Log in

View Full Version : боксиорка-загрява



d840
07-04-2009, 18:13
колеги колата е 145, 1.6 боксер.. проблема е че фане ли ме задръстване ми се извива свят.... докато се движа колата рядко излиза от 80 градуса, но спра ли в задръстване... става интересно... 110 и нагоре... перки не чувам да се включват.. проверих сите бушони изгорял няма. погледнах отгоре на радятора има 1 джаджа дето е за скоростите на перките, та в нея влизат 2 клемички, но при мен са извадени и дадени на късо 1 за друга.. Та общо взето нямам охлаждане :goodnight:.. перките работят иначе , защото като включа климатика се включват и те... някакви идей ??? чудя се да нее от тоя датчик отдолу на радятора...

gallena
07-04-2009, 20:29
Баш от него е.
А това дето е дадено на късо е за да тръгват директно на втора степен.

Mury
08-04-2009, 10:38
Ако не е от него-водна помпа:beer::beer:

mitaka_cs
09-04-2009, 00:18
Ако не е от всичко казано до тук ще е от радиатора...моя на фиата беше 2/3 затапен с ръжда:cussing:
При мен проблема се реши с почти 400лв. като започнах да сменям едно по едно докато не смених всичко по охладителната система:bangin:Повярвайте даже радиаторчето за парното се обзалагам, че е затапено на всяка 10+ годишна кола ако не е сменяно...
...очаквам термостата да се спомене многократно и за това ще кажа че само той не винаги решава проблема с прегряване и незагряване напълно:shutup:

Mury
10-04-2009, 15:05
На тея боксери,болна тема им е водната помпа,просто е с пластмасова турбина,и се пука след време от старост:busted_cop::busted_cop::busted_cop:

JORDANGT
10-04-2009, 23:38
Ако не е от всичко казано до тук ще е от радиатора...моя на фиата беше 2/3 затапен с ръжда:cussing:
При мен проблема се реши с почти 400лв. като започнах да сменям едно по едно докато не смених всичко по охладителната система:bangin:Повярвайте даже радиаторчето за парното се обзалагам, че е затапено на всяка 10+ годишна кола ако не е сменяно...
...очаквам термостата да се спомене многократно и за това ще кажа че само той не винаги решава проблема с прегряване и незагряване напълно:shutup:


Нямаш си на идея колко трудно се сменя радиаторчето на повечето коли,и аз се обзалагам че на 90% не е сменяно:Tease:

d840
10-04-2009, 23:55
свалях цялото табло за да стигна до въпросното радяторче.....:hi_temerature: умрех от студ зимата.. ту се пускаше то нещеше... наи-накрая се указа че не е имало нужда да го свалям а е требвало само да смена клемите дето го захранват ама.....

zilala
11-04-2009, 08:04
ако ни се занимава да го правиш сичко това ,иди при някой майстор елктриджия и му кажи да ти направи перката да си я пускаш сам от копченци като ти позогрии колата ,не е елегантно ,но е практично и евтино решение :)