View Full Version : съединител
колеги....дайте някое мнение...видях че с пръдня боя не става...става въпрос за своенравната ми кола(Алфа Ромео 33 1.4 93г).Още от както я взех бившият и собственик каза:"ако не я караш 3 дни и свършва спирачната течност..." Ясно ми става че тече от някъде.Огледах хубаво и какво да видя....ми тя си църцори в купето по педала....Цар съм и ще си сменя гумичките.Речено - сторено.Нови гумички и цела седмица си имам спирачна течност....да ама до кога?докато не реши че не ще и неще....днес като хубав и слънчев ден викам:охооооо ше има газене ама не....обезвъздуших го съединителя и се замотавам покрай акумулатора който зареждах....след малко сядам и няма съединител...и така няколко пъти...все пак тая спирачна течност DOT4 не тече от чешмата...След като я запалих ми направи впечатление че пуши нещо...забелязах че капе нещо върху изпусквателните колектори...надали е масло защото мирише на кисело?! абсолютно странна история.Та молбата ми е ако някой е имал подобен проблем нека да сподели или да ме насочи...предварително благодаря ...и Честита баба Марта на всички колеги!
vikoalfa
01-03-2009, 18:58
колеги....дайте някое мнение...видях че с пръдня боя не става...става въпрос за своенравната ми кола(Алфа Ромео 33 1.4 93г).Още от както я взех бившият и собственик каза:"ако не я караш 3 дни и свършва спирачната течност..." Ясно ми става че тече от някъде.Огледах хубаво и какво да видя....ми тя си църцори в купето по педала....Цар съм и ще си сменя гумичките.Речено - сторено.Нови гумички и цела седмица си имам спирачна течност....да ама до кога?докато не реши че не ще и неще....днес като хубав и слънчев ден викам:охооооо ше има газене ама не....обезвъздуших го съединителя и се замотавам покрай акумулатора който зареждах....след малко сядам и няма съединител...и така няколко пъти...все пак тая спирачна течност DOT4 не тече от чешмата...След като я запалих ми направи впечатление че пуши нещо...забелязах че капе нещо върху изпусквателните колектори...надали е масло защото мирише на кисело?! абсолютно странна история.Та молбата ми е ако някой е имал подобен проблем нека да сподели или да ме насочи...предварително благодаря ...и Честита баба Марта на всички колеги!
Честито,долната помпа е заминала и от там ти капе на генерацията.Можеш да минеш и само с гумички,но като я свалиш(тя се държи на една зегерка)разглоби я цялостно,почистия и разгледай да няма язвички и ръжда отвътре ако има направо нова,защото след седмица пак протича.
Тоя проблем , гарантирано сме го имали всичките.Първо огледай добре от къде е.Ако тие прокапал и цилиндъра,задължително смени и маркуча между тях.То , ако питаш мене,ако е прокапал и долния цилиндър,по-добре смени всичко.Ицилиндър и помпа и маркуч.Гарантирано ще се родиш.Ако с финансите си зле , тогава ще търсиш от къде е точно.Успех!
мерси колеги за бързият отговор...две мнения са красноречиви а и надали някой ще ми каже друго....
P.S. Добре че нямам пистолет....
колеги.....кажете ми аз ли съм луд или е затишие пред буря?! ставам днеска....хубав ден! излезнах на двора....гледам я една такава...и ми се подхилва(колата нали...)викам си я да ти чуем певеца, влизам вътре - и какво?!
съединителят е шок....направих едно кръгче от около 10 ина километра и даже педала стана още по - симпатичен....със сигурност има проблем ама...ще го решавам кат се опарича..и все пак дали е уместно да карам така колата или да не си правя експерименти???
За информация, помпата при 145 боксер е около 50 лв (и аз съм я сменял). Предполагам, че при 33 е или пак толкова, или по-малко - не е някакво голямо изваждане.
35-6 лева е помпата по спомен
Моята някаква италянска марка по спомен 28 лв
firedragon
02-03-2009, 17:57
Аз ако бях на твое място щях да я сменя възможно най-бързо без да си правя експерименти,защото не се знае какво може да се случи и къде може да те остави.
така и ще направя - възможно най - бързо ще я сменя
ама сега мисля да си пробвам късмета щото съм на бачкане.....и тъй....може ли някой да ми каже каква е философията по смяната...щото мямам много време и нерви...ако такова нали направо на сервиз да си я карам...:bored:
Преди някой умник да ти каже да потърсиш с търсачката, на ти:Лягаш при педалите и махаш шпленда,а след това и шпилката ,който свързва педала със стеблото на помпата.После се качваш отгоре.Махаш маркучето на помпата,дето подава спирачна течност от резервоарчето.После разхлабваш маркучето на помпата.Само го отхлабваш!!!След това отвиваш двете гайки,които държат помпата и я сваляш,а чак след това развиваш маркучето.Монтирането е в обратен ред.Операцията е доста пипкава , за този,който няма търпение и малко опит.Моя съвет е,ако нямаш опит,по-добре е да я откараш в сервиз или да викнеш някой,който е правил тая опетация.Има и много подводни камъни при обезвъздушаването.И пак ти казвам!Смени и маркуча,който свързва помпата с цилиндъра!Успех!
мерси за съветите...още утре ще проверя в един магазин на козлодуй...че ми се кара бе....ех голема тръпка си е...
Поздрави!:oops:
vikoalfa
03-03-2009, 13:36
мерси за съветите...още утре ще проверя в един магазин на козлодуй...че ми се кара бе....ех голема тръпка си е...
Поздрави!:oops:
Препоръчвам ти на Бул. Стамболийски на канала магазина.
мерси колега vikoalfa...утре при възможност ще се разходя до там.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.