Log in

View Full Version : BMW 320 I Vs ALfa 156 1.8 T.S



SandoOne
26-02-2009, 15:34
Колеги реших да се пробвам с един дали имам шанс неговата 6 цилиндера редови + чип тунинг 92 година неговото некъде около 180 коня на 20 литра бензин сме се фанали има ли смисъл според вас ...

Djalev
26-02-2009, 15:38
Зависи от шофера,ако си познаваш колата и знаеш да я караш имаш шанс.
По принцип той е фаворит,но има вариант да го сцепиш.
Каква е гонката на дълго или ?

SandoOne
26-02-2009, 15:51
От Светофар до светофар ...

Fear
26-02-2009, 16:00
Абе какви са тия чипове за бензинови коли, дето качват 30 коня, дайте и на мен! :crazy:
По темата - имаш някакви шансове, макар и минимални, ако BMW-то е напълно заводско.
С чипнато такова (макар и не с 30 коня отгоре :) ), няма да стане работата, ще му гледаш стоповете.
Има значение също така състоянието на автомобилите, както и ЗКУ. ;)

SandoOne
26-02-2009, 16:04
То е на около 200 000 хиляди и не е заводско с чип имаше и два челни удара заради тва се хвващам щото ония иска да ме бие ама няма да стане

Fear
26-02-2009, 16:08
Е, ако си сигурен, че бимата е кошница, а твоята кола си е наред, давай. Ще го опукаш. ;)

Djalev
26-02-2009, 16:15
И на мене ми е чидно откаде тези 30 тупача отгоре !
http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=11&model=46&car=150

me4o4ko
26-02-2009, 17:05
На мен ми е чудно защо в този раздел??

roshaf
26-02-2009, 17:19
Мене ми е чудно кво е станало :D

SandoOne
26-02-2009, 17:22
Той в кво състояние я купи с паднал таван не работеха много работи .... довечера ще го пазара

galinves71
26-02-2009, 17:23
абе квай тъз мания за доказване незнам:no_no_no:и тез светофари?май имаше тема за разумното движение по пътищата,и всички споделиха мнение и ето че всичко е било излишно.абе карайте си старчетата и се кефете на коректност пък коя е по-от другата мисля че е било работа на инжинерите в автомобилостроенето.


p.s.мисля че велосипеда е най-типичното возило за доказване на сили.

fein86
26-02-2009, 17:24
Ако си сток, вероятността да те бие е доста голяма, ама нищо не се знае, ти от къде си??? Ако си някъде по Софето може да се дръпна и аз с него ако иска :innocent:, на мен ми дай гонки само :clap2:

fnt
26-02-2009, 17:27
абе квай тъз мания за доказване незнам:no_no_no:.

Доказват си, че не са се прецакали с избора на кола :big_bow_down:
ПП интересно ми е, като се допитват до форума кой кой. Все едно ние знаем в какво състояние са им колите. Пуснете се и после кажи какво е станало

Fear
26-02-2009, 17:31
Доказват си, че не са се прецакали с избора на кола :big_bow_down:
Taка е, BMW агенте... :tooth:

Aз лично на времето точно това се колебаех - дали Alfa или Е36 320i Coupe.
E, купих си GTV, а после имах възможността да покарам Е36 320i Coupe и шЪ мЪ извиняваш, ама едното задно в никакъв случай не прави бавареца по-добрата кола, поне за мен. Ама по нито един показател! ;)

galinves71
26-02-2009, 17:38
по-скоро съм склонен да вярвам че става въпрос за доказване на другия че колата е стока а не на самите себеси.аз мисля че ако будиш съмнение в каквото и да било че не е това за което си мечтал,или го отстраняваш(ако е проблем) или се разделяш тотално с него.нека не забравяме че за хората резервни части НЯМА!

ФЕРАРИСТ
26-02-2009, 20:59
БМВто ше бие....

vikoalfa
26-02-2009, 22:53
Аз пък такива теми:dyrvo_v_kenefa:,незнам защо модовете ги държат въобще.Пусни се и тогава коментирай.Понякога ме е срам ,че съм си купил 156:angry1:
Пускам под тема:
Имам ли шанс срещу космическия кораб Восток 18 или да се пробвам с чипнатия Аполо 17....

Satanism
26-02-2009, 23:01
Мен такова бмв ме дърпа с по- малко от една кола на светофара на 43ти в Младост до светофара на Шел.....според мен трябва да го вземеш на 400м....

fein86
26-02-2009, 23:58
Аз пък такива теми:dyrvo_v_kenefa:,незнам защо модовете ги държат въобще.Пусни се и тогава коментирай.Понякога ме е срам ,че съм си купил 156:angry1:
Пускам под тема:
Имам ли шанс срещу космическия кораб Восток 18 или да се пробвам с чипнатия Аполо 17....

Като не ти харесва не пиши бе, то за това е раздел ОБЩИ ПРИКАЗКИ, за да не се пускат такъв род теми в Тунинг и Рацинг!!! А ако наистина те е срам, че си си я купил, дай да си направиме една дръпка(ако нямаш чип), да те бегам малко и направо да ми я подаряваш, щото те е срам, стига говорил глупости, не сме тука да се заяждаме и да се караме, а да пише кой каквото го вълнува :flowers:

Аааа, и едно допълнение - мисля че с Востока може да го бегаш(все пак си с Алфа), ама чипнатото Аполо баце е Хамериканска машина и то с ЧИИИП, така че по добре не се пускай за пари или ключ за ключ!!!

SandoOne
27-02-2009, 00:29
Бих го с половин кола
20 литра сам + ахахаха Алфата определено има старт и това помогна

fein86
27-02-2009, 00:36
Бих го с половин кола
20 литра сам + ахахаха Алфата определено има старт и това помогна

Аре честито :big_bow_down:, давай го и с мене да се дърпа, ако иска без залог, само за кефа!!!

SandoOne
27-02-2009, 00:40
Нема такава интрига веднага след светофара ме друпна след 110 км ме би ... ама бехме минали светофара ахахаха ....
бехме От лабиринта мебелния в люлин до пежо центъра преди шела

fnt
27-02-2009, 09:09
Браво, сега ще се возиш малко на аванта :clap2:
Радвам се, че е имало гонка, а не като повечето теми. :big_bow_down:

oem
27-02-2009, 09:20
Мен ме е било 320 комби. А имам случай да накажа 320is. купе... така че е много относително. Хватката е да не връщах газта при смяна на предавките. Докато сменяш да си на прекъсвач! И като пуснеш съединителя се изтрелваш в космоса.

Тия БМВ-та вървят мамка им. 1.8 на Алфата е слаб за тях. С/у 2.0 обаче нямат шанс. Много зависи от ЗКУ. 15 коня разлика и 200 км на кола могат да се преодолеят ако си добър шофьор.

Онова комби дето не знае да тръгне ли, да спре ли ме наказа с половин кола тогава. А купето дето е 163 коня го бия. Така, че от мноооооого голямо значение е да си познаваш колата и начина по който да я натовариш максимално.

Tie
27-02-2009, 09:40
Е точно 320 is не си бил, а това без пускането на газта и прекъсвача е :death:

oem
27-02-2009, 11:11
Е точно 320 is не си бил, а това без пускането на газта и прекъсвача е :death:

Точно както го казах, точно така е. Като не вярваш... ще го преместя в другия крачол...

SandoOne
27-02-2009, 12:42
С ис-ка не съм се пробвал ама един колега от дупница искаше да се пробваме ама се отказах щото ше ме смачка а и оная иска е .... .

oem
27-02-2009, 14:40
По принцип ис-ката мачка. Но пича който караше му беше зор тръгването. Аз тръгвам с една кола пред него докато той си успокои задницата. Аз натискам за 2-ра когато той вече улавя правия път. Лека му е задницата на БМВ-то и при тръгването замита мноооого. И пича не му е свикнал сигурно. 2 пъти се пускахме и двата пъти аз тръгвам с една кола пред него. После вече когато натискам за 4-та той вече фаровете са му до заника ми, ама и пътя свършва. Това са над 400 метра. Ако тръгне иначе както аз тръгвам ще ме смаже със сигурност.

Иначе както казах съм падал и от 320и комби.

SandoOne
27-02-2009, 16:37
Има го и тва аз вчера му викам айде на 50 литра на мокро да се дурпаме там бмв-то няма шанс той се отказа .... ма пак иска на 1 км да се дърпаме ахах аз викам не мерси ...

Satanism
27-02-2009, 17:09
Точно както го казах, точно така е. Като не вярваш... ще го преместя в другия крачол...

320is е 192 коня и си е жива М-ка. S14 май беше моторя!

Fear
27-02-2009, 17:12
320is е 192 коня и си е жива М-ка. S14 май беше моторя!
Tакива Е30-ки са произведени май по-малко от 2000 в целия свят, не вярвам да е попаднал на такава - много рядко се срещат и май в България си нямаме. :)

ФЕРАРИСТ
27-02-2009, 17:25
Хватката е да не връщах газта при смяна на предавките. Докато сменяш да си на прекъсвач! И като пуснеш съединителя се изтрелваш в космоса.

Ако почнем да мислим логично, ако от 2ра на 3та да речем не пускаш газта и си преди така наречения прекъсвач, ако не пуснеш газта предполагам че се получава едно приплъзване на съединителя, което мисля че не е особенно полезно като цяло.....Плюс това идеалната крива не е където е прекъсвача, а преди нея, така че ако чакаш до него, губиш динамчика.....това са детайли, но при моменти когато ЗКУ-то се води важно, има един лаф че "Devil is in the details"......иначе мисля че трябва хептен шофера да е ливада за да не мое да се пребори ако има 15-20 коня отгоре.....и сходни кила на колите.....

Satanism
27-02-2009, 17:26
Tакива Е30-ки са произведени май по-малко от 2000 в целия свят, не вярвам да е попаднал на такава - много рядко се срещат и май в България си нямаме. :)

2500 купета и около 1500 салона, ако трябва да сме точни.И да, имаме си даже няколко в България.Даже съм имал удоволствието да видя такава на една бмв срещичка :)

oem
27-02-2009, 19:00
Ако почнем да мислим логично, ако от 2ра на 3та да речем не пускаш газта и си преди така наречения прекъсвач, ако не пуснеш газта предполагам че се получава едно приплъзване на съединителя, което мисля че не е особенно полезно като цяло.....Плюс това идеалната крива не е където е прекъсвача, а преди нея, така че ако чакаш до него, губиш динамчика.....това са детайли, но при моменти когато ЗКУ-то се води важно, има един лаф че "Devil is in the details"......иначе мисля че трябва хептен шофера да е ливада за да не мое да се пребори ако има 15-20 коня отгоре.....и сходни кила на колите.....

Да де ама като пуснеш съединителя оборотите падат на около 5000 и при пускането се получава едно джаскане и бързо ускорение отначало. Все пак имаш инерция на мотора. Съединителя приплъзва много малко.

Абе какво го обсъждаме изобщо. Това си е моя техника и така си практукувам по гонки. Сметнал съм, че така не губя мощност и не лишавам мотора от гориво. А и дефакто има осезаема разлика.

SandoOne
27-02-2009, 19:47
Бавареца на тоя е 180 коня с чип тунинга и спортния филтер и некъф ауспух но алфата бате се изтрелва докато тоя пич не можа да тругне като хората след 50 метър си оказаха тунингите ... ама на светофара минах пръв беше точно до мойта врата .

EH4464
27-02-2009, 19:55
Тия 6 цилиндровите са доста тромави в началото после са огън ама на къси разстояния нямат шанс:clap2: А колкото до прекъсвача и аз мисля че Ферариста е прав:respect:

SandoOne
27-02-2009, 20:22
Първо е Шофера щото аз се бегах с БМВ - 320 Инжекция 150 коня + чип тунинг а иначе ме кареше колегата той с 318 Ис 140 коня на 120 000 реални а въпросната ис-ка голф ГТИ с чип тунинг и турбо го направи сам да си говори та .. много си зависи в какво състояние е колата и тоя зад волана в случея извадих късмет за некви стотни иначе от много съм и падал

vikoalfa
27-02-2009, 23:16
Като не ти харесва не пиши бе, то за това е раздел ОБЩИ ПРИКАЗКИ, за да не се пускат такъв род теми в Тунинг и Рацинг!!! А ако наистина те е срам, че си си я купил, дай да си направиме една дръпка(ако нямаш чип), да те бегам малко и направо да ми я подаряваш, щото те е срам, стига говорил глупости, не сме тука да се заяждаме и да се караме, а да пише кой каквото го вълнува :flowers:

Аааа, и едно допълнение - мисля че с Востока може да го бегаш(все пак си с Алфа), ама чипнатото Аполо баце е Хамериканска машина и то с ЧИИИП, така че по добре не се пускай за пари или ключ за ключ!!!
Ма за това не пиша,просто ми писна да чета лайна от месеци насам:death:,лошото е че и доста хора спряха да пишат и сега пишат хора където не са виждали Алфа отвътре преди месеци,а сега са активни Алфисти-пълен смех:lol:
Колкото за какво е Общи Приказки си в пълна грешка,но както каза ти не искам да споря.

BT9625BB
28-02-2009, 07:23
ми аз сам са гонил с 2000 куб 144 или 146 коня и да ти кажа че бая назаде го оставих но за 180 коня незнам то зависи и колко мардат още де!но може и да ти се опане!успех

SandoOne
28-02-2009, 21:42
Бих го вече са се пускаме с един алфист със същия мотор и искам съсда с един голф 4 ка да го сложим между нас хахах за силен дух тея дни ще праиме един тонел