PDA

View Full Version : РЪЖДА ОКОЛО КАПАЧКАТА



zilala
12-03-2009, 20:18
колеги колко може да ми струва да си оправа характерната за 33 ръжда около капачката имате ли представа :starwars:

mordohy
12-03-2009, 20:28
Първо кажи около коя капачка и второ дай някоя снимка,та да видиме за какво става въпрос!!!:bash:

Kris
12-03-2009, 20:41
капачката на резервоара ... и на мойта леко почва да избива боята

vikoalfa
12-03-2009, 21:10
Целия проблем идва от това,че няма подкалник и при това разположение всички ла..а отиват там,спасение няма освен цялостно изкърпване на целия заден панел.Отрано трябва да се вземат мерки щото после следва филм.

KirilSol
12-03-2009, 21:19
Целия проблем идва от това,че няма подкалник и при това разположение всички ла..а отиват там,спасение няма освен цялостно изкърпване на целия заден панел.Отрано трябва да се вземат мерки щото после следва филм.

...при това страшен филм :noooo:

намираш една стара 33-ка, отрязваш и внимателно парчето около капачката, заедно с една оребрена ламарина точно около гърловината и намираш някой да ти го завари,китоса и боядиса.
аз така направих с моята...друго спасение няма...

Kris
12-03-2009, 21:32
KirilSol ... и тая стара 33ка нема да има ръжда там ли ... особено ако е донор там ше е ръжда мамата си трака ...

след време става така:naughty::shocking:

RaIDeR
13-03-2009, 15:52
Значи спасение има но наистина трябва да се действа по от рано !
Зад капачката където върви гърловината се пълни с кал и пръс точно върху гърловината и оттам като минеш през локва мизерията пак се мокри и си стои все мокра докато непрогние ! Аз въпреки ,че съм с подцинкована ламарина ,взех от стария модел 33 предните подкалници и ги преправих заотзад също може да се преправят подкалниците от каквато и да е кола само малко време и нерви трябва !

Kris
13-03-2009, 17:00
Значи спасение има но наистина трябва да се действа по от рано !
Зад капачката където върви гърловината се пълни с кал и пръс точно върху гърловината и оттам като минеш през локва мизерията пак се мокри и си стои все мокра докато непрогние ! Аз въпреки ,че съм с подцинкована ламарина ,взех от стария модел 33 предните подкалници и ги преправих заотзад също може да се преправят подкалниците от каквато и да е кола само малко време и нерви трябва !

А има ли начин да се почисти тая мръсотия без сваляне на гърлото ?

rasho 33 imola
13-03-2009, 17:02
Това с подкалниците е добра идея:yes:
А ламарината ти ли си я поцинкова?
Досега не съм виждал поцинкована 33-ка,и на двете ми 33-ки си избива ръжда на идентични места.
Антикорозионната защита на 33 е отврат поне за мен:brickwall:
http://bgalbum.com/albums/userpics/11381/normal_24092008_3f607206b0c3d8b01b1e409be039fdc0.j pg

mordohy
13-03-2009, 17:35
Моята е поцинкованаили нещо такова,защото общо взето ръжда няма.Дори и на местата,където явно е очукана от камъчета боята не избива ръжда,както на другите коли.Пулих се у аз около гърловината,но не видях ръжда.Имам на вратите две петънца,но си мисля,че там е била одраскана.Всепак,предишния собственик беше кръчмар и минаваше между масите с нея.Най-редовно събиташе столовете.

RaIDeR
13-03-2009, 19:17
Значи 33-ките които са 93-94 та година са с подцинкована ламарина , а всички други са с руска раждавейка от най-долно качество ! А почистването става много лесно но си е мърлява работа ,а и постоянно трябва да го правиш , бъркаш с рака то се напипва гърловината и събаряш буцата кал която се е натрупала отгоре , това трябва да се прави постоянно ! За да не го правиш постоянно направи като мен , слагай някакъв поткалник от кват да е кола гледай да е по мек ,че да можеш да го гънеш по-лесно и повече няма да го мислиш !

RaIDeR
13-03-2009, 19:19
rasho 33 imola това на снимката е QV-тo oт 90-та година ?

zilala
13-03-2009, 21:58
добре колеги то ръждата я има колко ли ще излезе поправката и боята на язвата

Kris
13-03-2009, 23:05
Значи 33-ките които са 93-94 та година са с подцинкована ламарина , а всички други са с руска раждавейка от най-долно качество!

сигурен ли си:pokey:

RaIDeR
14-03-2009, 13:43
Да напълно !

Kris
15-03-2009, 01:23
Добре, не ми се спори ;) Сега ако имаш една снимка да качиш да покажеш как се е получило с подкалника:innocent:

Grozdan
15-03-2009, 09:17
Да напълно !

Значи мойта 92г си е от ръждавейките. То си е видимо особено около капачката на резервоара.

RaIDeR
15-03-2009, 12:56
Ами нямам снимки но то няма какво толкова да се гледа подкалник къп подкалник ,земаш някакви от морката квит да са 1-2 чяса се газуриш и си готов !

mordohy
16-03-2009, 21:12
сигурен ли си:pokey:
моята е 92 година!:moon:Не се бъркайте от годините,а за къде са правени!:dance:

Speeder
16-03-2009, 21:40
моята е 92 година!:moon:Не се бъркайте от годините,а за къде са правени!:dance:

И за кои страни са ги поцинковали (или каквато и да е там защита) ?

mordohy
17-03-2009, 22:50
Айде стига,бе!Дайте нещо съществено.Да оплакнеме и ние очите и да ни се сгеят старите сърца!

mordohy
17-03-2009, 23:09
И за кои страни са ги поцинковали (или каквато и да е там защита) ?
Колега,много глупости се пишат,но ние в тая секция все пак не сме дървени33 -ки те се тазлуичават много и са един базов мидел.Моята е произведена за гърция и е с повече екстри от познатата Имола,Имола има само в повече-кожения салон.

Speeder
18-03-2009, 00:38
Просто ми стана интересно дали все пак има негниеща 33-ка.
Колко хубаво би било...:cry:

mordohy
18-03-2009, 00:45
Просто ми стана интересно дали все пак има негниеща 33-ка.
Колко хубаво би било...:cry:Заповядайте!

RaIDeR
18-03-2009, 10:05
По моята също няма грам ръжда , а това за подзинковането така го пише в хисторито на алфа ромео ! Тогава алфа са били в криза и им е трябвало евтин модел за голямо разпространение и продажба ,това е станало след модела суд демек 83 та излязъл модела 33 за масова продажба от руска ламарина с боксер 1.2 1.3 1.5 карб той изправил алфа на крака продавал се е 11 гпдони през 90 та кризата за алфа свършила и те решили да направят модела който ги спъсил както трябва . От януари 1990 е пусната в производство новата гама на "33", която първоначално включва седем версии, между които шест бензинови двигатели боксер и една турбодизелова, ноември 92-ра започва монтирането на италянска подцинкована ламарина на всички модели 33 !

Speeder
18-03-2009, 10:37
Благодаря за информацията ;)

JORDANGT
18-03-2009, 23:27
Имолата има оригинално:спойлер,раздути прагове,чистачка на задия джам,халогени,полукожени седалки,говорители във вратите,кожен волан,5 бр. лети джанти,"климатик",модернизирани копчета по таблото,липсва дебитомер,захващането на макферсоните е различно и лайсни на праговете с надпис IMOLA.

Имал съм 4бр. 33-ки и повечето от изброените по-горе неща са липсвали.Все пак за евтина кола смятам,че има доста разлики от базовия модел.:dunno::dunno::dunno:

zilala
19-03-2009, 10:19
ееее тя ималата заначи си е почти като ,QV много ескстренна :)

RaIDeR
19-03-2009, 13:25
Ми тя си е чисто QV само дет двигателя не е 1.7 ами 1.4

zilala
19-03-2009, 13:31
ясна работа що в мобиле де само имоли има но като цяло 33 вече са си рядкост :( на пътя е честа гледка по моргите

zilala
19-03-2009, 13:57
а да попитам някой маже ли да покаже снимка на табло на 33ика 4 по 4 че ми и емного мерак да го вида и най вече копчето за пускане на 4 по 4 :):):):):)

JORDANGT
21-03-2009, 18:09
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29412&page=2

zilala
21-03-2009, 23:10
браво колега честита да ти е много е красива и запазена :)