View Full Version : Проблем с парно в жегата днес
Колеги, помагайте! Днес се чудя защо да му се невиди ми е толкова горещо, пускам климатика - не охлажда и преди малко както си карам посягам с ръка към духалките - духа топъл въздух, а според мен не е възможно да нагрее чак толкова само от външната температура. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението?
П.П.: Пропуснах да кажа - колата е с климатроник
Alexanderbb
06-04-2009, 08:34
Винаги може да ти е запецнал крана на топлото но като начало изчакай да се напече колата днес и пробвай дали може да я накараш да задуха студено. Просто с бутоните задаваш температурата на LO и гледаш какво ще се случи
И вчера пробвах, но не задуха студено.
Такаа- след тест тази сутрин на хладно - според диагностиката дето я дават по техническите ръководства всичко изглежда наред. Чува се моторчето как върти, обаче ПАК ДУХА ТОПЛО, веднага щом стигне нормална работна температура двигателя!!!
Такаа- след тест тази сутрин на хладно - според диагностиката дето я дават по техническите ръководства всичко изглежда наред. Чува се моторчето как върти, обаче ПАК ДУХА ТОПЛО, веднага щом стигне нормална работна температура двигателя!!!
Тва че се чува моторчето нищо не значи,може да се е откачило:innocent::innocent:няма друга логика освен това да неможе да превключи на студено:pancake::pancake:А компресора включва ли ти,може да нямаш фреон:Yoda::Yoda:
Тва че се чува моторчето нищо не значи,може да се е откачило:innocent::innocent:няма друга логика освен това да неможе да превключи на студено:pancake::pancake:А компресора включва ли ти,може да нямаш фреон:Yoda::Yoda:
И на изключен климатик пак духа топло - дори да не работи изобщо климатика не е нормално да прави сауна вътре при 16 градуса вън.
И на изключен климатик пак духа топло - дори да не работи изобщо климатика не е нормално да прави сауна вътре при 16 градуса вън.
Нешо не те разбрах,а ако не обръща топло/студено ще стане така:dyrvo_v_kenefa::dyrvo_v_kenefa::dyrvo_v_kenef a:
Нешо не те разбрах,а ако не обръща топло/студено ще стане така:dyrvo_v_kenefa::dyrvo_v_kenefa::dyrvo_v_kenef a:
Виж сега, ситуацията е следната - сложил съм температурата на LO, демек да вкарва външен въздух.
При достигане на работна темп. на двигателя (90 градуса) почва да духа топло от вентилацията. В случая това, че няма фреон (не е ясно) в климатика го игнорираме, тъй като и без да включвам климатик пак духа топло, т.е. все едно съм на включено парно.
За пример - при външна температура 16 градуса днес сутринта и включена на LO и на макс. вентилатор вентилация, вътре за отрицателно време стана 22 градуса.
Alexanderbb
06-04-2009, 14:42
Виж сега, ситуацията е следната - сложил съм температурата на LO, демек да вкарва външен въздух.
При достигане на работна темп. на двигателя (90 градуса) почва да духа топло от вентилацията. В случая това, че няма фреон (не е ясно) в климатика го игнорираме, тъй като и без да включвам климатик пак духа топло, т.е. все едно съм на включено парно.
За пример - при външна температура 16 градуса днес сутринта и включена на LO и на макс. вентилатор вентилация, вътре за отрицателно време стана 22 градуса.
чакай да уточним сега. Слагането на LO не значи че ще почне да тегли въздух от вън. Даже ако е добре напечена по-вероятно да превключи на вътрешна циркулация. Освен това сутрин на студено почва първо да духа на стъклото, после към 40 градуса превключва на решетките в краката. Ако се опитва да ти духа от тези на таблото и от там идва топло значи че няма движение на фреон в системата (причини колкото щеш може да има за това). За съжаление не можеш да игнорираш нищо защото управлението е общо и централно взима решения какво и къде да пуска. И пак казвам може да има запецнал кран. Намира се долу до десния ти крак зад пластмасите на централната конзола. Има някъде снимки из форума
WhitePower
06-04-2009, 14:59
МАХ
не им се нервирай
взимаш една кръстата отверка и за севираш към педалите
има една пластмасова кота от лявата страна на централната конзола от задната част
сваляш я и ще видиш кранчето на парното , разцъкай с бутоните да видиш дали случано да се е откачило лостчено или нещо друго и ще установиш дали кранчето затваря или не затваря , ако е повредено и на ръка като го затвориш до край пак изпуска и , едно е 25 лева и сменяш на 2 винта е
МАХ
не им се нервирай
взимаш една кръстата отверка и за севираш към педалите
има една пластмасова кота от лявата страна на централната конзола от задната част
сваляш я и ще видиш кранчето на парното , разцъкай с бутоните да видиш дали случано да се е откачило лостчено или нещо друго и ще установиш дали кранчето затваря или не затваря , ако е повредено и на ръка като го затвориш до край пак изпуска и , едно е 25 лева и сменяш на 2 винта е
:-) Не се нервирам, само обяснявам. Ще го проверя довечера.
И кво стана кат го провери:evil::evil::evil:
И кво стана кат го провери:evil::evil::evil:
Не го проверих - прибрах се снощи много късно от работа и по тъмницата нищо се не види. Днес дано успея, че много ме дразни така жегаво... :furious:
Кранът сменен и обезвъздушено. Утре тест!
WhitePower
09-04-2009, 12:41
е що го смени , изпускаше ли
Furious 155
09-04-2009, 13:41
е що го смени , изпускаше ли
Изпускал е да, но топло :)
Капеше през оста и после като го смених видях, че изобщо не затваря, явно нещо вътре се е счупило.
Капеше през оста и после като го смених видях, че изобщо не затваря, явно нещо вътре се е счупило.
В крайна сметк оправи ли се:busted_cop::busted_cop::busted_cop:
В крайна сметк оправи ли се:busted_cop::busted_cop::busted_cop:
Да :-)
Да :-)
Следващия път ме слушай:moon::moon::moon:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.