View Full Version : сваляне на глава 155 1.7 8 клап.
налага ми се да свалям главата на 155-цата заштото тече масло от гарнитурата на главата. та въпроса ми е-как се сваля веригата на 1.7 8клапана?има ли нещто специално?и после как да я докарам до белезите??а пак мотора несам го прегрявал.загадка ми е как изгоря гарнитурата. ако някои даде съвет-мерси
Hristian37
11-01-2006, 17:15
погледни Тренди е описал историята в тема по надолу
Предполагам, че ти хвърля от страната на веригата (с водни ризи е мотора и в 90% от останалите случаи е логично да изхвърля антифриз, както беше при мен). Ако е така - пробвай само да притегнеш 2-та болта, както съм отбелязал тук -> http://trendi.hit.bg/glava.jpg . При мен се развиха на ръка (или не са били стегнати достатъчно, или се разхлабват с времето).
Ако това не помогне се консултирай с тази тема -> http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3955
както ти е написал Христиан37 (бтв 1 от 2-мата, които ми помагаха когато аз преживях тая игра)
За да си нямате ядове с главата след ремонт - минавате 1000км и притягате главата пак :wink:
За да си нямате ядове с главата след ремонт - минавате 1000км и притягате главата пак :wink:
Защо се прави така? При положение, че г-рата за главата не е правена ръчно? Защото, примерно, като си купиш нова Алфа от магазина не отиваш в сервиза след 1000 км да ти пристягат главата нали? Това с пристягането са ми казали, че е за автомобили до 87-88 и някои модели БМВ. И понеже незнам дали и защо питам?
БТВ вече съм на 2500 км от смяната на г-рата и съм доволен, но все пак ще изчакам отговора и ако се наложи ще пристягам.
Поздрави
Crusader
12-01-2006, 00:25
Гарнитурата се притяга!
Гарнитурата се притяга!
Добре де, защо? Все едно, че отговарящ - "`ми,.. защото така" :D
с динамометричен ключ и правилен ред на затягане какво ще притягаш втори път?
спескването на всякакви дифтунги и гарнитури трябва да е на студено и еднократно
с динамометричен ключ и правилен ред на затягане какво ще притягаш втори път?
спескването на всякакви дифтунги и гарнитури трябва да е на студено и еднократно
Трябва ама не е ! И ако искате пристягайте това е просто съвет :wink:
Живи и здрави ! Аз съм питал патило а не старило и много му вервам :wink:
Hristian37
12-01-2006, 15:54
и аз му разправям на тренди че се стяга 6тото като я стягахме я срегнахме на 10кг а сега би трябвало на 12 да си я стегнеме ама тои не6те-обаче ве4е и сам може да се оправи
и аз му разправям на тренди че се стяга 6тото като я стягахме я срегнахме на 10кг а сега би трябвало на 12 да си я стегнеме ама тои не6те-обаче ве4е и сам може да се оправи
Ще се оправи като духне :wink:
и аз му разправям на тренди че се стяга 6тото като я стягахме я срегнахме на 10кг а сега би трябвало на 12 да си я стегнеме ама тои не6те-обаче ве4е и сам може да се оправи
Ще се оправи като духне :wink:
Хах, дано не познаеш :lol: .
БТВ оправих линк-а към снимката с 2-та болта, които се завиват отдолу на главата - (тъпата точка беше влезнала в него)
За да си нямате ядове с главата след ремонт - минавате 1000км и притягате главата пак :wink:
ти като я дотегна защо имаше проблеми(вертно от друго естество)
по темата
за всеки различен мотор производителя дава начин за стягане
за мотора за който става на въпрос не се предвижда достягане(стига да е стегнат по реда и силата предписани в ръководството за ремонт)
За да си нямате ядове с главата след ремонт - минавате 1000км и притягате главата пак :wink:
ти като я дотегна защо имаше проблеми(вертно от друго естество)
по темата
за всеки различен мотор производителя дава начин за стягане
за мотора за който става на въпрос не се предвижда достягане(стига да е стегнат по реда и силата предписани в ръководството за ремонт)
И кво общо имат проблемите от друго естество с тая тема :?:
П.С. Ако не спреш да се заяждаш за глупости с мене ше ходиш на масата с шамарите :!: :idea: :!:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.