PDA

View Full Version : Технотест????



fein86
03-03-2009, 10:08
Колеги трябва ми някой, който е правил въпросния тест, за да ми каже горе долу какви пари излиза и какво се проверява и записва на него! В смисъл дали се мери мощността на дино тест и после да се записва за органите на МВР при регистрацията и такива неща в общи линии!!! Благодаря ви предварително!

Furious 155
03-03-2009, 12:54
няма дино... в твоя случай ще запишат номера на мотора който сложиш и ще излезе какви киловати е ... и ще ти дадат документ който ще пише,че в твоята кола има мотор с един какъв си номер и такива киловати. Цената варира в зависимост какво правят и реално там може да разбереш колко е ... грубо може и 100, може и 200лв да те оправят. з см ходил там на тази глупост, поради това че возилото което регистритахме, се оказа че в БГ няма такова и го нямало в системата на КАТ. Та оттам трябваше да ми дадат документ с който да се регистрира и за това дадохме малко над 80лв. Такава е глупостта в БГ-рия, нещо произведено и специфицирано в белия свят, трябва да мине "експертен" оглед в БГ, все едно аз съм си го направил, а не официалният производител. Тука сме уникални!

AntiLuuP
03-03-2009, 13:20
Да тва е идиотското в БГ - Двигателя не се води резервна част.... А до колкото знам в мнооооогооо страни да смениш двигател или да смениш шарнир е едно и също!

fein86
03-03-2009, 14:03
Добре, а оттук идва и следващия ми въпрос, какво става ако двигателя няма номер :gruebel:, или част от номера му липсва:gruebel:, а ако е 2.0 V6 Turbo 204 коня, обаче му е свалена турбината:gruebel:, значи ще е по малко, което би трябвало да не им позволява да ми го пишат акцизен:gruebel: или поне не 204 коня :gruebel: Ако и на тия въпроси ми отговорите, ще съм ви адски благодарен!!!:clap2:

Sunny
03-03-2009, 14:16
Ако няма номер - пишат че няма или не е намерен , но ако е наполовина заличен ще береш ядове - тогава може да те засилят на ренген . А дали е там турбината или я няма им е все тая - по номер на мотора се предполага , че трябва да си я има и я пишат 204 коня или колкото е там по документация .

fein86
03-03-2009, 14:31
Ако няма номер - пишат че няма или не е намерен , но ако е наполовина заличен ще береш ядове - тогава може да те засилят на ренген . А дали е там турбината или я няма им е все тая - по номер на мотора се предполага , че трябва да си я има и я пишат 204 коня или колкото е там по документация .

Добре, а какво пишат като няма номера??? Как записват двигателя??? Аз ли им казвам кубатурата и мощността, или те по тяхно усмотрение нещо си пишат???:gruebel: Или пък нищо не пишат??? И не плащам данък после :clap2:

digitalundgrd
03-03-2009, 14:41
Някой беше писал във форума, че така при регистрация на МПС, номерът му не се четял и в талона написали "не се чете"....Така, че може би, ако им подхвърлиш, че е 2.0 кубика може и да го напишат така...все пак няма да излъжеш..просто ще спестиш, че е турбалан :)

Kuker
03-03-2009, 15:15
Моя е писан без номер.Защо искаш да минеш технотест?За да озакониш двигателя?Аз лично мисля че ще постъпиш глупаво от всяка гледна точка.

fein86
03-03-2009, 15:36
Моя е писан без номер.Защо искаш да минеш технотест?За да узакониш двигателя?Аз лично мисля че ще постъпиш глупаво от всяка гледна точка.
Сигурно няма, но за всеки случай ако има вратичка и не е много скъпо, може и да си озаконя колицата за да съм си спокоен все пак!!!

Kuker
03-03-2009, 15:46
Не искам да те убеждавам в нищо.Влезеш ли в КАТ с нещо макар и леко съмнително ще се хвърлиш в един филм...........не е за разправяне.Предлагам ти да зачистиш номера за да се вижда.Сигурен ли си в произхода на мотора?Трябва да си 100% сигурен.Не съм сигурен дали ще минеш на газовете без турбо.Ако прецакаш и този мотор пак ли ще минаваш теста?Аз съм сменял двигатели колкото искаш на моите коли.Ядове никога не съм имал.

digitalundgrd
03-03-2009, 15:58
А после с продажбата не си ли имал проблеми? Факт е, че в КАТ наистина най-малкото те вкарва в невероятен филм! Преди няколко години карах кола купена от СФА демек, аз съм и първи собственик и ме бяха помляли от зад...Преди да я правя, трябваше да мина през КАТ, защото номера на рамата беше в багажника и бе засегнат..., та сервиза не искаше да я прави без протокол от КАТ...Почнаха там някакви криминалисти да и стържат от боята(иследваха я там нещо), да ми гледат номера на двигателя 100 пъти, цял ден ми загубиха...Ходих и до Следствието там при някакви уж "експерти"...Абе ужас!

Kuker
03-03-2009, 16:03
Аз не си продавам колите, правя ги на скрап.:)Ако колегата тръгне да си продава колата тогава да се хвърля в музиката.Сигурно обаче до тогава ще си оправи предишният мотор.Ако го спре някой за проверка няма да му брои цилиндрите, а и те не фигурират в талона.На моторите на Алфа номерата корозират и това го знаят в КАТ.

digitalundgrd
03-03-2009, 16:29
Единствено тоя технотест ме спря да си присадя 1,8ТС , който щях да взема от ФЕРАРИСТ-а....

fein86
03-03-2009, 16:33
Аз не си продавам колите, правя ги на скрап.:)Ако колегата тръгне да си продава колата тогава да се хвърля в музиката.Сигурно обаче до тогава ще си оправи предишният мотор.Ако го спре някой за проверка няма да му брои цилиндрите, а и те не фигурират в талона.На моторите на Алфа номерата корозират и това го знаят в КАТ.

Е то моя като го записваха в КАТ, не бяха изобщо даже сигурни дали записват това което пише там, ама понеже им дигнах страхотен скандал, че ме държаха няколко часа да чистя номер и набързо го написаха като отидох при шефа на КАТ да пусна жалба!!!

Sunny
03-03-2009, 17:45
Добре де в крайна сметка можеш да си монтираш мотора и да си караш с него без никакви проблеми . Проблем може да излезе само ако ще я продаваш в друг град и трябва да се сменят номера в КАТ или ако на пътя те изловят нещо и се усетят че е сменян двигателя . Ако само заради това ще минаваш Технотест и ше даваш почти 1000 лв отгоре не знам дали си заслужава .

fein86
03-03-2009, 18:01
Добре де в крайна сметка можеш да си монтираш мотора и да си караш с него без никакви проблеми . Проблем може да излезе само ако ще я продаваш в друг град и трябва да се сменят номера в КАТ или ако на пътя те изловят нещо и се усетят че е сменян двигателя . Ако само заради това ще минаваш Технотест и ше даваш почти 1000 лв отгоре не знам дали си заслужава .

Абе прав си, ама на един пич така му конфискуваха колата и я разколачиха от-до и се вкара в ебаси филма после с разправии, а преди няколко дни с един приятел ни караха да отваряме предния капак на Враждебна на караулката и вече почвам да се замислям няма ли да е по-добре да съм си редовен отвсякъде!!! Иначе реално хич не ми се занимава с тия технотестове и прочее!!! Иначе колата си е с талони и всичко(нов внос без платен акциз, а и на талона няма записани данни или номер на ДВГто), обаче ДВГто е акцизно и не ми се ще да го плащам!!!Та ако има вратичка при самия технотест ще съм на бел кон!!!

digitalundgrd
03-03-2009, 18:03
Добре де, не може ли да си имплантираш маторя...и си държиш талона или там каквито документи има за него винаги с теб и евентуално, ако решат да те проверяват на път да им покажеш талона на мотора....Как могат да докажат примерно, че не си го имплантирал вчера, а не преди 1 година...Ще им кажеш, че тия дни си мислел да ходиш на технотест и така...!?!

hunter1989
03-03-2009, 18:11
Ако няма номер - пишат че няма или не е намерен , но ако е наполовина заличен ще береш ядове - тогава може да те засилят на ренген . А дали е там турбината или я няма им е все тая - по номер на мотора се предполага , че трябва да си я има и я пишат 204 коня или колкото е там по документация .

Колега , един фр ми каза за една супра на която са и махнали турбините и са я писали по-малко коне от нормалното, но в българистан всичко е възможно така че не се знае , ще потърся из саитовете на кат или там квото се води и ще кажа какво сум намерил ...

fein86
03-03-2009, 18:23
Добре де, не може ли да си имплантираш маторя...и си държиш талона или там каквито документи има за него винаги с теб и евентуално, ако решат да те проверяват на път да им покажеш талона на мотора....Как могат да докажат примерно, че не си го имплантирал вчера, а не преди 1 година...Ще им кажеш, че тия дни си мислел да ходиш на технотест и така...!?!
Аз точно такъв вариант мислех, обаче тогава на всяко спиране, ще трябва да им кихам(а за каране с нередовен мотор ще кихам яко:hump:), и накрая ще стигна сигурно доста бързо до цифрата за технотеста!!! Но може би накрая така ще стане, освен ако колегата по долу не даде вариант с вратичка за писане на по малко коне!!!

Sunny
03-03-2009, 18:30
Абе прав си, ама на един пич така му конфискуваха колата и я разколачиха от-до и се вкара в ебаси филма после с разправии, а преди няколко дни с един приятел ни караха да отваряме предния капак на Враждебна на караулката и вече почвам да се замислям няма ли да е по-добре да съм си редовен отвсякъде!!! Иначе реално хич не ми се занимава с тия технотестове и прочее!!! Иначе колата си е с талони и всичко(нов внос без платен акциз, а и на талона няма записани данни или номер на ДВГто), обаче ДВГто е акцизно и не ми се ще да го плащам!!!Та ако има вратичка при самия технотест ще съм на бел кон!!!
Само да те предупредя - на Технотест няма вратички . Виж Декра е вече друга работа но не съм сигурен дали имат лиценз за нововнос или само за нови коли . Но там и цената е маааалко нагоре с 2-300 лв .

Kuker
03-03-2009, 18:34
Имаш три варианта:
1.Слагаш новият мотор/без турбо, вероятно повредено/минаваш технотест, плащаш нещо си.Резултат скопен мотор срещу маса пари.
2.Слагаш новият мотор и караш нелегално.
3.Ремонтираш си старият мотор с парите за новият и не му береш грижи.

hunter1989
03-03-2009, 18:39
Значи намерих някъв саит на технотест http://technotest.911.bg/a2/firm.asp?feedback=1&id=4406&ovr_firmview=1
тука може да им пишеш за вапроси , ама отговор дали ще има ....Намерих тема в аудифорума ама там един каза че е минал теста и е дал 270 лв а на друг му искали 960 така че май според колата се определя цената. Та за мотора сега се обадих на един фр и каза да отиваш и да ментиш, казваш че така си зел мотора била сдухала турбината и така можело да ти я запишат само 2.0 V6 , но не съм сигорен ще потърся още

fein86
03-03-2009, 18:44
Имаш три варианта:
1.Слагаш новият мотор/без турбо, вероятно повредено/минаваш технотест, плащаш нещо си.Резултат скопен мотор срещу маса пари.
2.Слагаш новият мотор и караш нелегално.
3.Ремонтираш си старият мотор с парите за новият и не му береш грижи.
Той ще е без турбото само до регистрацията в КАТ след технотеста!!! Веднага щом го оправим документално турбината ще се имплантира отново!!! А стария мотор ми е 2000 ремонта и направо ме боли сърцето,импланта на другия е около 2500(влиза и цената на мотора) и оттам вече документите! Дайте мнение вече след като имаме и цифри, технотеста ако е до 500лв. и може да мине по малко коне съм навит да го направя, иначе ще си карам нелегално май(само с талона на мотора при мен и така)!!!

търтей
03-03-2009, 18:44
е чети тука и се обади и питай
http://www.technotest.bg/bg/company.html#
http://www.dekra-automotive.bg/

Sunny
03-03-2009, 18:44
270 лв беше до преди нова година . Сега са 960 лв а Декра е 1200 лв

Kostadin`
03-03-2009, 18:47
Добре, а какво пишат като няма номера??? Как записват двигателя??? Аз ли им казвам кубатурата и мощността, или те по тяхно усмотрение нещо си пишат???:gruebel: Или пък нищо не пишат??? И не плащам данък после :clap2:
в България такова нещо като да не плащаш няма

Kostadin`
03-03-2009, 18:53
Той ще е без турбото само до регистрацията в КАТ след технотеста!!! Веднага щом го оправим документално турбината ще се имплантира отново!!! А стария мотор ми е 2000 ремонта и направо ме боли сърцето,импланта на другия е около 2500(влиза и цената на мотора) и оттам вече документите! Дайте мнение вече след като имаме и цифри, технотеста ако е до 500лв. и може да мине по малко коне съм навит да го направя, иначе ще си карам нелегално май(само с талона на мотора при мен и така)!!!
за мотора като го вземеш ще ти дадат някъкъв документ карай с него и с талона.По - принцип с тоя документ колата се пререгистрира с новия мотор.Ако те спрат измисляш някъкво обяснение и си свиркаш като те пуснат

hunter1989
03-03-2009, 18:55
http://www.technotest.bg/bg/pricelist.html тука намерих някакви цени но са са много съкращения и не разбирам :tooth: но първо им прати писмо с вапрос на предишният линк и виж дали ще ти отговорят ако им кажеш че нямало турбита и т.н

Kostadin`
03-03-2009, 19:02
http://www.technotest.bg/bg/pricelist.html тука намерих някакви цени но са са много съкращения и не разбирам :tooth: но първо им прати писмо с вапрос на предишният линк и виж дали ще ти отговорят ако им кажеш че нямало турбита и т.н
3302
Техн. експ. на лек авт. с обем на двигателя до 2500 куб. см
т.екс. л.а.2500сс
80,00
16,00
96,00



e тва е за него щом иска 2,0 V6 turbo тва 3302 е някъв техен си код.Другото е за услугата цената на самата услуга ,ДДС-то и накрая крайната сума.Съкращенията са за кубиците т.е. разделени са по групи.

fein86
03-03-2009, 19:04
Благодаря на всички отзовали се да помогнат :clap2: мисля , че го измислих!!!

Kuker
03-03-2009, 19:05
И какво измисли?

Kuku
03-03-2009, 19:11
От сега да ти кажа, че ше осереш работата :idea:
То така ако ставаше...

Kostadin`
03-03-2009, 19:13
От сега да ти кажа, че ше осереш работата :idea:
То така ако ставаше...
имай малко вяра в човека бе

fein86
03-03-2009, 19:14
И какво измисли?
Като за начало, трябва да сложа ДВГто(без турбото естествено), след това на технотеста и там се пазаря много яко за да го пишат само 2.0 V6(ще търся и връзки),доколкото гледам това май е покрай ДАЙ някъде, а там все ще намеря достатъчно връзки за да го пишем някъде към ръба за Акциз(процедура-96лв.) и оттам веднага тичам в РДВР София област, регистрирам я(само талон-10лв.) и се прибирам да сложа турбината :clap2:и съм чист като сълза пред органите на МВР!

Е, не е толкова елементарно колкото го казах, доста тичане ще е, ама хубавото е, че цифрата за технотеста е 96лв. и може би някое рушветче до 100ина лева за по малкото коне които ще запишат и пак се влиза в разумни граници, обаче ще си карам напълно законно и редовно пред куките, без да се притеснявам дали ще ме спират и тем подобни!!!

fein86
03-03-2009, 19:17
От сега да ти кажа, че ше осереш работата :idea:
То така ако ставаше...

Аууу, спамерче такова :hump:, толко ли ми немаш доверие бре:hump:!!! Ще пробваме пък ако стане, ако ли не:gruebel:....:gruebel: ще го мислим на място това!!!:clap2:

hunter1989
03-03-2009, 19:21
Та сега питах чичо ми , той прави експертизи за полицията и ми каза че при смяна на мотора номера на мотора не се пише в талона или там кадето се пише , той се счита като резервна част.Утре кат ходи в полицията ще пита точно какви документи са нужни за пререгистрацията , а и понеже номера на двигателя не се гледал, на теста се замерва мощноста , така че без турбина ще го пишат по - малко коне ( поне така разбрах от него) .толкова от мен утре ще напиша какви документи точно се изискват и така , а btw Владо имаш поздрави от сестра ми :D

Kuku
03-03-2009, 19:29
Работата НЕ опира до човека!
Пак ще кажа - ако ставаше така, всеки щеше да прекарва акцизни коли през "Технотест" - нека не откриваме топлата вода :idea:

hunter1989
03-03-2009, 19:35
Работата НЕ опира до човека!
Пак ще кажа - ако ставаше така, всеки щеше да прекарва акцизни коли през "Технотест" - нека не откриваме топлата вода :idea:

Това е България , старана на възможностите , тук всичко е вазможно :D от пиле мляко има :D:D:D

Kuku
03-03-2009, 19:41
И топла вода има! ;)

Kuker
03-03-2009, 19:53
И топла вода има! ;) Има топла вода, но не навсякъде.

Kuku
03-03-2009, 19:55
Което означава, че съм прав ;)

fein86
03-03-2009, 19:57
Ейййй, винаги така невинно започва и накрая винаги някой се скарва с друг и темата отива в кофти насока и после се гледат всички накриво!!! Само не се карайте, а това ще го пробваме и ще видим става ли :clap2:, ако става добре, ако не стане ....:gruebel: не е добре, ама ще оцелеем и така!!!:clap2:

Kuker
03-03-2009, 19:57
Напротив.Може да не знаеш за "топлата вода"

fein86
03-03-2009, 19:58
Това е България , старана на възможностите , тук всичко е вазможно :D от пиле мляко има :D:D:D

Да пратиш много поздрави на систър от мене !!!

hunter1989
03-03-2009, 19:59
Ейййй, винаги така невинно започва и накрая винаги някой се скарва с друг и темата отива в кофти насока и после се гледат всички накриво!!! Само не се карайте, а това ще го пробваме и ще видим става ли :clap2:, ако става добре, ако не стане ....:gruebel: не е добре, ама ще оцелеем и така!!!:clap2:

Аз не се карам с никой тва е само базик , не искам да се карам. МИР !

Kuku
03-03-2009, 20:12
Не бре, никой с никого не се кара - аз мисля, че няма да успееш и ти го казвам!
Ти си решил да опиташ и ще опиташ - това е ;)

fein86
03-03-2009, 20:21
Не бре, никой с никого не се кара - аз мисля, че няма да успееш и ти го казвам!
Ти си решил да опиташ и ще опиташ - това е ;)

Нали знаеш, хората са казали, че от проба глава не боли(да се надяваме де!), щото ако тука ме заболи, доста време ще си ме боли!!!

hunter1989
04-03-2009, 15:36
Нали знаеш, хората са казали, че от проба глава не боли(да се надяваме де!), щото ако тука ме заболи, доста време ще си ме боли!!!

Спокоино правено е така че не се безпокои :)

fein86
04-03-2009, 17:39
Днес проверих за нужните документи за прегегистрация на МПСто след технотеста и се оказа, че след него в КАТ пишат само това което им е зададено от технотеста!!!

AntiLuuP
04-03-2009, 18:56
Днес проверих за нужните документи за прегегистрация на МПСто след технотеста и се оказа, че след него в КАТ пишат само това което им е зададено от технотеста!!!
Не изглежда Много сложно - Успех!

fein86
10-03-2009, 11:55
Вече проверено и намерена вратичка :clap2:

В Технотест не се получава, защото там записват това което им излиза по документи и не ги интересува дали колата е със свалено турбо или не, ОБАЧЕ в Декра момчето излезе много разбрано и ако в италианските документи не е записан номера на ДВГ(а то никъде освен при нас не го записват) и ако в митническите не са го записали(и те не го записват, записват го чак в КАТ при регистрация) и момчето каза, че направо го пишем същия мотор като моя и не се занимаваме повече, а аз отивам с документите от там в КАТ и си се регистрирам :clap2: Лошото е че в технотест искат 174лв. , а в Декра 1240лв., но това според мен не е толкова болка при положение, че спестявам 5000лв. акциз :clap2:

Mury
10-03-2009, 11:58
Вече проверено и намерена вратичка :clap2:

В Технотест не се получава, защото там записват това което им излиза по документи и не ги интересува дали колата е със свалено турбо или не, ОБАЧЕ в Декра момчето излезе много разбрано и ако в италианските документи не е записан номера на ДВГ(а то никъде освен при нас не го записват) и ако в митническите не са го записали(и те не го записват, записват го чак в КАТ при регистрация) и момчето каза, че направо го пишем същия мотор като моя и не се занимаваме повече, а аз отивам с документите от там в КАТ и си се регистрирам :clap2: Лошото е че в технотест искат 174лв. , а в Декра 1240лв., но това според мен не е толкова болка при положение, че спестявам 5000лв. акциз :clap2:

Брех тва си е жива далвера:big_beer::big_beer:

ФЕРАРИСТ
10-03-2009, 12:26
Баси приключението - хич и не мисля да се вкарвам в такива филми - след като мушна 2.5, му изтривам номера, и хич не ми пука.....имам документ за колата, имам и документ за двигателя, правя нарушение а не престъпление, така или иначе тая кола няма да я продавам, ако някой някога го усети мое да ме глобява колкото си иска.....

fein86
10-03-2009, 12:32
Баси приключението - хич и не мисля да се вкарвам в такива филми - след като мушна 2.5, му изтривам номера, и хич не ми пука.....имам документ за колата, имам и документ за двигателя, правя нарушение а не престъпление, така или иначе тая кола няма да я продавам, ако някой някога го усети мое да ме глобява колкото си иска.....

И ти си прав и поради тая причина и аз известно време ще карам без да минавам през Декрата(все пак трябва да ми дойде музата да им дам 1200лв.), но все пак събера ли пари ще го направя, за да си ми е мирно на главата, а пък и като се замисли човек, с нищо няма да наруша закона, а пак ще мина без акцизче :clap2: жива далавера си е ако питате мен, важното е че намерихме вратичка за тоя прословут АКЦИЗ, който уж не можел да се заобиколи:clap2:

Sunny
10-03-2009, 14:37
Баси приключението - хич и не мисля да се вкарвам в такива филми - след като мушна 2.5, му изтривам номера, и хич не ми пука.....имам документ за колата, имам и документ за двигателя, правя нарушение а не престъпление, така или иначе тая кола няма да я продавам, ако някой някога го усети мое да ме глобява колкото си иска.....

Усетят ли се ,че е изтрит номера ще те заслият на ренген - там веднага се вижда . Впоследствие следва конфискуване на МПС-то в полза на държавата . :bash:


И ти си прав и поради тая причина и аз известно време ще карам без да минавам през Декрата(все пак трябва да ми дойде музата да им дам 1200лв.), но все пак събера ли пари ще го направя, за да си ми е мирно на главата, а пък и като се замисли човек, с нищо няма да наруша закона, а пак ще мина без акцизче :clap2: жива далавера си е ако питате мен, важното е че намерихме вратичка за тоя прословут АКЦИЗ, който уж не можел да се заобиколи:clap2:
Декра само правят оглед - не тестват нищо . Въз основа на документите ти дават типово одборение . Технотест могат да ти извършат тест за kW на мотора и да ти издадат такъв сертификат . Обаче е голям филм докато стане работата . ;)

ФЕРАРИСТ
10-03-2009, 15:08
Усетят ли се ,че е изтрит номера ще те заслият на ренген - там веднага се вижда . Впоследствие следва конфискуване на МПС-то в полза на държавата . :bash:

Няма действие на което да няма обратно по сила и посока противодействие, и обикновенно държавата не е тая дето печели в тия случай......

Kostadin`
10-03-2009, 15:19
Усетят ли се ,че е изтрит номера ще те заслият на ренген - там веднага се вижда . Впоследствие следва конфискуване на МПС-то в полза на държавата . :bash:


куките няма всеки ден да го спират и да го карат да им отвори капака ,да му проверят VIN-на.Ако реши да продава тогава си е отделен въпрос.Пък и колега ФЕРАРИСТ си е много прав,че в България държавата никога ,нищо не печели.Може да кара без да е регнат мотора ,стига да има документ от вносителя ,че не е краден.Носи си тая квитанция или както там се казва тоя документ ,като го спрат ако има проблем показва документа и т`ва е./Т`ва последното май го бях писал в тая тема./

ФЕРАРИСТ
10-03-2009, 16:06
куките няма всеки ден да го спират и да го карат да им отвори капака ,да му проверят VIN-на.
Аз не говоря за ВИН-а или номера на рамата, а за номера на двгто, номера на рамана не мисля да го мачкам, но с някой елементи мое много лесно да изчезне номера на двигателя.....

fein86
10-03-2009, 16:11
куките няма всеки ден да го спират и да го карат да им отвори капака ,да му проверят VIN-на.Ако реши да продава тогава си е отделен въпрос.Пък и колега ФЕРАРИСТ си е много прав,че в България държавата никога ,нищо не печели.Може да кара без да е регнат мотора ,стига да има документ от вносителя ,че не е краден.Носи си тая квитанция или както там се казва тоя документ ,като го спрат ако има проблем показва документа и т`ва е./Т`ва последното май го бях писал в тая тема./

Това последното наистина го казва вече, и аз също съм съгласен, единственото в този случай е да ти напишат акт, че караш без да си минал на технотеста или да ти спрат колата от движение(пак с акт), но мисля че чак такива проблеми едва ли ще последват... най-много да се наложи да кихнеш някой лев(обясняваш че тия дни си щял да я караш на теста и готово), лошо е ако наистина попаднеш на някой уставник, щото тогава като ти я спрат от движение наистина трябва да ходиш на технотеста и може би да си плащаш и акциз и всичко!!!

fein86
10-03-2009, 16:19
Усетят ли се ,че е изтрит номера ще те заслият на ренген - там веднага се вижда . Впоследствие следва конфискуване на МПС-то в полза на държавата . :bash:


Декра само правят оглед - не тестват нищо . Въз основа на документите ти дават типово одборение . Технотест могат да ти извършат тест за kW на мотора и да ти издадат такъв сертификат . Обаче е голям филм докато стане работата . ;)

Добре де, ама тия от Технотест дето говорих с тях, ми обясниха, че няма да проверяват каква е мощността(специално исках такова замерване и ми казаха, че не го правят, въпреки, че турбото е свалено и колата е атмосверна)(препоръчаха ми да си намеря турбо и да си го сложа, после да мина при тях и да си платя акциза), а ще запишат, това което им излиза по италианските документи, а по тях излиза 204коня колата и какво правя после??? Плащам акциз, е да ама нема да стане, те ако бяха казали, че замерват щеше да е екстра, защото тоя мотор без турбо си е чист мъртвец(понеже е сметнат с турбина) и няма да влезе в акцизните!!!

Sunny
10-03-2009, 16:48
Добре де , трябва да има някакъв начин да го ева . На V6 мотора има ли номер ? (може да си писал ама не ми се рови назад) Ако няма номер бутай го в коша и да си гледат работата . Няма Декра , нема технотест и си ги слагаш на .!. и да си гледат работата . В цял свят двигателя е консуматив само нашите тука още го карат по комунистически
Обаче не си прави експерименти да триеш номера (ако има ) , че да не стане някой сакатлък после .
Мисля си ако им се предостави ДИНО графика дали няма да захапят да го пишат колкото киловата е без турбината ама ...
То човек и да иска да е редовен го принуждават да мами .

fein86
10-03-2009, 17:12
Добре де , трябва да има някакъв начин да го ева . На V6 мотора има ли номер ? (може да си писал ама не ми се рови назад) Ако няма номер бутай го в коша и да си гледат работата . Няма Декра , нема технотест и си ги слагаш на .!. и да си гледат работата . В цял свят двигателя е консуматив само нашите тука още го карат по комунистически
Обаче не си прави експерименти да триеш номера (ако има ) , че да не стане някой сакатлък после .
Мисля си ако им се предостави ДИНО графика дали няма да захапят да го пишат колкото киловата е без турбината ама ...
То човек и да иска да е редовен го принуждават да мами .

Точно това е кофтито, мотора си има номер, досега просто не е отразен никъде, лошото е че и на мен ми е записан номера в талона, но както сам каза, човек и да иска да е редовен, го вкарват в такива филми, че го принуждават да е в нарушение!!! А в този случай с акциза, няма общо комунизма, тук целта е да има повече пари за източване и това го правят Капиталисти! Гледат просто да източват колкото се може повече от нас!!!

Kuku
10-03-2009, 17:14
Спирането на автомобил от движение НЕ може да стане само със съставяне на АКТ!
За стотен път ще кажа, че се занимаваш с глупости....
Мощността на двигателя я пише в докиментите от чужденеция - как ще ги скриеш тях?
В "Декра" като ти впишат мощност като на твоя двигател и в КАТ ей така случайно вземат, че поискат някой чужд докимент, кво праим?!

търтей
10-03-2009, 17:16
а по света не пишат номер на мотор, щото номера на мотора + мощността излизат по номера на рамата :smartass:

fein86
10-03-2009, 17:20
Спирането на автомобил от движение НЕ може да стане само със съставяне на АКТ!
За стотен път ще кажа, че се занимаваш с глупости....
Мощността на двигателя я пише в докиментите от чужденеция - как ще ги скриеш тях?
В "Декра" като ти впишат мощност като на твоя двигател и в КАТ ей така случайно вземат, че поискат някой чужд докимент, кво праим?!

Молим се в КАТ да не ми искат другите документи, а и в Италиянските документи не пишеше, каква мощност е колата, в КАТ имам някакви връзки, да се надяваме, че ще са достатъчни за да не гледат толкова по номерата след като имат удостоверението от Декра!!! А и момчето от Декра ми каза, че след тяхната проверка в КАТ няма да пишат номера на сменения ДВГ, а ще е записан вече като рез. част! ЩЕ почакаме да го пробваме и ще видим резултатът!!!

fein86
10-03-2009, 17:28
а по света не пишат номер на мотор, щото номера на мотора + мощността излизат по номера на рамата :smartass:

Е да де, ама и по света и у нас има изключения на тези неща и то много!!! Има доста коли вкарани от чужбина директно с други ДВГта(примерно на такива като мен, които са си правили врътки), и като влязат тука при нас за регистрация и погледнат номера на рамата, и хоппп(моята ако е без номер на ДВГ) мога да си вкарам 600коня кола с рамата на 155коня!!! Е да, ама не, за всичко си имат стандарти и ние ползваме доста от тях, жалко че поне акциза не махнаха за да ни облекчат малко поне мъките, които ни създават с тези регистрации и пререгистрации!!!

hunter1989
10-03-2009, 21:44
И ти си прав и поради тая причина и аз известно време ще карам без да минавам през Декрата(все пак трябва да ми дойде музата да им дам 1200лв.), но все пак събера ли пари ще го направя, за да си ми е мирно на главата, а пък и като се замисли човек, с нищо няма да наруша закона, а пак ще мина без акцизче :clap2: жива далавера си е ако питате мен, важното е че намерихме вратичка за тоя прословут АКЦИЗ, който уж не можел да се заобиколи:clap2:

Като направиш операцията по мотора искам да ме повозиш малко (ако не е проблем де) малиии тва ще е една наистина бърза АЛФА . Успех с начинанието и дано нямаш проблеми :smartass:

Sunny
10-03-2009, 22:27
М в КАТ имам някакви връзки, да се надяваме, че ще са достатъчни за да не гледат толкова по номерата след като имат удостоверението от Декра!!!
По добре намери връзка в данъчното . Ако беше във Варна да те уредим ама за София :(

Stefan Caromov
16-03-2009, 16:48
До сега четох по темата и наистина е интересна. Искам да попитам знаещите за моя случай.Начи Алфата ми е БЕЗ НОМЕР НА ДВГ така пише в талона - големия . Сега след като съм го сменял с тоя на nkn66 а неговия има номер , треа ли го трия ,щот не съм го трил и , като купят колата , може ли за евентуалния купувач да има проблеми .
Принципно знам ,че като пише без номер на двг то и, в КАТ не вдигат капака въобще
Щото и на мен ми се въртят едни мисли за 2000 турбо в тиквата

AntiLuuP
16-03-2009, 17:44
Абе хора тва е България няма начин да няма начин, има изход от всяка ситуация и се решава всеки един прблем...
Ако нещо не се прави с пари то тогава се прави с много пари!

fein86
16-03-2009, 17:52
Абе хора тва е България няма начин да няма начин, има изход от всяка ситуация и се решава всеки един прблем...
Ако нещо не се прави с пари то тогава се прави с много пари!

Да де, ама тука целта ни е да го напраиме за БЕЗ ПАРИ :grin: , иначе най лесното е да изтичаш на Тхенотеста или Декрата и да си платиш акциза, и хоп ето го с много пари варианта, номера е да е без пари, а иначе за колегата с ДВГто на nkn66, бих те посъветвал да питаш някой от КАТ, твой познат или друго за да ти каже дали да махнеш номера и дали ще го гледат!!!

AntiLuuP
16-03-2009, 18:33
Да де, ама тука целта ни е да го напраиме за БЕЗ ПАРИ :grin: , иначе най лесното е да изтичаш на Тхенотеста или Декрата и да си платиш акциза, и хоп ето го с много пари варианта, номера е да е без пари, а иначе за колегата с ДВГто на nkn66, бих те посъветвал да питаш някой от КАТ, твой познат или друго за да ти каже дали да махнеш номера и дали ще го гледат!!!
Докъдето може без пари се прави след тва с тук таме сучук, луканка и уиски пак вършат работа... :picnic:
Ти докъде стигна... с хирургическата интервенция...

fein86
16-03-2009, 18:36
Докъдето може без пари се прави след тва с тук таме сучук, луканка и уиски пак вършат работа... :picnic:
Ти докъде стигна... с хирургическата интервенция...

Моята е разчастена почти, сега ще видим как ще правиме другия ДВГ, може и него тука при мен да го разкостим и да почнем сглобяването!!!:grin: