View Full Version : Кои модели алфа са най-подходящи за силов тунинг
Днес като си говорехме с Бобо е мене се провокира въпросът - Кои модели алфа (под 163 коня) са най-подходящи за силов тунинг?
Имам предвид при кои е най-лесно със сравнително ясни преработки да се направи нещо добро.
Предлагам да разделим нещата на три
1. Атмо коли подходящи за доработка, без слагане на турбо
2. Турбо коли
3. Атмо коли, на които да се сложи турбо
Пишете модели и съответно към коя група:))
джуджанка
12-01-2006, 19:56
Малко кила и много кубици - за съжаление май трябва да отпишеш по-новите коли (не се вписват добре с масата си).
Бих заложил на платформата 75 с 2.0-2.5-3.0 мотори.
с най голям потенциал за коне спрямо кубатура боксерния двг(професионално направен)
смисъл от много турбоконе само на задно предаване .. на предното над 200-250 стават излишни даже опасни ...
най удачен вариант 1.8 турбо или 2,0 8в ТС турбиниран на RWD
в6 със турбо или компресор дава огромен върт момент и много бели от маховика назад :D
Значи едно ГТВ 2.0 ТБ нема смисъл да се раздува още????
Абе 33-ката има здрава 4х4 ск. кутия и един добре напомпан боксер с лекото 33 купе може да даде добър резултат
Абе 33-ката има здрава 4х4 ск. кутия и един добре напомпан боксер с лекото 33 купе може да даде добър резултат
Я обесни като е здрава колко NM би издържала и какво имаш предвид под "напомпан" боксер :?:
Имам усещането,че забравяте една алфичка която си бяга добре и от завода :D ,а какво става като се пипне....мисля че знаете :D А именно 155Q4 :D
батеее тва е интеграле в алфова кожа бе :P затова го игнорирам :wink:
Абе 33-ката има здрава 4х4 ск. кутия и един добре напомпан боксер с лекото 33 купе може да даде добър резултат
Я обесни като е здрава колко NM би издържала и какво имаш предвид под "напомпан" боксер :?:
Точни стойности за това, какъв въртящ момент може да понесе тази ск. кутия, не знам. А под "напомпан" боксер имам пред вид "напомпан" като всеки друг двигател. (турбо, разпределителни валове, бутала, цялата гама тунинг аксесоари) :D Скоро някой беше вкарал в раздела една 33-ка - доста пипната. В общи линии нещо такова имах пред вид, защото в БГ досега няма подобен представител от семейство 33. А това е само 1 идея, нищо повече. Не е нужно да се заяждаме
[quote="Bobi_33":2yf2azhb]Абе 33-ката има здрава 4х4 ск. кутия и един добре напомпан боксер с лекото 33 купе може да даде добър резултат
Я обесни като е здрава колко NM би издържала и какво имаш предвид под "напомпан" боксер :?:
Точни стойности за това, какъв въртящ момент може да понесе тази ск. кутия, не знам. А под "напомпан" боксер имам пред вид "напомпан" като всеки друг двигател. (турбо, разпределителни валове, бутала, цялата гама тунинг аксесоари) :D Скоро някой беше вкарал в раздела една 33-ка - доста пипната. В общи линии нещо такова имах пред вид, защото в БГ досега няма подобен представител от семейство 33. А това е само 1 идея, нищо повече. Не е нужно да се заяждаме[/quote:2yf2azhb]
AAA не чакай сега само няма да ми се връзваш :wink: не се заяждам така си говоря :lol:
Иначе аз съм и фен на трента тре ма тая кутия за нищо не става с оригиналните коне а ако и туриш и отгоре става страшно :wink:
А тука говорим за подходяща за доработки нали ? Ако е така 33-ката трябва всичко да и смениш и да направиш инженерни разработки даже че да я направиш турбо което значи че хич не е подходяща според мен :wink:
За мене наи-подходяща е 75 3.0 ,кеф ти с едно турбо кеф ти с две ?А и като атмосферка има огромен потенциал !!!!
Значи едно ГТВ 2.0 ТБ нема смисъл да се раздува още????
http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_ ... d_prog=625 (http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_dedicata.php/id_prog=625)
Значи едно ГТВ 2.0 ТБ нема смисъл да се раздува още????
http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_ ... d_prog=625 (http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_dedicata.php/id_prog=625)
И като го раздуеш повечко,ще започне да издиша :D ама отдолу,защото е с ризи.Колкото и да не ти се вярва,този мотор не е перспективен за яко раздуване,да не говоря че няма допирни точки с Интеграле мотора :D
Това е мое мнение и не задължавам никого с него :D
Значи едно ГТВ 2.0 ТБ нема смисъл да се раздува още????
http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_ ... d_prog=625 (http://www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_dedicata.php/id_prog=625)
И като го раздуеш повечко,ще започне да издиша :D ама отдолу,защото е с ризи.Колкото и да не ти се вярва,този мотор не е перспективен за яко раздуване,да не говоря че няма допирни точки с Интеграле мотора :D
Това е мое мнение и не задължавам никого с него :D
А аз по-принцип съм лаик и за това съм сложил въпросителни, но понеже съм чувал че турбо моторите могат да се раздуват повече и за това ми беше интересно.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.