Log in

View Full Version : Дизелова глава за164



MILEN 76
09-04-2009, 18:05
Търсих из форума за да не пускам нова тема ама след 45мин. търсене не постигнах резултат.Та випроса ми е следния:Предстоими да събирам една 164 тд 97г. която бе със спукани глави нените са с две шпилки които държат кобилиците намерих такива който са с една шпилка и са оборудвани също и са с резба за дюзата освен разликата в капака на клапаните нещо друго трябва ли да се търси например прътите за кобилиците.Мерси предварително за помоща.:prescription:

Boby
10-04-2009, 00:52
Абе така като гледам в Епер-а тези които са с две шпилки ги дават савсем различни кобилици и са с хидравлични повдигачи.От там и прътите са различни.Тези с една шпилка не са с хидравлични.Според мен няма са се получи.

MILEN 76
10-04-2009, 10:41
освен да се сменят прътите и от там ако се наложи и повдигачите няма начин да не стане просто искам да знам каво още да взема.утре чакам да ми докарат прътите и капака на клапаните и тогава ще се гледа и мери.

Boby
10-04-2009, 14:16
То добре,но мисля,че за да се извадят повдигачите трябваше да се вади и разпределителния вал.Може и да се бъркам де.Не помня точно как беше.:dunno:

MILEN 76
10-04-2009, 14:40
аз утре имам среща с един майстор и да видим каво ще ми обясни и после ще пиша зада се знае каква е процеурата.Ако не....:priest:

164 td
10-04-2009, 15:34
Процедурата е следната:слагаш си глави каквито трябва и караш.Ако не намериш пиши.

MILEN 76
10-04-2009, 15:42
а тя колата не е моя.аз само я правя.аня същият дзвер дет му изгармяха главите.Айде прибирайсе че хората чакат частите.:drunk:

MILEN 76
14-04-2009, 22:29
аз утре имам среща с един майстор и да видим каво ще ми обясни и после ще пиша зада се знае каква е процеурата.Ако не....:priest:

Та...относно въпроса за тея прословути глави човека каза слагаш и караш само сменяш капака на клапаните ако главите ти са пълен комплект.Аз много много вяра му нямам така че за ушите и при колата.След сабирането и паленето още инфо.За сега не правете това в вкъщи:bouncing_smiley:

Boby
14-04-2009, 23:27
:doctor:

MILEN 76
14-04-2009, 23:39
:doctor:

Ти пък що така направо го даде.....

164 td
15-04-2009, 17:41
На ВМ84 клапаните се регулират. Кат сложиш на твоя мотор с хидравличните компенсатори такива глави ко уя му ш регулираш?

MILEN 76
15-04-2009, 17:47
Аз ли не разбирам или с ме с два долни разпределителни вала и две маслени помпи.И ми се струва че повдигачите са в блока или не.....................:goodnight:Кобилиците доколкото знам ги гледам на главата и като сваля другите от тези с двете шпилки естествено след като се махне пластината която ги предържа и си ги менкам с другите на главата с една шпилка и гас....все пак главата от сякаде си е една и съща.Ама кат запаля и видео ще качим.:on_da_beach:ОПС главите са от крайслер вояджар едно такова дет на кола не прилича че са и от 2002г.

164 td
15-04-2009, 17:50
И дузите са различни.На ВМ84 нема как да сложиш умната дуза штото е на резба,а на другата е савсем различно захваштането.

MILEN 76
15-04-2009, 17:51
те тези глави са с резба само дето са с една шпилка

164 td
15-04-2009, 17:52
От Краислер стават!

MILEN 76
15-04-2009, 17:52
С две маслени помпи са със сигурност ама с два вала.Грешката е моя :bangin:

164 td
15-04-2009, 17:54
С една помпа и с един вал са си4ките.

MILEN 76
15-04-2009, 18:12
Две едната е с маслената или до маслената и я водят спомагателна утре ще ходя да свалям една че ще слагам на едно Чероки и ще се обесня по точно.Как я караш ти остави ги тея коли те все нещо ще им е за ремонт.

164 td
15-04-2009, 20:14
Ам как на последак само Рена и Опели при мене.Днес доиде едно БМВ за разнообразие.Общто взето денем прая коли,нощтем пия бира и така.

MILEN 76
15-04-2009, 20:20
ами тя там:big_beer:не е ли от скъпите

164 td
15-04-2009, 20:22
Ич не ми пука. Работа да има само.

MILEN 76
15-04-2009, 20:24
Да ама туй Реното да не го водиш за кола с него требе само нерви да имаш.:chair:

164 td
15-04-2009, 20:29
Ела в чата че омазахме темата. http://clubalfaromeo.walker-bg.info/login.html

MILEN 76
15-04-2009, 20:45
Тама туй щах да ти пиша.Утре отивам за гарнитури след няколко дни резултата.Все пак я чакат тестове.

164 td
15-04-2009, 20:48
Впрягаш и караш!

голямата риба
15-04-2009, 22:18
ако наистина ще правиш такава трансформация
ще трябва да смениш още разпределителният вал
прътите и частта(8броя) която е между разпределителният вал и повдигача

двигателят е с една маслена помпа, другото е вакумна помпа за спирачките

Boby
15-04-2009, 22:20
Абе....да ти кажа и маслените помпи не са две.:chair: Второто е вакуум помпата за сервото.

Пак ти казвам,според мен няма да се получи заради разликата в повдигачите.

164 td
15-04-2009, 22:23
С една помпа и с един вал са си4ките.

:!:

Boby
15-04-2009, 22:27
:th_up:

MILEN 76
15-04-2009, 23:15
ако наистина ще правиш такава трансформация
ще трябва да смениш още разпределителният вал
прътите и частта(8броя) която е между разпределителният вал и повдигача

двигателят е с една маслена помпа, другото е вакумна помпа за спирачките

Аз ако не се лъжа от сервото като тръгне маркуча и свършва в една метална трабичка и от там края и свършва в хидравличната помпа...някой ако има суперка дизел 97г.да погледне и да каже ама аз така сам го гледал и ми е било все чудно къде ли ше е тая вакум помпа..:screwy:

MILEN 76
15-04-2009, 23:17
Вижте колеги.Нека я палним и ще коментираме после.Че тука май стана страшна тема.:please:

Boby
15-04-2009, 23:44
Айде,ще чакаме отзиви.И ако имаш възможност направи снимки.

MILEN 76
16-04-2009, 11:12
Ето малко предварителен снимков материал:bouncing_smiley:

MILEN 76
16-04-2009, 11:15
Гарнитурите са налице.Сабиране след великден.Метална на Паен 55,86лв.с отстъпката + още 24,00лв. за другите ги сапътстващи дреболийки.

164 td
16-04-2009, 12:55
Ич не им разбирам на тея мотори. Просто аз съм ги измислил!

MILEN 76
16-04-2009, 13:05
Ич не им разбирам на тея мотори. Просто аз съм ги измислил!

Това му викат любов.И кат земат да са плашат от тях....пък горките са толкова лесни.:bouncing_smiley:само да има.....:big_money:

MILEN 76
16-04-2009, 14:40
Аз ако не се лъжа от сервото като тръгне маркуча и свършва в една метална трабичка и от там края и свършва в хидравличната помпа...някой ако има суперка дизел 97г.да погледне и да каже ама аз така сам го гледал и ми е било все чудно къде ли ше е тая вакум помпа..:screwy:

Първо за мене така :bangin::bangin::bangin:Извинявам се на всичките колеги с една маслена помпа са а зад нея е вакум помпата :dunno:Ми какво да се направи човек се учи докато е жив.Още един път извинявайте

голямата риба
16-04-2009, 15:43
Вижте колеги.Нека я палним и ще коментираме после.Че тука май стана страшна тема.:please:
вие май не си цените труда

MILEN 76
16-04-2009, 16:09
Паллим я без проблем с тея глави.:prescription:

Boby
16-04-2009, 17:47
Като гледам "кюнеца" какъв е мазен и лъскав сигурно ли е,че турбото е читаво?:unsure:

MILEN 76
16-04-2009, 18:11
Таман заради тази турбина стана това сменихме я ама нали сме кухи лейки не изчистихме интеркулера и сега е на в това състояние инъче новата турбина няма грешка.:unsure:Малко инфо http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31717&page=2

MILEN 76
23-04-2009, 18:21
Та значи колицата е готова.Пращам снимките на Боби и той вече където ги сложи.Ще има голямо гледане.Ай ся отивам за биричка че ми се полага.:bouncing_smiley: