Log in

View Full Version : Смяна на турбо с друго по-мощно?



RaCeR_EmiNeM
03-04-2009, 03:12
Здравейте,момчета.Имам едно приятелче с алфа 166 и тъй като той е скаран с компютрите аз пускам тема от негово име.Кара алфа 166,2.4JTD,която е 136 коня.Турбото му е заминало и му дадох идея да го смени с друго по-мощно,с по-голям надув.Лошото е,че нямам познания в турбо дебрите и се надявам на вашата компетентна помощ.Какво турбо бихте препоръчали да търсиме и към колко коня ще стане колата с него?Благодаря предварително от негово и мое име.:waving:

qpwo
03-04-2009, 11:45
Здравейте,момчета.Имам едно приятелче с алфа 166 и тъй като той е скаран с компютрите аз пускам тема от негово име.Кара алфа 166,2.4JTD,която е 136 коня.Турбото му е заминало и му дадох идея да го смени с друго по-мощно,с по-голям надув.Лошото е,че нямам познания в турбо дебрите и се надявам на вашата компетентна помощ.Какво турбо бихте препоръчали да търсиме и към колко коня ще стане колата с него?Благодаря предварително от негово и мое име.:waving:
Не че нещо но ми стана странно - как така нямаш познания в турбо дебрите а пък му даваш идеи да го смени с по-мощно....:hehe:

EMo0o
03-04-2009, 12:43
Не че нещо но ми стана странно - как така нямаш познания в турбо дебрите а пък му даваш идеи да го смени с по-мощно....:hehe:

Всъщност е напълно възможно ;) на колегата bager е 156 2.4 JTD 136 или 140 коня с турбо от 150 ;) Мисля , че се сменяше само някакъв маркуч , иначе са еднакви (това си говорихме с drigata преди време) а разлика ИМА !

Bobo
03-04-2009, 13:14
Всъщност е напълно възможно ;) на колегата bager е 156 2.4 JTD 136 или 140 коня с турбо от 150 ;) Мисля , че се сменяше само някакъв маркуч , иначе са еднакви (това си говорихме с drigata преди време) а разлика ИМА !

От 150 на 136 има дооста разлики ;)

RaCeR_EmiNeM
03-04-2009, 13:15
Не че нещо но ми стана странно - как така нямаш познания в турбо дебрите а пък му даваш идеи да го смени с по-мощно....:hehe:Имам бегла представа,а и съм чел за такива случаи,но не конкретно за тази алфа.:Tease:

Flame
03-04-2009, 16:47
Не би ли трябвало да могат да се сменят турботата на 140 и 150 коня,до колкото знам те са с променлива геометрия на турбината,а 136 не е.

EMo0o
03-04-2009, 23:06
Не би ли трябвало да могат да се сменят турботата на 140 и 150 коня,до колкото знам те са с променлива геометрия на турбината,а 136 не е.

136 също е с променлива - разликата е в управлението , доколкото разбрах :)

EMo0o
03-04-2009, 23:08
От 150 на 136 има дооста разлики ;)

Може , аз не съм на 100% запознат с тези неща :) А какво трябва да се смени/промени за да се сложи от 150 на 136 защото ме интересува? :)

Galeano
03-04-2009, 23:24
136 също е с променлива - разликата е в управлението , доколкото разбрах :)

На 136 не е с променлива геометрия.:book: Много бих искал да разбера, дали е възможно, замяна на турбината с по голяма и дали е ефективно това при 136 конски?

EMo0o
04-04-2009, 00:14
На 136 не е с променлива геометрия.:book: Много бих искал да разбера, дали е възможно, замяна на турбината с по голяма и дали е ефективно това при 136 конски?

ОК ;)

Bobo
04-04-2009, 02:50
На 136 не е с променлива геометрия.:book: Много бих искал да разбера, дали е възможно, замяна на турбината с по голяма и дали е ефективно това при 136 конски?

На 136 е СЪС променлива геометрия!

Bobo
04-04-2009, 02:52
Може , аз не съм на 100% запознат с тези неща :) А какво трябва да се смени/промени за да се сложи от 150 на 136 защото ме интересува? :)

Има генерална промяна в Гейта, турбопътищата и захващането на турбината ;) Освен това е нужен и ремап на ЕКУ-то (подходящ чип) ;)

EMo0o
04-04-2009, 11:12
Има генерална промяна в Гейта, турбопътищата и захващането на турбината ;) Освен това е нужен и ремап на ЕКУ-то (подходящ чип) ;)

Ясно , значи скоро ще се отбия само за последното :)

RoMAN
04-04-2009, 12:08
Хмм бях говорил с човек който е турбинирвал коли и го бях питал за по-голямо турбо...Смисъл не тез от 140, 150 коня а нещо наистина сериозно и бая работи ми изреди за смяна. Интеркулер, пълнa ревизия на двигателя, custom настройки на ЕКУ-то и т.н. Не излиза евтино, но пък резултата наистина бил впечатляващ.

Bobo
05-04-2009, 02:50
Хмм бях говорил с човек който е турбинирвал коли и го бях питал за по-голямо турбо...Смисъл не тез от 140, 150 коня а нещо наистина сериозно и бая работи ми изреди за смяна. Интеркулер, пълнa ревизия на двигателя, custom настройки на ЕКУ-то и т.н. Не излиза евтино, но пък резултата наистина бил впечатляващ.


Я дай пример за "сериозно турбо" за твойта печка?

RoMAN
05-04-2009, 03:59
Конкретизирай въпроса си.

EMo0o
05-04-2009, 13:56
Конкретизирай въпроса си.

Какво турбо си искал да слагаш ?

RoMAN
05-04-2009, 19:17
Ааа ами нямах нещо конкретно на ум. Просто исках по голяма турбина от тази с която съм в момента. Нещо което над 200 коня да надува. Но не съм го мислел нещо сериозно, а просто като консултация беше. Вече не сме говорили до такива подробности защото ми се стори безсмислено и скъпо за тази кола конкретно.

ACEHOB
06-04-2009, 00:11
Поредната безмислена тема.

RaCeR_EmiNeM
06-04-2009, 01:25
Поредната безмислена тема.Като гледам има не малък интерес към нея.:coolio:

nightroller
07-04-2009, 22:24
Има генерална промяна в Гейта, турбопътищата и захващането на турбината ;) Освен това е нужен и ремап на ЕКУ-то (подходящ чип) ;)

не се познаваме но май скоро ще мина през вас за последното :) иначе твойто гтв го виждам редовно в Лагера или на Мъглен или на една от пресечките :):)

Bobo
07-04-2009, 22:32
не се познаваме но май скоро ще мина през вас за последното :) иначе твойто гтв го виждам редовно в Лагера или на Мъглен или на една от пресечките :):)

;)

acko88
08-04-2009, 11:20
Поредната безмислена тема.

Изобщо не е безмислена темата,на мен ми е интересна.Просто няма ясно зададени въпроси за да има и ясни отговори.

ACEHOB
08-04-2009, 11:41
Извинявам се... просто чакам да видя колко - николко човека ще реализират нещо от изписаното. Само езиците (ръцете) си разгряваме. Сори за офтопика... продължавайте.

VFTI
08-04-2009, 11:51
За реализирана идея се сещам за една печка 1.9 с по-голяма турбина и доста коне...даже се сещам за две :):)

acko88
08-04-2009, 18:07
За реализирана идея се сещам за една печка 1.9 с по-голяма турбина и доста коне...даже се сещам за две :):)

Скоро ще се сетиш и за още една демек ще знаеш вече за 3 :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

p3shku
08-04-2009, 18:18
Някой компетентен да попитам... има ли смисъл подмяната на турбопътищата от филтъра до турбото с метални с гумени колена? и на тези от кулера до двгто и какво е предимството.... това всичко без да се подменя турбината или да има чип. И някаква идея за цена :)

acko88
08-04-2009, 20:12
Някой компетентен да попитам... има ли смисъл подмяната на турбопътищата от филтъра до турбото с метални с гумени колена? и на тези от кулера до двгто и какво е предимството.... това всичко без да се подменя турбината или да има чип. И някаква идея за цена :)

И компетентен и некомпетентен ако незнае ще се сети че се подменят в следствие на по голям надув,а ако такъв няма то няма смисал и от други турбо пътища :)

p3shku
09-04-2009, 00:10
И компетентен и некомпетентен ако незнае ще се сети че се подменят в следствие на по голям надув,а ако такъв няма то няма смисал и от други турбо пътища :)

:shutup: Питам щото един "компетентен" почти ме убеди че специално тръбата от филтъра към турбото се била свивала и намалявала сечението си като дърпа турбото :) ... та затова той можел да ми направи метална с колена...

П.П. Този "компетентния" НЕ Е ОТ ФОРУМА... да не стане после объркване

acko88
09-04-2009, 00:48
:shutup: Питам щото един "компетентен" почти ме убеди че специално тръбата от филтъра към турбото се била свивала и намалявала сечението си като дърпа турбото :) ... та затова той можел да ми направи метална с колена...

П.П. Този "компетентния" НЕ Е ОТ ФОРУМА... да не стане после объркване

Баму маму тоз чак толкос ли ги е взел за малоумни от фиат груп че да немогат да си изчислят турбо пътищата спрямо сток надува :bangin:

p3shku
09-04-2009, 01:57
Баму маму тоз чак толкос ли ги е взел за малоумни от фиат груп че да немогат да си изчислят турбо пътищата спрямо сток надува :bangin:

Ами ако има и наличен чип колата ... това променя ли ситуацията.... също така ми беше обяснено че гумените ми маркучи се раздуват при даване на газ увеличавайки лага а металните тръби плюс колената самко очевидно няма как да се раздуят...

acko88
09-04-2009, 11:04
Ами ако има и наличен чип колата ... това променя ли ситуацията.... също така ми беше обяснено че гумените ми маркучи се раздуват при даване на газ увеличавайки лага а металните тръби плюс колената самко очевидно няма как да се раздуят...

Еми ако има чип(ремап) има и по голям надув,тогава вече можеби ще са ти от полза гумени съединения Самко :)

Bobo
09-04-2009, 20:54
Еми ако има чип(ремап) има и по голям надув,тогава вече можеби ще са ти от полза гумени съединения Самко :)

Не нанвсякъде и не точно както го е описал че става страшно ;)