PDA

View Full Version : Пали от третото завъртане?



Nasko
09-03-2009, 22:36
Чудя се от какво може да бъде?
Като че ли не и достига бензин? А като запали си работи като фурия.

п.п. едно оправя друго се появява, мисля да я "селвам"

didod
09-03-2009, 23:13
Моята пали от втория път, ако не е със супер 100.

nachkata
10-03-2009, 00:15
Да чукна на дърво до сега проблем с паленето съм нямал.

icedoc
10-03-2009, 01:33
Чудя се от какво може да бъде?
Като че ли не и достига бензин? А като запали си работи като фурия.

п.п. едно оправя друго се появява, мисля да я "селвам"
Нормално , Алфа е начин на живот.

Satanism
10-03-2009, 04:14
Чудя се от какво може да бъде?
Като че ли не и достига бензин? А като запали си работи като фурия.

п.п. едно оправя друго се появява, мисля да я "селвам"

Бензинеца ни е кофти, колега :dyrvo_v_kenefa: ....и моята гаснеше първия път като я врътна докато си бях в БГ....тука такива проблеми нямам....

Nasko
10-03-2009, 14:10
колеги заради предния ремонт-почистване на дюзите съм сипал 100 октана + добавки :big_beer: ама тя е ненаситна

само в допълнение след почистването на дюзите направо лети, дори на гас!

virusalfa
12-03-2009, 21:32
колеги заради предния ремонт-почистване на дюзите съм сипал 100 октана + добавки :big_beer: ама тя е ненаситна

само в допълнение след почистването на дюзите направо лети, дори на гас!Не разбирам връзката между почистването на дюзите и работата на .:gas:

alfaracer
12-03-2009, 22:07
Аз пък не мога да разбера какво означава да ти пали от 3-тия път.Искам някой да ми дефинира какво означчава един път палене.Или въртене на стартер един път или 3 пъти.Аз въртя докато запали, било то някога 5-8секунди.

didod
12-03-2009, 22:13
Аз го разбирам така- пали веднага и угасва. 2-ри път. При третото палене заработва. :grin:

life style
13-03-2009, 00:15
и аз имам същия проблем, като е студена пали почти от ряз обаче направи ли 80-90 градуса и си ебало маиката, не може да запали чак на 5-тата секунда , иначе върти здраво,, сменях бендикс акумулатора ми е силен, на кво се дължи тва, един господ знае :dunno:

Nasko
17-03-2009, 15:47
разяснявам
завъртам 1 път въртя , въртя, въртя НИЩО
завъртам 2 път въртя , въртя, въртя НИЩО
завъртам 3 път въртя , ПАЛИ

това го прави като е студена, ако беше дизел щях да си помисля че подгряващите свещи са си заминали

didod
17-03-2009, 15:58
Значи не сме се разбрали. :holiday2:

А колко продължително въртиш?

Nasko
17-03-2009, 16:02
10-15 секунди

didod
17-03-2009, 16:05
А като заработи, колко оборота държи?

Nasko
17-03-2009, 17:47
като заработи си е перфектна! 1000 об или колкото и задам чрез подаване на гаста

didod
17-03-2009, 18:00
На студено 1000 не са ли малко? При мен са 1300 някъде

Nasko
18-03-2009, 10:20
ми незнам, винаги е палила на 1000 об.

didod
18-03-2009, 12:08
Хм... Много странно. С грешния датчик (показваше 6-7 градуса по-малко) палеше на 1500-1700 оборота. Сега 1200-1300. И на Боби на брат му е така. Нека и другите да кажат, ама има нещо тука.

iv4oto_77@abv.bg
18-03-2009, 15:21
на мен пали от първия път и държи 1000 оборота - топла студена при + 20 и при - 20 няма значение :-)

Nasko
18-03-2009, 19:41
направих си експеримент, въртя около 30-40 секунди и запали :bounce8::go:

life style
18-03-2009, 20:25
направих си експеримент, въртя около 30-40 секунди и запали :bounce8::go:

не са ли дави тая кола бе ?

Nasko
18-03-2009, 20:51
ми незнам :bath: може да не и достига в началото гориво:?:

alfaracer
19-03-2009, 00:30
Мойта бензинова помпа работеше на 10волта, сега я оправих с допълнително реле и работи на 14.5волта.Има разлика.Трудно ми палеше като си бях разбутал моторчето за празен ход.Интересното е че си бях направил регулировка да пали на четвърт, имам предвид като чукнех и палеше.Но това не сработваше в студено време и въртях като луд.Сега си върнах предишната настройка.Ако някой се чуди какво толкова съм настройвал, на стъпковото моторче има един ограничителен винт, та него въртях.

За да ти пали трудно провери си това моторче дали работи правилно, провери си датчика за температура на двигателя(този със синята букса),дебитомера(може да е гърмял или износен) в него също има датчик за температура,провери и него, провери си датчика за положението на дроселовата клапа,свещите и кабелите, и дали работят и двете бобини.Измери си компресията, смени си горивния филтър, измери си налягането на бензина, провери ако имаш ламбда-сондата.Върви на диагностика най-добре.Пък и нали "компютъра ти се бъгва" а ти се чудиш защо пали от 3-тя път.

Варианта да не ти достига гориво в началото също възможен донякъде, но бензиновата помпа сработва още като дадеш на контакт.Ако искаш пробвай да дадеш на контакт иизчакваш 2-3сек и тогава въртиш.Моят горивен филтър беше задръстен.И по едно време едната ми група свещи неработеше заради презакан палец, а аз си карам и неподозирам.

Nasko
19-03-2009, 10:38
от де толкова пари бе бате :big_money::oops:

didod
19-03-2009, 10:41
Аз също имам подозрения към това моторче. Че не позиционира правилно. А ти сега караш ли я на газ?

Sunny
19-03-2009, 22:33
И по едно време едната ми група свещи неработеше заради презакан палец, а аз си карам и неподозирам.
Eeee бате счупен палец се усеща - като куцо магаре е тогава .

Nasko
20-03-2009, 11:48
основно на гас я карам, само докато вдигне 35 градуса е на бензинец, после минава на :gas:

didod
20-03-2009, 12:33
А ако покараш само на бензин, после пак ли трудно пали сутрин?

nikolaaaay
20-03-2009, 13:57
като заработи си е перфектна! 1000 об или колкото и задам чрез подаване на гаста
Моята също го има този проблем. Това се получава на голяма част от газовите Алфи и може би проблемът е в запушените дюзи, въпреки че си ги чистил. Аз имам ГИ от близо 2 години и в първите месеци беше страшно. В най-добрия случай палеше така http://www.youtube.com/watch?v=2HWzxVPPbZ4 Проблемът при мен се реши с много профилактика, т.е. само 100 октанов бенз, добавки за чистене и задължително каране на бенз поне 30-50 км. всеки път, когато ми свърши газта.
Другото е, че направихме прецизна настройка на газовото в движение, щото моята е с ЦФ3 двг и еку-то събира някакво инфо за горивото, за да се самонастрои максимално добре. Т.е. ако на газ ти работи доста по-различно от на бенз (кофти смес или неправилно изгаряне, детонации), еку-то се настройва за газта за да подобри работата на двг, обаче сутрин му тръгва бенз и се шашка. Правиш рестарт 1-2 пъти и си тръгва без проблем. Тва последното ми обяснява Бобо и други хора, дето са в час, но не претендирам, че съм ги разбрал съвсем правилно.
Покарай я само на бенз няколко дни и виж дали пак ще пали трудно. Поне ще знаеш къде да търсиш проблема.

75TwinSpark
20-03-2009, 16:01
.........................

Nasko
20-03-2009, 21:43
карах я 150 км на бензин , умишлено я държах на 4000 об. изгорих 25л 100 октанов бензин + добавка и нямаше подобрение.

aleksander nikolaev
20-03-2009, 21:59
колега ас го имам същият проблем но колата пали трудно само ако е в положение гас-бензин а когато е в положение бензин пали от рас.пояснявам положение бензин колата се кара само на бензин а положение гас-бензин колата пали на бензин и след 35 градуса прехвърля на гас.интересното в случея е че и при двете положения пали на бензин а в едното без проблем а в другото с много въртене.не мога да си го обясня логически от каде се получава това.:hmm::hmm::hmm:

Nasko
20-03-2009, 22:14
хм утре ще пробвам да я запаля при изключена газова, да сравним, но ме съмнява...

Nasko
21-03-2009, 18:03
пробвах

Нищо не се получи. Т.е. днес бе по студено от предишните дни. Запали от втория път! Първите няколко секунди беше страхотно имаше мощност и всичко беше ОК, после достигна някъде 20-30 градуса и всичко се върна както съм го описал по-горе. После достигна 35градуса мина на гас и всичко се "нормализира" . :throw:

aleksander nikolaev
21-03-2009, 22:29
за мен това са дюзи които поикаят а не праскат но ас оште малко ще покарам така и ще пробвам с почистване а ако няма резултат май ще купувам нови.та колега на бензин пали от раз и то винаги, но сложи я на гас бензин и тогава нанаи маро нема никои хи хи хи хи хи и брам хилисе кат за световно.

anton.mudev
24-03-2009, 23:24
за мен това са дюзи които поикаят а не праскат но ас оште малко ще покарам така и ще пробвам с почистване а ако няма резултат май ще купувам нови.та колега на бензин пали от раз и то винаги, но сложи я на гас бензин и тогава нанаи маро нема никои хи хи хи хи хи и брам хилисе кат за световно.

колеги има едни датчици дето олавят детонацията на мотора ако те са се прецакали може да сивартите и палите колкото изкате :calc:

Nasko
25-03-2009, 14:15
колеги има едни датчици дето олавят детонацията на мотора ако те са се прецакали може да сивартите и палите колкото изкате :calc:

и къде са и как да разбера дали работят, колега? :wallbash:

didod
25-03-2009, 14:20
Точно Мотроник М1.7 няма нок-сензор

Venci
26-03-2009, 02:12
Аз имах същият проблем като Наско. Колата палеше винаги от третия път като е стояла цяла нощ. Смених регулатора за налягането на бензина и бензиновата помпа и се оправи. За беда ги смених едновременно и не мога да кажа дали е било само от едното. В случая моят съвет е да се замери налягането на бензина преди по време и след като запали колата.

Nasko
30-03-2009, 18:09
колега, сам ли си ги смени ? и ако да как точно? (ако има и снимки ще е най-добре)

Venci
31-03-2009, 02:59
Аз си гледам сам колите, друг не ги пипа.:grin: Снимки нямам, а и нямаше да ти свършат работа, тъй като колите ни са различни, определено те съветвам да си провериш налягането към дюзите, смени си бензиновия филтър и ако трябва продължавай с регулатора, помпата...

virusalfa
01-04-2009, 09:01
Венци,добре дошъл и при 164-ките!ЕГА си купиш такава и ти да видиш бел ден!

Nasko
06-04-2009, 17:16
:pancake::roll2::bouncing_smiley:

Nasko
30-04-2009, 14:06
открит проблем!

След смяна на бенцинова помпа, (безсмислена смяна- набутване 150лв с монтажа) се оказа че старата помпа си работи и новата е ненужно сложена. Но както и да е. Имам нова помпа и пак не пали! Има ток на всякъде при бушона, който е прекъсвач в системата на бензиновата помпа има ток (ампераж не е мерен! ) и пак не пали! От най - близкото реле взимам + и колата пали ! т.е според мен до помпата не достигат ампери и затова не засмуква бензин.

Колеги в момента е закърпено положението с паленето, но това за мен не е решение за постоянно, ако имате идеи, моля помагайте.

Хиляди благодарности на Боби, който помогна за пореден път!
:big_bow_down:

myato
30-04-2009, 18:08
От това,което си описал,ме навежда на мисълта,че или клапана за прекъсване на бензина е проблемен/може чисто механично да блокира,а може да е с пробив в намотка на бобината и да неможе да го отвори/ или релето,което го управлява е пътник.
Подай директно ток към клапана и пробвай.Ако запали от раз-виж къде е релето,което го управлява и го сменяй.Ако проблема остава-смени клапана.Електрониката явно работи нармално,иначе ще имаш проблем и след като запали.
Горното упражнение го прави когато е прехвърлена само на бензин.

Nasko
01-05-2009, 15:36
къде се намира този клапан, колега?

myato
01-05-2009, 20:26
Ако незнаеш,питай този,който е слагал газовата уретба.Ако така си я купил-огледай по горивната магистрала.Трябва да я прекъсва някъде преди инжекциона.

Nasko
03-05-2009, 10:10
след като запали имам проблем! при загряла кола припълна гас вдига мах 3000 оборота на място и няма мощноствъобще да върви. както го установихме с Боби.

Nasko
10-05-2009, 00:53
Днес бях на 2 сервиза установиха, че налягането бензина е 1.5 атмосвери т.е. реалнмо няма налягане, трябва да е 3.0 бара. Сагата продължава, ще сменям бензинов филтър, ако е запушен може и от него да е паднало налягането.

Nasko
12-05-2009, 10:28
Смених бензинов :prescription: :heavy_cry: няма разлика, 1.5 бара налягане :heavy_cry: ААААААААААААААААААА

didod
12-05-2009, 11:18
А как го мерят налягането?

Пускам ти една снимка на горивния рейл. В левия му край трябва да е регулатора на налягането. После ще пусна по-точна снимка.

Понеже се сетих, че като сменях маркучи за бензин регулатор не видях, пускам схемата на горивната уредба в тази част. Поз. 9 е регулатора на налягане. Стои отдолу на планката, която държи смукателния колектор.

Nasko
12-05-2009, 16:07
Слагат измервателен уред или след бензиновия филтър или при двигателя на входните маркучи , все 1.5 бара

Какво да направя с този бензин регулатор? Как да проверя дали работи?

didod
12-05-2009, 16:31
Ами не знам как да го пробваш. А пробваха ли да затапят маркуч да видят дали вдига налягането?

Nasko
12-05-2009, 16:33
Да Пробваха !

didod
12-05-2009, 16:35
И със затапен маркуч пак 1.5?

П.П. Видях че си звънял, ама бях в банята. :)

Nasko
12-05-2009, 16:40
мда :(

didod
12-05-2009, 16:49
А на старата помпа налягане мерено ли е?
Щото аутодата твърди, че със затапен за момент маркуч трябва поне 4 бара да вдигне.

Nasko
12-05-2009, 17:01
всики така казват, но не ...