PDA

View Full Version : Самообучение на ЕКУ



WhitePower
15-12-2005, 10:30
мммдаааа

ето и моя опит

преди 6 месеца си свалих акумулатора ( голяма грешка )
и колата започна да не варви да глухне както казжа колегата по горе

ето че с минаването на 1000 км и колата се побурка от варвене до ден днешен преди 2 дена смених акумулатора ( голяма грешка )

и сега пак чакам да се самоубучи тЪпия бошовски компютър

Dodo 155
15-12-2005, 11:41
мммдаааа

ето и моя опит

преди 6 месеца си свалих акумулатора ( голяма грешка )
и колата започна да не варви да глухне както казжа колегата по горе

ето че с минаването на 1000 км и колата се побурка от варвене до ден днешен преди 2 дена смених акумулатора ( голяма грешка )

и сега пак чакам да се самоубучи тЪпия бошовски компютър
Е каква е разликата дали ще минеш 1000 или 1 км при положение, че когато вържеш акумулатора токът тръгва веднага към компа :roll:

По ми се вярва, че колите Ви работят в сервизни режими и когато махнете клемите ЕКУ-то се рестартира и отива на заводски параметри. След известно време "трупа" пак грешки (от неверни данни от датчици), минава в сервизен режим и оставате с впечатление, че се "обучава". Той може би се самообучава, но не 1000км :? :roll:

WhitePower
15-12-2005, 12:58
ми аз нямям грешки всички датчици си отчитат като хората

но това е факт , а сервизния режим - светва една голяма червена лапма
а такава при мене не свети
а и компите на италянските коли са самообочаващи се
колата си варви но не е това преди да махнеш акумулатора

Yon
15-12-2005, 13:47
Има разлика между "сервизен" и "авариен" режим. При авариен компютъра направо изключва и повече от 90 км не можеш вдигна, спираш гасиш и се оправя светят лампи и т.н.
Когато обаче датчик се прецепи то компютъра приема последните отчитания.
След ресета ако датчика не отчита стойности които трябва или подава грешни данни т.е. извън зоната на регулиране комп. взема средни стойности на същия при оптимален режим. Затова си мислим че всичко се е оправило :?: Да защото повредата не е в нещо "ключово" Диагностика е истината но при човек който разбира.
Незнам по новите коли сигурно ги правят с по ъпдейтван софтуер

Bobo
15-12-2005, 18:49
Има разлика между "сервизен" и "авариен" режим. При авариен компютъра направо изключва и повече от 90 км не можеш вдигна, спираш гасиш и се оправя светят лампи и т.н.
Когато обаче датчик се прецепи то компютъра приема последните отчитания.
След ресета ако датчика не отчита стойности които трябва или подава грешни данни т.е. извън зоната на регулиране комп. взема средни стойности на същия при оптимален режим. Затова си мислим че всичко се е оправило :?: Да защото повредата не е в нещо "ключово" Диагностика е истината но при човек който разбира.
Незнам по новите коли сигурно ги правят с по ъпдейтван софтуер

Тва за режимите си в голяма грешка :wink: в авариен режим колата върви и харчи повечко защото компа бута богата смес :wink:

@Whitepower - Бате незнам кво си правил ма твойта кола се обучава 90 секунди на празен ход и после 5 изфорсирания и си готов незнам за кви 1000 км говориш :wink:

Yon
16-12-2005, 09:41
Компа не бута само "богата смес" , променя предверение, показва кога да се подаде искрата и т.н. Как да се обучава компютъра?? нали някой му е казал: ако това- онова, ако онова- това ... Някъде бях чел че се прави корекция за надморска височина...

Yon
16-12-2005, 11:04
И да и не . Дай някой линк по темата за самоубочението