PDA

View Full Version : v6 турбо мотор от 164 на 156



fein86
28-02-2009, 19:20
Въпреки че ще е по добре той да ти отговори, мисля че всички 2.5 и 3.2 влизат в 156 без ядове, не виждам причина и тоя да не влезе.....щом в 145 влиза.....
Какъв двг мислиш да слагаш?

изпадна ми 2.0 V6 Турбо мотор, само че от 164, и е с електроника и всичко друго необходимо, ама исках да знам дали се събира без някакви колосални преправки!!!
То аз нямах сериозни намерения да го сменям моя ДВГ, ама в общи приказки пуснах тема с проблема, с който се сблъсках(май блокирах моя ДВГ) и сега вече ми е наложително!!!

TaNo
01-03-2009, 07:54
изпадна ми 2.0 V6 Турбо мотор, само че от 164, и е с електроника и всичко друго необходимо, ама исках да знам дали се събира без някакви колосални преправки!!!
То аз нямах сериозни намерения да го сменям моя ДВГ, ама в общи приказки пуснах тема с проблема, с който се сблъсках(май блокирах моя ДВГ) и сега вече ми е наложително!!!


Братле помисли си добре дали ти трябва такъв двигател под капака, все пак тва щи е кола за всеки ден най-вероятно която из тея задръствания щи дава разход около 20/100:crybaby: аз също обмислях този вариянт за 166-цата като се беше счупил двигатела, но реално погледнато нямаше да мога да е карам много често после;-)

fein86
01-03-2009, 09:48
Братле помисли си добре дали ти трябва такъв двигател под капака, все пак тва щи е кола за всеки ден най-вероятно която из тея задръствания щи дава разход около 20/100:crybaby: аз също обмислях този вариянт за 166-цата като се беше счупил двигатела, но реално погледнато нямаше да мога да е карам много често после;-)

Нема страшно, абсолютно съм го премислил :-o, както виждаш в подписа ми аз за задръстванията по Софето колица имам, а пък и така или иначе щях моя ДВГ да го преработвам и да имплантирам Турбо, ама щеше да ми излезе мяйка си и баща си, а това е много по безболезнен вариант, върху който после спокойно мога да надграждам без да се налага предварително да правя рефреш на ДВГ и да търся електроники и др. тем подобни!!! И най-важното мен не ме интересува особено разхода, той и сега ми беше между 15 и 20 така че не ме притеснява!!!

pacho_kardana
01-03-2009, 10:11
Нема страшно, абсолютно съм го премислил :-o, както виждаш в подписа ми аз за задръстванията по Софето колица имам, а пък и така или иначе щях моя ДВГ да го преработвам и да имплантирам Турбо, ама щеше да ми излезе мяйка си и баща си, а това е много по безболезнен вариант, върху който после спокойно мога да надграждам без да се налага предварително да правя рефреш на ДВГ и да търся електроники и др. тем подобни!!! И най-важното мен не ме интересува особено разхода, той и сега ми беше между 15 и 20 така че не ме притеснява!!!

Щом си имаш кола за софия няма да е зле да се занимаеш!Ако имаш достатъчно финанси и ти се занимава ще стане супер...

fein86
01-03-2009, 11:18
Щом си имаш кола за софия няма да е зле да се занимаеш!Ако имаш достатъчно финанси и ти се занимава ще стане супер...

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31807

Не бях се засилил да сменям ДВГ, ама това ускори процеса, и както и да го погледна по добре да сложа тоя отколкото да правя тепърва моя, парите сега започвам да ги търся, а единствено искам да сложа тоя 2.0 V6 Turbo, на мястото на моя без нищо повече да правя, без подсилвания на двигателя, без смяна на турбини, абе просто смяна на един ДВГ с друг.

Дано колегата скоро си погледне темата и да драсне някой ред, че сега без Алфичката съм като сакат!!!

Bobi_33
01-03-2009, 12:11
изпадна ми 2.0 V6 Турбо мотор, само че от 164, и е с електроника и всичко друго необходимо, ама исках да знам дали се събира без някакви колосални преправки!!!
То аз нямах сериозни намерения да го сменям моя ДВГ, ама в общи приказки пуснах тема с проблема, с който се сблъсках(май блокирах моя ДВГ) и сега вече ми е наложително!!!

От 164 мотора не е съвсем същия. Има разлики в термостата, обтяжна ролка на ангренажа и други дреболии. Трябва нужните части да ги набавиш от GTV с такъв мотор. Турбо пътищата и кутията за въздушния филтър също е друга

Mury
01-03-2009, 19:01
От 164 мотора не е съвсем същия. Има разлики в термостата, обтяжна ролка на ангренажа и други дреболии. Трябва нужните части да ги набавиш от GTV с такъв мотор. Турбо пътищата и кутията за въздушния филтър също е друга

Абсолютно,а и не е лошо като го вземеш този мотор,да му се направи ревизия,и евентуално да се сменят лагери семеринги и т.н.Задължително си смени и ангренажния ремък преди да го сложиш,защото после ще е ад:afro::afro::afro:Успех :photo:

fein86
01-03-2009, 19:56
Абсолютно,а и не е лошо като го вземеш този мотор,да му се направи ревизия,и евентуално да се сменят лагери семеринги и т.н.Задължително си смени и ангренажния ремък преди да го сложиш,защото после ще е ад:afro::afro::afro:Успех :photo:

Вече е уговорено с момчето което ще преправя генерацията и турбо пътищата. Благодарен съм и на Лисан за разясненията, вече е ясно че и ДВГто си влиза на място както трябва. Смяна на ангренажен ремък, масло, филтри и т.н. ще се направи разбира се, остава да видя скоростите дали жилата ще си останат от 164ка или ще стане и с моите, също трябва да видя кое окачване ще трябва да използвам, в смисъл дали ще съвпаднат дължините и т.н. и да се надяваме, че до няколко дни или седмица най-много, ще можем да започнем проектчето!!! започнем ли го веднага ще пусна отделна тема по случая!!!:-o

ФЕРАРИСТ
01-03-2009, 19:59
Дръж в течение аудиторията, ако има и пикчърс ще е много добре....

nkn66
05-03-2009, 19:18
С удоволствие бих, ти обяснил нещата колега, но защто точно в мойта тема трябва да обсъждате тея неща! И на други колеги съм казвал подробности, ма на ЛС. Не е толкова лесно колкото мислите, но щом вече си почнал, сам ще разбереш. Успех!!!

Моля някой модератор да почисти малко, от излишни мнения!!!

А ако някой има въпрос, нека пита на ЛС! Мерси за разбирането :respect: