PDA

View Full Version : Въпрос при чипната 145



JTD-1.9-1xxhp
24-02-2009, 16:42
Колеги чипнах 145-цата. Много ми харесва как върви, но имам един проблем: на 4 скорост около 2500 оборота с натиснат до ламарината педал на газта се усеща едноп моментно тресене. Усешта се и при 5-та в началото при педал до долу. Разбрах от тук от там че това е заради приплъзване на съединителя. Интересуива ме дали е опасно за съединителя или за нещо друго. Благодаря предварително.

fnt
24-02-2009, 17:13
Беше хубаво да напишеш с кой двигател е. Аз предполагам, че е 1.9JTD. Ми нормално е ако съединитела ти е стар/тръгнал. И при мен беше така, карах си я без проблеми.

trustworthy
24-02-2009, 17:26
Карай си спокойно. Съединителят няма да му зарастне феродото, ако не я натискаш :) Така или иначе си идва време за смяна някой ден ;)

tokata_pz_flex
24-02-2009, 19:08
Аз без да съм чипнат го имам тоя проблем на 3-та :) Караи спокоино , казват че не боли :gayfight:

JTD-1.9-1xxhp
24-02-2009, 20:35
Аз без да съм чипнат го имам тоя проблем на 3-та :) Караи спокоино , казват че не боли :gayfight:

Абе колеги то не боли ама 2 дена преди да я ремапна смених съединителя. На мен по скоро въпроса ми е за самия файл. Изплашиха ме с това "преплъзване" .

trustworthy
24-02-2009, 20:48
Абсурд е с нов съединител да ти приплъзва тогава. То по принцип приплъзването не е свързано с тресене.
Колко време караш с този съединител и каква марка е?

DiabL0
24-02-2009, 23:59
При мен е същото...
не е от съединител... непреплъзва а само така ти се струва ! само тресе!

Някъде из общотехническия имаше много дълга тема по въроса ;)
Потърси я и ще си обясниш :)

п.п. сори ама ми се спи и не ми се обяснява пък и утре изпит ме чака :)

JTD-1.9-1xxhp
25-02-2009, 07:47
При мен е същото...
не е от съединител... непреплъзва а само така ти се струва ! само тресе!

Някъде из общотехническия имаше много дълга тема по въроса ;)
Потърси я и ще си обясниш :)

п.п. сори ама ми се спи и не ми се обяснява пък и утре изпит ме чака :)
Колеги съединителя е Валео оригинален познат ми го достави не се съмнявам в него. Карал съм го към 1000 км ве4е.
Колега DiabL0 ще съм ти благодарен ако тези дни напишеш за какво става въпрос, защото много ми харесва как върви но ме притеснява.

ПП: Не си иска гумите :go:

Mury
25-02-2009, 09:52
А дали като му се вдигнат конете на ЖТД-то,не се появява нуждата от баланс вал:new_Eyecrazy::new_Eyecrazy::new_Eyecrazy:

trustworthy
25-02-2009, 10:20
А как точно се разбалансира този вал при ремап :calc:

trustworthy
25-02-2009, 10:28
Имам някакви бегли спомени за една 156-ца със същия проблем , на същия двигател, при която нещо с дюзите беше свързано. Тресеше при тези обороти някъде.
Собстевникът е от съфорумцуте (не, че не се подразбираше, де :)), дано види темата и сподели :thumbup:

vsd
25-02-2009, 10:53
Колеги просто съединителя не издържа. Не мисля че е проблем с дюзите. Ако й даваш плавно газ не тресе, ако изреждаш предавките също няма да тресе.

ne0
25-02-2009, 11:05
а дали мапера знае какво прави ???? повярвай ми добър мапер мойе дова да го поправи ;)...

бравото ми е на 2.2 бара и не приплъзва ;)

vsd
25-02-2009, 11:29
и е оригиналната турбина или

acko88
25-02-2009, 11:34
а дали мапера знае какво прави ???? повярвай ми добър мапер мойе дова да го поправи ;)...

бравото ми е на 2.2 бара и не приплъзва ;)

Бравото само ремап ли е претърпяло ?

Mury
25-02-2009, 11:38
Бравото само ремап ли е претърпяло ?

Да:thumbup::thumbup:

vsd
25-02-2009, 11:39
Е щом му е дигнато налягането, значи не е само ремап или е jtd100

Mury
25-02-2009, 11:44
или е jtd100

Верният отговор:thumbup::thumbup:

JTD-1.9-1xxhp
25-02-2009, 15:22
а дали мапера знае какво прави ???? повярвай ми добър мапер мойе дова да го поправи ;)...

бравото ми е на 2.2 бара и не приплъзва ;)
При мен турбината ми дава същото налягане след ремапа.

trustworthy
25-02-2009, 18:14
При нашите турбини управлението на налягането е чисто механично ;) Затова е така.

@vsd

Не знам какъв зверски ремап трябва да му направят на тоя мотор, че ЧИСТО НОВ съединител да не издържи ;)

@Нено
Кажи ся с какъв софуер управляваш турбината, че държи такова налягане :coolio:

DiabL0
25-02-2009, 20:10
При нашите турбини управлението на налягането е чисто механично ;) Затова е така.



какво имаш в предвид с това?

tanka
25-02-2009, 20:34
здравейте колеги, и при мен го има това тресене а не съм слагал никакъв чип просто от 3-та нагоре при газ до дупка си тресе и аз се чудя от какво е!!!

DiabL0
25-02-2009, 20:34
Неуспях да намеря темата която търсих, но намерих подобна :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=16736&highlight=%F2%F0%E5%F1%E5

Аз смених съединител, Но Само феродов диск и проблема е същия....
Аз неразбрах какво точно си сменил...

Лично мое мнение е че проблема ти идва от Демфера....

При мен тресе, не много, но се усеща и то само след 3-та, и само от 2000-3000об. :) (приблизително, там където ти е макс въртящ момемнт) :)

п.п. Аз доста често го загрявам, (да не кажа паля) и пак само тресе, НЕпарзаля !

trustworthy
25-02-2009, 20:43
какво имаш в предвид с това?

Ами помисли как с ремап може да се вдигне налягането на турбина с механично управление на бууста ;)

JTD-1.9-1xxhp
25-02-2009, 22:37
Неуспях да намеря темата която търсих, но намерих подобна :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=16736&highlight=%F2%F0%E5%F1%E5

Аз смених съединител, Но Само феродов диск и проблема е същия....
Аз неразбрах какво точно си сменил...

Лично мое мнение е че проблема ти идва от Демфера....

При мен тресе, не много, но се усеща и то само след 3-та, и само от 2000-3000об. :) (приблизително, там където ти е макс въртящ момемнт) :)

п.п. Аз доста често го загрявам, (да не кажа паля) и пак само тресе, НЕпарзаля !

смених целия съединител комплект. като режа 3 скорост до кам 3500 оборота минимум и после с газ до долу на 4-та не тресе. явно там ми е бил проблема.

vsd
26-02-2009, 10:07
@vsd

Не знам какъв зверски ремап трябва да му направят на тоя мотор, че ЧИСТО НОВ съединител да не издържи ;)


Тресе, тресе та се чуди от къде му е дошло.

@DiabL0
trustworthy има предвид че на нашите турбини налягането не се контролира от компа и затова не може да се пипа при ремап. На jtd100 което го има в бравото, налягането се контролира от еку-то, както и на jtd 115, 110 и т.н.

Mury
26-02-2009, 10:15
Ами помисли как с ремап може да се вдигне налягането на турбина с механично управление на бууста ;)

Може с ръчно настройване на турбината:roll2::roll2::roll2:

trustworthy
26-02-2009, 10:24
Може с ръчно настройване на турбината:roll2::roll2::roll2:

Ся що издаваш неща от 'кухнята' :) Ако го пребъркаш Нено, сигурно ше му изпопадат една шепа рапидки от джобовете :roll2:

acko88
26-02-2009, 12:14
Ся що издаваш неща от 'кухнята' :) Ако го пребъркаш Нено, сигурно ше му изпопадат една шепа рапидки от джобовете :roll2:

Защо той уес гейта с рапидки ли го настройва :О нещо не зацепих лафа :)

ts_ber
26-02-2009, 17:15
Смени мапера и нещата ще се орпавят. Ако искаш на ЛС моя човек от пловдив...

DiabL0
26-02-2009, 19:14
Ся що издаваш неща от 'кухнята' :) Ако го пребъркаш Нено, сигурно ше му изпопадат една шепа рапидки от джобовете :roll2:

Бее аз ли съм мноо прос... ама нещо не ви схващам замисъла :(

(аз и за тва си замълчах)
Все си мисля че с ключ 10 няма да стане да я натегна... деазнам.........

acko88
26-02-2009, 19:41
Бее аз ли съм мноо прос... ама нещо не ви схващам замисъла :(

(аз и за тва си замълчах)
Все си мисля че с ключ 10 няма да стане да я натегна... деазнам.........

Не точно с ключ 10 ама не е и толкова трудно да се направи механичен надув,въпроса е че просто трябва да знаеш какво правиш че може да се получи салата от турбината.Всичко е просто вакуум и една пружинка която се натяга и отпуска от там си прави изводи :)

DiabL0
27-02-2009, 00:33
Не точно с ключ 10 ама не е и толкова трудно да се направи механичен надув,въпроса е че просто трябва да знаеш какво правиш че може да се получи салата от турбината.Всичко е просто вакуум и една пружинка която се натяга и отпуска от там си прави изводи :)

напълно ми е ясно устроийството ......... въпроса ми беше как я мислят те тая работа с механичното управление... чисто любопитство :)

Относно надува- споко... имаме си уредчета за тая раЛта :)

acko88
27-02-2009, 18:47
напълно ми е ясно устроийството ......... въпроса ми беше как я мислят те тая работа с механичното управление... чисто любопитство :)

Относно надува- споко... имаме си уредчета за тая раЛта :)

Ти надуфа ще го осетиш след като развартиш турбината :)

Bobo
27-02-2009, 23:49
Ти надуфа ще го осетиш след като развартиш турбината :)

Който твърди че само с ремап неможе да се вдигне надува му предлагам скромно басче :crazy: телефона ми го имате винаги ще се отзова ;) Важи и за дизели и за бензини с механично управление на буста :D

vsd
28-02-2009, 07:25
А, ново 20 :shocking:
Говориш постоянно да държи по-високо налягане, а не за една секунда нали.

acko88
28-02-2009, 12:25
Който твърди че само с ремап неможе да се вдигне надува му предлагам скромно басче :crazy: телефона ми го имате винаги ще се отзова ;) Важи и за дизели и за бензини с механично управление на буста :D

Ааа нищо несам казал :crazy: