View Full Version : RPG клапан
MILEN 76
25-02-2009, 13:42
Здравейте коеги.Имам въпрос относно RPG клапана.За какво служи и ако не се ползва какви са плюсовете и минусите от това.Имали някакви негативни последици за турбината.:tequilla:
Здравейте коеги.Имам въпрос относно RPG клапана.За какво служи и ако не се ползва какви са плюсовете и минусите от това.Имали някакви негативни последици за турбината.:tequilla:
Изпуска картерните газове , поне така мисля .
MILEN 76
26-02-2009, 08:54
не е точно така.намира се на смукателния колектор и от там е свързан с една метална траба за изпусцателния.доколкото знам когато отвори разтоварва нагнетения въздух от турбуто.ама и аз не сам сигурен.:please:
Да нямаш предвид EGR някакъв?
iv4oto_77@abv.bg
26-02-2009, 12:14
този клапан е сложен като върнеш газта а колата е още в обороти да не нагнетява в смукателния колектор излишно налягане
Това не ви е бензинова кола, не се бъркайте.
Най-добре сложи снимка, да видим за какво става дума.
Да нямаш предвид EGR някакъв?
Точно за тоя клапан става въпрос , ама как работи ...
Ако за него говорим - единствено и само екология гонят. При определени условия връща част от изгорелите газове в двигателя. Не знам какво го управлява при 164 обаче - компютъра или е на температура само.
Нит от компутъра нит от температурата.Уж за по екологи4ен мотор е сложен ама кои му пука.Затапва6 го с една метална планка и 6 усети6 разликата във варвежа.
MILEN 76
27-02-2009, 12:54
точно туй и направих.изолирах го.ама да не вземе да скапе турбината?той иначе работи ама забелязах че душеше мотора и повече димеше а ся са оправи.:boost:
Газ на моя отговорност.От си4ко друго може да се скапе турбината ама не и от това.
MILEN 76
27-02-2009, 16:20
Познайте какво се случи преди броени минути.Колегата ми има същата с тая разлика че турбото бе за смяна и ние туко що го сменихме и естествено след това имаше задължителния тест драйв.НО УВИ след кратка отсечка изведнъж колата се форсира без видима причина колкото мой и естествено се окоти демек грамна некоя глава и това като се има предвит че само преди седмица и ремонтирахме главите :heavy_cry: Най вероятно клапана който разтоварва турбото не е сработил.И сега....:big_bow_down:
Ако 'новото' турбо е бълвало масло, нищо чудно
Ни6то об6то няма с турбото това да се изфорсира мотора до дупка.Търсете при4ината в помпата.
MILEN 76
27-02-2009, 17:17
Няма смисъл да се спори тъй или инъче изпорти мотора.Ако клапана не я е разтоварил такъв вариянт имали.Той масленият радиатор по всяка вероятност е бил пълен с масло от др. турбина.Ся кат са сетя че пак ша праим глави лошо ми става.:angry1:
Случвало ми се е поне 3 пъти на различни машини. На едната 3 пъти за 1 ден. :crazy: Турбото е тотално загинало, хвърля масло в двигателя, то се самозапалва и толкоз...
MILEN 76
27-02-2009, 17:36
Първо разглабяме и после кот ша взима ша са взима.Тая е със свещите от горе.Е хубо ама туй новото турбо опц втора употреба грам луфт немаше.А колега ако требе нешто ще те потърся ставали за глави например.:rockon:
Случвало ми се е поне 3 пъти на различни машини. На едната 3 пъти за 1 ден. :crazy: Турбото е тотално загинало, хвърля масло в двигателя, то се самозапалва и толкоз...
Напълно съм сагласен с тебе колега.Просто не сам допускал 4е може да смени някои турбо и да не извади и да из4исти интерколера.Таман хубаво се е боло утаило маслото на дъното и да го подкара новото турбо и да го набие в мотора.
А, е явно не съм се изразил правилно преди това значи. :)
:big_bow_down:
MILEN 76
27-02-2009, 18:02
Ми то човек се учи докат е жив май тъй му викаха.Ся ще я разглобим и таман да ни дойде акъла.Разглобяване в Неделя.И кот сабя покаже.Главите за надуване и т.н пък и вие знаете.Хубави коли ама стея глави аман:Silent::wallbash:
А вода изхвърли ли отнякъде?
този клапан е сложен като върнеш газта а колата е още в обороти да не нагнетява в смукателния колектор излишно налягане
Колегата го е казал точно и ясно и като не работи както трябва като не ти е хвръкнала главата през капака пак е добре :big_bow_down:
MILEN 76
27-02-2009, 18:46
освен през ауспуха другаде не се сещам.направо скрихме половината град от бял дим.
MILEN 76
27-02-2009, 18:51
относно по темата.тоя прословут клапан ще го снимам утре зада може да киризите и да отговаряте.
:spam: Колега моляте пиши нормално а не на диалект че ми е много трудно да ти разчитам написаното , можеби и на другите не им е приятно ( ша,кот ... тия неща ):spam:
Колегата го е казал точно и ясно и като не работи както трябва като не ти е хвръкнала главата през капака пак е добре :big_bow_down:
Обяснете ми на дизел какво става като върнеш газта?
MILEN 76
27-02-2009, 19:35
извинявам се.
Колегата го е казал точно и ясно и като не работи както трябва като не ти е хвръкнала главата през капака пак е добре :big_bow_down:
Аз като го нямам тоя клапан как аджаба не ми фръкват главите през капака ве4е 510 000 километра а?Не говорете глупости моля за6тото поне на дестина турбодизела съм изолирал въпросния клапан и о6те си варвят без никакав проблем.
MILEN 76
28-02-2009, 13:06
това е прословутйя клапан
MILEN 76
28-02-2009, 13:41
добър ден е по вероятно.здравейте на всички.
Това е точно ЕГР клапан. Само не мога да видя вакуума, дето го управлява, къде ходи. :)
MILEN 76
28-02-2009, 22:41
при вакомите в въздушния филтър.там се сабират всички.на втората снимка се вижда.
virusalfa
05-03-2009, 13:18
Ни6то об6то няма с турбото това да се изфорсира мотора до дупка.Търсете при4ината в помпата.
Има и то много общо!В случая ако са качили нова турбина и не е почистен интеркулера от насъбралото се там масло,ясно е причината каква е...Турбото бута маслото в смукателния тракт.....
virusalfa
05-03-2009, 13:20
Обяснете ми на дизел какво става като върнеш газта?
Малко над оборотите на празен ход регулатора спира притока на гориво,ей това става:upsidedwnsmiley:
Амчи така де. :)
Просто исках да им обясня да не търсят блоу-оф клапан при дизела. :Tease:
Вирусалфа, какво управлява ЕГР клапана? Компютъра или е опростено нещо? Твоята трябва да има щото.
virusalfa
05-03-2009, 23:31
Вирусалфа, какво управлява ЕГР клапана? Компютъра или е опростено нещо? Твоята трябва да има щото.Е има,на вакуум е.То и 84А моторите някои имат.Зависи кога и за кой пазар са правени.На вакуум работят
4ете6 между редовете.
Колега 164тд , понеже знам че Гришата си взе от тебе кораба , се чудя дали вкарваш коли от там където си ( Белгия мисля ) .
Ако има вариант , как вървят 164 тд 98 ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.