View Full Version : Айде и моята сдаде.. R.I.P. my 145 QV
Ето, че дойде и моят ред. Днес на магистралата си счупих колата.
Времето бе супер, малко коли по пътя и газ до долу ---- 180-190, последните няколко километра над 220. И малко след като задминах един нов Сааб, който караше също бързо, се чу неприятен звук от мотора, изпуши сиво и изгасна. Оттам спирачки и в аварийната лента. Дупки по блока и картера не видях.
Пътна помощ и вече в сервиза й свалихме главата...
Вчера смених носачи и беалетки и бях много щастлив, че грам не тропва. Скоро имах идеи да и се сменят сегменти, лагери, после чип, а то какво стана....
Тия свинспаркове май не държат дълго време с над 200 да се карат.
Ей нема да ви дойде нещото в главите имам в предвид:pokey:
digitalundgrd
02-03-2009, 09:58
Интересно ми е колко време е издържала с газ до дупка, преди да сдаде багажа?
mitaka_cs
02-03-2009, 10:26
Много неприятно:bored: Чак блока е счупен:stumm:
4-ти цилиндър направо е гръмнал като ръчна граната:Suicide:
Буталото е сдало багажа, но дали някой лагер не му е помогнал?
При какви обороти горе долу се случи това?
колега миро, трябваше да имаш на предвид онази стара тема където едно куве се беше поминало по абсолютно същия начин ... иначе не се коси, сичко се прави
digitalundgrd
02-03-2009, 13:22
Добре де това се случва, защото просто 220 км/ч са много за този двигател (2.0ТС)и не може да издържи на тези обороти продължително време, или защото двигателя е бил тръгнал и просто му е трябвало малко напън да сдаде багажа???
traiko_89
02-03-2009, 14:15
защото двигателя е бил тръгнал и просто му е трябвало малко напън да сдаде багажа???[/QUOTE]
е правилният отговор вярвам че колата е минала 170х км
Ейй много неприятно колега :horror: За какво си щял да сменяш сигмети ,лагери ?? Гореше ли много масло ?? Да не е изгорила масълцето за една магистрала ?? :Suicide:
Мирооо, кво стана бре, защо го държа тоя TS в тия критични обороти, нали сме говорили, че без чип мотора гърми. Много, много жалко, беше най-бързото стоково QV.
:bored:
Furious 155
02-03-2009, 15:27
точно тия дни и аз така по магистралата жулех 160-170, но нагоре не засилих че маслото посгря!
Неприятна случка, но както казаха по-горе всичко се прави, особенно по тия мотори ;). Съвета ми е ако искаш пак да караш така, чипни я на вярното място и няма да имаш проблеми с тия скорости, стига да те урежда разхода на гориво ;).
Успех с ремонта - куве-то е хубаво!
Лошо колега дано бързо я оправиш. И 100 пъти съм писал 16в Т.С- а не е хубаво да се карат над 170 защото обедняват и гърмат. За да нестава така слагате чип 100октанов бензин и ако сте сигурни че маслото е хубаво и преди това не е било на грес и сипвате без проблем цялата гас, аз мойта 40 000к км само в червеното съм я карал на 200 слагах 5-та и доколкото вдигне към 230 обикновенно и не е имала никакви ядове, верно харчеше бая но поне Бобо си знае работата и не успях да заваря мотора. :BBQ:
голямата риба
02-03-2009, 17:15
а кое му е тунинга и рацинга в цялата тема
Та незнам дали следите колите от последните италфестове но всички които бяха в челото се тотализираха.
Миро мой, да кажеш че не сме си говорили и не си предупреден .... а.... сещаш ли се за разговора под моя скрап че ще ми паднеш и ти.... заповядай..
ама поне си я счупил на всичката газ...... те това е.... приятелю.
Преди се чудех на Бобо защо има три мотора на части в мазата винаги ,,,, е сега с мойте са повече от шест..... ;)
Та незнам дали следите колите от последните италфестове но всички които бяха в челото се тотализираха.
Миро мой, да кажеш че не сме си говорили и не си предупреден .... а.... сещаш ли се за разговора под моя скрап че ще ми паднеш и ти.... заповядай..
ама поне си я счупил на всичката газ...... те това е.... приятелю.
Преди се чудех на Бобо защо има три мотора на части в мазата винаги ,,,, е сега с мойте са повече от шест..... ;)
Добре де, аз не съм бил в челото, защо и мойта се тотализира :furious:
Furious 155
02-03-2009, 19:17
Добре де, аз не съм бил в челото, защо и мойта се тотализира :furious:
твоита друга бира я е съборила май...
Много добре знам, че постоянно високите обороти и разказват играта, но този път не успях да и устоя на пуста Алфа. На 40 км от София, преди Ихтиман, малко преди да слезна от магистралата.... Маслото беше на макс, на 6000км, тубата ми (2L) е в багажника и мисля, че не съм долял повече от литър за толкова км.
Малоумна история, много ме е яд. Съсипах си колата за нищо, верно беше ми уникален кеф, докато я карах, но затова сега ще си платя като поп и ще съм известно време без кола. Има и друг вариант, но сърце не ми дава да го правя, защото всичко друго по колата е чук.
Много добре знам, че постоянно високите обороти и разказват играта, но този път не успях да и устоя на пуста Алфа. На 40 км от София, преди Ихтиман, малко преди да слезна от магистралата.... Маслото беше на макс, на 6000км, тубата ми (2L) е в багажника и мисля, че не съм долял повече от литър за толкова км.
Малоумна история, много ме е яд. Съсипах си колата за нищо, верно беше ми уникален кеф, докато я карах, но затова сега ще си платя като поп и ще съм известно време без кола. Има и друг вариант, но сърце не ми дава да го правя, защото всичко друго по колата е чук.
не го мисли ами направо я тегли ;) около 230 лева скрап ;)
Тея дни ще си говориме с тебе :mobile:
pesho ot vraca
03-03-2009, 00:13
От тия Фиатови мотори май верно не става нищо. В сервиза за последната една година отворихме 5 Алфи и всички едно и също мазало. Даже за капак една я докараха от Италия и трите биели бяха се показали:-( Май тия мотори ще излезнат доста калпави. Това разбира се е мое мнение. 8v моторите не знам мякой да е скъсал биела.
ALFA 155 1.8TS 94г. 8V
не го мисли ами направо я тегли ;) около 230 лева скрап ;)
Рано или късно всички ще направите като Батко :Suicide:
От тия Фиатови мотори май верно не става нищо. В сервиза за последната една година отворихме 5 Алфи и всички едно и също мазало. Даже за капак една я докараха от Италия и трите биели бяха се показали:-( Май тия мотори ще излезнат доста калпави. Това разбира се е мое мнение. 8v моторите не знам мякой да е скъсал биела.
ALFA 155 1.8TS 94г. 8V
грешката не е в моторите а в ЗКУ-тата и най-вече неможарите майстори и мапери.......
мотора е чук.... на фиат блока с на алфа главата е най-доброто....
Много кофти..тази зима кво стана....10 пъти я чувам тази история...един и същи сценарий...
Късмет колега и горе главата!
Пфф.... Колата беше ебаси самолета... И в такива ситуации май по-добре да се мисли позитивно...Сега поне ще я направиш наново ще е още по-читава и още по-бърза и ще ти прави още по-голям кеф...Успех с ремонта и якото даване на газ:go::go:
Много добре знам, че постоянно високите обороти и разказват играта, но този път не успях да и устоя на пуста Алфа. На 40 км от София, преди Ихтиман, малко преди да слезна от магистралата.... Маслото беше на макс, на 6000км, тубата ми (2L) е в багажника и мисля, че не съм долял повече от литър за толкова км.
Малоумна история, много ме е яд. Съсипах си колата за нищо, верно беше ми уникален кеф, докато я карах, но затова сега ще си платя като поп и ще съм известно време без кола. Има и друг вариант, но сърце не ми дава да го правя, защото всичко друго по колата е чук.
Оле мале кво направи бе дете:bash::bash::bash:давай да ти давам мойта кола,поне с нея нема да имаш таквиз проблеми,мотора вече енправен:biker::biker::biker:
FreeStyler
03-03-2009, 18:47
Братко искрено ти съчуствам стискам палци да я направиш и да е дори още по бърза :thumbup:
Eххх Мирооо.. язък за количката... Много ми хареса на феста как вървеше..
Оправяй я по-скоро и слагай чип и една 5-а от ТД. Аз в момента с мойта 5-а на 200 съм с 5200-5300 оборота. И сериозно съм решил да слагам манометър и термометър за маслото.
FreeStyler
03-03-2009, 19:57
Eххх Мирооо.. язък за количката... Много ми хареса на феста как вървеше..
Оправяй я по-скоро и слагай чип и една 5-а от ТД. Аз в момента с мойта 5-а на 200 съм с 5200-5300 оборота. И сериозно съм решил да слагам манометър и термометър за маслото.
Колега с 200 добре върви с 5200 оборота ми с 100-120 в изкачване не са ли и много малко оборотите ?:oops:
Ами другите 4 предавки за какво са бре колега :clap2:
FreeStyler
03-03-2009, 20:50
Ами другите 4 предавки за какво са бре колега :clap2:
Бях 100% сигурен че някой ще го каже това и съм далеч от мисълта че всеки един от нас винаги му се кара във високи обороти извънграда и не включва 5-та ...тааа да се върнем на стария ми въпрос:Yoda:
Бях 100% сигурен че някой ще го каже това и съм далеч от мисълта че всеки един от нас винаги му се кара във високи обороти извънграда и не включва 5-та ...тааа да се върнем на стария ми въпрос:Yoda:
Тогава си купуваш дизел :) И все пак баира едва ли е повече от 1-2км....
И аз бих си сложил по дълга 5...И изобщо няма да ми дреме че на 5 та няма да мога да изпреваря със 120км защото ще вкарам 4та и после като си е спокойно пак 5та :go:
FreeStyler
03-03-2009, 21:31
Тогава си купуваш дизел :) И все пак баира едва ли е повече от 1-2км....
И аз бих си сложил по дълга 5...И изобщо няма да ми дреме че на 5 та няма да мога да изпреваря със 120км защото ще вкарам 4та и после като си е спокойно пак 5та :go:
Братле защо не оставиш човека да ми отговори :question:
Братле защо не оставиш човека да ми отговори :question:
Извинявай...
Сори и на автора на темата, че нацапах :)
Някой да ми делне постовете тенкс :D :go:
E па и моя преди 2 години така замина, а много вървеше и хем ми бяха казали че е бедна във високите- не беше чипвана - или поне в БГ не сме я пипали нищо ( а бях и с лошо масло). Ама да Ви кажа бая време я държах над 200 от Стара Загора към Пловдив. Ама така трябва да умре една алфа. Аз купих един друг двигател 850 кинта - два дни труд на майстора и колата пак жива. Няма да се плашите. Да Ви кажа че на 1,8 ТС 16 кл- 200 км/ч са около 7000 оборота. А аз доста я държах на 7100, а когато гръмна точно показваше около 7300 оборота. Изпуши като във формула 1:biker::go:
assassin's
05-03-2009, 12:18
без да влизам в спор колега и аз карам 1.8 16кл и на 200 съм точно на 5600 оборота!незнам по колата дали е пипано нещо но точно толкова показва!дали само моята е така???и по темата мн кофти се е получило но пожелавам на колегата бързо да я оправи и отново на пътя!!!!!
без да влизам в спор колега и аз карам 1.8 16кл и на 200 съм точно на 5600 оборота!незнам по колата дали е пипано нещо но точно толкова показва!дали само моята е така???и по темата мн кофти се е получило но пожелавам на колегата бързо да я оправи и отново на пътя!!!!!
Май са различни скоростните кутии на 156 и 145
Май са различни скоростните кутии на 156 и 145
Да така е!:Tease::clap:
Искрено ти съчуствам, колега и не пожелавам на никой тази съдба... Аз съм със същия свигатела на 197k km. + и сега като излизам извънградско много сериозно ще се замислям за скоростите. То явно решението на проблема идва с уреди - налягане и темепература на маслото и постоянното им следид при "Рацинг" стил на шофиране!
Искрено ти съчуствам, колега и не пожелавам на никой тази съдба... Аз съм със същия свигатела на 197k km. + и сега като излизам извънградско много сериозно ще се замислям за скоростите. То явно решението на проблема идва с уреди - налягане и темепература на маслото и постоянното им следид при "Рацинг" стил на шофиране!
Решението мойто момче е чип:moon::moon::moon:няма друг спасение за ТС-а,за кво са ти тия уреди,в повечето случаи нещата стават за секунди,ти докат погледнеш,мотора ще е на салата:coolio::coolio:Уредите са само за кеф на шофера
Решението мойто момче е чип:moon::moon::moon:няма друг спасение за ТС-а,за кво са ти тия уреди,в повечето случаи нещата стават за секунди,ти докат погледнеш,мотора ще е на салата:coolio::coolio:Уредите са само за кеф на шофера
Слушам, Бат Мъро...Доколкото разбирам масовото "показване" на биели е благодарение на обеднена смес във високите 7к+ обороти. Аз за чипа съм ясен, че съм при "турбо-фанатика" Бобо. Но нека първо се уверя, че е сервизирана, че катрера е сменен и тогава...
ivangenchev
09-05-2009, 13:04
ами да попитам 2.0 8в Т.С. двигатели страдат ли от същия проблем с обедняването на сместа?
element_jori
09-05-2009, 13:21
не
ivangenchev
09-05-2009, 18:50
благодаря за инфото
SandoOne
09-05-2009, 22:30
Имало е проблем неможе да се смачкат двигателите при продължително каране трябвало е да се счупи късмет и на мен скоростната кутия ми се счупи на пасата и проби корпуса изтече масло и до там на сфетофар 1на10 000 се случва ама кфо да се прай .....
Моторите са си добри, ми тия скорости как няма да го стопят, не мога да го разбера това шофиране ??? :screwy::screwy::screwy::screwy::screwy:
Ivo Skoklev
09-05-2009, 22:53
Може ли освен обеднена смес,при4ината да е и лошо мазане на мотора,особено в тези обороти?Все пак моята като я уморихме си беше хем с 4ип,хем на 100 октана,с 4исто ново масло и свещи,и пак стана белята,явно при4ините са едни и същи при вси4ки,въпроса е какви са?Не мисля 4е е само от бедната смес!
Точно там е проблема за мен !!! в мазането. който и каквито чипове да си говори
mitaka_cs
09-05-2009, 23:32
Точно там е проблема за мен !!! в мазането. който и каквито чипове да си говори
Чипа помага за правилното хранене, но и мазането е проблем...прав си!
От гледане и мерене на заминали валове става ясно, че проблемни са 3-та основна и 2-ра и 3-та биелни шийки!
Явно точно там е най-голям товарът-в средата на вала.
Ето Ви едно интересно инфо за плюсовете на боксера срещу т. спарка:
1)Боксерът има по-къс вал, което значи, че по-трудно се криви, по-малко се износва(от опит знам) и по-добре се маже!
2)Боксерът има компактен блок и хода на буталата е къс за разлика от т.спарковете с изключение на 1.4т.с, което води до по-малкото товарене и на биелите и на коляновия вал!
3)Боксерът има по-къси разпределителни валове от всеки т.спарк, което намалява вероятността някой от тях да се изкриви......просто и смешно можеби звучи, но е по-лесно да изкривиш или счупиш дълга пръчка отколкото къса!
4)Боксерът има по-малки глави(по площ) от т.спарка, което значи, че теоретично отклонението от равнинност при еднакво дълго ползване и натоварване би било по-малко!
Същото важи и за двете страни на блока на боксера!
Така мога да продължа поне до точка 10! Но вече смятам Ви е ясно защо липсват темите за гръмнали боксери!
Поздрави на всички и извинете за лирическото отклонение, но правя реклама на Боксер раздела:Tease:
Sergey_gigov
09-05-2009, 23:49
нема гръмнали боксери - щот не си питал мене хихихихихии
Ivo Skoklev
09-05-2009, 23:55
Май това е достаъчно,по добре да спрем,щот ша се включат хората с чиповете,да казват че не е от мазането а от бедна смес.Аз вярвам на това което виждам-а именно фактите:настройките ми бяха много добри!МАслото-Сеянийка,ама аз пове4е и няма да слагам същото.всеки си носи глава на раменете.Истината е 4е този двигател е Пиклив и не се държи добре на големи натоварвания.Казвали са ми го къдърни майстори от разли4ни места.Колите са си красиви,но мотора не еособено.....аиде спирам до тук.
PS:ЗА мен е важен фактор характеристиките на маслото и също това да се следят темп.и налягане при такива издувания за дълго време.Малко от нас предполагам слагат дат4ици.Но в този слу4ай те са необходимост
mitaka_cs
10-05-2009, 00:12
Май това е достаъчно,по добре да спрем,щот ша се включат хората с чиповете
Хората с чиповете са прави, че мапването е важно, но никой дето би ти правил чипа не би ти казал за всички останали проблеми конкретно на 4-рка редовак изминал 200 000 km.
Мене ако питате кола над 100 000 km няма полза да се мапва! Това само би отложило краят!
Мапването на стар малолитражен двигател освен, че е скъпо като гръмне ремонтът му не е по-евтин! Пък и една кола за да се мапва то се има предвид че ще се юрка здраво........за това въобще не е ясно дали хубавият чип отлага снимките от първия пост при положение, че двигателят е имал проблеми преди мапването и то не със самият мап:laughing1:
за гръмнали боксери питаите и мене:screwy: но един от колегите го е казал точно,,колата на външен вид е хубава но на двигатели е :pain:
mitaka_cs
10-05-2009, 01:01
Да не забравяме излишните балансиращи валове заради чиито лагери вероятността за падане на налягането е по-голяма:Tease:
Тези валове са били полезни само когато двигателят е бил нов предвид факта че се ползват и са добавени от Абарт при Ланчите за състезания, които не предполагат пробег от 200 000 km +
Отново се извинявам, но вече мисля че са изписани главните проблеми довели до счупването на QV-то и компания;)
И аз съм се наслушал на версии, че мотора не бил изчислен добре и мазането също му куцало, но по този въпрос пасувам.
Извода е ,че на определени километри мотора се нуждае от ревизия и чип за по-нататъшни ръчки.
На мен пък ми е интересно например колата на Бобо дали е със сток бутала , но все забравям да го питам като го видя..>?
SandoOne
10-05-2009, 16:05
Абе незнам аз не го напъвам след 200 щото заради един прекъсвач ми отиде сондата бобината се прееба и кво ли още не и продължава да пуши на ниски обороти незнам кво му е ..... при германските не съм се замислял колкото и да ги плюем ..... на прекъсвач съм си карал много колата на алфата не смея :)
Aре бе, двигателя бил пиклив, що не карате с 300км/ч ако искате. Това да ви не е състезателна кола че я карате с по 200 че и повече километри в час. Ей за тфа такава им е славата на алфите, заради е те тая простотия да карате с по 220 по сума време. Абсолютно съм за! Тая кола не е за такова каране, среден клас кола, хората не са ви сложили 150к.с да и спуквате гъза. Като карате с по 200 или не с по 200 а по-скоро в 7-8к оборота там ви е мястото-в Бокса.
Не искам да обиждам никой, ама за мен това е адската простотия, на коята всеки нормален човек не би подложил колата си !
Поздрави :)
SandoOne
10-05-2009, 18:03
Aре бе, двигателя бил пиклив, що не карате с 300км/ч ако искате. Това да ви не е състезателна кола че я карате с по 200 че и повече километри в час. Ей за тфа такава им е славата на алфите, заради е те тая простотия да карате с по 220 по сума време. Абсолютно съм за! Тая кола не е за такова каране, среден клас кола, хората не са ви сложили 150к.с да и спуквате гъза. Като карате с по 200 или не с по 200 а по-скоро в 7-8к оборота там ви е мястото-в Бокса.
Не искам да обиждам никой, ама за мен това е адската простотия, на коята всеки нормален човек не би подложил колата си !
Поздрави :)
Ще ти дам пример за 2 години и нещо сигорно над 100 пъти до прекъсвач Мерцедес ЦЛК 200 136 коня имам предвид 2 та тампона само се късат на двигатела нищо му няма 99 година е произведен 2 тампона на магистралата под 200 не пада постоянно от смолян до софия са за нема 4 часа 287 км са незнам има нещо същия човек има и алфа 155 вика не карай над 220 продължително
На пък мен ми е интересно например колата на Бобо дали е със сток бутала , но все забравям да го питам като го видя..>?
Със сток бутала е. Ха сега, нека обяснят другите инженери как издържа и се маже с 2 пъти повече коне и въртящ момент при същата карантия.
Ще ти дам пример за 2 години и нещо сигорно над 100 пъти до прекъсвач Мерцедес ЦЛК 200 136 коня имам предвид 2 та тампона само се късат на двигатела нищо му няма 99 година е произведен 2 тампона на магистралата под 200 не пада постоянно от смолян до софия са за нема 4 часа 287 км са незнам има нещо същия човек има и алфа 155 вика не карай над 220 продължително
Гледай сега, не споря, се пак си е Мерц, макар че това не значи абсолютно нищо, но все пак сигурно е малко по добър. Има и друг фактор. Как е обслужван, как е гледан, има ли фактор 2ра употреба и така и така и така. Но пак казвам: при нормална експлоатация мотора си е добър. Нямам опит за това си изказване, ама до тук каквото съм изчел за гръмнал мотор той се е в 7000+ оборота ;-)
Със сток бутала е. Ха сега, нека обяснят другите инженери как издържа и се маже с 2 пъти повече коне и въртящ момент при същата карантия.
Значи мое па да не е пиклив мотора :)
SandoOne
10-05-2009, 19:32
Значи мое па да не е пиклив мотора :)
Значи че като моя над 250 хилки и му е дошло времето явно бързооборотен двигател се износва при неправилно каране за 250 000 , 300 000 хиляди аз съм сигорен че ако му е сменяно маслото редовно това нямаше да се случи .......
Най - готината скорост е 140-160 в тоя диапазон :) иначе 120-30 така я карам на дълго
Значи че като моя над 250 хилки и му е дошло времето явно бързооборотен двигател се износва при неправилно каране за 250 000 , 300 000 хиляди аз съм сигорен че ако му е сменяно маслото редовно това нямаше да се случи .......
Най - готината скорост е 140-160 в тоя диапазон :) иначе 120-30 така я карам на дълго
Еми да, съгласен съм, нормално е 140, 150, та дори и 160, ама това с 220 е извращение,макар че ако имат кинта нека си карат така пичовете, се пак те си плащат ремонтите, ама да не реват че колата им е виновна :)
Най-добрата скорост е 156км/ч :pfbbt::pfbbt:
Това за бедната смес дето трошала двигатели ако може да ми го обясни някой щото за мене е една голяма глупост. Тия двигатели не гърмят по някакви измислени причини, като бедни смеси, конструктивни дефекти, лошо мазане и т.н. Просто са спукани от каране, преди някой да им е превъртял километражите, все някога са чупили картери, оставали без масло или несменяно по 50000км, прегрявани или нещо друго и като се има в предвид, че работят на +1000об. от нормалните коли ето тия малки камъчета обръщат колата .. :prescription: Ако някой все пак може да ми обясни това за бедната смес нека ми "отвори очите" :th_up:
The_Game
10-05-2009, 21:06
Не случайно има червена зона на оборотомера. След дълго каране в тази зона отговора е ясен.
Моля темата да се заключи...
Двигателист
10-05-2009, 21:17
Здравейте,
Първо, колега съжалявам за мотора ти и се надявам да го ремонтираш максимално бързо.
Значи, колкото и да чета, за мен си остава абсолютно несериозно твърдението, че един двигател е нормално да разлети на съставните си части след стотина км на номинален режим. След като имам 150 к.с. е нормално да ги използвам всичките, ако искам! Тук има доста специалисти и ми интересно, понеже аз не разбирам от алфи, да ми отговорят на няколко въпроса.
За основна причина се посочва бедна смес. Питам се за чий е бедна сместа на такъв честотен и товарен режим? Там икономия не се гони. И колко е бедна тази смес - 1.1, 1.2? Повече? Предполагам, някой я е мерил… ОК, сместа е бедна, какво прави ламбда сондата? Спи ли? Не трябва ли при това положение да се увеличат времената на впръсквачите на базата на сигнал от нея и поне да се достигне ниво на стехиометрична смес? Или може сигналът от нея се игнорира на 100% товар, както беше при някои стари Джетроници на Бош…
Буталата как изглеждат? Термично претоварени, разрушени от детонационно горене или просто не са издържали на инерционните сили? Защото някой говори за 5500 об/мин, което не е много, но друг говори за 7300, където натоварването от инерционни сили е значително и спокойно може да се скъса мотовилка, особено ако е уморена.
SandoOne
10-05-2009, 22:40
Моля темата да се заключи...
Бате недей така дискотираме го извода е един тръгнало да се чупи дошло му е времето което има да става да става който както иска да си кара колата поправимо е 220 километра в час не ca много за едно QV
Бате недей така дискотираме го извода е един тръгнало да се чупи дошло му е времето което има да става да става който както иска да си кара колата поправимо е 220 километра в час не ca много за едно QV
А, множко са. Най-вече оборотите при такива скорости.
Една по-дълга 5-а и пей сърце :)
digitalundgrd
10-05-2009, 23:16
Добре де колко са оптималните обороти за един ТС двигател? Под 3000 оборота мъка, едвам пъпли, над 6000 оборота се чупи....И то направо си изисква 2 висши, за да се кара тоз ТС и да оцелее накрая!
Сега сериозно...Истината е точно тази, че при нас идват много изтормозени коли и ние хоп решим да ги пробваме на магистралата..., и ако е било закрепено нещо, колкото да се замажат очите на купувача..., то точно си се изкефил еее вдигнах 200 и "троп-чук-прас-тряс" всичко стана на салата...ЧЕСТИТО!
SandoOne
10-05-2009, 23:21
Добре де колко са оптималните обороти за един ТС двигател? Под 3000 оборота мъка, едвам пъпли, над 6000 оборота се чупи....И то направо си изисква 2 висши, за да се кара тоз ТС и да оцелее накрая!
Сега сериозно...Истината е точно тази, че при нас идват много изтормозени коли и ние хоп решим да ги пробваме на магистралата..., и ако е било закрепено нещо, колкото да се замажат очите на купувача..., то точно си се изкефил еее вдигнах 200 и "троп-чук-прас-тряс" всичко стана на салата...ЧЕСТИТО!
Вноса ни е такъф нали знаеш при някой важи ''Не съм достатъчно богат да си купувам евтини неща'' ама пусто сичко дето е морга се при нас за тва е така
75 turbodelta
10-05-2009, 23:22
Това за бедната смес дето трошала двигатели ако може да ми го обясни някой щото за мене е една голяма глупост. Тия двигатели не гърмят по някакви измислени причини, като бедни смеси, конструктивни дефекти, лошо мазане и т.н. Просто са спукани от каране, преди някой да им е превъртял километражите, все някога са чупили картери, оставали без масло или несменяно по 50000км, прегрявани или нещо друго и като се има в предвид, че работят на +1000об. от нормалните коли ето тия малки камъчета обръщат колата .. :prescription: Ако някой все пак може да ми обясни това за бедната смес нека ми "отвори очите" :th_up:
Това зая бедната смес дето трошала двигатели е самата иситна но на човек като тебе това не може да се обясни
защото типично за бае ганя ти си всичкознаещ разбирач...ясни ти са проблемите с мазането бедната смес и т.н. и не търсиш обеснение тук на проблема ами се опитваш да ни докажеш колко си наясно с двигателите на алфа ромео ...нещо което обаче грам не ти е ясно :rotfl: та в краина сметка можеш да ми благодариш че ти отворих очите колко си зле :repuke:
Здравейте,
Първо, колега съжалявам за мотора ти и се надявам да го ремонтираш максимално бързо.
Значи, колкото и да чета, за мен си остава абсолютно несериозно твърдението, че един двигател е нормално да разлети на съставните си части след стотина км на номинален режим. След като имам 150 к.с. е нормално да ги използвам всичките, ако искам! Тук има доста специалисти и ми интересно, понеже аз не разбирам от алфи, да ми отговорят на няколко въпроса.
За основна причина се посочва бедна смес. Питам се за чий е бедна сместа на такъв честотен и товарен режим? Там икономия не се гони. И колко е бедна тази смес - 1.1, 1.2? Повече? Предполагам, някой я е мерил… ОК, сместа е бедна, какво прави ламбда сондата? Спи ли? Не трябва ли при това положение да се увеличат времената на впръсквачите на базата на сигнал от нея и поне да се достигне ниво на стехиометрична смес? Или може сигналът от нея се игнорира на 100% товар, както беше при някои стари Джетроници на Бош…
Буталата как изглеждат? Термично претоварени, разрушени от детонационно горене или просто не са издържали на инерционните сили? Защото някой говори за 5500 об/мин, което не е много, но друг говори за 7300, където натоварването от инерционни сили е значително и спокойно може да се скъса мотовилка, особено ако е уморена.
Напълно съм съгласен с колегата! а и това за бедната смес би трябвало да не зависи от изминатите километри,в смисъл дали мотора е на 500км или на 200 000 км ! Ако беше така всички щяха да са изгърмяли още преди да направят една година,заради бедната смес! все пак никой не си купува Алфа да я кара бавно!! тия мотори са постоянно в обороти в продължение на много километри и години къде със,къде без редовно сменяне на маслото и .....рано или късно "раждат". нямат дълъг живот просто,пикливи са:priest:
BlueStorm
10-05-2009, 23:41
От доста време, когато чета за гръмнали ТС-та, все искам да задам един въпрос и сега ще го направя. Моля, всички с гръмнали Туин Спаркове да споделят с нас откровено:
С какво масло си карате колите ( и колко сте платили за него ) по принцип, и ако си спомняте с какво сте били по-време на "тотализацията" на мотора?
SandoOne
11-05-2009, 01:23
От доста време, когато чета за гръмнали ТС-та, все искам да задам един въпрос и сега ще го направя. Моля, всички с гръмнали Туин Спаркове да споделят с нас откровено:
С какво масло си карате колите ( и колко сте платили за него ) по принцип, и ако си спомняте с какво сте били по-време на "тотализацията" на мотора?
Olicron 5W40 синтетика :) 42лева 4 литра с отстъпка
Напълно съм съгласен с колегата! а и това за бедната смес би трябвало да не зависи от изминатите километри,в смисъл дали мотора е на 500км или на 200 000 км ! Ако беше така всички щяха да са изгърмяли още преди да направят една година,заради бедната смес! все пак никой не си купува Алфа да я кара бавно!! тия мотори са постоянно в обороти в продължение на много километри и години къде със,къде без редовно сменяне на маслото и .....рано или късно "раждат". нямат дълъг живот просто,пикливи са:priest:
Kaт си купуваш Алфа да "не караш бавно" просто си приготвяш една добра сума пари за ремонти и си готов. Че са бързооборотни, така си е. И кво от това че е бързо оборотна, пак можеш да си я караш до 2-3к оборота и хич не "пъпли". Върви си добре до 2200оборота. Ама няма кво да пиша глупости. Който си иска да кара ако ще и с 350км/ч, щом има кинта за ремонт, ама пак казвам, че колата не е виновна ;-);-);-)
Ivo Skoklev
11-05-2009, 09:08
От доста време, когато чета за гръмнали ТС-та, все искам да задам един въпрос и сега ще го направя. Моля, всички с гръмнали Туин Спаркове да споделят с нас откровено:
С какво масло си карате колите ( и колко сте платили за него ) по принцип, и ако си спомняте с какво сте били по-време на "тотализацията" на мотора?
Сега няма да правим антиреклама.....просто за такива обороти малсата са си други,и вси4ки го предполагат......и несамо по вискозитет,ами и по марка.Същото като с мерцедеса София-Смолян детоо карал с 200 и не се 4упил(Просто е Мерцедес,ама рано или късно и той си има предел.....)
Та аз смятам 4е 10W60 e маслото,марки няма да споменавам.При мен маслото беше 10W40.....и марката е в моята тема,няма да я повтарям.И още нещо,макар да смятам баркодове,като купувам такава стока,и макар да излиза 4е е италянско,а не да ре4ем турско!Аз от тук нататък купувам масло от Германия,там фалшиви няма!Който може така да прави,там е и по-евтино
WhitePower
11-05-2009, 10:11
може ли само една тъпо питане
Вие с какво масло карате тая кола с 220 и има ли чип или няма колата че така гърмят моторите
а вичко това може да стане и от запушен инжектор
75 turbodelta
11-05-2009, 11:11
....а вичко това може да стане и от запушен инжектор
ааа един колега каза че не можело от бедна смес :smoke:
Добре де, инженерите, които са работили по т.спарковете защо са настроили така двигателя?
Имали ли са нещо в предвид та да оставят сместа във високите обороти бедна?
Преди 2 години на Тракия преди Траянови Врата се случи същото на една 166-ца не я знам с кой точно мотор беше но е 2,0тс
Човека тогава в този момент много ясно си спомням я караше с около 150км/ч
Може би маслото е било кенеф - не знам
WhitePower
11-05-2009, 16:09
Добре де, инженерите, които са работили по т.спарковете защо са настроили така двигателя?
Имали ли са нещо в предвид та да оставят сместа във високите обороти бедна?\
нали те питах нещо
колата има ли чип и ако има на какъв режим остават заетоста на инжекторите
ако са 90 след като си карал с 200 ииии вероятността да се запуши или да изгори е голяма ( като се има предвид гидините на инжекторите )а от там и бедната смес и от там салатата
другия вариант е да е спукан маркуча след дебитомера или на пръстените на колектора , и от там да смуче непремерен въздух - бедна смес и пак шопска салата ;))
лошото е че не можем да видим какъв цвят е буталото за да разберем проблема
Това зая бедната смес дето трошала двигатели е самата иситна но на човек като тебе това не може да се обясни
защото типично за бае ганя ти си всичкознаещ разбирач...ясни ти са проблемите с мазането бедната смес и т.н. и не търсиш обеснение тук на проблема ами се опитваш да ни докажеш колко си наясно с двигателите на алфа ромео ...нещо което обаче грам не ти е ясно :rotfl: та в краина сметка можеш да ми благодариш че ти отворих очите колко си зле :repuke:
Ей форумен убитак, що не се застреляш:ghost: айде да не се псуваме тука задочно щото е много смешно, при все че не ме познаваш да ми даваш оценки. В крайна сметка по проблема пак нищо не каза, тъй че ми е ясно какъв си разбирач .. Ти си злетака тук и Двигателиста много добре го е обяснил защо. Прочети на момчето поста, след това виж твоя и открий десетте разлики. Да вземат да дойдат италианците при тебе да им обясниш как да правят коли, а?! Тука се повтаря като причина едно нещо 100пъти, за мен не е това - ти като си на друго мнение го сподели, а не да подскачаш и да ръсиш простотии.
Слагайте си чипове и двигателите ще са вечни - тая работа на мен ми мирише, ама яко.
SandoOne
11-05-2009, 17:48
Абе не се карайте бе се оправи колата важното е че за беля е станало туинс спарка е съпер двигател мен много си ме радва дори и целия да го смена сигменти бутала осн.ремонт пак си го предпочитам старата кола 3 пъти за щастие на дълго ме остави така че щом те влачи не му мисли :)
75 turbodelta
11-05-2009, 20:39
Ей форумен убитак, що не се застреляш:ghost: айде да не се псуваме тука задочно щото е много смешно, при все че не ме познаваш да ми даваш оценки. В крайна сметка по проблема пак нищо не каза, тъй че ми е ясно какъв си разбирач .. Ти си злетака тук и Двигателиста много добре го е обяснил защо. Прочети на момчето поста, след това виж твоя и открий десетте разлики. Да вземат да дойдат италианците при тебе да им обясниш как да правят коли, а?! Тука се повтаря като причина едно нещо 100пъти, за мен не е това - ти като си на друго мнение го сподели, а не да подскачаш и да ръсиш простотии.
Слагайте си чипове и двигателите ще са вечни - тая работа на мен ми мирише, ама яко.
Мухахахаха ето че имаме пряко включване на поредната форумна нинджа :puke: знаеш ли какво моето пате това че си пълен ламер беше пределно ясно от предния ти пост ама сега от тоя още по силно си личи че нямаш и за 5 стотинки сиво вещество у камбаната ... да ти го кажа в прав текст: МНОО СИ ПРОЗ :th_up: а това че не те познавам ....радвам се наи искренно за това и за нищо на света не искам да познавам подобни селяндури като тебе дето зад монитор и на клавиатурата са батки ма всъщност са едни големи комплексирани ръкоблудци :pimp: аи ся иди направи си сега една чикия ...(поредната ти) и са успокои :butt:
п.с. а по темата каквото съм мислил съм го казал вече :th_up:а присъствието на такива хубавци като тоя горе принудиха хората с познания да спрат да пишат както сами забелязвате ако някои такъв се опита да напише нещо което е пробвано и се знае то веднага става цитирам: форумен убитак и това при условие че не ме псува не мога дори да си представя ако ме запсува подобен селяндур....как ли ще е ....! аи със здраве
Мухахахаха ето че имаме пряко включване на поредната форумна нинджа :puke: знаеш ли какво моето пате това че си пълен ламер беше пределно ясно от предния ти пост ама сега от тоя още по силно си личи че нямаш и за 5 стотинки сиво вещество у камбаната ... да ти го кажа в прав текст: МНОО СИ ПРОЗ :th_up: а това че не те познавам ....радвам се наи искренно за това и за нищо на света не искам да познавам подобни селяндури като тебе дето зад монитор и на клавиатурата са батки ма всъщност са едни големи комплексирани ръкоблудци :pimp: аи ся иди направи си сега една чикия ...(поредната ти) и са успокои :butt:
п.с. а по темата каквото съм мислил съм го казал вече :th_up:а присъствието на такива хубавци като тоя горе принудиха хората с познания да спрат да пишат както сами забелязвате ако някои такъв се опита да напише нещо което е пробвано и се знае то веднага става цитирам: форумен убитак и това при условие че не ме псува не мога дори да си представя ако ме запсува подобен селяндур....как ли ще е ....! аи със здраве
Турбоделта, турбопростотията ти може само да ме умори от смях. То се вижда от кои постове лъха на простотия, няма нужда. Вземи се спаси! :Suicide:
75 turbodelta
11-05-2009, 20:52
Турбоделта, турбопростотията ти може само да ме умори от смях. То се вижда от кои постове лъха на простотия, няма нужда. Вземи се спаси! :Suicide:
мисля да последвам светлия ти пример :falos2:
мисля да последвам светлия ти пример :falos2:
По добре недей
Защото като се наложи да поискаш съвет от някой засвета човек и нема към кой да се обърнеш
Дааа положението е тежко. Найстина разбиращите хора не пишат поради горните причини. Ако се опитате да сглобите написаното от поне 5 души които са се доказали че разбират, ще открите двата основни проблема.
Нещата гравитират около бедната смес и лошото мазане ама айде сега да се помисли защо като по нови го нямат тоз проблем. Бялата сила е загатнал за някой неща. И защо от 8 клапановите по няма счупени или пък от дизелите.......ми ми може би имат по малко конструктивни недостатъци :joly:
Ама нищо щом смятате че тез неща са измислица на поне 10 разбиращи и видели с очите си по 50 такива гръмнали мотори, може си мислите че нещата са миришещи........:pimp:
Дааа положението е тежко. Найстина разбиращите хора не пишат поради горните причини. Ако се опитате да сглобите написаното от поне 5 души които са се доказали че разбират, ще открите двата основни проблема.
Нещата гравитират около бедната смес и лошото мазане ама айде сега да се помисли защо като по нови го нямат тоз проблем. Бялата сила е загатнал за някой неща. И защо от 8 клапановите по няма счупени или пък от дизелите.......ми ми може би имат по малко конструктивни недостатъци :joly:
Ама нищо щом смятате че тез неща са измислица на поне 10 разбиращи и видели с очите си по 50 такива гръмнали мотори, може си мислите че нещата са миришещи........:pimp:
За това говорех и аз
BillyBoy`
11-05-2009, 23:14
Преди 2 години на Тракия преди Траянови Врата се случи същото на една 166-ца не я знам с кой точно мотор беше но е 2,0тс
Човека тогава в този момент много ясно си спомням я караше с около 150км/ч
Може би маслото е било кенеф - не знампоредната кръгословица виждаш ли се какво пишеш първо казваш че не я знаеш с кои мотор точно е била но след това че е била със 2.0TS и след това казваш че е карал със 150 последно какво знаеш или какво си чул а дали си бил там е друг въпрос:-P 75 turbodelta преди време във близкото минало беше казал някои истини които се потвърждават във времето последните постове на някои хора го доказват:th_up:колко си бил прав тогава колега наздраве:tequilla:
WhitePower
11-05-2009, 23:37
Дааа положението е тежко. Найстина разбиращите хора не пишат поради горните причини. Ако се опитате да сглобите написаното от поне 5 души които са се доказали че разбират, ще открите двата основни проблема.
Нещата гравитират около бедната смес и лошото мазане ама айде сега да се помисли защо като по нови го нямат тоз проблем. Бялата сила е загатнал за някой неща. И защо от 8 клапановите по няма счупени или пък от дизелите.......ми ми може би имат по малко конструктивни недостатъци :joly:
Ама нищо щом смятате че тез неща са измислица на поне 10 разбиращи и видели с очите си по 50 такива гръмнали мотори, може си мислите че нещата са миришещи........:pimp:
останалото е умора на метала от който нема спасение
само ще кажа едно
моята кола е на 400000 км приблизително
карам я само с 10/60 спортно масло , и на всеки 50000 слагам QMI , всеки ден студена я карам на прекъсвача ( а тва е яко вредно ) ,
еми по предварителни проучвания трябвашеда роди преди 50000 км , ама ей вна
вече арчи масло припушва ама върви като за последно
SandoOne
11-05-2009, 23:42
останалото е умора на метала от който нема спасение
само ще кажа едно
моята кола е на 400000 км приблизително
карам я само с 10/60 спортно масло , и на всеки 50000 слагам QMI , всеки ден студена я карам на прекъсвача ( а тва е яко вредно ) ,
еми по предварителни проучвания трябвашеда роди преди 50000 км , ама ей вна
вече арчи масло припушва ама върви като за последно
Tи я тормозиш за тва е така мое да искара 700 000 хилки без основен ако не я зориш и караш нормално :)
WhitePower
11-05-2009, 23:45
Tи я тормозиш за тва е така мое да искара 700 000 хилки без основен ако не я зориш и караш нормално :)
епа още съм млад да карам с 20 ;)
SandoOne
11-05-2009, 23:51
епа още съм млад да карам с 20 ;)
не бе нормално 70 - 90 в града и прим извън градско от 120 - 170 некъде тва е нормално :) поне за мен
Пичове за тези коли е известно че развиват максимална мощност към 6500 оборота повечето са гръмнали в по високия диапазон 7000 и нагоре .за максимална скорост производителя дава 210-215 вие ги карате с 220 - 240 и те си гърмят съвсем закономерно .
WhitePower
12-05-2009, 09:49
Пичове за тези коли е известно че развиват максимална мощност към 6500 оборота повечето са гръмнали в по високия диапазон 7000 и нагоре .за максимална скорост производителя дава 210-215 вие ги карате с 220 - 240 и те си гърмят съвсем закономерно .
не си прав - опитаи се да караш с 230 по нашата магистрала ( да караш а не да ги вдигнеш)
НЕВЪЗМОЖНО Е , дори и с мотора е страшно трудно щото има много дето пречат
така че проблема си остава с гърмежа , ако има брада ти трябва и бръснач демек- ако искаш да лашкаш с 200 ти трябват качесвени ( и здрави ) части и консумативи
гърмели моторите при каране и подържане над 200 км/ч
е гърмят много ясно , тия коли не са направени за тия скорости , за поддържане на такива скорости требе магистрален кораб не светофарна резачка
ако искаш да караш с 200 и нагоре не е Алфа колата :waving:
ся да се успокоят истинките алфисти дето ще им се преака като го прочетат това , да се качат да покарат по магистралата някоя голяма немска кола дето на 200 още не стигнала половината на оборотомера и ще разберат за какво иде реч :waving:
E, може и да е Аlfa, защо не? Не мисля, че на 8C Competizione ще са й проблем 200км/ч. :headbang:
Иначе съм съгласен с поста ти - нашите коли не стават за тези скорости, а за пътищата изобщо е излишен коментара... :shutup:
да не се окаже накрая че обеднява сместа щото бензина е скапан. :shutup:
WhitePower
12-05-2009, 14:13
гърмели моторите при каране и подържане над 200 км/ч
е гърмят много ясно , тия коли не са направени за тия скорости , за поддържане на такива скорости требе магистрален кораб не светофарна резачка
ако искаш да караш с 200 и нагоре не е Алфа колата :waving:
ся да се успокоят истинките алфисти дето ще им се преака като го прочетат това , да се качат да покарат по магистралата някоя голяма немска кола дето на 200 още не стигнала половината на оборотомера и ще разберат за какво иде реч :waving:
сега се изказа неподготвен ;))
мога да ти кажа че на моята 155 в града и е страшен ад - не я бива за града - ти казваш че не я бива и за извънграда ??? та се чудя къде я бива по твойте думи ( не че ги защитавам )
а за немските кораби не ми ги фали - КАРАМ ЕДИН КОРАБ - ЗАФИРА 1.6 С 200 КМ ПО МАГИСТРАЛАТА И НЕ Е РОДИЛА - е ти на немски кораб ( ама харчи масло литър на 1000 км )
мога да кажа че моята кола че чусва най комфортно на 170 на магистралата
Толкова 160-180км е скоростта за тия коли до 200 за кратко. Не мога да повярвам, че прочетох пост на Сфинкса, с който съм съгласен :bash::upsidedwnsmiley: :cheers:
сега се изказа неподготвен )
мога да ти кажа че на моята 155 в града и е страшен ад - не я бива за града - ти казваш че не я бива и за извънграда ??? та се чудя къде я бива по твойте думи ( не че ги защитавам )
а за немските кораби не ми ги фали - КАРАМ ЕДИН КОРАБ - ЗАФИРА 1.6 С 200 КМ ПО МАГИСТРАЛАТА И НЕ Е РОДИЛА - е ти на немски кораб ( ама харчи масло литър на 1000 км )
мога да кажа че моята кола че чусва най комфортно на 170 на магистралата
__________________
ти не схвана нещо
магистрален кораб е кола дето поддържа бе за се напъва скорости от 200 км/ч без проблем ,т.е. двигател над 3 литра и голямо купе , или коли също така известни като " крузъри " примери няма да ти давам мисля че ще се сетиш .
хахахах , Зафира 1.6 не е магистрален кораб брат :static:
а твоята 155 няма да я коментирам ма щом и за града не става незнам ....
хммм позната история http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26940
WhitePower
12-05-2009, 15:52
сега се изказа неподготвен )
мога да ти кажа че на моята 155 в града и е страшен ад - не я бива за града - ти казваш че не я бива и за извънграда ??? та се чудя къде я бива по твойте думи ( не че ги защитавам )
а за немските кораби не ми ги фали - КАРАМ ЕДИН КОРАБ - ЗАФИРА 1.6 С 200 КМ ПО МАГИСТРАЛАТА И НЕ Е РОДИЛА - е ти на немски кораб ( ама харчи масло литър на 1000 км )
мога да кажа че моята кола че чусва най комфортно на 170 на магистралата
__________________
ти не схвана нещо
магистрален кораб е кола дето поддържа бе за се напъва скорости от 200 км/ч без проблем ,т.е. двигател над 3 литра и голямо купе , или коли също така известни като " крузъри " примери няма да ти давам мисля че ще се сетиш .
хахахах , Зафира 1.6 не е магистрален кораб брат :static:
а твоята 155 няма да я коментирам ма щом и за града не става незнам ....
Ми не става , първо е голяма , тромава и не маневренна ( което се отнася за всички 155 156 и 166 и .... )
а зафиирата е немски кораб - хем холям хем дървен хем не върви много хем хгарчи , ама не се чупи щото са чисто нови - което значи че годинките са им проблем а не двигателите
как може една кола да се кара с настъпена гас до тенекето през цялото време а другата да се чупи
Аз в града нямам проблеми с маневрите с алфите,само мястото за паркиране и малко тегаво относно дължината на 166,и видимостта назад и при 155 и 166,единственото от което мога да се оплача са ръбовете на бронята на 155-цата,откакто ги боядисах целите брони вече си имам едно наум...
тоя па , ти друго освен алфа си карал какво ?
москвич ? дори и той е по-маневрен от Алфите ....:fish:
Карал съм и друго,не много,но съм и свикнал и немам ядове;-),все пак нито предницата нито задницата на колата са къси,като на Корса примерно,дет се завира навсякъде.
ти остави къси дълги , корси морси
маневреноста на една кола се определя от радиуса и на завиване или по просто казано колко и се "сгъват" предните колелеленца , в тва отношение алфите са трагедия
trustworthy
12-05-2009, 16:41
Айде да помоля, ако не представлява трудност, разбира се, да спрете с офтопика. :)
Това е така,алфата е зле в това отношение защото има по-директно управление,още повече с по-директната рейка.....край спам:smile:
155 е най-добра В КЛАСА СИ на магистралата, а за града - всичко е въпрос на свикване. Както неведнъж съм писал, не може ем директно "спортно" управление, ем маневреност на Тойота Айго. Алфите са много неманеврени, това е факт, но щом аз, дето не се имам за кой знае какъв шофер, свикнах на моята и нямам проблеми с паркирането, значи проблемът е в ЗКУ-тата.
Колкото до магистралните кораби - 166 JTD мисля няма да има проблеми с поддържането на 200. :horror:
Добре де,ами как стои въпроса като караш на газ.Понеже при мен се оказа ,че изпарителя е малък за моя мотор (господата от Фобос го откриха на 2 -та година),на газ не вдига повече от 190 км.ч.Много пъти съм я карал с газ до дупка и то повече от 2 часа,ама нищо му няма на мотора,а вече е на 220 000 км.,80 000 от които на газ.Лятото в Италия за 15 дни навъртях 7500 км.с яко шпорене само на газ и мотора не гръмна.Сега като сменя съединителя и сложа по-голям изпарител,ще си направя тест от София до Ст.Загора,да видим какво ще се получи.
Колкото до магистралните кораби - 166 JTD мисля няма да има проблеми с поддържането на 200.
Никакви,нито с изпреварването,нито с още 4 човека в колата...
WhitePower
12-05-2009, 17:07
цялата тема отиде на спам
факта е че двигателите се трошат от бедна смес( лош бензин), лошо мазане ( всичко по мазителната система , и масла и ...) и от умора на матеряла
това са 3 те неща друго няма
SandoOne
12-05-2009, 23:39
Дайте да питаме некой с 159 ка дали с 220 дълго каране ще му гръмне ама да си я е купил нова и да е първи собственик :)
75 turbodelta
12-05-2009, 23:46
..... 75 turbodelta преди време във близкото минало беше казал някои истини които се потвърждават във времето последните постове на някои хора го доказват:th_up:колко си бил прав тогава колега наздраве:tequilla:
аз винаги казвам истината особенно по техническите теми ...доста двигатели сме направили и счупили и доста пари са потрошени тук около мен в доказване на твърденията ми но за съжаление в повечето пъти казването на истината е болезнено за някои типове и си изливат селянията върху мен (въпрос на възпитание) но това е положението :pimp:
Колкото до магистралните кораби - 166 JTD мисля няма да има проблеми с поддържането на 200. :horror:
Пуу перка си и с повече без ядове, ама си има 3.0 която си върви и с 240, но винаги е по добре да имаш една S-класа за таз работа:pimp:
поредната кръгословица виждаш ли се какво пишеш първо казваш че не я знаеш с кои мотор точно е била но след това че е била със 2.0TS и след това казваш че е карал със 150 последно какво знаеш или какво си чул а дали си бил там е друг въпрос:-P
BillyBoy не се впрягай толкоз - мотора не го знаех дали е 8в или 16в,
това имах в предвид - и да наистена бях вътре в колата и си спомням как в
мига на претропването погледа ми съзерца километража
Друг път ако се случи специално за теб ще си направя автофото с колата :kiss:
ПП Ммм да вече проверих че няма 166-ца с 8в - извинявам се за невежеството ми
винаги е по-добре S-Class
75 turbodelta
13-05-2009, 20:42
или баварско трибуквено недоразумение с буква M:kiss:
mitaka_cs
14-05-2009, 13:58
винаги е по-добре S-Class
Abarth S1600 и всички сме доволни:pizza:
CECY 156
14-05-2009, 15:13
Моите съболезнования .Мир на праха и
Моите съболезнования .Мир на праха и
Тя отдавна възкръсна :smoke:
CECY 156
14-05-2009, 16:15
Знам какво е и аз в момента правя мотора.Само че моята роди с 200
CECY 156
14-05-2009, 16:18
Какв ще кажете за добавките на маслото.+ или - са
CECY 156
14-05-2009, 16:20
Дали е добре след основен рем да слагам. Маистора дето я прави ми препоъчва някаква американска абе наи наи добрата
pacho_kardana
14-05-2009, 17:51
Както казаха колегите,причината е че двигателите на колите които идват тук (не всички) са достааа попрецакани за 10год колко ли са износени двигателите...?!?Аз също не знам за родил двигател на 159ка...
Какв ще кажете за добавките на маслото.+ или - са
Фокус-мокус, счупи се :shock: специално при маслото не ти препоръчвам. После кое от двете ще обвиняваш?!?
digitalundgrd
14-05-2009, 19:54
Аз също не знам за родил двигател на 159ка...
Ами прицнипно сигурно и няма да видиш, защото на 159 Туин Спарк просто не се слага...Те бензинките 159 са и мнооого малко като цяло де.. :smoke:
Иначе имаше в Аутобилд една "миришеща" на нещо гнило статия за това как една ДИЗЕЛОВА 159 родила... :screwy:
Знам какво е и аз в момента правя мотора.Само че моята роди с 200
Пу де..а ,моята роди на светофар на центъра! Поне да й се бях изкефил та да замине ,ми то .... с 20км/ч
Браво за колата, че е възкръснала пак :flex:!
SandoOne
14-05-2009, 20:59
Не се косете като се развали се прави въпроса е секи месец да не се разваля :) да е през 4 ,5 месеца по един път добре ще е
НЕ ти пожелавам двигателя да ти е за основен ремонт през 4-5 месеца ...
lubo_red
14-05-2009, 22:07
Не се косете като се развали се прави въпроса е секи месец да не се разваля :) да е през 4 ,5 месеца по един път добре ще е
пффф по-ефтино ще е да си купиш нова кола вместо да правиш ремонт на мотора през 4-5 месеца:tank:
много ми е интересно как има ТУИН СПАРКОВЕ дето издържат всичката газ, някой вдигат и 280 в България и т.н..
и как точно същия ТС е мотор на 1999 година и как точно този мотор изкърти Туринг Кар Шампионатите по света... чакам коментари
SandoOne
14-05-2009, 23:05
пффф по-ефтино ще е да си купиш нова кола вместо да правиш ремонт на мотора през 4-5 месеца:tank:
аз пасата така си го правех ама беше вече 6 години в софия и 18 годишен заради това и правех се нови работи
много ми е интересно как има ТУИН СПАРКОВЕ дето издържат всичката газ, някой вдигат и 280 в България и т.н..
и как точно същия ТС е мотор на 1999 година и как точно този мотор изкърти Туринг Кар Шампионатите по света... чакам коментари
е как как , газ газ , основен ремонт, газ газ основен ремонт , газ газ в коша и нов мотор и пак отначало газ газ ..... , като формулите бе :dance:
SandoOne
14-05-2009, 23:22
е как как , газ газ , основен ремонт, газ газ основен ремонт , газ газ в коша и нов мотор и пак отначало газ газ ..... , като формулите бе :dance:
Няма такова нещо ако се меша карането искарват маса време при правилно каране .....
ти са нали си тойота фен ко са месиш... карай там зрънчовите коли и така.... тва па тойота са по-зле и от навите алфи а какви коли бяха.... не ми скачай щото ди фор ди съм карал 2005 още..
е да де аз ко разправям , 150 - 170 макс ще изкара бая време .. сигурно
тия коли не са за такива скорости ,
ама не и редовно с 200 при 10 годишни коли
а тука секи като си купи алфа си мисли че болид кара айде на магистралата да вдигна 200 и то се вижда какво става
ти са нали си тойота фен ко са месиш... карай там зрънчовите коли и така.... тва па тойота са по-зле и от навите алфи а какви коли бяха.... не ми скачай щото ди фор ди съм карал 2005 още..
аз съм фен на BMW :Tease:
Toyota карам щот брат ми има гореща връзка в Тойота :dance:
и аз съм карал алфа преди ти да стнеш Алфаджия ама да се пъна нещо :flex:
Двигателист
14-05-2009, 23:33
много ми е интересно как има ТУИН СПАРКОВЕ дето издържат всичката газ, някой вдигат и 280 в България и т.н..
и как точно същия ТС е мотор на 1999 година и как точно този мотор изкърти Туринг Кар Шампионатите по света... чакам коментари
Ми да пробвам да коментирам…
Награди за двигател на годината се връчват от 1999. През тази година няма награден ДВГ на Алфа-Ромео. Доколкото помня имат един награден двигател през 2000 година – 2,5V6… Най-много призове имат БМВ – над 40 двигатели (това просто за инфо, не се дразнете)
Не знам какво е къртил този ТС, но доколкото виждам темата е за 4 цилиндровите, 16 клапанови такива. През 1993 Алфа-Ромео печелят ДТМ, но двигателят не е 4 цилиндров, а V6 TI, около 360 киловата, и повярвайте ми няма нищо общо с който и да е ТС поставен серийно във вашите алфи. В общи линии в ДТМ (ИТЦ по едно време) доминират основно Мерцедес-Бенц (9 титли, ако не се лъжа), после са Ауди с 6, БМВ с 3 и Волво, Алфа –Ромео и Форд с по една титла.
Иначе респект за 155-цата, която е с рекордните 38 победи в ДТМ!
SandoOne
14-05-2009, 23:34
е да де аз ко разправям , 150 - 170 макс ще изкара бая време .. сигурно
тия коли не са за такива скорости ,
ама не и редовно с 200 при 10 годишни коли
а тука секи като си купи алфа си мисли че болид кара айде на магистралата да вдигна 200 и то се вижда какво става
Е ми то секи си знае как да кара аз карам така че да ми е икономично е натискам педала по някога ама понякога като вида голф Бмв мерцедес рено :) такива дето се закачат де
Е ми то секи си знае как да кара аз карам така че да ми е икономично е натискам педала по някога ама понякога като вида голф Бмв мерцедес рено :) такива дето се закаат де
алфа 1.8 и икономично не ми се връзва нещо :notworthy:
ако ти кажа на моята кола какъв е разхода в града при неикономично каране ще си запалиш алфата :Tease:
SandoOne
14-05-2009, 23:43
алфа 1.8 и икономично не ми се връзва нещо :notworthy:
ако ти кажа на моята кола какъв е разхода в града при неикономично каране ще си запалиш алфата :Tease:
Вечер ми дава 9.5 - 10 говориме са по това време :) 11 - 12 :) иначе 12 - 13 за 144 коня е добре даже доста добре
WhitePower
14-05-2009, 23:44
Ми да пробвам да коментирам…
Награди за двигател на годината се връчват от 1999. През тази година няма награден ДВГ на Алфа-Ромео. Доколкото помня имат един награден двигател през 2000 година – 2,5V6… Най-много призове имат БМВ – над 40 двигатели (това просто за инфо, не се дразнете)
Не знам какво е къртил този ТС, но доколкото виждам темата е за 4 цилиндровите, 16 клапанови такива. През 1993 Алфа-Ромео печелят ДТМ, но двигателят не е 4 цилиндров, а V6 TI, около 360 киловата, и повярвайте ми няма нищо общо с който и да е ТС поставен серийно във вашите алфи. В общи линии в ДТМ (ИТЦ по едно време) доминират основно Мерцедес-Бенц (9 титли, ако не се лъжа), после са Ауди с 6, БМВ с 3 и Волво, Алфа –Ромео и Форд с по една титла.
Иначе респект за 155-цата, която е с рекордните 38 победи в ДТМ!
аз като казвам че 16В се чупят произведените след 97
според мене тогава са сменили доставчика на метал ;))
SandoOne
14-05-2009, 23:45
аз като казвам че 16В се чупят произведените след 97
според мене тогава са сменили доставчика на метал ;))
Всичко се чупи доказано е :)
Вечер ми дава 9.5 - 10 говориме са по това време :) 11 - 12 :) иначе 12 - 13 за 144 коня е добре даже доста добре
раздели точно на 2 и получаваш разхода на моята
Ми да пробвам да коментирам…
Награди за двигател на годината се връчват от 1999. През тази година няма награден ДВГ на Алфа-Ромео. Доколкото помня имат един награден двигател през 2000 година – 2,5V6… Най-много призове имат БМВ – над 40 двигатели (това просто за инфо, не се дразнете)
Не знам какво е къртил този ТС, но доколкото виждам темата е за 4 цилиндровите, 16 клапанови такива. През 1993 Алфа-Ромео печелят ДТМ, но двигателят не е 4 цилиндров, а V6 TI, около 360 киловата, и повярвайте ми няма нищо общо с който и да е ТС поставен серийно във вашите алфи. В общи линии в ДТМ (ИТЦ по едно време) доминират основно Мерцедес-Бенц (9 титли, ако не се лъжа), после са Ауди с 6, БМВ с 3 и Волво, Алфа –Ромео и Форд с по една титла.
Иначе респект за 155-цата, която е с рекордните 38 победи в ДТМ!
брато ти си на силни нАркотици май....
ей тая кола е 4ри пъти ETCC шампион
19067
за тоя конкурс дето четеш в уикипедия е един от многото. Да речем най-официалният. Както и да е те този мотор с малки промени ако знаеш какво е група N и супертуризмо клас значи знаеш че разликите са минимални..... та алфите изкъртиха... с добрия старт туйн спарк с 16 клапана
SandoOne
14-05-2009, 23:57
раздели точно на 2 и получаваш разхода на моята
знам сравни горивото и после си говорим дизела е за пенсионери :) още съм млад след 30 години мое и ЖТД да си зема ако съм сред живите :)
знам сравни горивото и после си говорим дизела е за пенсионери :) още съм млад след 30 години мое и ЖТД да си зема ако съм сред живите :)
ааа ЖТД едва ли , като покараш 5-6 години Алфа няма си земеш повече , повярвай ми
SandoOne
15-05-2009, 00:02
ааа ЖТД едва ли , като покараш 5-6 години Алфа няма си земеш повече , повярвай ми
6 години карах немска и то добра за сега алфата по здрава ми севижда има разлика между 3000 лева и 1500 за обслужване и чупене :)
6 години карах немска и то добра за сега алфата по здрава ми севижда има разлика между 3000 лева и 1500 за обслужване и чупене :)
малее ти какво си карал че повече от Алфата се е чупело :gay[1]:
след Алфата пробвай фиат да видиш евтина поддръжка :notworthy:
Linkestis
15-05-2009, 00:11
знам сравни горивото и после си говорим дизела е за пенсионери :) още съм млад след 30 години мое и ЖТД да си зема ако съм сред живите :)
Това е най-голямата глупост която си написал до сега
SandoOne
15-05-2009, 00:12
малее ти какво си крал че повече от Алфата се е чупело :gay[1]:
след Алфата пробвай фиат да видиш евтина поддръжка :notworthy:
Абе незнам за една дизелова помпа на ЖТД браво 99 година нова е 3 000 лева незнам кво му е евтиното може 1.4 12В да са му евтини частите говорим за браво :) а немската е пасат 2 ка една от най - здрвите с предницата проблеми нямах наистина 3 пъти от реглаж ме връщаха носачите не ги смених и с орегиналните я продадох
SFINKS
Като ти е толкова добра колата, марш във форума на тойота да плюеш по алфите,кво правиш тука,на никой няма да липсваш,нека сме си глупави и си караме трошляците! :spam_laser: От доста време дразниш във форума,аз се чуда що не са те баннали още ....
SandoOne - ЖТД е мааалко по-динамично от твоята стрела :)
П.П тая тема я осрахме доста.....
SandoOne
15-05-2009, 00:20
Знам ама се бензинови съм карал дизел съм карал мазда 6 и фиат дукато 90 година разликата е голяма с дизела не мога да върта много гуми докато бензина малко по рязко да пуснеш съединитела и в обороти изтрелва :) а и зимата е по добре бензинов двигател
София-Франкфурт около 1600км ,каране по магистрала след Ниш 1400км с скорост 170- 220км нон стоп -никакав проблем,разход 8 на 100км,масло не гори и грам.Колата е АЛФА 159 -1.9 JTDM на 52000км.Проблеми единствено с полициа Сърбиа превишена скорост,:firstprize:1,9jtdm е супер.
SandoOne
15-05-2009, 00:37
София-Франкфурт около 1600км ,каране по магистрала след Ниш 1400км с скорост 170- 220км нон стоп -никакав проблем,разход 8 на 100км,масло не гори и грам.Колата е АЛФА 159 -1.9 JTDM на 52000км.Проблеми единствено с полициа Сърбиа превишена скорост,:firstprize:1,9jtdm е супер.
Сигорно е хубаво да караш 159 тя е на реални поне и за това е така 150 коня върви яко :)
Колата е купена на 9месеца-25000км преди 2 години и от тогава много и се кефя.Всички мои познати ме смятат за луд ,какви пари дадох за нея.Даваха ми акъл да си купя BMW-добра кола,мррцедес или ауди-селски според мен.Парите не бяха определящи за покупката.Един мой приятел немец ме нарече ИНДИВИДУАЛИСТ-ЕСТРАВАГАНЦА.Но ALFA се кара най добре на магистрала през ноща на изклучена музика на FULL MAX за да се чува рева на мотора.Е мойта не реве много но варви супер.
SandoOne
15-05-2009, 01:09
Колата е купена на 9месеца-25000км преди 2 години и от тогава много и се кефя.Всички мои познати ме смятат за луд ,какви пари дадох за нея.Даваха ми акъл да си купя BMW-добра кола,мррцедес или ауди-селски според мен.Парите не бяха определящи за покупката.Един мой приятел немец ме нарече ИНДИВИДУАЛИСТ-ЕСТРАВАГАНЦА.Но ALFA се кара най добре на магистрала през ноща на изклучена музика на FULL MAX за да се чува рева на мотора.Е мойта не реве много но варви супер.
Радвам се за тебе колега карай я все така и ти пожелавам скоро сервиз да не видиш поне си купил нова кола винаги скъпото излиза по евтино :)
SandoOne
15-05-2009, 01:44
Мерси да ти се връща.
Мерси колега :)
SFINKS
Като ти е толкова добра колата, марш във форума на тойота да плюеш по алфите,кво правиш тука,на никой няма да липсваш,нека сме си глупави и си караме трошляците! :spam_laser: От доста време дразниш във форума,аз се чуда що не са те баннали още ....
SandoOne - ЖТД е мааалко по-динамично от твоята стрела :)
П.П тая тема я осрахме доста.....
карал съм всякакви коли и имам обективна оценка , не робувам на никоя марка
във форума на Тойота плюя Тойотите , във форума на Алфа - Алфите , от тва по-честно и директно няма накъде
не като Алфаджиите да джафкат срещу другите марки за щяло и нещяло в Алфа форума.....
Радвам се за тебе колега карай я все така и ти пожелавам скоро сервиз да не видиш поне си купил нова кола винаги скъпото излиза по евтино :)
ааа не е така ,при колите специално винаги скъпото си е скъпо :flirt:
trustworthy
15-05-2009, 12:17
...във форума на Тойота плюя Тойотите , във форума на Алфа - Алфите , от тва по-честно и директно няма накъде...
На това му се вика черногледство или казано на форумен език - хейтърстване ;)
тц , ето това е хейтърстване
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=480147#post480147
тц , ето това е хейтърстване
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=480147#post480147
е не, това е каквото почукало - това се обадило :indian:
Колата е купена на 9месеца-25000км преди 2 години и от тогава много и се кефя.Всички мои познати ме смятат за луд ,какви пари дадох за нея.Даваха ми акъл да си купя BMW-добра кола,мррцедес или ауди-селски според мен.Парите не бяха определящи за покупката.Един мой приятел немец ме нарече ИНДИВИДУАЛИСТ-ЕСТРАВАГАНЦА.Но ALFA се кара най добре на магистрала през ноща на изклучена музика на FULL MAX за да се чува рева на мотора.Е мойта не реве много но варви супер.
:rockon::Yeeeehaaa:
карал съм всякакви коли и имам обективна оценка , не робувам на никоя марка
във форума на Тойота плюя Тойотите , във форума на Алфа - Алфите , от тва по-честно и директно няма накъде
не като Алфаджиите да джафкат срещу другите марки за щяло и нещяло в Алфа форума.....
Карал си таратанци маи.И що не земеш да спреш с глупостите дето ги пишеш че маи не само на мене ми бактиса да ти чета компетентните мнения.Ако мислиш да продължаваш да плюеш земи смени форума.
Съвсем колегиално МОЛЯ: СПРЕТЕ СПАМА!!! :director: Има си теми за търговската война хАуди и БМВ!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.