View Full Version : Спирачки!
Здравейте, колеги!
Проблема е със спирачките. Когато натисна педала се усеща едно пулсиране и нещо като бълбукане на течност. Дали става въпрос за сервоапарат или е нещо друго!
Благодаря!
50% да е сервото,тука от един два месеца,на няколко 155-ци им замина сервото,имаше маи още 2-3 питания.
И аз прегледах последните теми по въпроса , но никъде не срещнах проблем с шум от бълбукаща течност при натиснат педал. Та затова се позамислих дали не е нещо друго, но май и на мен ми намирисва на сервото.
Има и друго,на мен кат ми заминаваше сервото ,като седях повече време на спирачка в задръстване и почваха да ми играят леко оборотите и много леко се усещаше кат педала пулсира,може и някои маркучи да са се напукали,и да смуче въздух.
Гледах около колелата но не виждам течове,а пък наистина ми се губи спирачна течност?!
Може да тече и някъде около спирачната помпа и от нея да идва проблема.
Само незнам това бълбукане при натиснат педал дали не би могъл да е от сервото?!
Вчера гледах за течове около помпата , но нищо не открих?!
Значи сигурно сервото вече е почнало да издиша.
И на мен така ми се струва. Усеща се това бълбукане и загубата на спирачна течност, но колата си спира както преди. Предполагам , че това са симптомите за прецакването на това серво. Незнам обаче дали ако продължа да карам така няма да отведнъж да откажат спирачките!?
Ми следи и за оборотите дет ти казвах,и тва вече си е сигурен признак,иначе при мен стана така че отказа отведнъж,пред технополис в люлин бях спрял и тръгвам да паля,натискам педала и почнаха да ми играят оборотите и като тръгнах на паркинга се усети,че нещо по-слабо хваща,като изкарах на булеварда я пробах с повечко газ,спираше като влак,едвам едвам при положение че щях да изкърта спирачката от натискане,та така-имай си едно на ум че е почнало сервото да не прави добър вакуум:???:
колега ще ти използвам темата да попитам и аз нещо,защото не ми се отваря цяла тема.сутрин колата преди да загрее ако тръгна ми изчезва сервото.ако загрее малко добре си спира!но и при загряла понякой път се случва да изчезва.на какво се дължи това!благодаря предварително
Вчера гледах за течове около помпата , но нищо не открих?!
по принцип като умре задната гумичка на помпата, течността коиято се губи се сабира в самото серво ,затова не може да се открие теч., а и оттам идва и така ..нареченото бълбукане:hehe:
колега ще ти използвам темата да попитам и аз нещо,защото не ми се отваря цяла тема.сутрин колата преди да загрее ако тръгна ми изчезва сервото.ако загрее малко добре си спира!но и при загряла понякой път се случва да изчезва.на какво се дължи това!благодаря предварително
На сервото има един клапан и маркуч, който води към мотора....провери дали са изправни!!!!
Furious 155
14-04-2009, 09:36
На сервото има един клапан и маркуч, който води към мотора....провери дали са изправни!!!!
я дай повече инфо къде е клапана - аз маркуча го знам ама клапана ме вълнува, че май той ме ебава и мен... като натисна спирачката и леко вдига обороти(около 100rpm)...
я дай повече инфо къде е клапана - аз маркуча го знам ама клапана ме вълнува, че май той ме ебава и мен... като натисна спирачката и леко вдига обороти(около 100rpm)...
..на самото серво..там където влиза маркуча, има едно пласмасово при мен е бяло...е това е клапана!!!
дърпаш го..то излиза...оплътнява се с О-пръстени....
За да разбереш дали бачка...може да го пробваш с уста....но преди това го забърши:))...в едната посока трябва да прпуска въздух, а в другата не!
Тоез разреждането, което се получава в смукателите, създава вакум в сервото...и от там ти олеква педала!!!
...а този клапан се грижи за това...провери и самият маркуч да не е дал фира!!!
А бе, най лесно се разбира дали има проблем със сервото...като преди да запалиш мотора натиснеш спирачката и ако след като го запалиш, педала ти потъне малко, тоез омекне....значи всичко е наред!
Furious 155
14-04-2009, 14:55
.
А бе, най лесно се разбира дали има проблем със сервото...като преди да запалиш мотора натиснеш спирачката и ако след като го запалиш, педала ти потъне малко, тоез омекне....значи всичко е наред!
Бе той педала че омеква да, но има и едно малко друго поведени и не ми се струва нормално да натисна спирачката и да вгидне 100 оборота на празен ход... и това изсъскване пак си го има в сервото, сякаш прави налягане. Иначе клапана го видях - рових в мануала и малко да пекне слънце и ще го извадя тоя маркуч и клапан да ги видя... той и маркуча е доста твърд - незнам дали е нормално да е от такъв твърд материал, но вероятно да, за да не се свива от вакуума, предполагам!
Бе той педала че омеква да, но има и едно малко друго поведени и не ми се струва нормално да натисна спирачката и да вгидне 100 оборота на празен ход... и това изсъскване пак си го има в сервото, сякаш прави налягане. Иначе клапана го видях - рових в мануала и малко да пекне слънце и ще го извадя тоя маркуч и клапан да ги видя... той и маркуча е доста твърд - незнам дали е нормално да е от такъв твърд материал, но вероятно да, за да не се свива от вакуума, предполагам!
...тва за оборотите незнам:shutup: може и да се ебават нещо от клапана, ако не е изправен:shutup: ....иначе твърд..твърд, по добре отколкото мек:)).....ала, шлалок е маркуча!
Маркуча си е твърд по принцип,а точно това покачване или понижаване на оборотите се появиха при мен,преди сервото да си изгуби вакуума съвсем
Благодаря колеги!Относно моят проблем и аз се съмнявах дали през събирателното уплетнение може да протече течност в сервото, но явно всичко води натам.
Този уикенд ще се пробвам да сваля помпата и да подменя някои уплетнения. Само да питам дали има вероятност да се е прецакало сервото от това напълване с течност? Все пак в момента няма такива симптоми, а и колата спира добре!
Благодаря колеги!Относно моят проблем и аз се съмнявах дали през събирателното уплетнение може да протече течност в сервото, но явно всичко води натам.
Този уикенд ще се пробвам да сваля помпата и да подменя някои уплетнения. Само да питам дали има вероятност да се е прецакало сервото от това напълване с течност? Все пак в момента няма такива симптоми, а и колата спира добре!
по принцип спирачната течност не може да повреди мебраната вътре , но все пак трябва да и обърнеш внимание навреме ;)
Мерси!!! :clap2:
Още този уикенд!!!
face/off
14-04-2009, 23:13
Извинявам се на колегата-gaiska-че му пиша във темата,ама искам да питам-когато натисна спирачката колата ми отклонява в ляво!!!Можете ли да ми кажете от какво в тва.С нови накладки "DELPHI" е колата дисковете имаха лек ръб,но са струговани от маистор без биене!!!!
Най-вероятно едно от колелата спира , а другото не.
face/off
14-04-2009, 23:48
Най-вероятно едно от колелата спира , а другото не.
С обезвъздушаване ще реша ли проблема.При поставянето на накладките тази процедра беше извършена.
Явно от едната страна хваща по-силно отколкото от другата,а може и някое от цилиндърчетата на челюстите да не е прибрано до край и да натиска повече от другото.
Furious 155
15-04-2009, 00:37
С обезвъздушаване ще реша ли проблема.При поставянето на накладките тази процедра беше извършена.
kак са ти спирачните маркучи? или може би блокирал апарат... има нещо и е хубаво навреме да го намериш!
face/off
15-04-2009, 08:40
kак са ти спирачните маркучи? или може би блокирал апарат... има нещо и е хубаво навреме да го намериш!
Присьствах на цялата процедура и огледах колата отгоре до долу,защото я купих в началото на годината и никаде нямаше течове по марку4ите или по цилиндрите.
Благодаря ви за отговорите така или иначе ще влиза в бокса за гърне,та цялата история със спирачките ще се провери отново.
П.С Само да добавя,че не го прави всеки път при натискане,което е много страно според мен.
Присьствах на цялата процедура и огледах колата отгоре до долу,защото я купих в началото на годината и никаде нямаше течове по марку4ите или по цилиндрите.
Благодаря ви за отговорите така или иначе ще влиза в бокса за гърне,та цялата история със спирачките ще се провери отново.
П.С Само да добавя,че не го прави всеки път при натискане,което е много страно според мен.
..маркуча може и да е запушен...не е задалжително да тече!!!.....може би това имаше предвид Furious155
На валци, най лесно ще остановиш кое колело със каква сила спира!!!!....има и други начини....
Внимавай при висока скорост е опасно!!!!
Днес си поиграх малко и смених спирачната помпа. Сега обаче ме тормози друго нещо. Трябва ли да се обезвъздушава самата помпа от тръбичките излизащи от нея за четирите колела или само от пробките на колелата става това обезвъздушаване?
Furious 155
17-04-2009, 01:08
Маркуча си е твърд по принцип,а точно това покачване или понижаване на оборотите се появиха при мен,преди сервото да си изгуби вакуума съвсем
а това мен ме плаши... иначе си спира добре, ама ако ще сдава сервото ще се караме!!!
и при мен става нещо станно със спирачките.при натиск на педала се чува свирене от самия педал от долу и започна да губи течност по малко
Furious 155
18-04-2009, 21:52
и при мен става нещо станно със спирачките.при натиск на педала се чува свирене от самия педал от долу и започна да губи течност по малко
свистенето никой не може да каже добре ли е или е зле да го има... иначе течност може да губиш от системата на съединителя...огледай помпата в купето и работния цилиндър върху скоростната кутия за течове!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.