View Full Version : цветове на кабелите на ламбда сонда ?
archangel
06-03-2009, 15:48
Здравейте,
Ходих на елкон и излезе че ламбда сондата ми е за смяна. В два магазина вече ме питат дали имам червен кабел, защото ако съм имал универсалните не ми вършели работа. В мануал-ите които имам нищо не пишеше за цветове. Че въпроса ми е Алфа 145 1.6 ТС има ли червен кабел на ламбдата или не ?
Първо колега се увери ,че ламдата наистина неработи иди при някой ел техник да ти я измери , ваще сонди са с 4 тири кабела с подгряване за цвят на кабели незнам "що за въпрос са ти задали" нали имат каталози малоумници !
как излиза че е за смяна на диагностика ли се видя,да не е проба грешка щото е пари все пак. аз карам такава,но цветове за първи път чувам има си каталози и т.н. както каза и колегата
spe4elist
06-03-2009, 20:59
Здравейте,
Ходих на елкон и излезе че ламбда сондата ми е за смяна. В два магазина вече ме питат дали имам червен кабел, защото ако съм имал универсалните не ми вършели работа. В мануал-ите които имам нищо не пишеше за цветове. Че въпроса ми е Алфа 145 1.6 ТС има ли червен кабел на ламбдата или не ?
Младий ми колега,
я вземи си напиши номера на матора тук и ще ти кажа точно каква ти е сондата ...
Червен кабел няма, има бял, черен и два бяло с черни ленти (за подгряването). Още повече ТС-а не се погажда много с универсални сонди. Иска си БОШ. С универсалната най-много да се наложи да сменяш пак след 2-3 месеца и тоя път да сложиш БОШ
hollyman_R
07-03-2009, 23:45
Еми аз сложих универсална Бош точно преди година и немам грижи засега. 160-170 кинта некъде беше...
и аз съм с същият двигател и ми се появи проблемче,колата неще да варви хълца пука гарми нямам думи просто ужас,бях на елкон в формулата(пловдив)казаха ми че е сондата,показаха ми едни цифри които стояха едни и същи,а трябвало да се повишават или намалят...та колеги кайете ми каква сонда да си зема....блягодаря предварително:handshake:
и аз съм с същият двигател и ми се появи проблемче,колата неще да варви хълца пука гарми нямам думи просто ужас,бях на елкон в формулата(пловдив)казаха ми че е сондата,показаха ми едни цифри които стояха едни и същи,а трябвало да се повишават или намалят...та колеги кайете ми каква сонда да си зема....блягодаря предварително:handshake:
1.Драскаш едно лично на колегата spe4elist със номера на рамата и научаваш точно каквото ти трябва .
2. Взимаш
3. Монтират ти я .
4. Сядаш да се почерпиш за спестени парички и главоболия от догатки .
5 . Предните 5 стигат ;) :cheers:
Еми аз сложих универсална Бош точно преди година и немам грижи засега. 160-170 кинта некъде беше...
Имах предвид разни китайски и прочие за по 60-70 лв :)
Колега пак ти казвам първо се убеди че сондата наистина неработи иди при някой ел техник да ти я замери с мултицет , това ,че стойностите стоят на едно място незначи ,че сондата неработи а ,че сместа не се коригира ! Но щом искъш набутвай се слушай тос и ония ко ти говорят и така , после като я смениш с нова за 200 и косур пари да не се оплакваш ,че и тя работи по същия начин !
Ех майстори майстори колкото щеш ,ама се наприказки ,не ти ли стана ясно още като те попитъха за цветове на кабелите колко са майстори !
Виж в общи приказки има телефони за взаимопомощ на колеги помоли някой да ти помогне !
archangel
09-03-2009, 13:59
ами ходих на елкон и там я замери и каза че е за смяна.
колкото до цените, във Варна за универсална бош искат 180-220 лева, взех една китайска Tomco за 82 лева. От магазина ми казаха че няма да имам проблеми щото ги вземали за алфи доста. Ламбдата е с 4 кабела - черен сив и два бели (с такива цветове беше и старата ми Бош) За монтаж в 3 сервиза ми искаха от 40 лева нагоре, и като разбрах че става въпроса за отвиване и завиване на една гайка и снаждане на 4 кабела.. се хванах с един приятел и за 20 мин я сменихме :)
Сега оборотите се оправиха .. само дано китайската ламбда да издържи по-дълго време :tooth:.
Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
ами ходих на елкон и там я замери и каза че е за смяна.
колкото до цените, във Варна за универсална бош искат 180-220 лева, взех една китайска Tomco за 82 лева. От магазина ми казаха че няма да имам проблеми щото ги вземали за алфи доста. Ламбдата е с 4 кабела - черен сив и два бели (с такива цветове беше и старата ми Бош) За монтаж в 3 сервиза ми искаха от 40 лева нагоре, и като разбрах че става въпроса за отвиване и завиване на една гайка и снаждане на 4 кабела.. се хванах с един приятел и за 20 мин я сменихме :)
Сега оборотите се оправиха .. само дано китайската ламбда да издържи по-дълго време :tooth:.
Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
Честито,след 3 месеца се приготви пак да сменяш сонда:dunno::dunno::dunno:
spe4elist
09-03-2009, 17:56
ами ходих на елкон и там я замери и каза че е за смяна.
колкото до цените, във Варна за универсална бош искат 180-220 лева, взех една китайска Tomco за 82 лева. От магазина ми казаха че няма да имам проблеми щото ги вземали за алфи доста. Ламбдата е с 4 кабела - черен сив и два бели (с такива цветове беше и старата ми Бош) За монтаж в 3 сервиза ми искаха от 40 лева нагоре, и като разбрах че става въпроса за отвиване и завиване на една гайка и снаждане на 4 кабела.. се хванах с един приятел и за 20 мин я сменихме :)
Сега оборотите се оправиха .. само дано китайската ламбда да издържи по-дълго време :tooth:.
Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
Снаждането как го направихте ... ?
Снаждането как го направихте ... ?
Как - кабелите на мустак и с изолирбанда .
Както каза Mury 3 месеца и сам ще те намери за оригинална .
spe4elist
10-03-2009, 09:54
Как - кабелите на мустак и с изолирбанда .
Както каза Mury 3 месеца и сам ще те намери за оригинална . :roll2:
После еФтиното винаги излиза скАпо ... :excl:
LeoVin4i
11-03-2009, 15:02
Остана ми единствено отпред едно тракане дето кой ми каже че е от повдигачите на клапаните, кой от шайбите на вала.. вече крив станах.
Така че да препоръчате някой по-сериозен майстор за такива неща във варна ?
Като дизелче ли трака?
колеги помощ :please: днес смених сондата но колата несе оправи синптомите са:дависе когато подам повече гас,започва да гарми и пука,кото стигнат оборотите над 3000 и колата тогава почва да дарпа...сондата е смених понеже бях на елкон и ми казаха че е от там но е наа нее от там сега ми казват да сменям свещи и кабели и щяло да се оправи.Когато се кача в колата и дам на контакт сжетжа червената лампа ж ляжо от ключа (code)прелича на дюза (или нз).Въпроса ми е ако е нещо от свещите може ли да сжети тази лампа,и когато запаля след 3 секунди изгасва.....много благодаря предварително колеги ще сам много благодарен :please::bowdown::bowdown:
hollyman_R
11-03-2009, 18:45
Споко, трябва да ти светва инжекцията за 2-3 секунди и после изгасва. Така си е.
Провери си добре гофрирания маркуч след дебитомера да не да е спукан някъде и да смуче въздух наднормено ;)
благодаря за мненията колеги ще пробвам това което казвате дано да се получи.ако някои има още някакво мнение да го сподели моляви..благодаря
archangel
13-03-2009, 10:51
Като дизелче ли трака?
точно :)
а иначе след като смених ламбдата празния ход се пооправи. Остана само като е съвсем студена и като тръгна да вдига бавно обороти. Видях тука във форума как се чисти дросел-клапа и сега е пушка :)
а за тракането дали ще е от подвигачи или от какви бяха там шаиби на вала или от каквото там се окаже .. ще гледам другия месец като дойде заплатата :mrgreen:
точно :)
а иначе след като смених ламбдата празния ход се пооправи. Остана само като е съвсем студена и като тръгна да вдига бавно обороти. Видях тука във форума как се чисти дросел-клапа и сега е пушка :)
а за тракането дали ще е от подвигачи или от какви бяха там шаиби на вала или от каквото там се окаже .. ще гледам другия месец като дойде заплатата :mrgreen:
Не се пъни за другия месец щом трака като нов дизел . Когато сменяш ремъци си подготви и 250-300 лв за ВАРИАТОР и с ремъците сменяш и него .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.