View Full Version : отново за 16-я вентил...
преди известно време писах за така наречения "студен проблем".... сега след известно време (след смяна на дебитомер на 24.12.08,свещи и др. проверки) преди 2 дена не издържах и реших че е време да се направи нещо..... компютрите показват че всичко е наред,с чисто нов дебитомер положението е същото... продължава да няма мощност в ниските обороти и това е... дори пи по-рязко подаване на газ се получават някакви детонации... някой има ли идея къде е ши*ания проблем ? :priest:
преди известно време писах за така наречения "студен проблем".... сега след известно време (след смяна на дебитомер на 24.12.08,свещи и др. проверки) преди 2 дена не издържах и реших че е време да се направи нещо..... компютрите показват че всичко е наред,с чисто нов дебитомер положението е същото... продължава да няма мощност в ниските обороти и това е... дори пи по-рязко подаване на газ се получават някакви детонации... някой има ли идея къде е ши*ания проблем ? :priest:
Пич, преди време ти писах, че при мен беше от изгорял комутатор. тва пробва ли го?
по тоците уж всичко е наред според проверките в сервиз на алфа/ланчиа/фиат....
Пич, преди време ти писах, че при мен беше от изгорял комутатор. тва пробва ли го?
Неговия мотор няма комутатори.
по тоците уж всичко е наред според проверките в сервиз на алфа/ланчиа/фиат....
А когато си сменял ремъците, с нужния инструмент ли беше направено това, или с рисунки?
А когато си сменял ремъците, с нужния инструмент ли беше направено това, или с рисунки?
не са сменяни ..... смисъл че колата си беше идеална допреди есента когато се появи проблема и си е със същите ролки/ремъци.Не е пипано нищо по мотора освен смяната на филтъра с конус....
arieca155
11-03-2009, 08:35
преди известно време писах за така наречения "студен проблем".... сега след известно време (след смяна на дебитомер на 24.12.08,свещи и др. проверки) преди 2 дена не издържах и реших че е време да се направи нещо..... компютрите показват че всичко е наред,с чисто нов дебитомер положението е същото... продължава да няма мощност в ниските обороти и това е... дори пи по-рязко подаване на газ се получават някакви детонации... някой има ли идея къде е ши*ания проблем ? :priest:
тази болест е като спин при хората като чели,няма лечение,лечението е скъпо,пробват се най различни медикаменти като:дебитомери,свещи,темп.датчици,ТПС-си,и пр.Симптоматиката е налице,спии се,не и се работи,няма сили.
въпроса обаче не колко струват "медикаментите" а това че немогат да открият проблема къде е....колкото и да са скъпи по едно по две ше се подменят, въпроса обаче не е да ми останат само гол блок и гола глава и всичко друго да съм сменил от проби....
и почистването на дюзите днес не помогна......:starwars:
по тоците уж всичко е наред според проверките в сервиз на алфа/ланчиа/фиат....
По-добре да ги проверят пак. Щото и на мен УЖ ми ги бяха проверили...
Не се отчайвай бе, пич, няма смърт бе причина, само трябва да идеш на читав "доктор"...
lulin racing
12-03-2009, 06:43
преди известно време писах за така наречения "студен проблем".... сега след известно време (след смяна на дебитомер на 24.12.08,свещи и др. проверки) преди 2 дена не издържах и реших че е време да се направи нещо..... компютрите показват че всичко е наред,с чисто нов дебитомер положението е същото... продължава да няма мощност в ниските обороти и това е... дори пи по-рязко подаване на газ се получават някакви детонации... някой има ли идея къде е ши*ания проблем ? :priest:
Може да ви се стори малко тъпо,но при мене така наречения "студен проблем" изчезна след почистване на всички бушони и релета отпред до акомулатора..... Грим пробвай го това и кажи дали има ефект
Novachev
12-03-2009, 07:55
въпроса обаче не колко струват "медикаментите" а това че немогат да открият проблема къде е....колкото и да са скъпи по едно по две ше се подменят, въпроса обаче не е да ми останат само гол блок и гола глава и всичко друго да съм сменил от проби....
Теб лъжа мен истина що не и смениш епромчето един така да се каже чип да и сложиш много вероятно е да се оправи
arieca155
13-03-2009, 17:21
на мен ми остана само чувството за хумор.вече писах какво съм сменил и няма оправяне това.понеже и паричките ми свършиха спрях със смяната на здрави части с "по-здрави"или нови,чакам някой да пробие психиката на тези италянски"мръсници".вчера за сетен път пръсках с един флакон де що сваря кабели,връзки,бушони...,тези в купето не съм.и там ли да пръскам,и там ще пръскам утре.и те така.
Що ми се струва в тая тема, че никой не прави разлика между 8V и 16V моторите. Защото между двата няма абсолютно нищо общо, нито като електроника, нито като механика8-)
"читавия доктор" получава от мен бутилка "Jameson" при условие че разгадае проблема преди мен (т.е. преди да подменя всичко по мотора) :devil:
Докарай колата в София. От разстояние само Кашпировски лекуваше.....
WhitePower
13-03-2009, 22:17
моята беше така и четох че никой не се е излекувал - софтуер -е моята се излекува в голямя степен
след предпасването на всички клапани и ревизия на главата и махане на нагара
arieca155
13-03-2009, 23:41
Що ми се струва в тая тема, че никой не прави разлика между 8V и 16V моторите. Защото между двата няма абсолютно нищо общо, нито като електроника, нито като механика8-)
според теб за кои мотори говирим:coolio::prescription:
RUSEV-BGR
14-03-2009, 19:09
А налягането на бензина мерено ли е ?
arieca155
14-03-2009, 21:55
след доста продължително канене тази вечер свалих капака на свещите и запалих колата,на абсолютна тъмнина.беше ми препоръчано от колега от форума,първото което ми дойде на ум е защо да не си пусна малко хаус и да не си направя едно техно хаус парти:headbang:,една цветомузика,аз такова нещо не бях виждал.утре за кабели и да видим.:big_bow_down:
според теб за кои мотори говирим:coolio::prescription:
От темата останах с впечатление, чи става въпрос не за твоята кола. А твоята не се разбира с какъв мотор е. Въпроса ми по-горе е насочен към собствениците на 8V мотори които хвърлят собственика с проблема в излишни заигравки.
Абе то доктори има ма вие дали ги ползвате или просто си тествате колите :-P
аз мойта първи я водих при личния и доктор,от там невролог(ониа с лаптопите),после на хирург в "БОШ".
после на врачки в нашия форум и сега е на самолечение.
След толкова доктори е време да я продадеш начи :metal:
И кажи честно сега на сичките им плащаш и колата си е все така ? или те ти претписват лекарство а ти не ходиш в аптеката а просто сменяш доктора?
arieca155
17-03-2009, 17:30
няма пък да я продам.и им плащам и даже им изпълнявам рецептите."много баби,хилаво бебе".колата ще си я оправя,не ми е чак толкова дотегнала за продажба.тежи ми "кризата".че и "хапчетата" скъпи.:rotfl:
arieca155
18-03-2009, 21:31
Аз пък смятам че трябва да ти върнат паритв а хапчетата да си изпият сами :chair:
Bobo,благодаря ти за вниманието.проблема е ясен,кабелите са за смяна.а това за "докторите" и "рецептите",доста момчета се похарчиха заради тия 16 вентиловите бегачки.да не ти идва на главата.айде със здраве.
Bobo,благодаря ти за вниманието.проблема е ясен,кабелите са за смяна.а това за "докторите" и "рецептите",доста момчета се похарчиха заради тия 16 вентиловите бегачки.да не ти идва на главата.айде със здраве.
Съгласен съм с теб ама тия кабели един диагностик само като ги види без да работи колата и без да е тъмно може да каже дали са читави ;) Успех
А налягането на бензина мерено ли е ?
не,налягането не е мерено....
така или иначе между другото смених ролки-ремъци и т.н..... сейм шит
днес заигравка: светофар-първа,до 4000об не вдигна повече от 30.... това нормално ли е?
arieca155
20-03-2009, 18:38
Съгласен съм с теб ама тия кабели един диагностик само като ги види без да работи колата и без да е тъмно може да каже дали са читави ;) Успех
какво да ти кажа...като имаха съмнения за свещите,нали вадят кабела колата си сменя работата,значи не е от свещите.аз викам тогава на работещ двигател да ги беше треснал тока щеха да ми спестят някой друг лев.ама не.аз също като ги пипах вечерта не ме удряше тока.на всичките тия кабеляци и датчици всеки очаква нещо от там да е, и почва голямото чудене.а освен по тъмно как по друг начин могат да се разберат дали са кабелите,при положение че не удрят ток,на пипане?
какво да ти кажа...като имаха съмнения за свещите,нали вадят кабела колата си сменя работата,значи не е от свещите.аз викам тогава на работещ двигател да ги беше треснал тока щеха да ми спестят някой друг лев.ама не.аз също като ги пипах вечерта не ме удряше тока.на всичките тия кабеляци и датчици всеки очаква нещо от там да е, и почва голямото чудене.а освен по тъмно как по друг начин могат да се разберат дали са кабелите,при положение че не удрят ток,на пипане?
Има си много белези по които се познават кабелите, освен ако не са чисто нови ментета тогава мерене му е майката;)
Има си много белези по които се познават кабелите, освен ако не са чисто нови ментета тогава мерене му е майката;)
Гледаш на тъмно, ако не те страх пипаш с ръка....но ако изолацията е читава...мерене му е майката...а не поглед!
The_Game
26-03-2009, 14:08
Гледаш на тъмно, ако не те страх пипаш с ръка....но ако изолацията е читава...мерене му е майката...а не поглед!
С какво ги мерите. Мултицет ? 5K ohm?
Гледаш на тъмно, ако не те страх пипаш с ръка....но ако изолацията е читава...мерене му е майката...а не поглед!
Що не земеш да прочетеш името на темата и пак си помисли как ше ги фанеш с ръка тия кабели като точно 50% от нямат изглед към мерещата ти персона, а останалите 25% + 25% имаш шанс да ги хванеш ма с малкото пръстче едните другите след скубане с цяла ръка! И не си уцелил човека дето спориш с него ти казвам избери си друг !
Що не земеш да прочетеш името на темата и пак си помисли как ше ги фанеш с ръка тия кабели като точно 50% от нямат изглед към мерещата ти персона, а останалите 25% + 25% имаш шанс да ги хванеш ма с малкото пръстче едните другите след скубане с цяла ръка! И не си уцелил човека дето спориш с него ти казвам избери си друг !
Спор не виждам...ако ти мислиш, че спорим...грешиш!
....може и да си всепризнат майстор, но едва ли правиш диагностика по слух и поглед...е това ми беше приказката, но ти нещо се засягаш;-)
п.с. нищо лично ;-)..но много мразя някой да ми погледне колата от разтояние...да каже ходи смени това...и след това проблема пак същия!
аз май вече съжалявам че пускам тема с проблем... явно повечето мнения са повече от компетентни и все по темата.... блягодаря на т.нар. модератор или квото/квото/ е там че не ги трие... не случайно спамерските теми имат най-много постове...
сменена ламбда сонда - значително подобрение /но има и още/
пийс :priest:
WhitePower
29-03-2009, 00:52
мойте кабеляци ги гледах на тъмно с пръскалка за прозорци , и като ги на пръсках така светнаха чее... бе като гръбначен стълб - целия кабел си светеше ;)) е смених ги , даже единия кабел биеше яко то на бубината и екуто така се шашкаше че ми държеше 5000 оборота на празен ход ;) след ресрт на екуто се опряваше докато де изпере пак бубината с изкра ,
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.