View Full Version : търся алфа 166 2,4 jtd
Здравейте,позволих си да открия една нова(стара)тема, но няма как.Та всъщност основното е че си търся за закупуване алфа166 и то при възможност да е дизел.Определяшото в случая е че останах с впечатление че дизела е по икономичен.Влюбих се в тази кола и това е.До сега съм имал фиат регата 85s и ланча дедра 1,6 ie.Последната я карам безаварийно вече 10 години в Бг.Вие преценете дали са много или малко :).Ами помагайте колеги,дето се вика кой с каквото може.На отзовалите, предварително благодаря.
Здравейте,позволих си да открия една нова(стара)тема, но няма как.Та всъщност основното е че си търся за закупуване алфа166 и то при възможност да е дизел.Определяшото в случая е че останах с впечатление че дизела е по икономичен.Влюбих се в тази кола и това е.До сега съм имал фиат регата 85s и ланча дедра 1,6 ie.Последната я карам безаварийно вече 10 години в Бг.Вие преценете дали са много или малко :).Ами помагайте колеги,дето се вика кой с каквото може.На отзовалите, предварително благодаря.
0894394844 обади ми се утре, щте рабера за цената и щте се чуем ;0
alfageorgi
18-03-2009, 18:06
Звънни на 0888901515.Човека койта я продава е от Плевен , казва се казва Венци .Колата е 99г.напълно обслужена-2.4 JTD-без забележки , сребрист металик , лети джанти и т.н.Цената е около 8.500лв., но имай предвид , че просто няма какво да се прави по нея -ролки ,ремъци ,масла , филтри , водна помпа , окачване и отпред и отзад , всичко е сменено.Продава я защото строи и му трябват пари в брой.Изобщо не е пускана в обяви за продажба.Може пък да ти хареса и да извадиш късмет.Успех.
Благодаря на до тук отзовалите се.Пропуснах да акцентирам че в момента събирам парите.И все още не съм събрал необходимата минимална сума.Пък и на всичко отгоре тая криза си взема своето. На колегите които са дали тел.номера ще се обадя непременно.И на края трябва да кажа т.е. повтарям се но е факт.От както се загледах по детайлно в този автомобил, вече сън не ме хваща,така ми влезе под кожата че взе да става опасно.Дано като го закупя само да не ми излъже очакванията и надеждите.
Колега, поздравявам те за избора! Относно дизела - не само е по-икономичен, но е и по-надежден, а и по-добре се справя с тежестта на купето. 4-то предимство на ЖТД - всичките са с 6 скорости.
166 е висок клас автомобил и съответно частите са скъпи - просто трябва да си подготвен за това. Най-честите спорове около покупката на 166 се заформят около цената на покупка и състоянието на колата. Възникват въпроси от сорта "защо едната се продава за 12000, а другата - за 6000". Макар и повечето хора да не го приемат, отговорът е сравнително прост:
Алфите се обезценяват повече от немските марки - факт. В същото време обаче, 166 е висок клас и частите са скъпи. Съответно, ако си вземеш Алфа 166 за 10 бона, и ти се наложи ремонт за 2 бона - това са 20% и изглежда фрапиращо. Обаче ако вземеш Ауди А6 или БМВ 5-тица същите години и километри, ще ти струва 15-16000 и същия ремонт вече излиза 12.5-13.3%. Цялата работа е там, че от финансова гледна точка не е толкова важно за колко купуваш колата, а по-скоро колко са ти годишните разноски по нея.
Благодаря на колегата Коки за поясненията.Относно ремонти на коли единствено имам впечатления от моя бус VW transporter T4.Ми не знам аз ли съм предубеден или е истина но това желязо го карам все със страх.То скоростна кутия срина ей така както си вървеше най спокойно и без никакъв нишан,то масло харчи ,то какво ли не.А за ланчата си какво да кажа.10 безаварийни години!То такова нещо и при новите коли го няма.Надявам се че2,4 jtd e добър двигател и дано оправдае очакванията ми за надеждност.И в тоя смисъл искам да питам, принципно 300 000 км предел ли са или може и още да кара. Относно екстрите които предлага модела си мисля че са единствено за гъдел.Не виждам как телефон,навигация и тям подобни ще ми вършат работа,виж климатроника ,чек контрола са друго.Иначе на скъпи ремонти съм свикнал благодарение на фолксвгена.
Благодаря на колегата Коки за поясненията.Относно ремонти на коли единствено имам впечатления от моя бус VW transporter T4.Ми не знам аз ли съм предубеден или е истина но това желязо го карам все със страх.То скоростна кутия срина ей така както си вървеше най спокойно и без никакъв нишан,то масло харчи ,то какво ли не.А за ланчата си какво да кажа.10 безаварийни години!То такова нещо и при новите коли го няма.Надявам се че2,4 jtd e добър двигател и дано оправдае очакванията ми за надеждност.И в тоя смисъл искам да питам, принципно 300 000 км предел ли са или може и още да кара. Относно екстрите които предлага модела си мисля че са единствено за гъдел.Не виждам как телефон,навигация и тям подобни ще ми вършат работа,виж климатроника ,чек контрола са друго.Иначе на скъпи ремонти съм свикнал благодарение на фолксвгена.
Колега,относно екстрите колкото повече толкова повече.Няма да са ти в излишък,вярвай ми.
300 000 са предел за някой части иначе мотора е здрав като релса. Аз на по 700 000 съм виждал перфектно работещи, но със сменена турбина и др. консумативи за тия километри :)
Питах за километрите защото съм намерил една на толкова в Германия и тия дни братовчед ми който живее там ще отиде да я огледа.Верно че 300 000 е смущаваща цифра но поне човек си знае още при закупуването за какво става на въпрос, пък и там по принцип няма скрито покрито.Не е като да я вземеш от тук,"перфектна"уж не ползвана почти и в един момент....До сега две коли съм карал внсени директно от Германия и наистина само съм ги карал.
колега за въпросната алфа от Пазарджик 2000 г е
сив мет .всички екстри, като ел прибиране на огледалата и така на татак .......
цената и е 6700 ;) има; ми телефона ако решиш обади се поздрави ;)
Дай снимки или линк ако е публикувана в интернет.И още нещо,тази цена подлежи ли на коментар.Извинявам се за последния въпрос, но в момента парите са с лека обратна пропорционалност на мерака.Поздрави.
Росен Желев
29-03-2009, 00:49
Колега тази кола още като я купиш си приготви още минимум три бонки.
Вече е капарирана ,намира се в Германия и по предварителни планове ще я докарам през втората половина на април.Така че търсенето приключи.Благодаря на всички които се отзоваха.
...Не виждам как телефон,навигация и тям подобни ще ми вършат работа,виж климатроника ,чек контрола са друго.Иначе на скъпи ремонти съм свикнал благодарение на фолксвгена.
За навигацията си прав, но телефонът е супер и върши чудесна работа, особено ако си на М-тел. Има една тема по въпроса, но в общи линии става дума за 2-ра карта със същия номер, която ти дават от М-тел и ако ти звъннат когато си в колата, е много удобно да вдигнеш и да си говориш, без да ти пречи на шофирането и без да те спират ченгетата.
Има и други екстри, които са много полезни като ел.седалките, круиз контрола и т.н.
Безспорно колега Коки това е така и аз изцяло заставам зад тези благинки каквито и колкото да са те.Още повече че екстрите не са нещо чуждо за която и да било марка италиянски автомобили а и освен това не само ги има стандартно във всички коли но на всичко отгоре и работят и то доста повече време от проектното.През 1993г си купих фиат регата 85s.имаше почти всичко без климатик.Особено чек контрола ме кефеше много.Влизаш в колата и си наясно дали имаш малсо,антифриз,здрави крушки и т.н.и т.н..Даже си бях монтирал алармена система с команда на ел стъклата и можех да ги регулирам с дистанционното. колко да са отворени .Ми тогава колегите със "здравите" немски коли ме гледаха като "индианци телевизор".Въобще не говоря за това с колко мъка се разделих с тая труженичка която не ме подведе нито веднъж.Но накрая ламарините си казаха тежката дума.Въпроса е че сега в алфата няма телефон но какво да правя каквото такова.Иаскаше ми се,осъзнавам ползата, обаче ...а бе то дано кола да има ,липсата на телефона ще я преглътна някак си.
Е, щом си я капарирал вече, няма какво да се тюхкаме - каквото - такова. Аз отсъствах известно време и сега видях въпроса. Нека ти е честита и със здраве да си я караш. Като няма телефон, има и блу-тут устройства и какво ли не още.
На тия километри обаче, ще трябва да се подготвиш да правиш туй-онуй по нея. Питай братовчед ти дали има сервизна книжка и какво пише в нея. Съединителя ако не е сменян, приготви си 4-500 лв. По предницата ако нищо не е сменяно, в България много бързо ще й дойде времето - 1000-1500 лв. По двигателя най-често се налага да сменяш дебитомер (май вече са около 200 лв), обтегача с ролката на пистовия ремък - 2-300 лв и да правиш ремонт или да сменяш турбина - 800-1500 лв. Ако не е с фабричен ксенон, фаровете са трагедия - виж тази тема: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29957 . Консумативите за първоначално обслужване на двигателя (ангренаж, пистов ремък, филтри и масло) са 400 + труд. Питай също дали са сменяни спирачните дискове, щото за тия километри... Иначе са по 100+лв единия, а накладките са по 100+ лв комплекта. Трансмисионното масло е около 60 лв и антифриза - 50 лв (червен).
Всичко това, с изключение на фаровете, важи за всяка една кола на 300К км, независмо немска, италианска или патагонска. Цените на частите и консумативите са подобни за всички коли от този клас (ауди А6, БМВ 5 и т.н.), някои са даже и по-скъпи.
То не се знае дали няма да пререва на по късен етап но за сега инфото е следното:
1.До последно обслужвана в квалитетни сервизи така казва братовчеда след като се е запознал с многото "литература" която имало в жабката.
2.Съвсем наскоро сменен ангренажен ремък ,за друго дали е сменено ще проверя на място.
3.Извършена профилактика на климатика също по книжката.
4.не е сигурно но и ауспуха е подменен на пръво четене.
5.Намерил е горкия една копка та е минал за проба през нея и не е имало никакъв специфичен звук или клопане нито отпред нито отзад.Иначе не е вдигал високи скорости щото са били на път с ограничение 80км/ч
6.Пуснал е волана в движение и всичко си е било наред,демек няма проблем в джанти,гуми,и т.н.Обаче на теста за каретата се е обадило едно(дясното)
7.Не бил броил точно но по груба сметка имало най малко 5-6 ключа, не знам сега дали са 2х3 или 3х2 както и да е.Ключовете според мен са пълен комплект.
8.Светят две лампи на таблото,едната е за еърбега а другата е за ръчната спирачка ,но акумолатора е бил паднал та се наложило да слагат друг и не е изключено да е някаква грешка на компютъра.
9.Той има чисто нова шкода купена преди няколко месеца от магазин но каза че туй чудо возело като лодка и нямало как да ги сравни двете коли.
10.Ламарините и салона по негова преценка са добре като за кола на старо.Имало малка вибрация от пластмасовата кора на двг но според него тя била разхлабена малко и за това.Иначе вътре било безшумно и дано да е така щото съм манияк на безшумните мотори най първо това гледам.
11.Самия двигател си работел спокойно и като сложил парче хартия отзад си духал само навън без нито едно засмукване.
12.Собственика бил някакъв германец който постоянно пътувал само на дъли разстояния 500 и горница км (дано само да е така).Наистина ако колата е карана само в номинален режим си мисля че тези километри не би трябвало да се отразят на техническото и състояние.Капарирана е 100 евро в случай че не ми хареса като отида майната им (с извинение) :)
Та в общи лини това имам като информция.
....
Намерил е горкия една копка та е минал за проба през нея и не е имало никакъв специфичен звук или клопане нито отпред нито отзад.
....
Наистина ако колата е карана само в номинален режим си мисля че тези километри не би трябвало да се отразят на техническото и състояние...
Повечето възли и детайли имат определен живот. Даже производителят го дава в разните ръководства. Животът на амортисьорите е около 100К км, на съединителя - между 100К и 200К км. Ако не са сменяни скоро, вЕрвай ми, ще ти дойдат до главата. Хубавите пътища жалят окачването и ако и нищо да не хлопа, 1 месец в България и всичко що си е на годините и на километрите ще захлопа. Разбира се зависи и от това къде и как я караш. Известно "успокоение" е фактът, че веднъж като смениш амортисьорите с нови, имаш цели 100К км да навъртиш преди да се наложи пак да ги сменяш. Това важи обаче само ако сложиш читави. Такива дето са "като оригиналните, ама по-евтини" са всъщност много по-скъпи. Едни такива ги хвърлих в коша на 6-тия месец - точно след като им изтече гаранцията. Бях минал има-няма 2000 км!
И пак повтарям: това няма нищо общо с Алфа - всяка кола е така. Имал съм 2 аудита - филмът е един и същ.
...Светят две лампи на таблото,едната е за еърбега а другата е за ръчната спирачка ,но акумолатора е бил паднал та се наложило да слагат друг и не е изключено да е някаква грешка на компютъра...
Не е грешка на компютъра. Еърбега или е изключен, или има нещо повредено по веригата. Като отвориш предна дясна врата, отстрани на арматурното табло има една ключалка, а като затвориш вратата, тя я закрива. В тая ключалка се пъха ключа на колата и се завърта - в едното положение еърбег е включен, а в другото - изключен. Когато е включен, лампата мига няколко пъти след като запалиш и после угасва.
Другата лампа не е само за ръчната спирачка, а и сигнализира за проблеми в спирачките. Най-вероятно предните накладки са за смяна. Ако не е от тях, може да е от спаднало ниво на спирачната течност. Забравих да спомена, че помпите на съединителя също заминават след определени километри и годинки - най често горната. Нова мисля, че струва около 200 лв, може и по-малко, но труда май е скъп. На мен ми я смениха заедно със съединителя. Ако изпусне помпата, пада налягането на спирачната течност и ... светва оная лампа.
Казваш зависи къде ше я карам,ми най вече в България ще я карам ако схващаш тънкия ми намек.Бе то сигурно ще е чудо както ми го описваш ама пусти мерак като толкова голям и не ми минава.Не знам ще видим, ще я бъде ли или няма да я бъде,пък и капарото е 100 еуро с тях и без тях ако не ми хареса като отида там.Ще се видим с братовчед ми ще се поотпуснем и после хайде обратно в наща "мила" татковина.Благодаря за отзивите,явно форума на алфа ромео е пълен с отзивчиви и ангажирани хора което е прекрасно.
Linkestis
31-03-2009, 22:33
За Коки е нормално :bravo:
Колега Коки още един път благодаря,наистина много ми помагаш с ценни напътсвия.Относно лампичката на ръчната наистина могат да бъдат много причините поради което свети.Може проблема да е електрически,от сондите в накладките(износени),ниско ниво на сп.течност,а може и да е разхерметизиран поплавък.Имах такъв случай поплавъка се пълнеше със сп.течност и аз от време на време го източвах и така докато го залепих та се оправи проблема.Това не го слагам като някакъв генерален проблем.Като отида там ще се разбере.
Сетих се нещо друго.Ако дам хард ресет на ICS -са дали ще оправя евнтуалните грешки от подмяната на акумолатора.Друг е въпроса че ще съм благодарен ако ми кажете как става тая операция.Колкото до еърбега ще го пробвам да го врътна on/off пък ще видим дали ще има ефект.
Linkestis
31-03-2009, 22:47
Сетих се нещо друго.Ако дам хард ресет на ICS -са дали ще оправя евнтуалните грешки от подмяната на акумолатора.Друг е въпроса че ще съм благодарен ако ми кажете как става тая операция.Колкото до еърбега ще го пробвам да го врътна on/off пък ще видим дали ще има ефект.
Мисля че зависи от версията на софта дали можеш да влизаш в настроики.Иначе както знаеш Клима+Дарк.
П.П Ако има навигация то софта автоматично или ръчно/незнам/се ъпдеитва
Сетих се нещо друго.Ако дам хард ресет на ICS -са дали ще оправя евнтуалните грешки от подмяната на акумолатора.Друг е въпроса че ще съм благодарен ако ми кажете как става тая операция.Колкото до еърбега ще го пробвам да го врътна on/off пък ще видим дали ще има ефект.
Абе вие много филми сте гледали...Къв хард резет, ква милиция, кви пет лева. ICS-а няма нищо общо с ECU-то. И освен това при смяна на акумулатора НЕ СЕ ТРУПАТ ГРЕШКИ. Просто след това и ICS-а, и навигацията си искат кодовете.
А за въздушните възглавници - отсега мога да се хвана на бас, че лампата на ербега свети заради гъзния датчик в седалката до шофьора.
Сега се сещам и го казвам като анекдот но си е чиста истина.Преди 10 години си докарах колата от Германия,по точно от Бон със сринат съединител,така я купих от там.Това са 2000 км ,но колата си дойде до Бг без проблем само в баирите малко беше като автоматик ама аз бързо и хванах цаката и най много няколко тираджии да са ме псували по пътя,щото само тях се налагаше да изпреварвам.
Ми хард ресет като хард ресет.Мислиш ли че тъй наречения ICS няма предвидено такова нещо,щото аз си мисля че трябва да има ,то най банален калкулатор или органайзер го има че камо ли това.Щом едно устройство има опция за програмиране не може да няма и начин за изчистване.
по точно от Бон със сринат съединител,така я купих от там.
Много добре го знам Бон, 4 години съм живял там, когато все още беше столица. Евала, 2000 км с буксуващ съединител си е постижение.
Остава да си живял на ул.Ауфдерхостерт(ще ме извиниш ако има грешка в написаното):)
Остава да си живял на ул.Ауфдерхостерт(ще ме извиниш ако има грешка в написаното):)
Яснооо, разкрит си, живял си на Auf der Hostert 6 в Плитерсдорф. Или на номер 4, щото на номер 6 е самото посолство. По мое време тази къщичка на посолството (и самото посолство) тамън бяха построени от Георги Междуречки, брата на Петър Междуречки, тогавашния посланик. На покрива на тая къща съм вдигал българското знаме и чучелото, когато я покриваха. Вероятно знаеш немската традиция...
Иначе аз 1,5 години живях на Fasanenweg 18 в Ippendorf, а следващите 2,5 години на Beethovenallee в Bad Godesberg (съвсем близичко до Plittersdorf). Всъщност Beethovenallee е почти успоредна на Plittersdorfer Str., която тръгва от Т-образното кръстовище на Auf der Hostert. Абе на пет преки от посолството живеех:tooth:
В същност моето пребиваване там беше за много кратко време и се случи по някаква случайност.Действително съм живял в сградата непосредствено до послолството но то си беше само за няколко дена които съвсем няма да забравя.Иначе съм си обикновен човек и както вече казах не съм се и надявал тогава нещата да се наредят по такъв начин.Но спомена топли....:)А пропо тогава официално бях на гости по покана на автокъща Стросснитер.То иначе нямаше и как да преодолея безмилостния Шенген.А иначе имам познат който от години живее на Дюрен щрасе в една автентична къща,мисля че даже е бившата на този Дюрен на когото е кръстена улицата.По миналата година му бях на гости за няколко дена.
Добре де, при мен след смяната на акумулатора защо навигацията не поиска код, а пък си заработи добре - в смисъл показва си спътниците и координатите... Поиска ми само един код - за ИСК-то. В смисъл питам за какво са останалите кодове и карти...
До клкото знам,ICS-са си е работел но не са вкарали точния код.И тук му е мястото да питам някой знае ли какъв е бил този 5 цифрен код дето са го намерили на някаква книжка и са го вкарали,но естествено той не свършил работа.Иначе бумаги имало бол и точно това било проблема поради който са се омотали като пилета в калчища и не са намерили съответния код.
Колега qpwo тъй като колите са на достолепна възраст,възможно е поддържащата батерия на паметта (мисля си че не може да няма такава) явно сдава багажа и за това се налага да се вкарва код след спиране на захранването,а при теб може д си е добре и затова да не ти е искало код.Въобще не съм на ясно каква е идеята на кода на този ICS.Дали се има в пред вид сигурност или е просто ей така.Щото ако е свързано с кражба и не възможност да се ползава този ICS,то кой при кражба сваля акумолатор и т.н.Простете ако в момента се изказвам не подготвен.
Колега qpwo тъй като колите са на достолепна възраст,възможно е поддържащата батерия на паметта (мисля си че не може да няма такава) явно сдава багажа и за това се налага да се вкарва код след спиране на захранването,а при теб може д си е добре и затова да не ти е искало код.Въобще не съм на ясно каква е идеята на кода на този ICS.Дали се има в пред вид сигурност или е просто ей така.Щото ако е свързано с кражба и не възможност да се ползава този ICS,то кой при кражба сваля акумолатор и т.н.Простете ако в момента се изказвам не подготвен.
Напълно подготвен се изказваш :) и на мен ми се видя странно това с кода , че го иска само след като е спряно захранването , но все си мисля , че за да е направено така има причина :) кода е 4-цифрен и трябва с цялата бумащина да имаш 2 или 3 картончета (взависимост от това дали имаш навигация или не) , на въпросните картончета пише кодовете - за ICS-a е сиво картонче :) Ако мога да съм полезен с още някаква информация - питай :)
Голямото питане си мисля че ще стане след като я докарам в Бг.Иначе досега съм питал на посоки и за неща дето ги знам от разговорите с братовчед ми.Той човека се е потрудил да огледа максимлно и да сведе фаловете до минимум но все пак като знам че е култивиран "германец" и си купува колите от магазин няма как малко да не ми е притеснено.Добре все пак че е "хванал" карето.Но нама да му се сърдя ако има нещо.Все пак човека достатъчно тича,даже два път ходи да я гледа и капарира(колата е в друг град).Колеги искам да ви благодаря отново и да ви кажа че въпреки че все още официално не съм собственик на алфа ромео този форум почна да става за мен нещо специално най вече заради вашата отзивчивост и стремеж да помагате кой с каквото може.Просто от както се регистрирах не минава ден да не влеза и то именно по тези причини.
leketo84
02-04-2009, 23:55
Колега balev ! Надявам се най-скоро да станеш собственик на този бонбон 166:go: ! Успех:th_up: и дано ни зарадваш скоро и със снимчици !!! :photo:
Непременно ще се постарая да я онагледя със снимки.
Колега qpwo тъй като колите са на достолепна възраст,възможно е поддържащата батерия на паметта (мисля си че не може да няма такава) явно сдава багажа и за това се налага да се вкарва код след спиране на захранването,а при теб може д си е добре и затова да не ти е искало код.Въобще не съм на ясно каква е идеята на кода на този ICS.Дали се има в пред вид сигурност или е просто ей така.Щото ако е свързано с кражба и не възможност да се ползава този ICS,то кой при кражба сваля акумолатор и т.н.Простете ако в момента се изказвам не подготвен.
Не, не. Явно не се изказах добре. Иска ми код за ICS, но не и другите кодове - за навигацията и там другите. Та въпроса ми е те за какво са ми..... Иначе поздравления за Правилния избор на кола...
Не, не. Явно не се изказах добре. Иска ми код за ICS, но не и другите кодове - за навигацията и там другите. Та въпроса ми е те за какво са ми..... Иначе поздравления за Правилния избор на кола...
Това като сваляш акумулатора ли?
Това като сваляш акумулатора ли?
Да,да тогава...Иска ми само един код..
С риск да забатачим работата се включвам отново.Значи аз разбрах че е имало някакъв 5 цифрен код ,за него и идея си нямам за какво е.Този код е бил на едно картонче.Възможно е и да има някакви заблуждения от страна на моя човек но той така ми каза.Мъчил е да вкарва кода но не станало и изкомандвал продавача на финализирането на сделката акумолатора и кода да са налице.Оня се задействал и е изпратил човек не знам, някъде на майната си да ходи за още някакви документи и така.Бе ще видим,сега търпение и чакане му е майката.
Айде пак,сега се сетих ,да не би това да е нещо във връзка с ключовете.
Просто този код да няма нищо общо с ICS-са
Току що получих информация че кода е на лице и даже продаваче се е обадил на братовчед ми да му го продиктува!?!Ми нямам думи,гледай какво нещо,няма лабаво ей.
Хайде купувай я ,че няма да можеш да спиш!!!!!!!!!
Така или иначе ще ремонтираш по малко после. :rosso_spider:
А,сега си спя най добре ,но като я взема, тогава не знам дали ще мога.:)
silversnake
04-04-2009, 19:51
Колега, ICS-кодовете могат да бъдат 4-цифрени и 5-цифрени, моят е с 4. Кодът на навигацията е отделно, но за БГ тя няма да ти върши работа с тоя софтуер, ако държиш на това си го купуваш отделно от големите вериги за техника.
Та ... май са вкарали кода за NAV на мястото на ICS-а, проблемът е че акумулаторът е бил свалян и оттук натам се иска нещо на хартийка /ако е останало/. Не знам подробности, но предполагам че е така. Между впрочем, няма страшно - аз пък нямах никакви бумаги /картончета/, а наште кретени, бяха побързали да сменят акумулатора, за да сложат 44 А/h втора употреба. Но... в крайна сметка тия неща се разкодират ... и ако си влюбен в колата, едва ли ще го усетиш като пари.
В случая е имало прекалено много бумаги ,ключове,картончета с кодове и т.н.По горе съм написал че продавача е намерил съответния код и всичко е наред,а относно другите то може някои от тях да са за ключовете и за имобилайзера резервен отключващ код който се ползава да деблокира запалването на двигателя когато се повреди електрониката в самия ключ.
http://media.snimka.bg/1346/008947577-big.jpg
Ах как ми трябва и на мен едно сиво картонче с кодове......
Вчера благородно си предостъпих акумулатора за да запали една 147 и четейки днес за проблема - отивам на мин.120 лева.
Странната работа е че аз си купих колата преди 3 седмици (за което още не съм се похвалил, но чаках да видя какво щеше да стане с ремонта при Бобо) го попитах продавача дали ги има тези картончета и той ми отговори че няма никакви кодове !
Да, обаче акумулатора е чистак нов(гаранцията му е в мен) и много ме озадачава как е направил манипулацията по смяната на Акум. без да му се налага да въвежда кодове след това ? До вчера по дисплея си работеше всичко(само неможех да си сверя часовника) !
Идеи .......... ?
Часовника неможе да се свери ръчно. Сверява се автоматично, но поради обясними причини винаги има 1 час минимум разлика
Хм, правилно ли разбирам, че трябва при всяка смяна на времето...........
leketo84
25-04-2009, 00:16
Ах как ми трябва и на мен едно сиво картонче с кодове......
Да, обаче акумулатора е чистак нов(гаранцията му е в мен) и много ме озадачава как е направил манипулацията по смяната на Акум. без да му се налага да въвежда кодове след това ? До вчера по дисплея си работеше всичко(само неможех да си сверя часовника) !
Идеи .......... ?
Става без код да смениш акумолатора чрез кабели към втория без да се прекъсва тока към колата и готово !!!:surrender:
Хм, правилно ли разбирам, че трябва при всяка смяна на времето...........
При мен е ето така: Винаги има 1 час разлика с реалното време. Когато времето се сменя, взависимост дали 1 час напред или 1 час назад, за няколко дена показва реално време или разлика 2 часа. След това всичко си идва на мястото : 1 час разлика...
Откачате навигацията, която така и не използвате и си нагласяте часовника. Работа за няколко минутки е.
Относно кодовете ако някой, който му трябва може да ми пише на лично - не искам никакви пари. Ще се опитам да помогна.
Linkestis
25-04-2009, 22:39
Откачате навигацията, която така и не използвате и си нагласяте часовника. Работа за няколко минутки е.
Относно кодовете ако някой, който му трябва може да ми пише на лично - не искам никакви пари. Ще се опитам да помогна.
:cheers: :th_up:
понякога ме кефи да гледам как се движи количката на екрана в тон с шофирането ми, а пък си гледам и координатите.. Никакво изключване..:-P
Става без код да смениш акумолатора чрез кабели към втория без да се прекъсва тока към колата и готово !!!:surrender:
Ако спреш захранването и до няколко минути го възстановиш няма да се изтрие нищо и няма да ти иска кодове :) Поне при мен е така .. когато колата остане без ток - при паднал акумулатори или поради друга причина .. тогава ги иска и се изтрива запаметената информация - станции , осветление на дисплея , TRIP-менюто и тн.. :)
Здравейте,позволих си да открия една нова(стара)тема, но няма как.Та всъщност основното е че си търся за закупуване алфа166 и то при възможност да е дизел.Определяшото в случая е че останах с впечатление че дизела е по икономичен.Влюбих се в тази кола и това е.До сега съм имал фиат регата 85s и ланча дедра 1,6 ie.Последната я карам безаварийно вече 10 години в Бг.Вие преценете дали са много или малко :).Ами помагайте колеги,дето се вика кой с каквото може.На отзовалите, предварително благодаря.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=35608&highlight=%EF%F0%EE%E4%E0%E2%E0+%E0%EB%F4%E0+%F0%E E%EC%E5%EE
От два месеца съм собственик на алфа 166 2,4 JTD/12.1998г.Моля темата ако трябва да бъде закрита.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.