View Full Version : съединител
я ми кажете имали нещо вярно в тва,как се изпробва съединитела дали ти е добър,дето дърпаш ръчната -включваш 3та даваш гас до 2500 / 3000 оборота и отпускаш съединителя докато огасне и ако огасне е добре а е зле ако не огасне,та аз тва го пробвах и гасне и много се чудя дали има кола която нема да огасне при тази проба,и най вече искам да знам дали се е...ва съединителя така???
я ми кажете имали нещо вярно в тва,как се изпробва съединитела дали ти е добър,дето дърпаш ръчната -включваш 3та даваш гас до 2500 / 3000 оборота и отпускаш съединителя докато огасне и ако огасне е добре а е зле ако не огасне,та аз тва го пробвах и гасне и много се чудя дали има кола която нема да огасне при тази проба,и най вече искам да знам дали се е...ва съединителя така???
Тоя съединител трябва да е съвсем умрял . Ако е така не ти трябват тези упражнения за да го разбереш
в смисъл ако не огасне требва да е съвсем умрял нали,а аз така дали го ебавам с тая проба?
Даа, тая проба за мен е доста спорна. В смисъл, че с нея натоварваш ударно всички възли по трансмисията - съединител, скоростна кутия, диференциал, полуоси... че и тампоните на двигателя даже. Аз с мойта кола не бих правил такива извращения. Това по-скоро може да те ориентира в случай че имаш съмнения. Но за да не угасне при такова издевателство, тоя съединител трябва да е съвсем заминал.
Пробата е следната : (без употребата на ръчната)първа втора спокойно , лекичко после трета и рязко газ -
ако буксува оборотите се вдигат рязко но ускорението е бавно или незадоволително, след което спираш и излизаш от колата ако отвън около гумите усещаш миризма на развалени яйца или като на лайна значи съединителя със сигурност е започнал да буксува .
Ако е на цяло свършил то боксуването е осезаемо при всяко рязко подаване на газ.
След разглобяване по преценка на състоянието се подменят Феродовия диск и аксиалния лагер ,при нужда и притискателя а в отделни случаи и маховика .
Дано отговорът ми да ти е помогнал успех:cheers:
filip_gad
31-03-2009, 09:20
А, ако само тресе при потегляне?
Ако само тресе може да има счупена пружина на феродовия диск или пластина на притискателния но може да тресе от разлини причини като тампони и тем подобни .
Ако само тресе може да има счупена пружина на феродовия диск или пластина на притискателния но може да тресе от разлини причини като тампони и тем подобни .
колега виж си личната
filip_gad
31-03-2009, 13:34
Ако само тресе може да има счупена пружина на феродовия диск или пластина на притискателния но може да тресе от разлини причини като тампони и тем подобни .
м да, само тресе и по-странното за мен е, че започва да става фрапантно, след продължително използване да речем в задръстване ..
иначе като съм на дълъг път почти не се усеща.
Да добавя само ,че един от признаците че съединителя не е както трябва е трудното превключване на предавките особенно първа и задна .Колото по рано се хванат нещата толкова е по евтин ремонта .
м да, само тресе и по-странното за мен е, че започва да става фрапантно, след продължително използване да речем в задръстване ..
иначе като съм на дълъг път почти не се усеща.
колега съединителя се износва най много в градски условия и в задръстване така че ако там ти прави проблеми действй .
Да добавя само ,че един от признаците че съединителя не е както трябва е трудното превключване на предавките особенно първа и задна .Колото по рано се хванат нещата толкова е по евтин ремонта .
това трудно влизане хъркане ли е или все едно има пречка и неможе да влезне???
това трудно влизане хъркане ли е или все едно има пречка и неможе да влезне???
Хърка ако са износени синхронизаторите. Ако са още здрави, просто скоростите влизат трудно в движение. На място при угасен двигател би трябвало да няма проблеми в такъв случай.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.