View Full Version : Какво общо имат спирачките със оборотите
Значи да обесня какво имам предвид. От скоро като почна да спирам на светофар малко преди изцяло да спра и оборотите ми падат рязко до около 500 и веднага след това се нормализират, но ми прави впечатление че като натисна спирачката докато колата не е в движение и има известно колебание в оборотите макар и малко??? Иначе като съм в движение и изключа от скорост не играят. От какво може да се получава тая тъпотия????
Едно предположение - сервото на спирачките.
Да има вероятност сервото да е тръгнало то смуче въздух от колектора.
Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
Знаеш ли че може би това ми направи впечатление точно гледах кво става като натискам спирачката и в този момент включих реотаните и пак мръднаха оборотите.
В крайна сметка какво трябва да отремонтирам или да сменя???
Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
Знаеш ли че може би това ми направи впечатление точно гледах кво става като натискам спирачката и в този момент включих реотаните и пак мръднаха оборотите.
В крайна сметка какво трябва да отремонтирам или да сменя???
Моята алфичка така правеше преди да се скапи генератора.... 100А за кола с климатик били недостатъчни се изказаха едни юнаци от сервиза.Като настъпиш спирачката стоповете действали като мишката дето извадила ряпата?!
Като помпиш спирачката е нормално да падат оборотите на място. Току що го пробвах на новотата баничарка на фирмата.
Абе това със сервото да ти е първо, после провери генератора.
Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
Знаеш ли че може би това ми направи впечатление точно гледах кво става като натискам спирачката и в този момент включих реотаните и пак мръднаха оборотите.
В крайна сметка какво трябва да отремонтирам или да сменя???
Моята алфичка така правеше преди да се скапи генератора.... 100А за кола с климатик били недостатъчни се изказаха едни юнаци от сервиза.Като настъпиш спирачката стоповете действали като мишката дето извадила ряпата?!
Като помпиш спирачката е нормално да падат оборотите на място. Току що го пробвах на новотата баничарка на фирмата.
Абе това със сервото да ти е първо, после провери генератора.
Колега само молбата ми е да обясниш като на индиянец(шото толкова разбирам) какво точно да погледна на сервото и кое е генератора???
спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
Най вероятно е възвратният клапан ама трябва да се проучи, така по описание няма да стане. Най лесно се проверява маркуча. Почни от него.
Crusader
04-01-2006, 15:23
Още едно предположение, пробвай с друг акумулатор, но по мощен. Имал съм такъв случай, генератора се товареше щото постоянно зареждаше акумулатора и при добавяне на някакъв консуматор оборотите на ДВГ понамаляваха, но това е само една възможност!
Но все пак е по-вероятно да е от сервото!
Абе аз че сам нема да се оправя е ясно ама да речем ако отида на диагностика във Ванто дали ще могата да ми кажат кво е ??
По сигурно е ,а и имат апаратура. Късмет и после кажи какво е било :roll:
спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
Най вероятно е възвратният клапан ама трябва да се проучи, така по описание няма да стане. Най лесно се проверява маркуча. Почни от него.
Аве от къде ти идват такива мисли че най лесен е маркуча ти пробвал ли си да го закачиш на колектора след като си го издърпал от там :?: Ами да го вкараш в сервото при положение че дотам стигат само 2 пръста :wink:
спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
Най вероятно е възвратният клапан ама трябва да се проучи, така по описание няма да стане. Най лесно се проверява маркуча. Почни от него.
Аве от къде ти идват такива мисли че най лесен е маркуча ти пробвал ли си да го закачиш на колектора след като си го издърпал от там :?: Ами да го вкараш в сервото при положение че дотам стигат само 2 пръста :wink:
Че какво му е трудното намазваш малко маркуча с масло и ръгаш здраво виж за към сервото е по тегаво ама с мерак пак става :wink:
Че какво му е трудното намазваш малко маркуча с масло и ръгаш здраво виж за към сервото е по тегаво ама с мерак пак става :wink:
Добре че немаш турбо че с тва масло като духне леко турбината и спирачки ше видиш през крив макарон :wink:
Не че без турбо не е опасно да се изхлузи ма ти си знаеш :wink:
А лично на моя му бях турил скобичка още като бех атмосверка :!: все пак от тва ми зависи живота :!:
Че какво му е трудното намазваш малко маркуча с масло и ръгаш здраво виж за към сервото е по тегаво ама с мерак пак става :wink:
Добре че немаш турбо че с тва масло като духне леко турбината и спирачки ше видиш през крив макарон :wink:
Не че без турбо не е опасно да се изхлузи ма ти си знаеш :wink:
А лично на моя му бях турил скобичка още като бех атмосверка :!: все пак от тва ми зависи живота :!:
Е да за скобичката забравих да напиша, че без нея си е страх :?
Новите ми наблюдения относно проблема са, че явно е нещо по тоците щото спрях да карам на халогени и почти не се появява пак проблема и да речем като съм спрял и натиснал спирачката и включа реотаните и чак тогава пак се ебават оборотите(или ако пак пусна халогените). Предполагама не е мембрана или нещо по сервото защото един колега на който може да се има доверие каза, че в такъв случай ше има промяна в педала на спирачката а при мен си е ОК и си спира екстра!
На старата кола имах подобен проблем ама чак сега се сетих и смених тогава алтернатора и работата заспа. Явно това е имал предвид колегата под генератор???
ИМате ли представа каква е цената???
Crusader
09-01-2006, 15:37
Пробва ли с нов /мощен/ акумулатор?
Ами генератор алтернатор динамо е едно и също само различно название, и най вероятно не ти зарежда добре или зарежда само на високи обороти.
Т.с. проверка с мултицет ако дава 14v на празен ход ок при форсаж пак трябва да ги дава толкоз
инак ремонт : може да са втулки лагери реле за зареждането и др.
Да при мен плочката на алтернатора /изпр. диодите/ не беше оригиналната, загрява при голяма консумация и даде фира. Имай предвид,че алтернатора затормозява двигателя при голяма консумация, "вързан" е с ремък за коляновия вал :D ремонта ми излезе : 30лв втулки, 250 плочка Магнет Марели 50 лв. работа. И тия дето го правиха си оставиха ръцетеееее ама им набих обрачите и си изчистиха говната
Пробва ли с нов /мощен/ акумулатор?
Ми трябва да намеря по мощен на заем за малко щото не ми се дават пари следпразнично ако няма да се оправи проблема, но ше се опитам да намеря все пак де!
Ами генератор алтернатор динамо е едно и също само различно название, и най вероятно не ти зарежда добре или зарежда само на високи обороти.
Т.с. проверка с мултицет ако дава 14v на празен ход ок при форсаж пак трябва да ги дава толкоз
инак ремонт : може да са втулки лагери реле за зареждането и др.
С две думи требе някой жикаджия да погледне и да замери, а ако е това проблема трябва да видя и къде ги отремонтират тия алтернатори.
П.С. Вале при тия от клубния сервиз къв е случая???
[quote]Пробва ли с нов /мощен/ акумулатор?
Ми трябва да намеря по мощен на заем за малко щото не ми се дават пари следпразнично ако няма да се оправи проблема, но ше се опитам да намеря все пак де!
Ами генератор алтернатор динамо е едно и също само различно название, и най вероятно не ти зарежда добре или зарежда само на високи обороти.
Т.с. проверка с мултицет ако дава 14v на празен ход ок при форсаж пак трябва да ги дава толкоз
инак ремонт : може да са втулки лагери реле за зареждането и др.
С две думи требе някой жикаджия да погледне и да замери, а ако е това проблема трябва да видя и къде ги отремонтират тия алтернатори.
П.С. Вале при тия от клубния сервиз къв е случая???[/quote:2kq9t6qq]
Отиваш в клубния сервиз и търсиш Велин, той е човека който може да ти оправи всичко по токовете :wink:
Само да ми дадеш адрес и телефон ...разбрах че е някъде около Софавто
П.С. Събота дали работят???
Май не бачкат в събота аз днес бях там и мога да ти обесня как да стигнеш дотам.Ако идваш от Дианабад и завиеш по ГМ Димитров /мисля че беше булеварда/посока колелото на 4-ти километър след окло 100-ина метра ти е Софавто отдясно веднага след него завиваш в пряката караш 50 метра и завиваш в ляво от след около 100-ина метра завиваш в дясно/мисля че се пада първата възможна пряка/ и след 50 метра от ляво са халетата с голям двор отпред мисля че няма да ги сбъркаш :wink: :th_up:
там са Проспиид, то си пише навсякъде, та "клубните" са в предния двор
търсиш Велин, тоя е гений, но да не се стреснеш от цените му :!:
там са Проспиид, то си пише навсякъде, та "клубните" са в предния двор
търсиш Велин, тоя е гений, но да не се стреснеш от цените му :!:
Да аз май преди години съм ходил там...един приятел търсеше да си купи Мотул от там или нешо от сорта ама все тая.
Вале тва с цените нешо :shock: не го разбрах!
П.С. Дайте некъв теуефон да ги питам за събота???
Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?
Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?
:oops:
нема с кво да го замеря бре човек.......в нас имам 10 отверки и един чук :lol:
Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?
:oops:
нема с кво да го замеря бре човек.......в нас имам 10 отверки и един чук :lol:
ела ще ти го мернем бе - за 5 мин става
трябва ти мултицет само - ако искаш да ти обясня как става?
[quote=MONI]Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?
:oops:
нема с кво да го замеря бре човек.......в нас имам 10 отверки и един чук :lol:
ела ще ти го мернем бе - за 5 мин става
трябва ти мултицет само - ако искаш да ти обясня как става?[/quote:1otktk26]
Кажи къде да дойда......
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.