Log in

View Full Version : Какви двигатели в 155 2ри опит!



VFTI
18-03-2009, 10:27
Ама моля защо ми заключвате темата :(:(

Въпроса ми беше точен и ясен:notify:


Интересувам се от любопитство какви двигатели могат да станат от италианската секта на Алфа Ромео 155 2.0 8В? Става въпрос без особенно преравяне да се слагат?

Примерно 2.0 16В турбо мотора? като от тази Ланчия Тема?
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11229010129481012&f1=details

Или примерно от Алфа 164?
2.0 В6 турбо?
3.0 В6 12 клапана?

Та някой би ли споделил повече информация
Предварително благодаря

Кой какво точно неразбра и защо не ми дадохте възможност да си допиша...

А горе съм пуснал линк на Капа...Става въпрос за двигател на Тема просто съм объркал линка ето новия:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11229010129481012&f1=details


Тааа ако ако някой пак не е разбралм, макар горе да съм го написал....

Кои от тези двигатели или някой друг може да влезе без особенни затруднения, сериозно преравяне и т.н. в коша на Алфа Ромео 155 2.0 8 клапана 92г. ???

Примерно ск. кутия от 155цата ще стане ли за 2.0 турбо мотора? Или 3.0 В6 мотора.....? За електрониката предполагам няма да стане за нито един от двиг.??

Ето и другите двигатели в моето полизрение:
2.0 В6 турбо?
3.0 В6 12 клапана?

Ако се сещате и за друг, който аз съм пропуснал ще се радвам да го добавите и да дадете кратък коментар, съвет или разяснение...

Нали за това е форума:) Предвадителнооооо ви БЛАГОДАРЯ МНОГО!

П.П Моля старата тема да се изтрие и да остане тази, а и феновете на 155 сме много(20коли от последната среща), така че ще е интересно за всички НИ :)

Пак благодаря за съдействието :)

fein86
18-03-2009, 11:55
Помеждудругото май леко те пообърках на Личното, трябва да ползваш и скоростите от мотора, който ще купиш, обаче те така или иначе си вървят с него! Въпроса е дали твоите са на жила и дали ония скорости и те са на жила или са на друга някаква система!!! трябва и това да се провери!!! А иначе мисля, че Алфови мотори без преправяне на самия кош или тампони ще влязат без проблем! Не зная обаче на Ланча дали захващането е същото и дали ще пасне точно мотора!!! Взимай на колегата оня 3.0 ДВГ и го бутай в твоята, а ако си намериш по евтини майстори може да се включиш и до 1000 за работата по прехвърляне на ДВГ + 700лв. самия ДВГ и 300лв. обслужване, та цифрата отива към 2000лв. при всички случаи!!!

dimo
18-03-2009, 11:59
Това ,което знам със сигурност е кутията от 155 2.0 8 клапана не е същата ,като на нито един от изброените мотори.
Една и съща кутия ползват 155 2.0 16 клапана ланчията 2.0 16в турбо .Но съединителите не са еднакви та не знам до колко е трудно приправянето.Нека да се изкажат монтьорите, които никак не са малко тук във форума .
Дано е полезна тази информация .

Mury
18-03-2009, 13:34
Това ,което знам със сигурност е кутията от 155 2.0 8 клапана не е същата ,като на нито един от изброените мотори.
Една и съща кутия ползват 155 2.0 16 клапана ланчията 2.0 16в турбо .Но съединителите не са еднакви та не знам до колко е трудно приправянето.Нека да се изкажат монтьорите, които никак не са малко тук във форума .
Дано е полезна тази информация .

Аз доколкото знам,камбаната на кутията на Ланчата е по-голяма,заради по-големия съединител:dunno::dunno:Иначе за В6 мотора ще трябва да се сменя и магарето,според мен и цялото окачване,иначе в Германия,има доста донори за по 4-500 евра :dunno::dunno:

голямата риба
18-03-2009, 15:24
темата ти звучи като "как да сложа турбо"

та за това да започнем от по лесните неща
дефинирай "без особенно преравяне"

TRENDi
18-03-2009, 18:07
Аз бих заложил на 3.0 В6 12 клапана и то само, ако е със скоростите, налична е електрониката, цялото предно окачване(мост, полуоски, макферсони, шенкели) и системата за превключване на скоростите. Игра ще има то е ясно. Безболезнено и без пари няма да стане. А и директно да го метнеш, без да го ревизираш (което значи още пачки)... :dunno:

VFTI
18-03-2009, 18:20
Кой от тези или някой друг двигател би попаднал в коша на 155 2.0 8в 92г. с най-малко подмени на части и промени изобщо...

Примерно един 2.0 16В турбо мотор дали ще пасне лесно в моя кошш...Става въпрос за захващане на самия двигател, ск. кутия,окачване и т.н...

Точно едно такова мнение като на тренди търся, кой ще стане с най-малко преравяне :):)

Аз лично си мисля за 2.0 4цил турбо, защото е 4 цил. а се притеснявам 6таците да не тежат много и да не трявбат големи промени по окачването... Но незнам точно ск. кутия предно окачване...

За ревизиране да не говорим в момента...За електрониката е ясно че всеки трябва да си дойде с нея...

За 3.0 12В ми се струва че трябва доста неща да се подменят?

На 2.0 турбо мотор моята ск. кутия доколкото разбирам няма да стане, но само това ли ще са нужните модификации? В смисъл ако са само те въпроса може да се реши като се вземе мотора със ск.кутия, а дали ще трябват промени по предното окачване както при 3.0 12 както каза МЪри и Тренди:notify:

А 2.0 V6 турбо?

Tie
18-03-2009, 22:10
Най-добре 4.16 Турбо от ФИАТ/ЛАНЧА в комплект със скорости, полусоки и няма да е зле все пак да се види да вземеш с тях и лапите, но имам големи подозрения че там нещата няма да са различни! А и не са толкова цифра на фона на целия комплект който ще трябва да вземеш. За ревизията - ти си знаеш, каза го! Това ти е най-лесния и същевременно най-силен вариант и с риск да ме нападнат Алфистите - с пъти повече потенциал и издръжливост при "засилване" от 3 литровия атм. и 2 литровия В6 ТВ.
Поздрави и не се замисляй - хвърляй газта на боклука и "нека бензина влезне отново във вените ти" :evil:

ne0
18-03-2009, 23:37
още малко....

VFTI
19-03-2009, 10:55
Tie 4.16 е някакво наименование, но съм много зелен и не мога да го свържа... Вероятно е 2.0 турбо ...

Кажи ми в кои точно модели на фиат и ланчия се слага?
Крома?

nicks1
19-03-2009, 11:04
Както казва колегата Tie, най-добре е Фиат/Ланча турбо мотор. За пример Q4 е с този мотор.

Tie
19-03-2009, 11:26
4.16 Турбо идва от 4 цил. 16В с Турбина - слага се при: Купе, Делта 2, 155 Ку4 - с Вебер-Марели електроника а на Тема, Капа е с Бош електроника и турбина Т25. Също се среща и при Делта Интеграле 16В, Ево 1 и 2, но такъв донор надали ще намериш, а е и грехота да се разваля де!
В БГ се срещат най-често такива от Купе (препоръчвам да вземеш от такова всичко комплект) и Капа (тук да не се объркаш нещо защото има и 5.20 Турбо 220 к.с., както и при Купе-то), но като цяло ти трябва нещо от старата школа на двуваловите турбо мотори на ФИАТ/ЛАНЧА - там е истината :blush:
При Крома/Дедра/Тема МК1 е 8В Турбо, като при Крома и Тема пак си с Бош електроника.

ne0
19-03-2009, 20:12
напълно достатъчно.