PDA

View Full Version : малко съвет и още нещо.....



arnekkk
13-03-2009, 19:04
Здравеите колеги, имам Алфа 146 1.4 16В ТС от 7 месеца,не съм сменял абсолютно нищо по нея.Въпросът ми е...искам да сменя ролки и ремъци...задължително ли е и водна помпа да се сменя с ангренажа???Моя (измислен) маистор ми препоръчва да се смени а други викат не.Моля,кажете какво да правя не ми опира помпата до пари 70-80 лв е ,но има ли смисъл или не,страх ме е да не попадна на някои ментак турски или китаиски и да си имам още повече проблеми,колата ми е на 60 000 км може би въртян километража :)>Благодаря предварително

yo
13-03-2009, 19:14
Баце това с помпата е глупост!Сменяй майстора задължително, а и напиши от кой град си, че да ти кажем къде да идеш!
60 000 км !!!:help: те тея са се уляли тоя път с връщането на километража!:mrgreen:

Васил Петров
13-03-2009, 19:14
Здравеите колеги, имам Алфа 146 1.4 16В ТС от 7 месеца,не съм сменял абсолютно нищо по нея.Въпросът ми е...искам да сменя ролки и ремъци...задължително ли е и водна помпа да се сменя с ангренажа???Моя (измислен) маистор ми препоръчва да се смени а други викат не.Моля,кажете какво да правя не ми опира помпата до пари 70-80 лв е ,но има ли смисъл или не,страх ме е да не попадна на някои ментак турски или китаиски и да си имам още повече проблеми,колата ми е на 60 000 км може би въртян километража :)>Благодаря предварително

да ти кажа аз бих я сменил а тя е и по-евтина маи е някаде около 50лв да си знаеш че всичко е сменено

ALFA155Ts
13-03-2009, 19:30
Бацета тва с помпата е препорачително дори задалжително защото водната помпа се върти от ангренажа при тези мотори. Какво ви говори тва? след като се варти от ангренажа ...... че и тя е ролка !!! сменя се . ако ще го правите както трябва и ако не искате да си прегреете мотора щото оргиналната е с бакелитена перчица която превърта в оста на мен ми се случи и беше доста неприятно преживяване:furious: добре че съм с газово и като спря да върти водата и замръзна испарителя че я усетих на време иначе щеше да роди..... :grandpa: може да погледнеш и тук

tonov
13-03-2009, 20:45
Баце това с помпата е глупост!Сменяй майстора задължително, а и напиши от кой град си, че да ти кажем къде да идеш!
60 000 км !!!:help: те тея са се уляли тоя път с връщането на километража!:mrgreen:

Баце, хич не е глупаво, а даже се препоръчва. Все пак става дума за ТС, не за боксер. При ТС помпата се върти от ангренажния ремък. За боксера не е задължително.

Xtrime7
13-03-2009, 20:46
Баце това с помпата е глупост!Сменяй майстора задължително, а и напиши от кой град си, че да ти кажем къде да идеш!
60 000 км !!!:help: те тея са се уляли тоя път с връщането на километража!:mrgreen:

:::)Колега,при ТС двигателите ангренажния ремък задвижва водната помпа,така че е нужно да се смени.
Не мисля че трябва да е майстора сменен :)
За километрите имаме клиент с 146 на 40 хиляди,че и се чудеше дали са реални- хахаха


Поздрави от Шумен :).

yo
13-03-2009, 23:13
:::)Колега,при ТС двигателите ангренажния ремък задвижва водната помпа,така че е нужно да се смени.
Не мисля че трябва да е майстора сменен :)
За километрите имаме клиент с 146 на 40 хиляди,че и се чудеше дали са реални- хахаха


Поздрави от Шумен :).

Да ве баце, аз говоря за боксера! сори!:boxed::haha::roll:
поздрави и от Зарата:photo:

146_JTD
13-03-2009, 23:41
а аз да попитам за моето ЖТД!? и на мен едни ми казват да не сменям, други ми казват да сменям.. според по-запознати от вас? моля, споделете! :help::band:

Xtrime7
14-03-2009, 07:48
а аз да попитам за моето ЖТД!? и на мен едни ми казват да не сменям, други ми казват да сменям.. според по-запознати от вас? моля, споделете! :help::band:

И за твоето ЖТД е желателно да се смени цялата ангренажна група(включително и водната помпа).

Mury
14-03-2009, 10:14
В сервизно ръководство за ТС и ЖТД пише да се сменя задължително с ангренажа:Yoda::Yoda::Yoda:

146_JTD
14-03-2009, 13:26
И за твоето ЖТД е желателно да се смени цялата ангренажна група(включително и водната помпа).

абе като искаш да си сигурен, сменяш и помпата и това е. няма да чакам аз да стане някой гаф :death:.
иначе кавазакито от подписа колко малко повече върви от алфата? не е ли да върви два пъти повече ... щот то това не е малко :biker: :roll2:

Xtrime7
14-03-2009, 20:26
абе като искаш да си сигурен, сменяш и помпата и това е. няма да чакам аз да стане някой гаф :death:.
иначе кавазакито от подписа колко малко повече върви от алфата? не е ли да върви два пъти повече ... щот то това не е малко :biker: :roll2:

Кавазакито върви малко повече ,някъде до 260 съм го пържил ама в растояние на 700 метра,иначе си пълни километража.все пак е малко повече:)
Айде,добре-3 пъти повече върви :):):)

killer
14-03-2009, 22:05
Баце, хич не е глупаво, а даже се препоръчва. Все пак става дума за ТС, не за боксер. При ТС помпата се върти от ангренажния ремък. За боксера не е задължително.
а при боксера кадесе намира помпата и лесно ли се сменя а?

tonov
15-03-2009, 21:31
а при боксера кадесе намира помпата и лесно ли се сменя а?

Намира се вдясно на мотора, гледано отпред. На един ремък е с алтернатора. Трудно се сменя (в смисъл има доста разглобяване). Но поне не е на ангренажните ремъци.

Mury
16-03-2009, 13:01
Намира се вдясно на мотора, гледано отпред. На един ремък е с алтернатора. Трудно се сменя (в смисъл има доста разглобяване). Но поне не е на ангренажните ремъци.

Ама пак е проблемна:grin::grin:

tonov
16-03-2009, 21:51
Ама пак е проблемна:grin::grin:

Еее, ти знаеш най-добре баце :D Ял си го дървото