PDA

View Full Version : Старата любов - 1.5 8v carby



mitaka_cs
20-04-2009, 23:39
. . .

Kostadin`
20-04-2009, 23:48
малииии и аз искам кръгче с такава..

Kris
21-04-2009, 00:04
оф, айде взимай си я обратно:native:

mitaka_cs
21-04-2009, 00:58
.

zilala
21-04-2009, 07:05
колеги имам следното питана , съжелявам за спама алфаа и красавица , забелязах на ния както и на други алфи отпреде до към страната на шофиора има едно реленце в моторния отсек за какво е то точно под капака се пада :) точно пред серевото и казанчето за спирачна течност

Grozdan
21-04-2009, 09:15
Ще се сетиш и ти, че 33-та е в пъти по-добра от Пунтото. Взимай си я обратно.

Ma7e4k0
21-04-2009, 10:13
Малко ми остава:hehehm:
Най-вероятно ще я разменя за фиатчето:devil:и без това Алфата им горяла много:haha:

А защо се раздели с нея?(33-ката)

mitaka_cs
21-04-2009, 13:45
. . .

Ma7e4k0
21-04-2009, 13:58
Баща ми купи 155-ца и 33-ката дойде излишна пък и пари трябваха, а и той така прави и до ден днешен.....купува, поправя до последния детайл и продава:stumm:
И аз като него само дето здрава кола не бих продал....така сега Пунтото не ми се дава....:drive:
Има варианти...зелената Алфа е специална, но щом е Алфа винаги е специална:dance:мисля да купя някой скрап за под 1000лв и да си го стягам пък като ми трябва кола с клима и без проблеми си паля пунтото и заминавам:drive:

Крис май същото е намислил само че като му трябва кола ще взима червената пък ще си стяга бялата

33-ката от първия пост само докато се накефя спря да отчита скоростомера, а вентилатора в купето се предаде за 5 минути....за щастие беше само бушон

Така е бате, Алфа е :spiteful: :rosso_spider:
Пожелавам ти най-яката 33-ка да имаш :) :drive:

mordohy
24-04-2009, 00:21
Абе,нямаше ме само няколко дена и пак сте пощуряли.Някой да провери за някоя добра лудница и да хване да ни прибере!

Отговарям и на Зилата:релето е за халогените на предната броня!

mitaka_cs
09-06-2009, 19:41
Оказа се, че има още две снимки:drool:
http://img99.imageshack.us/img99/395/image010e.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/5097/image009fsp.jpg

mordohy
09-06-2009, 20:26
Абе явно те сърби нещо!Що не хванеш да се начешаш!Не те ли мъчи носталгията!?То Пунтото няма да ти избяга.Я се поогледай!:book::tooth:

mitaka_cs
09-06-2009, 20:59
. . .

Kostadin`
09-06-2009, 21:03
Мисля да се начеша аз ама с някоя друга...тази ми е прекалено позната:tequilla:Един ден с нея ми стига:sex:
Начесването ще е с някой тотален скрап!
Вариантите са няколко: 33 1-ва или 2-ра серия или старата Делта 1.3 или 1.5:machinegunner:
Тук вАсгр има една 33-ка мисля че е втора серия,ако искаш да ида да питам дали се продава и колко й търсят.Бяла е на цвят.А и една червена пак 1-ва или 2-ра.Обаче мисля че бялата е 2-ра,а червената е 1-ва серия.

TishO
09-06-2009, 21:48
Абе пунто под път и над път ма 33-ка рядко се среща ама ти си решаваш (аз бих избрал боксера;-))

mitaka_cs
09-06-2009, 23:20
. . .

Kostadin`
09-06-2009, 23:28
Идния месец ще търся по-сериозно...иначе благодаря за предложението!
Те трошляци ще се намерят, но са важни и документите, че по-добре за части пари да се дават отколкото по документите само, за да влезе в употреба на хартия.
Абе да вземам аз нещо докато има части за него:-|
Мисля че и двете са в движение защото хората си ги карат,все пак нищо не пречи да помитам информативно.

hristiqn
10-06-2009, 00:24
Повече такива теми да има и разбира се 33-ки с 1.7 боксери :go:

TishO
10-06-2009, 00:43
Повече такива теми да има и разбира се 33-ки с 1.7 боксери :go:


:thumbup:

hristo58
10-06-2009, 22:52
Аз имам 33 ка за продаване.Ако сериозно се отнесете към темата можем да я спазарим изгодно за вас с доста резервни части.

RaIDeR
11-06-2009, 01:13
Дай характеристика де ;) !

mitaka_cs
11-06-2009, 11:52
. . .

hristo58
11-06-2009, 14:04
Дай характеристика де ;) !

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31313&highlight=%E0%EB%F4%E0%F0%EE%EC%E5%EE33

hristo58
11-06-2009, 14:08
Старото купе с готиното(първото) табло, 1.5 с един двоен карб като Христо продава към колата и оригиналните глави с двата двойни карба!
Мераклия съм й на колата и ако не се продаде идния месец-два, (когато мисля да започна търсенето и да го завърша именно с нея) я купувам. Разбира се ако има кандидати преди мен, те са с предимство:cheers:
Проблем са ми времето и средствата в момента, защото съм започнал ремонти на две места и трябва да ги завърша:ranting:

само заради тебе не съм я дал за скраб,чакам да се обадиш.С голям мерак я правих ама не стигат парите за две коли.Взех един бус за работа и тази ми остана излишна.Не се чуди повече сменил съм доста неща по нея има няколко места по купето които трябва да се закърпят.Все пак е на години...

Димитър
15-06-2009, 20:12
Най-добре да е с двигател 1.7 ......:big_flowers: Аз карам от много години спринтове 1.5 знам им и кътните зъби на всичко съм им свикнал.:jumping: Наскоро обаче се наложи да консултирам един приятел, който си харесал една 33ка 1.7 ie ......завалията нищо не разбира е така просто му харесала:bravo: Питам го има ли ръжда, той отговаря, че нямала. Абе човек , казвам му неможе да няма поне около тапата на резервоара. Той пак държи на неговото си , но вече не е така сигурен. Какви пари струва- 600 лева със зимни , летни гуми, прилична музика и нов акомулатор, който е паднал и няма ток. Като го чух това взех аз да му давам зор да ходи да я купи. Отиваме, хората заредили акомулатора BOSH. и ни чакат. Ами какво да ви кажа.....има си ядове кормилна рейка и накрайници и спукана четирицевка на изпускателната система! Обаче като се качих и се изумих..... Е няма друго такова ускорение....С думите гледай сега каква кола си си купил , натиснах газта и стана магия....Първа за кратко време , съвсем леко похъркване - втора , газ и нещата около мен започнаха да идват мноооого бързо, трета и то улицата свърши а си е дълга улица! е честно казано не го очаквах ,Спринтчетата не са така динамични.....Толкова бях оглупял , че се чудих как да предложа на хората 700 лева и да прецакам моя човек. А и най-странното ...:sick::sick::sick: нама никъде ръжда....

Kris
15-06-2009, 20:17
Щом толкоз върви, ще я прежалите тая рейка и накрайници ... са ако кажеш, че е 8 клапановата ...

Димитър
15-06-2009, 20:29
Абе отзад на капака нищо не пишеше за 16v пък и като гледах кутиите на агренажните ремъци ми се сториха малки , ама аз просто не съм се сблъсквал често с 33ки и главите и те си бяха нормални , като моите....Втора скорост обаче беше много дълга и по-бърза от моите а трета безкрайна.Иначе човека я купи , тя колата е била обслужвана от Лисан преди години.Аз го пратих натам , ама той си я кара така и досега скърца и пука като навие волана и има голям луфт...чак ме е страх

Kris
15-06-2009, 21:01
като вдигнеш капака може да разбереш дали е 16в по колекторите ... ако имаш снимки, може да ги споделиш

hristo58
20-06-2009, 16:40
все още чака маистора си...Моля не се бутаите....
Мисля вече да я разфасофам за части..
На кои каквото му трябва да пита.

mitaka_cs
21-06-2009, 17:26
. . .

hristo58
21-06-2009, 22:42
ок колега,ами може да се счита че вече се продава на части.има всичко засега

mitaka_cs
05-04-2010, 20:56
. . .

Kris
05-04-2010, 21:03
Какво значи индикацията вдясно от дългите на таблото ?

MrX
05-04-2010, 21:12
Какво значи индикацията вдясно от дългите на таблото ?

Смукач бе келеш! :calc:

mitaka_cs
05-04-2010, 21:17
. . .

TishO
05-04-2010, 21:19
Смукач бе келеш! :calc:
И на жигулито го има на едно лосче дето се дърпа :roll2:

DJ_STIVAN
05-04-2010, 22:49
То от де да знае тва малкото :) Не му се сърдете :static:

Kris
05-04-2010, 23:40
:gruebel:дърти комплексари с бавни коли

DJ_STIVAN
06-04-2010, 17:59
:gruebel:дърти комплексари с бавни коли

Избери си една от 2-те от подписа и да слагаме ключовете :sayjin: :Bolt:

marmalad
06-04-2010, 18:12
е тва е приказка...

mordohy
06-04-2010, 19:51
Избери си една от 2-те от подписа и да слагаме ключовете :sayjin: :Bolt:
Аз съм си заплюл първата така ,че си мерете пишките с нещо друго!:Silent:

mitaka_cs
01-10-2010, 01:25
. . .

firedragon
01-10-2010, 12:42
Интересно, в началото малко като на дизел трака и като отвориш дросела ми се струва,че доста бавно реагира. Като гледам такива проекти и ми се иска пак да се завра в коша на някоя 33-ка. Успех нататък и дано всичко да е наред.

mitaka_cs
01-10-2010, 13:14
. . .

firedragon
01-10-2010, 14:00
Тракането най в началото е щото така го е чул глупавият телефон...
...нататък има яко разминаване звук-картина:bored:

Бавното реагиране аз го нагласих нарочно...
...задържах на 1300-1500 об. за малко, за да се види как преде(работи зле).
Нагоре реагира много добре, ама си е яко дефорсак...няма компресия от едното недоглеждане като се сглобяваше...както и да е..
А пукането от карба мисля да го прави някой клапан, но ще стане ясно;-)
В момента и така пердаши голфовете;-)

Степента на сгъстяване в момента с главите с голямата камера идва 7,2:1 вместо стандартната 9,5:1
Това мога да го оправя по два начина:
- да сложа стандартните за дъртия 1.5 глави, както вече споменах
- или да бодна колянов вал 72 mm ход, буталата да ходят до края на блока и на практика да стане същия 1.6 боксер като в 145/6, но с карбуратори...
...тва последното е малко рисковано, защото има вариант да заминат сегментите ако отново се е образувал ръб по цилиндрите.

Да речем, че сте ме разбрали какво дрънкам:-|:blah:

Разбирам идеално всичко,което пишеш. И аз съм в Техническия и от време на време прочитам някоя книжка или менюал за ДВГ-та. Пускай снимки като има нещо ново по колата. Ако мога да помогна с нещо - насреща съм.

mitaka_cs
01-10-2010, 14:10
Разбирам идеално всичко,което пишеш. И аз съм в Техническия и от време на време прочитам някоя книжка или менюал за ДВГ-та. Пускай снимки като има нещо ново по колата. Ако мога да помогна с нещо - насреща съм.

Благодаря! Да видим кога ще ми дойде муза да се занимавам...
...а иначе съмнения, че ДВГ и 33-ките ги знаеш нямам.
Съмнявам се обаче, че аз обяснявам като хората;)

Guzzi
01-10-2010, 17:42
Степента на сгъстяване в момента с главите с голямата камера идва 7,2:1 вместо стандартната 9,5:1
Това мога да го оправя по два начина:
- да сложа стандартните за дъртия 1.5 глави, както вече споменах
- или да бодна колянов вал 72 mm ход, буталата да ходят до края на блока и на практика да стане същия 1.6 боксер като в 145/6, но с карбуратори...
...тва последното е малко рисковано, защото има вариант да заминат сегментите ако отново се е образувал ръб по цилиндрите.

Да речем, че сте ме разбрали какво дрънкам:-|:blah:

Това няма да се получи!!! На 1.6 полите на буталата са по-ниски, защото опират в биелите благодарение на по-големия ход зададен от вала

mitaka_cs
01-10-2010, 18:37
Това няма да се получи!!! На 1.6 полите на буталата са по-ниски, защото опират в биелите благодарение на по-големия ход зададен от вала

Опа, това е много важно инфо!
Той Боби 33 беше писал някъде, че има такава разлика в полите ама аз толкова чета и ги връзвам нещата:bored:
Пък и засега бутала на 1.6 варианта съм виждал само на снимки:comphits:
Guzzi, спести ми много главоболия! ;-)
Няма да се скача на 1.6...
...то и наличният блок е на последен ремонтен размер цилиндри.

Ще се действа по първата схема със смяна на главите! Но не ми е ясно дали ще паснат фланците с 40-ки карбове от "новите" глави към главите със старите повдигачи, които са стандартно с 36-ци и най-вероятно с други фланци...
...май ще помага чичо Стругар.

П.П: Докато не ги видя сглобени и после разглобени всичките разновидности от 1.2 до 1.7 няма да разбера кое, защо и как...това е то:hehehm:

JORDANGT
02-10-2010, 10:52
Ще паснат идеално.Най-много да смениш някоя шпилка.Трудното е да ги извадиш от главите особено ако преди това са мазани със силикон.

pikopoko
27-10-2010, 19:53
Като я гледам тази хубавица все едно гледам моята.
В същият ред на мисли искам да попитам за километража които не работи ???
Кое и как да погледна и как да съм сигурен ,че е точно датчика ??? :jumping:

Bobi_33
27-10-2010, 20:23
Като я гледам тази хубавица все едно гледам моята.
В същият ред на мисли искам да попитам за километража които не работи ???
Кое и как да погледна и как да съм сигурен ,че е точно датчика ??? :jumping:


Аз ги лекувам километражите/скоростомерите успешно. (говоря за 1-ва серия 33) В 90% от случаите проблемът е в таблото.

Kris
27-10-2010, 20:39
Най-често проблема на всичките табла от 33 е в платката на скоростомера, която е закрепена за него. Друга малко вероятна възможност е прекъсната магистрала.

mordohy
27-10-2010, 22:10
Най-често проблема на всичките табла от 33 е в платката на скоростомера, която е закрепена за него. Друга малко вероятна възможност е прекъсната магистрала.
Като сме ги подкарали, днеска разглобих три и трите с различни повреди.
Единия класически с изгорял транзистор
Втория просто с клеясала стрелка, но третия имаше най-идиотската повреда.
От някъде беше влязла шайба около 2.5- 3 мм, между магнита и чашката на стрелката. Цяло чудо е, че не е изгоряло моторчето или не е гръмнала платката!

pikopoko
29-10-2010, 20:40
Значи набързо отварям таблото и гледам за .... ????

RUSEV-BGR
29-10-2010, 20:48
Значи набързо отварям таблото и гледам за .... ????


Повечето проблеми идват от сондата във скоростната кутия и неинте връзки-самата сонда е напъхана в ск кутия и отгоре се захваща със зегерка.На повечето 33 ки тази зегерка липсва и центробежните сили тласкат сондата навън и тя не контактува добре или спира напълно-лечението което съм прилагал е-вади се сондата и се почиства добре накрая на сондата има периферия която ляга на кутията та между кутията и тази периферия се пълни с боклуци особенно когато липсва зегерка.Второ сондата може да е износена лечението е като се изреже периферията на края и се напъха малко по-навътре слага се шаиба за компенсация и зегерка

Не е лошо да провериш и това!

mordohy
29-10-2010, 23:31
Значи набързо отварям таблото и гледам за .... ????
Нищо не гледаш, а го пращаш или на мене или на Крис!
Последния субект е икономист и не разбира нищо, но има яка логистична подкрепа.
Освен това знае да кима точно където трябва!
Ще стане човек от него!:bouncing_smiley:
Аз имам три на брой и от три здрави, все ще сглобиме едно строшено.
Все пак огледай около акумулатора. Там е щепсела на датчика. На Зилата там му беше проблема. Датчика няма какво да му стане. щото е с много просто устройство, освен от посочените причини по-горе от колегата. Ако е от него, ще намериме и такъв!

pikopoko
31-10-2010, 10:45
Е аз докато дойда у вашето България и ке мръкне!!!
Целта ми е аз да се помъча,защото имам намерение да я карам доста дълго време ако не и да стане РЕТРО!!! :)
Свалих кората на таблото и се виждат малки видиики ,а отзад се вижда някаква букса от страната на километража!!
Да сваля видиите преди да барам буксата да видя на какво положение е ??? или ...??
A ако има някой ,който разбира от Пловдив да ми пише !!! Моля !!!

pikopoko
08-11-2010, 20:49
Хайде де ,няма ли кой да се включи ,като гледам какви сбирки правите все ще има някой който ще може да се отзове да ми помогне с таблото !!!:director:

TishO
08-11-2010, 23:09
аз съм навит да видя за ко става дума ама мноо си далече :biggrin::sex:

pikopoko
09-11-2010, 18:23
:biker:Евала приятел ,аз и на душевна помощ съм доволен,
ами лошо ,че Пловдивските сбиркаджии не разсъждаваха като теб.
Не за друго ами и аз мога да си го направя ,но точно тези неща са ми много далечни :(
Благодаря ти все пак !!!

mordohy
09-11-2010, 22:20
Отваряш таблото и сваляш километража.На него ще видиш една платка.Рови по нея.ГЛАВНО ПО ТРАНЗИСТОРА.Огледай добре и външните писти.Замери и моторчето.

pikopoko
10-11-2010, 17:50
Става въпрос зад таблото или вътре в самото табло ???

Kris
10-11-2010, 17:57
Вътре в самото табло, на гърба на скоростомера
http://www.axys.co.nz/ben/alfa33/SPEDODIE/SPEEDO3.JPG

pikopoko
11-11-2010, 17:44
Малиии ,за тези платка ли става въпрос с кондензаторчетата ?!?!?
Ще падне играчка ,ще ги нося да ги замерят??
Благодаря ти kris!!!A дали се продава отделно ,или е цялото табло?

pikopoko
27-12-2010, 22:09
Италианката взе да показва нрав ,
видях 4е един от бензиновите проводници е спукан и след като мених жси4ките от резрвоара до карбовете ве4е ми спря подаването на гориво от помпата ,а като засму4а идва бензин???
Някаква идея освен безиновата помпа???

mordohy
28-12-2010, 00:04
Италианката взе да показва нрав ,
видях 4е един от бензиновите проводници е спукан и след като мених жси4ките от резрвоара до карбовете ве4е ми спря подаването на гориво от помпата ,а като засму4а идва бензин???
Някаква идея освен безиновата помпа???
Няма друга причина, ако си свързал правилно горивопроводите, а не си ги объркал.
Освен поради маймуницата, на която пишеш, ние да не те разбираме:haha:

pikopoko
28-12-2010, 19:47
Хаха мноо смях!!!
Аз съм свързал всичко правилно,но преди бензиновият клапан не подкачва бензин!!!
Мисля да сложа електрическа бензинова помпа?!?!?!?
Някои има ли опит ,защото аз съм я пробвал тази идея ,но при мотор и предполагам ,4е ел. помпа с ниско налягане и подходящ дебит ще ми свърши работа!!!???

sciiv
28-12-2010, 22:02
Става, дори помпата да е от мотор.

Bobi_33
28-12-2010, 22:35
А какъв е смисълът от една извършена жестока цигания, при условие, че една нова механична помпа струва из магазините 25-30лв.???
И защо аз нямам ядове с кола на 26-27г. при смяната на маркучи и тръби (естествено нови тръби, но медни)???
Карбураторите ми се хранят без проблеми, дори там където е свършил оборотомера. (щото мотора си върти спокойно до 8500 об./мин.)

pikopoko
29-12-2010, 06:54
Еми ,защото 4и4о Боби за да сменя старата помпа си иска инструментариум,че е на кофти място ,а аз го нямам!!!!!!

fakira11
29-12-2010, 09:44
А какъв е смисълът от една извършена жестока цигания, при условие, че една нова механична помпа струва из магазините 25-30лв.???
И защо аз нямам ядове с кола на 26-27г. при смяната на маркучи и тръби (естествено нови тръби, но медни)???
Карбураторите ми се хранят без проблеми, дори там където е свършил оборотомера. (щото мотора си върти спокойно до 8500 об./мин.)
вземи си оборотомер кат моя до 9000 та да ни стигат, щото всеки се опитва да я докара до ф1

Bobi_33
29-12-2010, 12:12
Еми ,защото 4и4о Боби за да сменя старата помпа си иска инструментариум,че е на кофти място ,а аз го нямам!!!!!!

Е само едно гедоренце ти трябва. Все от някой ще вземеш назаем за 1 час.:afro:

pikopoko
29-12-2010, 20:35
Еми да ама видях ,че отгоре няма да стане ,ще требе от долу ,за това и канал ще иска и тя стана.
А с ел .помпата ще си спестя бензиновият клапан и помпата ще си я сложа на по лесно място!!!

JORDANGT
29-12-2010, 23:45
Виж дали от някъде през недобре стегната скоба не ти смуче въздух или не си посукал някой маркуч или тъбичка.Помпата не се сменя толкова трудно,но проблема може и да е от пръта който бута палеца на помпата(аз имах този проблем два пъти).И ако я сменяш не стягай зверски за да не спукаш бакелитената подложка!!!

pikopoko
02-01-2011, 09:23
питах в евро 07 за помпа и се оказа ,че е 81 лева а ел. помпа Харди(немска ) е 91лв . така ,4е май ще има тунинг :)

Bobi_33
02-01-2011, 17:29
питах в евро 07 за помпа и се оказа ,че е 81 лева а ел. помпа Харди(немска ) е 91лв . така ,4е май ще има тунинг :)

Нещо или не си разбрал или са те излъгали в Евро 07 . Механична помпа примерно Метели или нещо от тоя род струва 30-тина лв. за 33-ка. Това е цената.

staiger
03-01-2011, 08:47
Човека е питал за помпа ама са му казали кото за мойта тя е 80-90 лв ,става дума за инжекцион .
Някой е се е убъркал,най-вероятно и тия в магазина шемети ,щото обикновено не слушат какво им искаш ,а дават акъл и ли некакви други глупости приказват.друг е въпроса че те взимат частите на 30-40 % по ниска цена и после мародерстват.
http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=43678 е ако е тая за карбове е 88лв. мойта е друга пак е толкова механична не ми изкарва каталога

пък и има други магазини които предполагам ще я имат механичната

pikopoko
03-01-2011, 22:53
Намерих помпа механи4на 24 лв. ---ура ,онзи нещо не е разбрал !!!

Bobi_33
03-01-2011, 22:57
А какъв е смисълът от една извършена жестока цигания, при условие, че една нова механична помпа струва из магазините 25-30лв.???.......

Аз какво ти казах? :crazy::naughty::cheers::grin: