Log in

View Full Version : странен проблем ми се появи



Rider_alfa155
16-03-2009, 10:18
колеги, като сменях съединителя и разкачих някой букси, сега колата като я запаля и е студена е ок в началото държи 1300 оборота, а като загрее ...... тогава иде проблема, вдига оборотите на 2000 и започват да играят от 1500 до 2000 и то е постоянно, имате ли представа кое може да не съм закачил или да съм си направил друг проблем евентуално да съм пукнал гумения колектор между дебитомера и инжекциона, или нещо от сорта....
помягайте моля ви че не може да се кара така

shosha
16-03-2009, 10:25
Моята прави така като и откача дебитомера. Ти да не си откачал дебитомер или ламбдсонда?

Rider_alfa155
16-03-2009, 11:02
абе и аз си помислих че е дебитомера ама буксите му са закачени, а ламбдата изобщо не съм я откачал, на дебитомера едната букса беше малк охлабава ама я "вкарах" както трябва и файда никаква пак същата работа

TRENDi
16-03-2009, 12:20
...или да съм си направил друг проблем евентуално да съм пукнал гумения колектор между дебитомера и инжекциона, или нещо от сорта....

Нещо такова трабва да е. Щом и охлабена букса си имал, може и при дебиЛомера да е проблема. Както е написал колегата, така се държи с откачен дебитомер или много сцепен въздузовод.

Rider_alfa155
17-03-2009, 18:09
всичко е закачено бе м..ка му и прасе, и въздуховода е ок и пак е така, възможно ли е да е дал грешка компа и от там да идва пробелма??
нямам представа и аз
ама не се кара еи, аааа да попитам между другото дебитомера ми беше целия омаслен отвътре, може ли да ми направи проблем това??

TRENDi
17-03-2009, 18:30
Компютъра може да елиминираш, като го ресетнеш (изключиш акумулатора за 15-ина мин.). После палиш и оставяш за поработи ~ 30 мин (уж се самоубучава нещо). Тестваш.

между другото дебитомера ми беше целия омаслен отвътре, може ли да ми направи проблем това
Понеже, пишеш "беше", явно, че вече си го изчистил и проблем може да прави, ако при чистенето си еб@л м@м@т@ на чикиритката, която е в него от страната на въздушния филтър.

Rider_alfa155
18-03-2009, 10:19
аз не съм "бъркал" на дълбоко в дебитомера само повърхностно изчистих маслото което беше в началото на отвора , иначе снощи след карането ми даде е..ати разхода със 5 литра 9 км и сега колата е пред работата на жена ми, оборотите спряха да играят обаче ги държи на 1800 близо 2000, при мене ламдата е направо с един дълъг кабел който се връзва при релетата зад акомулатора него го бях откачил ама сега си е закачен, на дебитомера и двете му букси са закачени, въздуховода е здрав има две маркучета по тънички дето влизат във въздуховода и те са здрави, б..си гърча не знам къде да гледам другаде..... комутаторите са закачени бобините също и.......... ми аз друго не съм разкачал.....

robygas
18-03-2009, 10:32
Колата не е ли от подписа? Щото не се сещам къде има 2 букси на дебитомера?! Дай и малко повече инфо- интересува ме лесно ли пали и дали държи обороти на студен двигател?

Rider_alfa155
18-03-2009, 10:47
ами едната букса е в задния край на дебитомера към инжекциона там се закача а другата е отпред към въздушния филтър, за колата от подписа става дума ама тя е междинка и няма да се учудя ако са измислили нещо дето не всички го знаят, иначе да колата пали лесно и като е студена държи 1300 оборота без никакви проблеми, като и подам газ обаче глъхне направо е готова огаснала и трябва да я препомпя преди да тръгна

Rider_alfa155
18-03-2009, 17:19
извинявам се за грешната информация относно дебитомера, значи буксата там си е само една, а иначе втората букса е след въздуховода, но тя също както казах е закачена, нищо друго ли не ви идва на ум колеги?? ако е така значи проблема ми е в дебитомера явно, възможно ли е да е някое реле, слаба връзка или нещо от сорта...

Rider_alfa155
19-03-2009, 10:27
снощи като се върнах от работа и си прибрах колата в къщи реших да проверя каква е хавата значи на запален двигател в момента колата държи 1800/2000 оборота и на моменти започват да играят оборотите но за кратко да кажем минута две и спират, и така откачам значи буксата на дебитомера и колата полудява оборотите почват да подскачат от 600 до 2000 , това какво означава че дебитомера работи, или че е замиинал извинявайте ама не съм особенно запознат с действието му , ако е наред дебитомера моля дайте ми някаква идея от къде може да ми е проблема
а да и като откача другата букса след въдуховода колата си гасне което до колкото знам е нормално
моля ви се помагайте

1239
19-03-2009, 22:27
Колега на големив колектор отдолу има два вакума провери нали са закачени.

Rider_alfa155
20-03-2009, 10:12
благодаря колега ще погледна довечера, не се кара ей не мога да включа на скорост от тезиоборотиимам чувството че ще ми падне кутията това говоря за 1-ва и за задна гася колата и така включвам

Rider_alfa155
23-03-2009, 09:47
колеги да ви се похваля проблема е отстранен, и се оказа нещо дето никой не може да предположи какво е,
ама айде няма да ви карам да гадаете, става дума за клапата на инжекциона, аиде утре ще кача снимки на виновника да се разбере съвсем конкретно за какво става дума

hsr
23-03-2009, 10:05
колеги да ви се похваля проблема е отстранен, и се оказа нещо дето никой не може да предположи какво е,
ама айде няма да ви карам да гадаете, става дума за клапата на инжекциона, аиде утре ще кача снимки на виновника да се разбере съвсем конкретно за какво става дума

Случайно да нямаш предвид дроселовата клапа ?

Rider_alfa155
23-03-2009, 10:57
дамм съвсем случайно нея имам предвид
ама тя самата клапа си работи съвсем нормално само дето като сменяхме съединителя и сме натиснали планката дето минава жилото през нея и клапата не може да се затвори, и от там идва проблема, клапата стои отворена и н апразен ход колата се чуди да се одави ли или не, от там съответно играенето на оборотите, изправих въпросната планка и всичко се оправи, съвсем случайно забелязах че клапата не затваря, като я бутнах и колата си заработи равномерно............. късметлиика, иначе я бях раглобил на съставни части ако не го бях видял, и пак янмаше да има полза :tooth::tooth::tooth::tooth::tooth::tooth:

arieca155
26-03-2009, 21:05
ти си най-големия късметлия с разрешен подобен проблем.:clap:

Rider_alfa155
27-03-2009, 10:58
да решил съм да и правя курбан, че да не ме излага повече,

Rider_alfa155
28-03-2009, 10:30
давам снимка на въпросния проблем
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=348560&pid=11292178
ограденото със жълто е дроселовата клапа, там където е стрелкичката обикновенно трябва да е затворена клапата на цяло....... да ама не при мен имаше просвет около 0.5 см а с червената линиика е показана правилната позиция на планката за газта, аз проблема си го реших като отпуснах малко жилото а не с напъване на планката да я изправям, защото не се знае знае ли се, надявам се че може и да е от полза на някого тази информация

vegatta
01-04-2009, 22:25
давам снимка на въпросния проблем
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=348560&pid=11292178
ограденото със жълто е дроселовата клапа, там където е стрелкичката обикновенно трябва да е затворена клапата на цяло....... да ама не при мен имаше просвет около 0.5 см а с червената линиика е показана правилната позиция на планката за газта, аз проблема си го реших като отпуснах малко жилото а не с напъване на планката да я изправям, защото не се знае знае ли се, надявам се че може и да е от полза на някого тази информация

е как па го изкривихте тва

Rider_alfa155
02-04-2009, 10:07
честно казано дори не разбрах как е станало явно сме го натиснали с клетката на акомулатора щото аз не я откачих на цяло ами си висеше на кабелите и като сме я дръпнали на горе за да развием болтовете, и явно тогава сме я изкривили:drinking::drinking::drinking:казва ли ит някои