PDA

View Full Version : Проблем с оборотите



Spokz
08-01-2006, 17:19
Проблема е че колата неможи да задържи оборотите които трябва да поддържа след пускане на паедала на гаста: пример за това е пускане на гаста от 2500 оборота. колата намаля оборотите до 500-600 след което елекрония смукач се стряска нещо и въстановява оборотите на 900. възможно ли е да е от 2 рия филтър който изобщто не съм поглеждал? някакви идеи?

pr_00f
08-01-2006, 23:35
Пишете си в подписа моделе , годината и двигателя на колата.

Spokz
08-01-2006, 23:56
така добре ли е?

Bobo
09-01-2006, 04:23
Добре е подписа ама тая работа ми се струва нормална, зависи колко време ги държи ниски ако е само за секунда си е ок :roll: А за филтъра не е възможно да е от него и този втори филтър ти е за въздуха който постъпва в купето :idea:

Spokz
09-01-2006, 18:22
ахам ми добре ще търся някаде другаде прблема на някои от вас колеги да му се е случвало същото?

Dzofa_alfa
29-01-2006, 20:11
И на мен ми се е случвало така и особено след като паднаха студовете мени обороти на два-три пъти рязко а през останалото време леко. Даже при студен двигател пали от втория път. И аз незнам вече от какво е??????????????????? :brickwall:

Mury
30-01-2006, 08:54
И на мен ми се е случвало така и особено след като паднаха студовете мени обороти на два-три пъти рязко а през останалото време леко. Даже при студен двигател пали от втория път. И аз незнам вече от какво е??????????????????? :brickwall:Моторчето за празен ход трябва да се почисти или смени/което е доста скъпо/ :wink: :wink:

Crusader
30-01-2006, 09:24
[quote="Dzofa_alfa":1n4akw9g]И на мен ми се е случвало така и особено след като паднаха студовете мени обороти на два-три пъти рязко а през останалото време леко. Даже при студен двигател пали от втория път. И аз незнам вече от какво е??????????????????? :brickwall:Моторчето за празен ход трябва да се почисти или смени/което е доста скъпо/ :wink: :wink:[/quote:1n4akw9g]

Вчера гледах неговия ДВГ, но не можах да го намеря! На 1.6 boxer го знам къде е но на 1.3 :brickwall: :?: Я ми обяснете къде е, а за почистването знам как става :!:

Mury
30-01-2006, 10:30
Ами мисля че е на същото място като на 1.6 макар че 1.3 е с инжекцион Бош а 1.6 повечето са с ГМ :wink: :wink:

Crusader
30-01-2006, 10:54
Ами мисля че е на същото място като на 1.6 макар че 1.3 е с инжекцион Бош а 1.6 повечето са с ГМ :wink: :wink:

В този случай не е!

Mury
30-01-2006, 11:02
Дай ако искаш снимка на мотора и ще ти покажа ако се вижда :wink: :wink:

blagun
30-01-2006, 12:53
Мъри ето една снимка на моя мотор. И той е 1.3 Боксер
http://bgphoto.net/photos/13035/o632742217598593750.jpg

Bobo
30-01-2006, 13:46
http://bobo.alfaromeo-bg.com/Other/o632742217598593750.jpg

Е тва е :wink:

Crusader
30-01-2006, 14:36
Благодаря на Бово и Мъри, тия дни ще оправим тва моторче на колегата!


Извинявам се за отклонението, но не мога да се сдържа, ей сега разкарах катализатора на Уно-то на жената, колицата се държи значително по-добре, при ниските обороти е по-мощна и като че ли ДВГ работи по-тихо, предполагам че ще падне и разхода!
Направо утре разкарвам катализатора на Алфата, а метода беше доста вандалски, просто натроших съдържанието на катализатора с чук и секач и го изсипах, зор обаче беше с металната мрежа вътре /но нали знаете прост човек и силен вятър нищо не ги спира/ :lol: :lol: :lol:

rtfm
31-01-2006, 20:00
Имам подобен проблем само че моита е дизелова като я запаля табото 30сек. на и гасне дурйа я на високи обороти но падне ли към 2000 започват рязко да падат и нещат да се качат и гасне. а паленето ми е трудно че не ми работи стартера. Има ли нщо като такова моторче на дизела или от каво друго може да е. Преди да станат студовете си беше наред.
P.S.
Не е от нафтата щото съм с ОМV Alpin diesel и на Алфата и на Астрата ама астрата си работи пък алфата неще.

Bobo
31-01-2006, 21:48
Имам подобен проблем само че моита е дизелова като я запаля табото 30сек. на и гасне дурйа я на високи обороти но падне ли към 2000 започват рязко да падат и нещат да се качат и гасне. а паленето ми е трудно че не ми работи стартера. Има ли нщо като такова моторче на дизела или от каво друго може да е. Преди да станат студовете си беше наред.
P.S.
Не е от нафтата щото съм с ОМV Alpin diesel и на Алфата и на Астрата ама астрата си работи пък алфата неще.

Би ли си променил подписа защото доколкото си спомням твойта е ТД а не ЖТД :!: И с тоя алпин дизел можеш само замръзвания и проблеми да имаш :!:

rtfm
01-02-2006, 02:39
Ми добре аз лесно ще си сменя подписа ама дали е TD или JTD съм го описал в темата за маховика!!! Та вапроса ми е има ли обяснени защо ми гасне. И незнам за нафтата ама на астрата и имам 2 удара в който ми я оценяват на пълна щета и работи добре пък алфата да неще ми е странно.

Crusader
01-02-2006, 08:43
Какви удари имаш в предвид?

rtfm
01-02-2006, 10:40
Казвам го като като вметка че е странно астрата ми е в много лошо състояние защото всичко по нея е правено а алфата видя малко студ и умря.

Bobo
01-02-2006, 22:27
Казвам го като като вметка че е странно астрата ми е в много лошо състояние защото всичко по нея е правено а алфата видя малко студ и умря.

А защо не я закараш във Вантотрейд да я погледнат и да ти кажат какво и е :?:

rtfm
02-02-2006, 00:37
Ми незнам къде се намира.
Не мога да стигна до там (където и да е) защото пали след 20-30 сек. губи обороти и гасне, но пък за сметка на това стартера не и работи и няма кука за дърпане отпред. Под капа4ката се оказа че я няма. МАй ще трябжа с репатрак да я карам.