View Full Version : Рали автомобил на форума на КАРБ
Реших покрай Ннео,да обсъдиме малко и бегачките:jumping::jumping:Лошото е че са разделени на няколко ери,и няма да е ефективно,но нека всеки сподели коя му е любимата бегачка в ралитата:jumping::jumping:Разрешил съм повече от един отговор,защото е ясно че имате повече от една любимка
PEPI-2ALFA
16-03-2009, 12:40
Делта-та интеграле и Пежо-то писах. Много готини коли. Селиката също ми харесва, но щяха да станат много 3 любими :grin:
Делта-та интеграле и Пежо-то писах. Много готини коли. Селиката също ми харесва, но щяха да станат много 3 любими :grin:
Па аз написах 4,кво да правиш тея италянки се са ми у главата,е разбира се и Ситроена на Себ Льоб:go::go::go::go:
Дадох глас за Ланчия и Фиат супермирафйори:go:
Аудито е дало много за развитието на този спорт :go:
vankata_ll
16-03-2009, 14:37
Ама как си написал Citroen :tooth:
Иначе съм за Аудито. Брутален автомобил :big_bow_down:
Аз за Ипрецата... това е съзтезателната кола... но и ЕВО-то не й отстъпва! :go::go::go:
Според мене вместо Селика,трябваше Корола да сложиш ама нищо :) аз съм за Интегралето и Евото
Интеграле и Ево съм и аз, ама като глас клоня повече към Ево, затова го дадох него!!!
MainaCore
16-03-2009, 15:57
Колата е една Делта С4 ;)
LeoVin4i
16-03-2009, 16:46
:bowdown::bowdown::bowdown:13197
pacho_kardana
16-03-2009, 16:56
То всички са мн хубави,но аз гласувах за Lancia Delta Integrale i Fiat 131 ... :hmm:
AlfaRomeo
16-03-2009, 17:14
Хайде да се запиша и аз ;)
http://www.youtube.com/watch?v=IOfueOt5wxY
Една от най-лудите коли, но много от съфорумците не са били родени когато мачкаше наред ...
След тази кола промениха правилата и "скопиха" рали автомобилите, може и за добро да е де...
mirchozo
16-03-2009, 21:31
Шампиони при производителите
2008 Citroen (C4 WRC)
2007 Ford (Focus WRC)
2006 Ford (Focus WRC)
2005 Citroen (Xsara WRC)
2004 Citroen (Xsara WRC)
2003 Citroen (Xsara WRC)
2002 Peugeot (206 WRC)
2001 Peugeot (206 WRC)
2000 Peugeot (206 WRC)
1999 Toyota (Corolla WRC)
1998 Mitsubishi (Lancer Evolution V)
1997 Subaru (Impreza WRC)
1996 Subaru (Impreza)
1995 Subaru (Impreza)
1994 Toyota (Celica GT4)
1993 Toyota (Celica GT4)
1992 Lancia (Integrale Evoluzione)
1991 Lancia (Integrale 16V)
1990 Lancia (Integrale 16V)
1989 Lancia (Integrale 8V)
1988 Lancia (Integrale 8V)
1987 Lancia (Delta 4WD)
1986 Peugeot (205 Turbo 16)
1985 Peugeot (205 Turbo 16)
1984 Audi (Quattro)
1983 Lancia (037)
1982 Audi (Quattro)
1981 Talbot (Sunbeam Lotus)
1980 Fiat (131 Abarth)
1979 Ford (Escort RS)
1978 Fiat (131 Abarth)
1977 Fiat (131 Abarth)
1976 Lancia (Stratos)
1975 Lancia (Stratos)
1974 Lancia (Stratos)
1973 Alpine Renault (A110)
1972 Lancia*
1971 Alpine-Renault*
1970 Porsche*
1969 Ford Europe*
1968 Ford GB*
*: (Международен шампионат)
ето я статистиката от доста години насам
Ланчия не случайно е и номер 1 в нашата класация
J_I_V_K_O
16-03-2009, 21:45
Интегралето е жива легенда за итал. автомобили в рали шампионатите за него съм аз :bowdown:
Kostadin`
16-03-2009, 21:58
Lancia Delta Integrale и Fiat 131
Всичките споменати по-горе ВРЦ автомобили са ми любими и за мен са истнски легенди. Но най-насърце са ми Делта Интеграле и Субару Импреза.
Делта S4 - УНИКАЛНА е:shoot::shoot::shoot:
http://www.youtube.com/watch?v=XPkjxENPdAY
mirchozo
16-03-2009, 22:19
бах тоя матор,то кат пушка гърми бре
това за Ферариста само,с тия огньове дето хвърля
digitalundgrd
16-03-2009, 22:24
бах тоя матор,то кат пушка гърми бре
това за Ферариста само,с тия огньове дето хвърля
аххахахаха :dance:
тия как не се издушиха от тия черни пушаци :ph34r:
Ей няма кола, която да не харесвам, но посочих Форд Ескорт Косуърт WRC....може би защото съм го виждал наживо и то в ръцете на един много атрактивен пилот. От ерата на група Б - Ауди С1 и Пежо 205. Няма как да не е любимо и още едно чудовище веднага след ера Б....Интеграле.....
П.С. Гледам че форума се настрои ралиджийски последните дни. Само за инфо на 25-26 април е Първи кръг от рали шампионата на България и Купата на Източна Европа, рали Трянови врата, край Костенец. Ралито ще бъде уникално тази година с 2те си нощни отсечки. :bowdown:..Живот и здраве...там сме!
niksonjr
17-03-2009, 07:47
Аз гласувах за три - Delta S4, Delta Integrale и Subaru Impreza WRC.
Но ако трябваще само една да избирам бих избрал чудовището Lancia Delta S4.
raffaello
17-03-2009, 08:19
Делта Интеграле от близкото минало
Изненадват ме достата гласове за Фиат 131 Абарт-един адски як автомобил,а и както видяхме има няколко титли:devil::devil::devil:Ауди С1 е уникален автомобил за времето си,но заради него са забранили група Б:cry::cry::cry:Все пак се води най-опасния рали автомобил създаван някога:devil::devil:
Фиат 131 Абарт рали:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:: bowdown:
http://www.youtube.com/watch?v=ZgwAUkMwGYI
http://www.youtube.com/watch?v=CSjm6ejAuVI
Даже има лимитирана версия на шосейния модел Фиат 131 Рейсинг-Валтер Рьол:go::bowdown:
Нека не забравяме и бъдещата надежда на Фиат Ауто С.П.А. в ралиатат Пунто Супер 2000.Скоро време няма да има ВРЦ-та и колите ще бъдат само Супер 2000,тогава ще дойде пак времето на италианската доминация:devil::devil::devil:
http://www.youtube.com/watch?v=eHi_ObtOd40
Изненадват ме достата гласове за Фиат 131 Абарт-един адски як автомобил,а и както видяхме има няколко титли:devil::devil::devil:Ауди С1 е уникален автомобил за времето си,но заради него са забранили група Б:cry::cry::cry:Все пак се води най-опасния рали автомобил създаван някога:devil::devil:
Колега, ще извиняваш, че те опонирам, но група Б е спряна заради катастрофата на Тивонен с Ланча С4.
Колега, ще извиняваш, че те опонирам, но група Б е спряна заради катастрофата на Тивонен с Ланча С4.
Да ма тва е било финала,след няколко невероятно зрелищни катстрофи с Ауди С1:devil::devil:
Да ма тва е било финала,след няколко невероятно зрелищни катстрофи с Ауди С1:devil::devil:Спорно!
Сезон 1986 Ауди изобщо не участват в шампионата! Предния сезон са решили да се откажат, най-вероятно заради надмощието на Пежо 205 Т16. По план е трябвало да се върнат през сезон 87.
В началото на сезон 86-та са станали две тежки катастрофи с Форд РС, при едната от тях колата се врязва в публиката (рали Португалия). Чашата е преляла след като Тойвонен и Креспо загиват, като преди това водят с голяма преднина в рали Корсика. След инцидента мястото изглежда повече на самолетна катастрофа, отколкото на катастрофа на автомобил. :rip:
За анкетата: Гласувах само за един автомобил, без сериозни доводи, но все пак...
Audi quartto – страхотен звук, невероятно присъствие на пътя, малка революция в рали спорта, любимец на публиката, но въпреки сравнително дългото участие в шампионата има само две победи при конструкторите, като през 1983 е победен за титлата в шампионата от автомобил със задно задвижване.
Ланча Делта С4 – няма да сбъркам ако кажа най-бързата от митичния клас Б. Също, както и аудито прави шокиращ дебют в рали шампионата 1-во и 2-ро място. С представянето си играе много сериозна роля за забраната на клас Б. Но за съжаление участието й е съвсем кратко.
Глас давам за Ланча Делта Интеграле - до колкото си спомням от шест годишното участие на заводския отбор на Ланча с Делта Интеграле, резултата е шест титли :firstprize: :firstprize: :firstprize: :firstprize: :firstprize: :firstprize:
Спорно!
Сезон 1986 Ауди изобщо не участват в шампионата! Предния сезон са решили да се откажат, най-вероятно заради надмощието на Пежо 205 Т16. По план е трябвало да се върнат през сезон 87.
В началото на сезон 86-та са станали две тежки катастрофи с Форд РС, при едната от тях колата се врязва в публиката (рали Португалия). Чашата е преляла след като Тойвонен и Креспо загиват, като преди това водят с голяма преднина в рали Корсика. След инцидента мястото изглежда повече на самолетна катастрофа, отколкото на катастрофа на автомобил. :rip:
За анкетата: Гласувах само за един автомобил, без сериозни доводи, но все пак...
Audi quartto – страхотен звук, невероятно присъствие на пътя, малка революция в рали спорта, любимец на публиката, но въпреки сравнително дългото участие в шампионата има само две победи при конструкторите, като през 1983 е победен за титлата в шампионата от автомобил със задно задвижване.
Ланча Делта С4 – няма да сбъркам ако кажа най-бързата от митичния клас Б. Също, както и аудито прави шокиращ дебют в рали шампионата 1-во и 2-ро място. С представянето си играе много сериозна роля за забраната на клас Б. Но за съжаление участието й е съвсем кратко.
Глас давам за Ланча Делта Интеграле - до колкото си спомням от шест годишното участие на заводския отбор на Ланча с Делта Интеграле, резултата е шест титли :firstprize: :firstprize: :firstprize: :firstprize: :firstprize: :firstprize:
ОК няма да споря:devil::devil:
В интерес на истината колегата по-горе каза мнооого истини, особено любима ми е как "великото куатро" пада 83-та от една обикновена 037-чка :rotfl:
Иначе това са колите: Фулвия, Стратос, 124 Абарт, 131 Абарт, 037 Рали, Делта С4, Делта ХФ 4 ВД, Делта Интеграле, Делта Интеграле 16В и не на последно място т.нар. от феновете Делтона :devil::devil::devil:
В интерес на истината колегата по-горе каза мнооого истини, особено любима ми е как "великото куатро" пада 83-та от една обикновена 037-чка :rotfl:
Иначе това са колите: Фулвия, Стратос, 124 Абарт, 131 Абарт, 037 Рали, Делта С4, Делта ХФ 4 ВД, Делта Интеграле, Делта Интеграле 16В и не на последно място т.нар. от феновете Делтона :devil::devil::devil:
В това спор няма,затова съм сложил няколко от старите истински бегачки:devil::devil:Иначе по въпроса за Аудито,явно пак съм чел-недочел:dunno::dunno::dunno:
Е аз съм малко-много пристрастен :blush:
DJ_STIVAN
19-03-2009, 07:40
Renault Alpine, няма я в списъка, не е иначе изключителен автомомил с доста победи. Имал съм честа да се возя в този автомобил във версия произведена в България и мога да кажа,че усещането е невероятно. 160 атмосферни коня на 500кг купе...... :boxing: . Иначе гласувах за Delta Integrale, един от любимите ми автомобили. :big_bow_down:
Моя глас отиде за Делта S4. 1.8 мотор - 550 коня на под 900кг купе... Просто идея си нямам какво е било усещането в това чудовище...
Моя глас отиде за Делта S4. 1.8 мотор - 550 коня на под 900кг купе... Просто идея си нямам какво е било усещането в това чудовище...
Хм наистина е така:calc::calc::noooo::noooo::noooo:
Furious 155
20-03-2009, 16:47
Lancia Delta Integrale
Mitsubishi Lanser EVO
тия двете от списъка са ми любими. Силни, агресивни и с много победи, пък и стават за ежедневни ;)
Виждам, че доста хора се интересуват от великата група Б. Наистина големи зверове от 0-100 за 3 сек. Огромна мощ...доста небалансирана кола. Трудна за управление, но пък Куатрото е било революция. Предполагам, че ще ви е интересно да знаете, че сега един автомобил от група N..примерно Ласнер Ево е по бърз с няколко секудни от всяка кола група Б, на същата отсечка, същата настилка. Сегашните WRC автомобили са пък, мног напред. Но все пак Б си остава легенда. :bowdown:
Колите може много да са дръпнали, но това не ми прави състезанието по-интересно или по-вълнуващо. Колкото повече се развива техническата част с екстри като лънч контрол, контрол на сцеплението, ABS и всички подобни, които правят колата по-лесна за каране, толкова повече пилота отива на заден план. Това си е лично мое мнение и не ангажирам никого с него. Мен това, което ме вълнува като гледам този спорт е точно борбата на пилота с адската машина, за да я задържи на пътя и все пак да изтиска 100% от нея. Може би точно за това се вълнувам много повече като видя някое старо клипче от някое рали отколкото като видя примерно сегашното WRC.
Моя глас отиде за Делта S4. 1.8 мотор - 550 коня на под 900кг купе... Просто идея си нямам какво е било усещането в това чудовище...
0-100км/ч 2.3 секунди :lol_sign: и моят глас отиде за S4... много ме кефи как са успяли да съчетаят компресор и турбина...компресора за ниските турбината за високите ЛУДНИЦААА :butt: :Bolt:
PEPI-2ALFA
22-03-2009, 20:32
... много ме кефи как са успяли да съчетаят компресор и турбина...компресора за ниските турбината за високите ЛУДНИЦААА :butt: :Bolt:
Почти като в последния голф.
П.П. А до кога ще е активна анкетата? То от тук нататък става само коментари.
Почти като в последния голф.
П.П. А до кога ще е активна анкетата? То от тук нататък става само коментари.
Кои от кои гепи - гоуф от ланча или обратното а :busted_cop:
PEPI-2ALFA
22-03-2009, 20:39
Кои от кои гепи - гоуф от ланча или обратното а :busted_cop:
Е то е ясно. Като външните огледала на 155-ците и следващите ги БМВ-та, ама това вече е :offtopic:
lubo_red
01-04-2009, 21:57
едно филмче за батковците:bounce8:http://vbox7.com/play:f39220a9
Малко да възродим и тази тема,че нещо я позабравихме.Нека не забравяме бащите на днешните коли Супер 2000,няма нищо по-хубаво от гласа на напомпана атмосферка:yes::yes::yes::yes:
Версиите на Пежо 306 макси,достигат до 315 к.с. атмосферни
http://www.youtube.com/watch?v=TjyE9qDO40M
cyberhill
24-11-2010, 12:14
Lancia Delta Integrale - No.1 :super:
П.С. Шкодата на Димитър Илиев , е 250к.с. атмосферни, нали така беше ?
subaru impreza!!като се сетя и кен блок кво прави с тая кола..чао..lanser-a също много ми харесва
Ланчията е уникална голяма мания.другия ми глас е за субарото-боксера ме изпълва максимално!
Мен пък ме кефят Porsche 959 и Lancia Stratos
Lancia Delta Integrale - No.1 :super:
П.С. Шкодата на Димитър Илиев , е 250к.с. атмосферни, нали така беше ?
Съвременните Супер 2000 автомобили са по 240-250 коня и са 4x4,докато КитКаровете достигат над 300 к.с.,само на предно,и бяха непобедими на асфалт:duel::duel::duel:
Малко да възродим и тази тема,че нещо я позабравихме.Нека не забравяме бащите на днешните коли Супер 2000,няма нищо по-хубаво от гласа на напомпана атмосферка:yes::yes::yes::yes:
Версиите на Пежо 306 макси,достигат до 315 к.с. атмосферни
http://www.youtube.com/watch?v=TjyE9qDO40M
Страшни коли,ситроена и пежото винаги са ми били от любимите.:biker:
---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 13:00 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=6m9nJ2kFihc&feature=related
А Форда дали не е лош:yes:
Lancia Delta Integrale :wub:
Колата е една Делта С4 ;)
:th_up:
да не забравяме РАЛИ УБИЕЦА или отговора на Ланча на 959 и Ферари ГТО еволиционе, но правилата се променят
LANCIA ECV
http://www.classicrallies.com/imatges/blog/2006-11-21/LANCIA%20ECV%20Group%20S%20Prototype.jpg
и ECV2 :)
http://www.modellismo.net/forum/attachments/statico-kit-di-montaggio-plastica/49641d1243555663-auto-lancia-delta-ecv1-e-2-ecvbianca_5max.jpg
да не забравяме РАЛИ УБИЕЦА или отговора на Ланча на 959 и Ферари ГТО еволиционе, но правилата се променят
LANCIA ECV
http://www.classicrallies.com/imatges/blog/2006-11-21/LANCIA%20ECV%20Group%20S%20Prototype.jpg
А какви са точно промените на ЕCV от S4?
mitaka_cs
24-11-2010, 20:16
А какви са точно промените на ЕCV от S4?
Промените са по храненето.
ECV-то е с два турбокомпресора.
S4 е с един механичен и с един турбокомпресор.
Кубатурата е една и съща.
На ECV-то е много интересна главата...
Давам схемите на пълнене, че и да искам няма да обясня нещата добре...
S4
http://www.ecv1.com/images/presentazione-2.jpg
ECV
http://www.performanceforums.com/forums/attachment.php?attachmentid=43428&stc=1&d=1285475368
Да ясно,аз тия неща съм ги гледал,600 коня от 1750 кубически см.,доста добре:super:
http://www.youtube.com/watch?v=zngrL98H0vs
Няма как да не гласувам за моята детска мечта още от 1991г. до днес.LANCIA DELTA HF INTEGRALE.Не случайно още с дебюта си взима титлата и не я пуска 6 години.
http://zamunda.net/details.php?id=117459
Ето едно филмче за феновете на група Б.Още не съм го гледал , но това което прочетох в бмв форума за тези коли направо ме изуми.Благородно завиждам на хората , които са гледали на живо тези състезания и дще повече те зи , които са ги карали.Немога да си представя какво е чуството да подкараш кола , която вдига от 0 до 100 за 1,6 сек. на асфалт и 2,6 на макадам.
virusalfa
05-12-2010, 23:21
1.Делта S4;2.Делта Интеграле;3.ФИАТ 1З1 Абарт;4.Форд Ескорт МК2- Г-н Незнайко не го е включил,явно не знае за какво става въпрос; и на същото място поставям Рено 5 Турбо Макси.Това са рали-автомобилите!
1.Делта S4;2.Делта Интеграле;3.ФИАТ 1З1 Абарт;4.Форд Ескорт МК2- Г-н Незнайко не го е включил,явно не знае за какво става въпрос; и на същото място поставям Рено 5 Турбо Макси.Това са рали-автомобилите!
Г-н всезнайко,много добре знаеш че форума на позволява повече от 10 отговора,мисля че няма повече какво да коментираме:haha::haha::haha::haha:
virusalfa
09-12-2010, 22:05
Г-н всезнайко,много добре знаеш че форума на позволява повече от 10 отговора,мисля че няма повече какво да коментираме:haha::haha::haha::haha:
Не са ти това гонките на Божурище и разните дръпки.Аз ли съм ти крив,че не познаваш историята на автомобилния спорт?Защо няма Ланча Стратос,а има Ситроен някакъв си?Това с две марки шампионат ли е?
Една анкета направи,ама да е смислена!
Не са ти това гонките на Божурище и разните дръпки.Аз ли съм ти крив,че не познаваш историята на автомобилния спорт?Защо няма Ланча Стратос,а има Ситроен някакъв си?Това с две марки шампионат ли е?
Една анкета направи,ама да е смислена!
Вирусе, вирусе, първо че Мурджев се базика
второ... ФОРУМА НЕ ПОЗВОЛЯВА ПОВЕЧЕ ОТ 10 ВЪЗМОЖНОСТИ в анкетата - технически!!!
Муууууууууу а единствената кола с един двигателен мост победила 4х4 - 037
Не са ти това гонките на Божурище и разните дръпки.Аз ли съм ти крив,че не познаваш историята на автомобилния спорт?Защо няма Ланча Стратос,а има Ситроен някакъв си?Това с две марки шампионат ли е?
Една анкета направи,ама да е смислена!
Абе аз историята я познавам достатъчно добре,неможеш да говориш за Ситроен така,това е марката която господства последните 7-8 години навсякъде в ралитата.За Стратоса съм съгласен-има 3 титли,но за коли като Форд Ескорт МК2 и Рено 5,първата с 1 титла,втората няма,за мен нямат място в тази анкета.Такива коли които са се подвизавали по 2-3 години с нищо запомнящо се,няма как:yes::yes::yes::yes:
http://bg.wikipedia.org/wiki/WRC
virusalfa
10-12-2010, 15:11
Какви титли на Ситроен,бе?-Това шампионат ли е с две марки и няколко коли?Смешен шампионат!А къде са ти ланчите-Стратос и 037 Рали?За Рено 5 Турбо Макси не говори много на въпреки,защото само на снимка си го иждал за разлика от мен. А за МК2 също нещо имаш против.В някои страни продължава и до днес да се състезава в клас Е/Е11.Гледам ги и на живо.Мога да ти пусна клипчета,ще ти стане интересно
svetozar_sosi
10-12-2010, 15:21
Само да излезе в серийно производство!!! :paddle::paddle::paddle::paddle::paddle::paddle::p addle::paddle::paddle::paddle::paddle::paddle::pad dle::paddle:
Само да излезе в серийно производство!!! :paddle::paddle::paddle::paddle::paddle::paddle::p addle::paddle::paddle::paddle::paddle::paddle::pad dle::paddle:
Аре по-добре не. Еба*ти изцъклената пумия, срам за името!
Прилича на съзтезателен миниван...адски смешно и гнусно.
Отпреде е като автобусите на юнион ивкони...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.