PDA

View Full Version : термоизолация на спортен филтър



marian2784
15-03-2009, 13:58
Първо се извинявам,но не намерих отговори на въпросите си в търсачката.Понеже тази седмица ми пристига спортното филтърче(K&N replacement) та се чудих дали няма да се повлияе по-добре,ако има някаква термо защита да не нагрява толкова въздухопровода,че в горещо време забелязвам,че си е доста топъл,а доколкото знам е по-добре за мотора бъздуха влизащ в него да е с по-ниска температура.Втория ми въпрос е резонансната кутия, нещо ми се струва излишна,но не знам как ще се отрази на мотора,и ако я махна трябва ли да запуша отвора за нея.Трето последно е това, че минава маркуч с топла вода през дросела за да го затопля,през лятото.Това не е ли излишно и не оказва ли влияние температурата на въздуха?

lubo_red
15-03-2009, 15:57
Първо се извинявам,но не намерих отговори на въпросите си в търсачката.Понеже тази седмица ми пристига спортното филтърче(K&N replacement) та се чудих дали няма да се повлияе по-добре,ако има някаква термо защита да не нагрява толкова въздухопровода,че в горещо време забелязвам,че си е доста топъл,а доколкото знам е по-добре за мотора бъздуха влизащ в него да е с по-ниска температура.Втория ми въпрос е резонансната кутия, нещо ми се струва излишна,но не знам как ще се отрази на мотора,и ако я махна трябва ли да запуша отвора за нея.Трето последно е това, че минава маркуч с топла вода през дросела за да го затопля,през лятото.Това не е ли излишно и не оказва ли влияние температурата на въздуха?
някъде имаше писано за такава изолация мисля с фолио-самозалепващо и вата под него
за дросела моге6 да направиш байпас и да отклониш течноста да не минава през него
на156 не знам дали е така заштото никъде не видях да влиза течност в моя дросел
а резонансната кутия си ми стои на мен и не ми пречи на спортния филтър

Novachev
15-03-2009, 16:11
Аз съм си направил термоизолация от вата с фолио о отгоре с алуминиево тиксо на тръбата до дросела филтърната кутия и резонатора. Ефект във вървенето не мога да кажа дали има или няма все пак го парвих през зимата и не е ясно какво точно се постига но това което постигнах е падане с около 5-7 градуса температурата на постъпващия въздух при работа на място и около 3-4 градуса в движение направих тестове с алфадиага в един и същи ден и еднаква външна температура.
При движение ефекта е по малък защото веднъж въздуха в коша се охлажда от движението а и засмукването на въздуха става под фара и в движение въздуха в това пространство се охлажда.
Като плюс мога да отчета че при подаване на газ колата е малко по тиха в сравнение с преди това все пак е и шумоизолация малко или много
Като минус е че колкото и да се мъчех да стане равно и гладко не стана изглежда си като намачкан станиол. Като се столи хубаво времето може да напрявя още някое замерване в движение.

рали
15-03-2009, 16:26
carbon

marian2784
15-03-2009, 17:00
Принципно по-ниската температура на въздуха означава че ще премине по-голяма маса въздух,което значи по-добро пълнене или бъркам теорийте?

lubo_red
15-03-2009, 17:28
:th_up:
Принципно по-ниската температура на въздуха означава че ще премине по-голяма маса въздух,което значи по-добро пълнене или бъркам теорийте?

ФЕРАРИСТ
15-03-2009, 18:03
Принципно по-ниската температура на въздуха означава че ще премине по-голяма маса въздух,което значи по-добро пълнене или бъркам теорийте?
По студения въздух създава горивна смес със по голяма плътност......

Аз съм си направил термоизолация от вата с фолио о отгоре с алуминиево тиксо на тръбата до дросела филтърната кутия и резонатора.
И аз ще правя това скоро, само че аз олепям всеки процеп зад фара, и предпочетам от халогенната маска да смучем......макар че и тя ще изчезва скоро, щото от тия халогени файда не виждам, и мисля да ги махам.....

marian2784
15-03-2009, 18:39
а мислите ли че ще има осезаем ефект за мощността,сменил съм и крайното гърне със отворено тип ремус, казаха ми че най вероятно ми е избита питата на катал. или поне е направена дупка през нея и мисля да хвърля едно око,че се мъчи нещо мотора тежи му нещо.

ФЕРАРИСТ
15-03-2009, 19:22
а мислите ли че ще има осезаем ефект за мощността,сменил съм и крайното гърне със отворено тип ремус, казаха ми че най вероятно ми е избита питата на катал. или поне е направена дупка през нея и мисля да хвърля едно око,че се мъчи нещо мотора тежи му нещо.
Осезаем няма да има, но капка по капка.....

marian2784
15-03-2009, 19:37
ами то освен филтър и генерация и някоя игра по сензорите друго май няма какво да се прави по тоя мотор,и чип няма,ако имаш някаква идея за следващите капки

Novachev
15-03-2009, 20:20
ами то освен филтър и генерация и някоя игра по сензорите друго май няма какво да се прави по тоя мотор,и чип няма,ако имаш някаква идея за следващите капки
С какви средства разполагаш и какво търсиш капките идват с паричките сиромашкия тунинг се изчерпва бързо а и ефекта му в повечето случаи се дължи на самовнушения.

marian2784
15-03-2009, 21:53
ами аз не съм маняк на драг или нещо от сорта просто мотора ми се струва че не реагира достатъчно на педала и след 4 или 5 диагностики които направих вече за 1 година всички без резултат(в смисъл че всичко излиза ок) запонах да си мисля че иска малко тунинг и затова се заиграх с филтъра,другата ми идея е вътрешен байпас на средното гърне който да е с опция за исключване ако стане много шумна колата,че тук тия работи се спазват а и кла с чужд номер се забелязва.Колкото до финансий нямам намерение да влагам още две коли в нея но за дребулий все намирам,но за силов тунинг с турбо и т.н. не си и помислям

oem
15-03-2009, 21:59
ами аз не съм маняк на драг или нещо от сорта просто мотора ми се струва че не реагира достатъчно на педала и след 4 или 5 диагностики които направих вече за 1 година всички без резултат(в смисъл че всичко излиза ок) запонах да си мисля че иска малко тунинг и затова се заиграх с филтъра,другата ми идея е вътрешен байпас на средното гърне който да е с опция за исключване ако стане много шумна колата,че тук тия работи се спазват а и кла с чужд номер се забелязва.Колкото до финансий нямам намерение да влагам още две коли в нея но за дребулий все намирам,но за силов тунинг с турбо и т.н. не си и помислям

Колега ти колко очакваш да върви тоя боксер? Спортния филтър и чипа и катализатора могат да имат ефект при големите и мощни мотори. Където там 15 - 20 коня от горе се усещат. При теб няма да имаш такова подобрение, че да го усетиш.