че операция!
значи колеги вашият съвет е да проверя стартера ,акумолатора е читаф :) някой може ли да ми каже къде са четките точно и как да ги сменя , и още една питане към патилите колеги :) трудно включвам първа и задна нз на какво се дължи другити скорости си работат но първа много трудно я нацелвам :) иначе няма шум като се сменя на 2ра да не би нясво жило да трябва да се смени или нещо такова :) благодаря предварително
Значи крайните въздушни отвори са си за въздух отвън представляват двойна клапа свалят се лесно с издърпване , уплатнени са с дунапрен ,а въздуховода излиза под корите на чистачките ! За шумовете идват от фухите на вратите ако духа значи уплатненията нещо не са читави !За паленето стартер като го свалиш ще разбереш всичко , за скоростите смени маслото и провери лостовата система !
значи колеги вашият съвет е да проверя стартера ,акумолатора е читаф :) някой може ли да ми каже къде са четките точно и как да ги сменя , и още една питане към патилите колеги :) трудно включвам първа и задна нз на какво се дължи другити скорости си работат но първа много трудно я нацелвам :) иначе няма шум като се сменя на 2ра да не би нясво жило да трябва да се смени или нещо такова :) благодаря предварително
Наври се отдолу и си виж щангата и гумената втулка.Коя-ще разбереш сам.И нова да вземеш-все тая.Пак ще хлопа на куката на щангата.За това ,извадия,махаш зегерката и излиза нагоре,и започваш да експериментираш с различни маркучи,които хем да влизат плътно в щангата,хем плътно и във втулката на щангата на скоростната кутия,Аз така го оправих проблема.Колкото за проблема с духането от уплътнителите,мой приятел тенекеджия с вълшебния си чук и други вълшебни думички,оправи проблема.Горещо го препоръчвам на тези,които имат сериозни удари и нестандартни тенекии.Последното му изпълнение е шедьовър.Ха наздраве!За сведение лекувам грип и моля за извинение,при евентуални синтаксисни грешки.:drunk::drunk::drunk:
благодаря колега и аз си мислих чи е от нищо такова щото скоростити си работат ама по светофарите ми се налага да тръгвам на 2ра или 3та щото те мога да го нацела :) значи трябва да оплатя лоста ,това само отдоло ли се вижда защото от горе от към лоста се вижда как е вързан само
boris037
24-02-2009, 23:48
здравейте колеги,
извинявам се, че връщам темата малко назад, но не е чудно, че както се изрази колегата "боксера обича газта". Работата е там, че когато е на бензин горивната смес идва малко богата за високите обороти и не може да изгаря нацяло и оттам и идва, че когато е на газ горивната смес е по-бедна,колата е по-мудна на ниски обороти, но на високи работи по-добре. така е и моята: по-големи въздушни жигльори-резултата е много спокойна дори мудна работа на двигателя на ниски, но след това съвсем спокойно се развърта до 8 000 оборота (разбира се на 1'ва и на 2'ра, на 3'та съм стигал до 7 000, повече не ми се чакаше). Затова не мисля, че въпроса е дали е на газ или бензин а каква е горивната смес.
Трябва да се оцапаш.Наври се от долу и ще видиш за какво става въпрос.Щангата от скоростния лост е свързана с щангата на скоростите само с една проста зглобка и там има един шибан гумен тампон,който при тебе е най-вероятно разбит или просто разложен.
здравейте колеги,
извинявам се, че връщам темата малко назад, но не е чудно, че както се изрази колегата "боксера обича газта". Работата е там, че когато е на бензин горивната смес идва малко богата за високите обороти и не може да изгаря нацяло и оттам и идва, че когато е на газ горивната смес е по-бедна,колата е по-мудна на ниски обороти, но на високи работи по-добре. така е и моята: по-големи въздушни жигльори-резултата е много спокойна дори мудна работа на двигателя на ниски, но след това съвсем спокойно се развърта до 8 000 оборота (разбира се на 1'ва и на 2'ра, на 3'та съм стигал до 7 000, повече не ми се чакаше). Затова не мисля, че въпроса е дали е на газ или бензин а каква е горивната смес.
Колега, имах една 33ка на газ която в ниските наистина беше мудна и след 3000 оборота се отпушваше изведнъж и във високите си вървеше добре ... но няма как на газ да се постигне по-добър резултат от бензина било то и във високи обороти. Когато тия коли са били нови разликата е била осезаема ... това, че сега газта заобикаля всички издухани от времето електроники по 33ката не значи, че е по-добро гориво.
boris037
25-02-2009, 00:28
"Колега, имах една 33ка на газ която в ниските наистина беше мудна и след 3000 оборота се отпушваше изведнъж и във високите си вървеше добре ... но няма как на газ да се постигне по-добър резултат от бензина било то и във високи обороти. Когато тия коли са били нови разликата е била осезаема ... това, че сега газта заобикаля всички издухани от времето електроники по 33ката не значи, че е по-добро гориво."
Не казвам, че газта е по-добро гориво, напротив по-лошо е и затова горивната смес е по-бедна. А за "по-добър резултат" всичко е относително, според зависи какво се цели. Но и ти си прав, че газта заобикаля електрониките и затова ограничителя не работи на 6 400 и двигателя работи докогато може.
здравейте колеги,
извинявам се, че връщам темата малко назад, но не е чудно, че както се изрази колегата "боксера обича газта". Работата е там, че когато е на бензин горивната смес идва малко богата за високите обороти и не може да изгаря нацяло и оттам и идва, че когато е на газ горивната смес е по-бедна,колата е по-мудна на ниски обороти, но на високи работи по-добре. така е и моята: по-големи въздушни жигльори-резултата е много спокойна дори мудна работа на двигателя на ниски, но след това съвсем спокойно се развърта до 8 000 оборота (разбира се на 1'ва и на 2'ра, на 3'та съм стигал до 7 000, повече не ми се чакаше). Затова не мисля, че въпроса е дали е на газ или бензин а каква е горивната смес.
малеееееееее,молко глупости се пишат тука:shock:
"Колега, имах една 33ка на газ която в ниските наистина беше мудна и след 3000 оборота се отпушваше изведнъж и във високите си вървеше добре ... но няма как на газ да се постигне по-добър резултат от бензина било то и във високи обороти. Когато тия коли са били нови разликата е била осезаема ... това, че сега газта заобикаля всички издухани от времето електроники по 33ката не значи, че е по-добро гориво."
Не казвам, че газта е по-добро гориво, напротив по-лошо е и затова горивната смес е по-бедна. А за "по-добър резултат" всичко е относително, според зависи какво се цели. Но и ти си прав, че газта заобикаля електрониките и затова ограничителя не работи на 6 400 и двигателя работи докогато може.
газта "заобикаляла" електрониката...... хахаха,нема такъв филм,ако регулатора е по на високо от нормалното то това означава че на бензин регулатора прекъсва първо дюзите и после тока на свещите,а когато е нагаз прекъсва само по искров път.........капиш
и като си сложил по големи въздушни жиглйори обедняваш сместа,а н обогатяваш
ако изибщо знаеш кое е главен въздушен жиглйор
я обясни ,или по точно снимай и ни покажи кой е въздушния
и това за по слабия вървеж на колата на газ е от друго а не от бедна или богата смес
хей,преди да се избиете,да ви кажа и моите наблюдения.Първо на който и да е конвекционален мотор от нашите класове,над 6000-6500 оборота е вече трошене на мотора.За това са и ограничителите,каквито и да са.Един мотор,дали е с карбуратор или някакъв инжекцион,няма особена разлика във вървежа,ако всичко е наред.Проблемите при карбураторите идват от сколонността им да се замърсяват и запушват.Останалите им недостатъци няма да ги коментирам.Когато един мотор премине на газ стават няколко промени.Газта има много добри антидетонационни качества,но по ниска калоричност.Първото и качество позволява работата на много бедни смеси,без да "чука аванса".От там идват и легендите за по-слабия вървеж на газ.Всичко е от регулировката.На газ ми дърпа и в ниски и във високи обороти,но при реглажа , вярвам само на газоанализатора.Другия проблем на газ е,че никой не обръща внимание на изпарителите,до като не клекнат окончателно,а аз сменявам всичко на всеки 100 000 км.За това и нямам проблеми.Основните проблеми идват от износените мотори.Те объркват и електрониката и газовите системи.Всичко се свежда до отговора на коменданта на Севастополската крепост,когато Петър Велики го попитал защо неговата царска особа не я посрещат с топовни салюти.-Ами имам,Царю Честити 18 обективни причини.Пъвата е,че нямаме барут;втора..-Достатъчно-казал царя!И тая ми стига.
Та така е и при нас.То няма барут,ама ръчкаме електрониката и карбураторите.Те това исках да кажа!
boris037
26-02-2009, 00:45
Пробвай колега, друго не мога да кажа, ако имаш възможност виж какви ще са резултатите с малко по-бедна горивна смес.В никакъв случай колата няма да върви повече,но ако олучиш ще ти падне разхода и колата ще работи по-чисто. Само ще те помоля нека не се подкачаме на тема компетентност и нека си имаме уважението.
Съжелявам, че не мога да снимам жигльорите, защото съм във Финалндия а колата е в България. Това, което мога да ти кажа за двукамерния WEBER, е че отворите на въздушните жигльори са 1.8мм. заводски.
Пробвай колега, друго не мога да кажа, ако имаш възможност виж какви ще са резултатите с малко по-бедна горивна смес.В никакъв случай колата няма да върви повече,но ако олучиш ще ти падне разхода и колата ще работи по-чисто. Само ще те помоля нека не се подкачаме на тема компетентност и нека си имаме уважението.
Съжелявам, че не мога да снимам жигльорите, защото съм във Финалндия а колата е в България. Това, което мога да ти кажа за двукамерния WEBER, е че отворите на въздушните жигльори са 1.8мм. заводски.
тука никой не се докача.Все още си приказваме нормално.Ако някой се разгорещи и каже нещо на бащин език,трябва га го уважаваме.До сега в нашата секция не съм забелязал някой,който да не е добронамерен.Така,че не се впечатлявайте от "бащиния език",а пишете смело.В спора се ражда истината!Нали искаме всички да сме добре:punk:Ти пак дай снимки и тия,дето са сведущи по карбураторите,ще си кажат мнението
boris037
26-02-2009, 02:19
тука никой не се докача.Все още си приказваме нормално.Ако някой се разгорещи и каже нещо на бащин език,трябва га го уважаваме.До сега в нашата секция не съм забелязал някой,който да не е добронамерен.Така,че не се впечатлявайте от "бащиния език",а пишете смело.В спора се ражда истината!Нали искаме всички да сме добре:punk:Ти пак дай снимки и тия,дето са сведущи по карбураторите,ще си кажат мнението
Благодаря за арбитража mordohy, наистина си прав, че в спора се ражда истината. В крайна сметка се опитах да кажа защо според мен на газ колата ти вдига повече километри. Надявам се не съм докачил никого с някоя реплика,а за снимки... имам две на колата и нищо друго. Някой път като се прибера ще снимам и ще качвам на килограм.
Със здраве на всички :goodnight:
На газ дига повече километри понеже няма ограничител , също газта гори по-бавно и затова двигателя работи по-равномерно и оборотите падат по-бавно , но като цяло бензина си е бензин !
абе карбураторите ако са добре регулирани вървят повече от инжекциона, ама и разхода им е друг. от друга страна инжекциона регулира много точно гориво-въздушната смес което намалява разхода и вредните емисии значително ама това не се отнася за бошовските изчадия :tooth: . на газ двигателя работи много равномерно на празен ход щото газта гори бавно, обаче ако говорим за обикновенни АГУ без електроника винаги в ниски сместа е богата, а във високи-бедна. нормална смес се настройва обикновенно някъде м/у 2500-3000 оборота. ако има ламбда контрол вече е друго нещо . без да се следят изгорелите газове обаче нито карбуратори нито АГУ може да се настрои колкото и майсторите да го твърдят :whistle:
малеееееееее,молко глупости се пишат тука:shock:
газта "заобикаляла" електрониката...... хахаха,нема такъв филм,ако регулатора е по на високо от нормалното то това означава че на бензин регулатора прекъсва първо дюзите и после тока на свещите,а когато е нагаз прекъсва само по искров път.........капиш
и като си сложил по големи въздушни жиглйори обедняваш сместа,а н обогатяваш
ако изибщо знаеш кое е главен въздушен жиглйор
я обясни ,или по точно снимай и ни покажи кой е въздушния
и това за по слабия вървеж на колата на газ е от друго а не от бедна или богата смес
А ти колко глупости написа не е истина:clap2::clap2::clap2::clap2:
А ти колко глупости написа не е истина:clap2::clap2::clap2::clap2:
ами земи обясни на простосмъртните,че ти нали си от най видните тунингисти..............
и чаКАМ да ми обясниш какви глупости съм написъл!!!!!
обясни ни моля
Ей,пак се зачесахте!То строго погледнато,повече глупости от мене е трудно някой да напише,особено като се лекувам.Добре,че са модераторите та ми трият простотиите!:crazy:Вместо да се дърлите,я напишете стегнато какво мислите по въпроса,като си изчистите грешките на езика и ще видим,какво ще се получи.
ами земи обясни на простосмъртните,че ти нали си от най видните тунингисти..............
и чаКАМ да ми обясниш какви глупости съм написъл!!!!!
обясни ни моля
Напротив аз не претендирам да съм тунингист,а ти го правиш,ма то се вижда всичко на пистата,няма смисъл да говоря,защото може да стане лошо положението:wazuuup::wazuuup:
не претендирам за нищо,просто ми стиска да давам пари за собственно удоволствие и всичко си правя сам.......
не претендирам че разбирам всичко,но поне правя усилия да не правя тъпи и недомислени изказвания
ако ме убедиш как газта "заобикаля" електрониката ще съм ти много благодарен
или каква е сместа когато си играеш с жиглйорите,било то горивни или въздушни
както виждаш когато не съм съгласен с някой се обосновавам защо,а не го правя с догатки........
не претендирам за нищо,просто ми стиска да давам пари за собственно удоволствие и всичко си правя сам.......
не претендирам че разбирам всичко,но поне правя усилия да не правя тъпи и недомислени изказвания
ако ме убедиш как газта "заобикаля" електрониката ще съм ти много благодарен
или каква е сместа когато си играеш с жиглйорите,било то горивни или въздушни
както виждаш когато не съм съгласен с някой се обосновавам защо,а не го правя с догатки........
Аз не съм твърдял че газта заобикаля електрониката,а го каза един ваш ученик:wazuuup::wazuuup:иначе нямам нищо против теб,просто вместо някакво мнение ти изказа само доводи,и нахвърля нови въпроси:clap2::clap2::clap2:
аз също нямам нищо против теб
я ми кажи с тези твои постове ти какво допринесе за разнищванео на темата
и обичам когато някой успорва мое писание да се аргументира,а не нещо от сорта на "ти луд ли си","ти па ся ко каза" и прочие
на човека съм писал много точно,прочети ми поста,бавно
щом ме е разбрал,ти как не можа.......
кажи ти по въпроса кога върви повече на БЕДНА СМЕС-над 14,7-1 афр,или на богато-под 14,7
Браво бре колеги дъвчете се тука за глупости.Извинявам се ако нещо знам че не е тук мястото и темата ама еиии.Я си стиснете рацете и се извинете един на друг след няколко месеца повечето ще се намираме на едно и сащо място секи с колата си там си решаваите ако има нещо. Извинявам се още веднаж ако има нещо.:native:
boris037
28-02-2009, 01:08
Явно аз съм в основата на спора и няма да е много честно от моя страна да се покривам и да мълча, затова мисля, че е редно и аз да се обоснова.
Първо за "заобикалянето на електрониката", може и колегата да е прав за прекъсването на искрата, когато е на газ колата, но го казах от личен опит защото съм виждал как (33'ка инджекцион и BMW 6 цилиндров редови с механичен инджекцион(надявам се да не отнеса някоя псувня,че имам наблюдения и от противника)) продължават да работят на газ и не прекъсват. Не съм ги разглеждал как са ги правили, но от там си направих извода, че когато е на газ колата се "заобикалят" защитите на двигателя.
И второ за така оспорваните жигльори на няколко пъти споменах, че когато се обедни сместа колата не върви повече, но работи малко по-добре на високи обороти. Без да променя гласа и без да се осеща как двигателя започва да се тормози.
Когато колата беше със заводските си въздушни жигльори до 4500-5000 оборота ускоряваше наистина доста добре,разбира се за мотор 1.5, но и градския разход беше между 11 и 12. И над 6000 оборота вече се осещаше как спира да ускорява и гласа ставаше по-писклив. Когато се обедни сместа, колата вече не беше толкова нервна,както на няколко пъти споменах, но пък над 6000 оборота просто продължава да ускорява,а и разхода падна чувствително. С малките въздушни жигльори би било немислимо да стигна 7000 оборота на каквато и да е било предавка.
От тук ми са и изводите, че за високи обороти горивната смес не трябва да е богата защото не може да изгаря нацяло и всичко отива в аспуха.
Сигурно пак ще отнеса обвинения в некомпетентност, но това са моите наблюдения и на тази база си правя изводите.
BT9625BB
28-02-2009, 06:48
Моля някои да помогне!мисля да бартеросам 156ца за гтв!ще направя ли грешка?гледах в ютуб клипове една срещу друга гтвто драпна ама не с много,и то 2000 155 кончета!апак аз искам по барза стрела пак не ми са дава лев за доплащания или покупки на други бегачки поне да знам дали са 4упливи щото на моита сам посменил работи,но естествено не сажалявам!ако някои даде савет много ще сам му благодарен!:big_bow_down:
Моля някои да помогне!мисля да бартеросам 156ца за гтв!ще направя ли грешка?гледах в ютуб клипове една срещу друга гтвто драпна ама не с много,и то 2000 155 кончета!апак аз искам по барза стрела пак не ми са дава лев за доплащания или покупки на други бегачки поне да знам дали са 4упливи щото на моита сам посменил работи,но естествено не сажалявам!ако някои даде савет много ще сам му благодарен!:big_bow_down:
При едни и същи мотори,ще смениш удобство за гъзария!Колкото за нашите двама хубосници Дригата и Миру,Искам да им кажа да продължават все в тоя дух.Говеда и овце има достатъчно.За мене е по-важно , че с жар защитават тезите си,но и знаят кога да спрат.Браво!Колкото за газта и електрониката,ще ви задам въпроса , а отговора си го дайте сами!Достатъчно сте умни.След като дюзите са аут,каква част от електрониката не работи!?:Tease:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.