View Full Version : алфа 156 2.4 136кс. vs ланча либра 2.0 150кс.
за да не се получава само приказки пред компа реших да пиша чак като свърши дърпането.. един колега предложи да ги пробваме като неговата е на метан (уж за да има некъв шанс все пак дизела ми) обаче резултата беше потресаващо падане на ланчата от колко старта и аз не помне вече. автомобила му е след основен ремонт, всичко направено както трябва.. къса иначе пасат 2000-та година тди 140 но с алфата нещо зацикли.. сега чакам втора среща Неделя като е свободен да видим със 100 октана колко повече върви
При гонката на бензин ли беше или на метан?
ФЕРАРИСТ
11-03-2009, 16:36
Ланчето не е ли по тежко?????
на метан беше.. ясно че се губи от мощността но пък чак толкова да спъва колата ме учуди. Неделя ще пиша на бензин как е била ситуацията.
ФЕРАРИСТ
11-03-2009, 17:18
Тя на пропан значително пада динамиката, на метан да не говорим.....отделно че бутилките му тежат поне 70 кила.....щях да се учудя ако не си го бил.....
Satanism
11-03-2009, 17:19
Е ако сте се дърпали на 2-3-400м...нормално...аз с 90 конявата ланча 103 конявите бравота много ги наказвах на къси разстояния.
А и след като е след основен, ако не е разработена, е много спъната...даже се чудя как се е навил този да я пуска...като му изскочат буталата в жабката.....
преди 2-3 месеца типа прави основен ремонт и чакаше да се поразработи преди да започне здраво да натиска. А за килограмите колегата който питаше дали не е по-тежка в карфолио ги дават и двете абсолютно с еднактво тегло и двете - Kerb weight 1350 kg 2976 lb
Определено ще е по-интересно като мине на 100 октана. Не само на къси дръпки ами и на високите предавки -4-та 5-та пък съвсем сдаде багажа.. мислех че дори на метан тоя пет цилиндров двигател е доста пъргав но уви
това да прави стартове на Метан........:screwy:
макар че няма да се учудя ако и "на бензин" го дръпнеш!!!
Малко интересно инфо:
Пропан бутанът по спецификации е с октаново число над 130, а метанът даже с по-високо!!! Логичното е да си кажем, че би трябвало това да дава огромен плюс на алтернативното гориво, ОБАЧЕ тук подробността идва оттам, че метанът и пропан-бутанът са ГАЗОВЕ, което автоматично ги прави не само неконкурентни на бензина и дизела, а и доста невъзможни за дръпки! Според мен даже, шанса с кола на газ или метан, да бие същия клас кола дизел(само че с турбо) е абсолютно никакъв!!!
Идва обаче интересната част, замислете се ако тези алтернативни горива се вкарат в горивната камера във втечнено състояние???:grin: Резултатът ще е интересен, единственият проблем(който никак не е малък), знаете ли какъв е???? :grin:
... знаете ли какъв е???? :grin:
какъв е:)
Малко интересно инфо:
Пропан бутанът по спецификации е с октаново число над 130, а метанът даже с по-високо!!! Логичното е да си кажем, че би трябвало това да дава огромен плюс на алтернативното гориво, ОБАЧЕ тук подробността идва оттам, че метанът и пропан-бутанът са ГАЗОВЕ, което автоматично ги прави не само неконкурентни на бензина и дизела, а и доста невъзможни за дръпки!
учите ли физика в училище? :cold:
какъв е:)
Резултат: ако колата не е с ковани бутала, подсилени биели, валове и т.н. се случва също както с Нитро системите!!! А именно, стопени бутала, клапани, възможно и счупване на колянов вал(незнам как точно, но съм чел)!!! Хубавото е ако ДВГто е предвидено за това, и ако се приспособят дюзи за принудително пълнене, за което от доста време чета и ми е интересно, как ли ще изглежда и каква ли мощност ще има, ако вместо Нитро се пълни с метан или пропан-бутан!!:grin:
учите ли физика в училище? :cold:
Дай малко разяснение, очевидно не се изказвам точно!!! :grin:
Дай малко разяснение, очевидно не се изказвам точно!!! :grin:
като начало дай определение за мощност и след това за октаново число и след това ще говорим пак
Какво чудно има незнам, тоз мотор е много умрял и без друго, на метан с 70-кила бутилки алеле. Да си махне седалките ако иска и 100++++октана бензин да тури пак ще го цепнеш на каквато и да е дисциплина само на разход не можеш го би :starwars:
Dodo 155
11-03-2009, 21:15
само на разход не можеш го би :starwars:
:super: :grin:
:bravo:
Я кажи как върви белият змей на ГАЗ :super:
Преди да го продам на Митко, биех 318 is и то на еко горивото :gayfight:
Петака е пълен мъртвец. Гори колкото 3-литров шестак, а върви по-лошо от 1,6-1,8-литрова бензинова Алфа. Нали една година имах Капа, та много добре го знам тоя пущиняк.
Петака е пълен мъртвец. Гори колкото 3-литров шестак, а върви по-лошо от 1,6-1,8-литрова бензинова Алфа. Нали една година имах Капа, та много добре го знам тоя пущиняк.
Тва ако го прочета болните ХГТ фенове,ше почнат да пикаят газ:starwars::starwars:Ясно е че този мотор е сбъркан много,ама много:fuckoff::fuckoff::fuckoff:Гиги да каже как се държи мойта кола с неговата 166-ца:starwars::starwars:боят е страшен:starwars::starwars::starwars:
П.С.Тва за стопените бутала от метан съм го виждал наживо с мойта кола,ма Владу може да даде повече инфо:saint::saint::saint:
явно е доста бавен но пък на светофарна гонка успя с да дръпне съвсем малко пасат тди с червеното д и и, (мисля че е беше 130 коня) при положение че пасата се пънеше яко..
явно е доста бавен но пък на светофарна гонка успя с да дръпне съвсем малко пасат тди с червеното д и и, (мисля че е беше 130 коня) при положение че пасата се пънеше яко..
Па той пасата си е мъртво роден от завода още:starwars::starwars::starwars:
Dodo 155
12-03-2009, 10:41
явно е доста бавен но пък на светофарна гонка успя с да дръпне съвсем малко пасат тди с червеното д и и, (мисля че е беше 130 коня) при положение че пасата се пънеше яко..
Точно тоя Пасат е такъв куц кон, че няма по-голям :kiss:
Вчера се качих на такъв, един колега си взе - автоматик :gayfight: Това е най-фригидният автомобил и кутия! Скачаш на педала, а той тръгва като тролей :gayfight: След 300-400м се усеща, че набира :bravo:
Не знам как върви Либра с 5-так или HGT, но определно ще са по-бързи от тоя пасатор :starwars:
някой от колегите с 2.4 jtd пускал ли се е с corrado g60 ?
Тва ако го прочета болните ХГТ фенове,ше почнат да пикаят газ:starwars::starwars:Ясно е че този мотор е сбъркан много,ама много:fuckoff::fuckoff::fuckoff:
незнам колко са збъркани ама имаме едно пловдивско ХГТ бая върви и доста здрав излезна тоя петак:dunno:
незнам колко са збъркани ама имаме едно пловдивско ХГТ бая върви и доста здрав излезна тоя петак:dunno:
Една птичка пролет не прави,че е здрав,здрав е спор няма:super::super::super:
голямата риба
12-03-2009, 23:05
Точно тоя Пасат е такъв куц кон, че няма по-голям :kiss:
Вчера се качих на такъв, един колега си взе - автоматик :gayfight: Това е най-фригидният автомобил и кутия! Скачаш на педала, а той тръгва като тролей :gayfight: След 300-400м се усеща, че набира :bravo:
Не знам как върви Либра с 5-так или HGT, но определно ще са по-бързи от тоя пасатор :starwars:
Додо защото не си карал Либра автомат примерно
но пък и там целта е била точно това
Точно тоя Пасат е такъв куц кон, че няма по-голям :kiss:
:starwars:
Ааа... има,има - само с червеното I... :grandpa:
Чета си тука, чета си та си викам да запитам аз абе хора нормално ли е АР156 2.4ЖТД да върви на равно на 400м. с Голф МК4 1.8Т + JR панелен.
Чета си тука, чета си та си викам да запитам аз абе хора нормално ли е АР156 2.4ЖТД да върви на равно на 400м. с Голф МК4 1.8Т + JR панелен.
Напълно възможно:mrgreen::mrgreen:
SandoOne
13-03-2009, 13:27
Отностно друпката аз на газ съм минал 30 000 на моя пасат и 1000 на бензин батко разликата в набирането от тук до луната без значение колко ще отвъртиш при над 2.0 вече е малка разликата тва при 1.8 Моно инж.
90 коня ...
Напълно възможно:mrgreen::mrgreen:
Държа да отбележа, че колата е 136коня и няма чип и каквито и да е било тунинги... да си призная много се изненадах от вървежа
Чета си тука, чета си та си викам да запитам аз абе хора нормално ли е АР156 2.4ЖТД да върви на равно на 400м. с Голф МК4 1.8Т + JR панелен.
Напълно е възможно. С чипосания нафтов вагон от подписа аз буквално се подигравам с едно Алди А4 1.8Т (150 к.с.) с ръчни скорости. Почти всеки ден се засичаме привечер на връщане към Кокаляне и горкия е много нещастен, че в момента, в който подам яко газ и изкарам малко черни облачета отзад, го правя на точица....
за чипосаната печка никой не се съмнява че го отвяваш това ауди, обаче виждам че колегата пише за стокова 2.4-ка което е малко учудващо но пък от кола до кола разлика огромна.. аз чакам още един приятел да се обади с едно корадо г60 160 коня което било уж доста спънато и мисли че няма да може да ме дръпне но ще видим...
днеска правихме дръпка със същата ланча но на бензин. доста зор ми даде докато го дръпна, но пак не става тая кола...
... а той тръгва като тролей :gayfight:....
Абе има едни руски тролеи - знаеш ли как тръгват :) :go:
Абе има едни руски тролеи - знаеш ли как тръгват :) :go:
А и чешките старите, къси също тръгваха добре :grin:
:biggrin: е айде сега вие с бързите 2-ойки се подигравайте на хората с тромави ланчи
Един път те е дръпнал май, въпреки 70 килограмовите бутилки в багажника? ;-)
верно е, първия старт ми го взе с тръгване една кола преди мен :) обаче от там нататък...
joro_alfata
16-03-2009, 17:43
И в крайна сметка кой кого победи?:go:
leketo84
16-03-2009, 17:55
Все пак двете коли са много сходни еднакви кила са от 0-100 имат Алфа-9.5 и Ланчиа-9.6 и е възможно да победи по добрия или колата в по-добро състояние:go: ! Все пак аз съм за Алфетата !!! :twisted:
2 от 3 старта му взех. аз ако не бях изобщо нямаше да пиша повече във форума :)
А сега си помисли как слагаш чипче и го забравяш :strong: :dance:
чипа е задължителен, само трябва да имам време като ходя в сф
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.