Log in

View Full Version : Не работи на празен ход - Алфа 146



NIKSANA86
16-04-2009, 13:08
Колеги,
вчера взех колицата. Карах я , работеше без никакъв проблем на празен ход, вървеше и всичко.
Тази сутрин ставам паля колата и угасва..викам си студена е..да ама не:ranting:... махна ли крака от газта и угасва веднага. :wierdo:
Алфа 146 1.6i 16V TS - 97-ма...
Дайте идея от какво може да е, както и къде да я закарам наблизо(аз съм в младост 1) ,че да я обслужа и да я погледнат!:unsure:

dido76bg
16-04-2009, 13:11
Колеги,
вчера взех колицата. Карах я , работеше без никакъв проблем на празен ход, вървеше и всичко.
Тази сутрин ставам паля колата и угасва..викам си студена е..да ама не:ranting:... махна ли крака от газта и угасва веднага. :wierdo:
Алфа 146 1.6i 16V TS - 97-ма...
Дайте идея от какво може да е, както и къде да я закарам наблизо(аз съм в младост 1) ,че да я обслужа и да я погледнат!:unsure:

Поразтърси се из форума и не се притеснявай. Причини най-различни.
Първо обслужваш, после караш... Мисля на Румен сервиза тие е най-близо... (близо е до хотел Вега)...

NIKSANA86
16-04-2009, 13:16
ами аз видях че се говори за почистване на двигателчето за празен ход и сбъркан дебитомер...надявам се да е моторчето..а сервизът на Румен - имаш предвид клубният сервиз ли?

dido76bg
16-04-2009, 13:22
Да

NIKSANA86
16-04-2009, 19:52
Само да ви кажа че оправихме проблема.. 160лв за моторче втора употреба + труда в италсервиз, че Румен каза, че няма възможност до вторник

BillyBoy`
16-04-2009, 21:17
Само да ви кажа че оправихме проблема.. 160лв за моторче втора употреба + труда в италсервиз, че Румен каза, че няма възможност до вторниксъдрали са ти гъза със това моторче брато 160лв. е гати кожодерите:wierdo:

vankata_ll
16-04-2009, 21:39
съдрали са ти гъза със това моторче брато 160лв. е гати кожодерите:wierdo:

Подкрепям.

Преди да правиш такива "интервенции" изчакай няколко мнения, за да те насочат знаещите във форума. Но станалото, станало. Да ти е честита новата придобивка и повече да не прави проблеми.

NIKSANA86
16-04-2009, 22:36
просто случеят беше спешен...
1.Неопитен шофьор съм
2.Едва я премеситх 600метра..аз на задна не мога да включа щом си махна от гъзта и гасне..
3. Бяха най- близкият сервиз
4.Здраве да е...
А за сега смяна на ангренажен ремък и ролки ми вкарват оферта 350лв(с труда) много ли е?

dido76bg
16-04-2009, 22:46
Ми като имаш на предвид, че труда ти е 100-150 лв. Прави си сметка ти... Само не прави компромис в марката за 5-10 лв. разлика... А кое колко ще изкара...
Не знам, дали си сменил маслото, но пак не прави компромис... Взел си АЛФА - значи ще я вкарваш в лютеницата, само хубаво масло иначе - мазалото е на лице...
За справка за ориентировъчни цени ползвай страницата на axm auto... Разликата с всички останали не е голяма...
Има и раздел ремонти и подобрения с цени - за да може един фен да се ориентира...

PS: Ангренажа - не в "съседния блок в гаража". Трабват си специален инструмент и той не е маркер.
Чести проблеми при твинспарковете:
Моторче празен ход - това си го отстранил...
Варитор - ако не е ОК, то двигателя звучи като добре работещ дизел.... Вариантите за нов или ремонтен комплект за 12тин лв. но резултата е до 5хил км. зависи от карането - ако ще правиш, то го сменяй с ангренажа...
Датчик разпределителен вал - ако ще правиш, то го сменяй с ангренажа...
Теч от селеноида на вариатора на фазите на разпределителните валове - гарнитурката.
Теч от капака на клапаните - гарнитурката се сменя.
Проблем с термостата - не е задължителен но се появява...
Бензиновата помпа - чисти се...

Съвет: При студен старт остави колата да свали обороти до 1000-900 (ще предпази вариатора, а смяна с нов е едни 500 лв.; не форсирай студения двигател; редовно проверявай нивото на течностите