View Full Version : Сериозен проблем!!!
Здравейте колеги, и аз да се оплача с един проблем от Боксерчето ми, от няколко дена загуби всякаква мощност и се появи едно тракане, на бензин като карам само прекъсва и неможе да върви, а на Газ по добре върви но дигна ли над 2500 оборота клапата почва да гърми (газовата май е обикновенна).
И вчера реших да минем през бокса да видим какво и е болно, през 2 сервиза минах и на двете места ми казаха, че двигателя е за отваряне заради тракането но и те незнаят от какво е точно трябвало да се отвори за да се види.
Но ми стана странно като и премерихме компресията е 11 на всички цилиндри. От лявата страна задния цилиндър свеща беше черна докато другите бяха светли даже и бели, и това ме навежда до мисълта, че свеща не работи щом е черана, питах ги да не е от кабели или нещо от този род, но ми казаха че кабелите са си наред.
Та възможно ли е да работи на 3 цилиндъра и за това да няма мощтност, а тракането да е от някой повдигач.
Някой ако е имал подобен проблем да сподели или да даде някакъв съвет.
Благодаря предварително!!!
загубата на мощност е повече от ясно, че идва от работата на 3 цилиндъра; тракането може да е от много места
я преди да правиш радикални ремонти си смени свещите...
Това смятам да направя утре да сменям кабелите и свещите, а и гарнитурите на изпускателните колектори са отишли и от там се чува някакъв шум подобен на тракане и тях ще сменя.
Чувал съм ,че доста често се случва да са износени гърбиците на разпределителните валове.
Не знам до колко това е проблема, но ако не отваря както трябва клапана пак ще си има компресия.
Абе питай Лисан за съвет.
Иначе търси читав двигател и и направо целия сменяй...
Ама все пак трябва да се чуе ...
Янко, свещите струват 15 лева, кабелите около 30-40лв.
Свещите от Косер! - Денсо.
Косер е в блока до Шела на Пещерско шосе до линията.
Питай Веско за кабели. Той сменяше кабели. Може да ти даде за пробата предполагам.
Не се хвърляй да купуваш веднага! Първо пробвай.
Айде успех.
Свещи съм купил Денсо, а за кабелите ако стават може да видя Веско да услужи за една проба.
Ето го батко бе :Tease: Утре ще ти дам оригинални кабели за тест. Нищо им няма, сменял съм ги профилактично от келешлък :)
Няма промяна след смяна на свещи и кабели, другаде е проблема
Продавай и взимай 1.6 или 1.7 БОКСЕР :)
:thumbup:
Продавай и взимай 1.6 или 1.7 БОКСЕР :)
:thumbup:
Това смятам да правя, тия дни като имам време ще я пусна да се продава.
А и по моргите знаете ли колко могат да ми дадът за нея.
ми размени първо кабелите на срещуположните цилиндри да видиш дали ще се измести и тракането на другия цилиндър. виж и буксата с нисковолтовите кабели на бубината и я почисти с контактен спрей. провери и всички вакумни маркучета. много лесно се предаваш.
ми размени първо кабелите на срещуположните цилиндри да видиш дали ще се измести и тракането на другия цилиндър. виж и буксата с нисковолтовите кабели на бубината и я почисти с контактен спрей. провери и всички вакумни маркучета. много лесно се предаваш.
Днес бях до още един сервиз и ми казаха същото, че двигателя трябва да се отвори и да му се прави основен ремонт
е нали са ти мерили компресията и е еднаква на всички цилиндри. щом не плюе антифриз или масло през ауспуха какъв ти е проблема. щом имаш 500 лв излишни пари, давай ги. то не е луд тоя дето яде баницата, а тоя дето му я дава :tooth:
първо си смени всички свещи и кабели ама с нови а не стари на заем, после провери дали бубината мята искра на всеки кабел, провери ангренажния дали е добре зацепен и после инжекционната система дали е в час.
е нали са ти мерили компресията и е еднаква на всички цилиндри. щом не плюе антифриз или масло през ауспуха какъв ти е проблема. щом имаш 500 лв излишни пари, давай ги. то не е луд тоя дето яде баницата, а тоя дето му я дава :tooth:
първо си смени всички свещи и кабели ама с нови а не стари на заем, после провери дали бубината мята искра на всеки кабел, провери ангренажния дали е добре зацепен и после инжекционната система дали е в час.
Агренажа е зацепен правилно проверено е вече, цилиндрите си работят вчера ги проверихме просто единия неработи както трябва, мощността пада от някаде другаде не е от това че работи на 3 цилиндъра.
Но каквото и да е по тоци или т.н. невярвам да работи като някой развален дизел, просто от лявата страна трака много сериозно и е нещо механично.
Колата за сега ще се пребере в гаража и през това време ще мисля варианти в последствие какво ще правя с нея.
Май ще трябва до София да идваш!!!
alfa boy Qv
26-02-2009, 20:09
Але колега ,аз имах са6тя проблем,с моя баксер,тракане яко,и на мен ми излезе износване на гарбицата на разпредилителния жал,от там клапани,пождига4и,гарнитури.Намерих един 100 лв. бтора рака доста запазен,служих го и се реши проблема с тракането и с мошноста::big_bow_down:
алфа 145-155 hp Qv
aлфа 145-boxer
Але колега ,аз имах са6тя проблем,с моя баксер,тракане яко,и на мен ми излезе износване на гарбицата на разпредилителния жал,от там клапани,пождига4и,гарнитури.Намерих един 100 лв. бтора рака доста запазен,служих го и се реши проблема с тракането и с мошноста::big_bow_down:
До сега в няколко сервиза ми казаха, че трябва поне да се свали картера да се види отдолу какво е положението, а след това да се свалят валове, но и аз предполагам, че може да е от износени гърбици.
Другата седмица или по другата колата ще се вкара сигорно в сервиза и ще разберем какав е проблема.
Колега alfa boy Qv ще дадеш ли повече информация за майстора кадето е оправял твойта или остави един телефон да ти се обадя да обясниш каде се намира
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.