PDA

View Full Version : махнах катализатора днес !!!



andreti
10-03-2009, 22:14
Колеги днес махнах катализатора , и нещо на ниските обороти колата се спъна имате ли някъква идея какво може да е ?

Rider_alfa155
11-03-2009, 10:02
до колкото знам като махнеш катализатора колата трябва да се отпуши и да и се покачи мощността, да не е станала някоя беля със сондата като си махал катализатора?

juliano155
11-03-2009, 14:53
колегата е прав приятел колата ти трябва да се е отпушила.виж кво става с сондата.

andreti
11-03-2009, 16:22
колегата е прав приятел колата ти трябва да се е отпушила.виж кво става с сондата.
и аз така зная че трябва да върви повече , ама като е студена патка нещо , като загрее но високи обороти върви много а на ниските много се мъчи

virusalfa
11-03-2009, 21:39
до колкото знам като махнеш катализатора колата трябва да се отпуши и да и се покачи мощността, да не е станала някоя беля със сондата като си махал катализатора?За около стотина лева мога да ти намеря нов катализатор.Само трябва Ф-то на тръбата.Струва ли си да слагаш резонатори разни и други такива измишльотини?

pesho ot vraca
11-03-2009, 22:11
Колега казвали са ми ,че при премахване на катализатора се увеличава скороста или потока на изгорелите газове и това може да бърка сондата.

АЛФА 155 1.8TS 94г. 8V

lulin racing
12-03-2009, 06:39
Нищо небърка!Аз съм с един резонатор само и всичко друго е права тръба! А може колегата да е попаднал на някой супер некадърен майстор и да му е преебал сондата

Rider_alfa155
12-03-2009, 10:02
и аз това имах предвид, колега иди на диагностика да ти видят колта и не дей да гадаеш, всички можем да изкажем по няколко мнения и накрая като смиениш всичко казано колата ти пак да не върви, най добре иди да ти я видят майстори, ама истински маистори дето ще ти кажат какво точно и има, всичко друго дето го казваме тука са ала бала приказки, на пример и при мен колата на студен двигател малко прекъсва на ниските обороти ам ааз знам от къде ми е проблема
датчика на хол ми създава малко проблеми, единия ми кабел не е много в ред
като го рабутам и колата се оправа за кратко
успех с ремонта.....

rumenti77
22-03-2009, 20:27
И аз свърших тази работа днес(махнах си катализатора)беше станал на дреп.

hestrea6643
22-03-2009, 20:41
За около стотина лева мога да ти намеря нов катализатор.Само трябва Ф-то на тръбата.Струва ли си да слагаш резонатори разни и други такива измишльотини?
колега до сега не съм чувал някои да си държи катализатора. моя съм го махнал и там съм сложил идин резонатор и на мястото на оргиналното гърне съм сложил още един резонатор такаче имам два и вървенето е огромно:go:

Alfa User
27-03-2009, 10:02
Като цяло ефекта от премахването на запушен катализатор трябва да е положителен... И двете 155-ци при мене са с премахнат катализатор, и определено имаше подобрение след това. А резонатор се слага именно за да симулира наличието на катализатор - т.е. да се забави потока на газовете. Проблеми като на колегата може да се появят ако при монтаж/демонтаж "майстора" е прецакал (прегрял) ламбда-сондата, или ако е парнал "случайно" някой от кабелите й. Наистина е най-добре да се направи една свястна консултация преди да гадаем какво е станало.
А към колегата virusalfa - какви катализатори можеш да намериш на посочената цена ?

lan
28-03-2009, 10:53
колега до сега не съм чувал някои да си държи катализатора:go:
Ми тогава да се похваля, че аз съм един от малкото, които си го държат (сменят) и на четирите. Не виждам смисъл да се правят доработките с резонатори и какво ли още, след като и аз успях да си ги намеря по 100 лв. - италиански. :biker:

hestrea6643
29-03-2009, 18:24
незнам колега но за мен катализатора е излишен:big_bow_down:

don_pepone
29-03-2009, 20:38
колеги и аз си махнах катализатора и сондата се барка дава по ниски стоинсти на потоака газове тоес от4ита обеднена смес и я обогатява (в случая излишно) и колата работи на 1000-1050 оборота на загрял двигател. затоава ми казаха или нов катализатор или резонатор за6тото ина4е само проблеми. всичко е настроено като по учебник а накрая оборотите пак високи :crybaby:

Furious 155
29-03-2009, 22:43
всичко е настроено като по учебник а накрая оборотите пак високи :crybaby:
мислиш ли?

virusalfa
29-03-2009, 23:26
незнам колега но за мен катализатора е излишен:big_bow_down:
като се позатегнат малко нещата около прегледите,ще разбереш какво искам да кажа

don_pepone
30-03-2009, 19:50
ами мисля да закачахме я на диагностична система и мерихме всички вазможни стоиности но уви,всичко е супер ала оборотите високи и като откачихме сондата и се оправиха :(

Furious 155
30-03-2009, 20:09
ами мисля да закачахме я на диагностична система и мерихме всички вазможни стоиности но уви,всичко е супер ала оборотите високи и като откачихме сондата и се оправиха :(

на мен ми се струва че май ламбдата не е за тая кола, щом така става...но има и по-наясно от мен лица във форума по темата!

don_pepone
30-03-2009, 22:53
ами сондата е по каталог ама бали и мамата дет се вика. казаха ми ее ноармално ако газовете минават прекалено барзо краи нея и тя отчитала бедна смес и оп високи обороти ( да поясня само че катализатора го изпразних а не го махнах наапълно и сега е едно голямо празно гарне и си ми "дранчи" акато дам газ. все пак шестака има две траби и дже меки вразки които влизат в катализатора и за по евтино само го изкормихме ама ....)

Furious 155
30-03-2009, 22:55
а меките връзки здрави ли са? аз сега имам грижа с колекторите че изпуска газове от прехода 4->2 и ламбдата отчита по бедна смес и компа сипва повечко бензин... но и това ще се оправи ;)

don_pepone
05-04-2009, 18:07
виж това не съм го гледал ама не се чува да изпускат нито свистене нито рамжене така че дори и да има леко изпускане щом не се чуа едва ли има проблем но ще проверя все пак. а за резонатора чел един авер в руски саит и там пи6ело че е задалжително да се сложи на мястото на катализатора на4е проблеми :furious:

Bobo
06-04-2009, 02:15
на мен ми се струва че май ламбдата не е за тая кола, щом така става...но има и по-наясно от мен лица във форума по темата!


По принцип си прав ;) Но е много относително ако колата е с правилната сонда би трябвало да си настрои сместта както трябва и да няма проблем оборотите пък от своя страна се комадват от моторчето и ако то не наваксва по-скоро колата има друг проблем ;)

don_pepone
16-04-2009, 23:01
баси филма колеги :ranting:. всичко друго е ок нема меки вразки да изпускат и настриоки като по у4ебмик, сондта работела ОК а накрая пак проблем. шах с пе6ката. казаха ми че е от това че излизат газовете прекалено бързо краи сондта и затова е така. а катализатора ми си е ебати прасето а сега е само изпразнен а не премахнат,тоес е една голяма и празна метална кухина след сондата ми и маи това я бърка ама незнам вече:shutup:

alex1
17-04-2009, 11:20
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=342403#post342403

alex1
17-04-2009, 11:24
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=15826


и още

don_pepone
20-04-2009, 21:55
мерси приятелю доста ми бе полезно това което прочетох и мисля че 6те има разлика като проверя някои неща :thumbup:

alex1
21-04-2009, 18:27
8-):on_da_beach: