PDA

View Full Version : Клаксона ми се развали.



RahzeL
24-04-2009, 11:42
Бибитката ми от 1-2 седмици на сам никаква я няма. Отначало от 10 натисканя, 1-2 пропускаше, после от 10, 1-2 уцелваше и от днес въобще го няма. Смених бушона да не е от него - не е бушон. Някакви идей каде може да е проблема ? И решението му. :smoke:И сори ма търсачката много зле (или аз :) ) а и темата най-вероятно е тъпа но като не разбирам, разчитам някой да помогне. Мерси.

RahzeL
24-04-2009, 17:40
Никой ли не разбира от бибитки бе ? :brickwall:

chico
24-04-2009, 18:08
Аналогичен случай миналата седмица... При мен беше клеясала букса, да не говорим че втората бибитка липсваше. Клаксоните ти се намират долу ниско пред дяснотото колело, ако застанеш пред колата - отляво. За да стигнеш до тях трябва или да салиш фара (и много псувни), или да легнеш отдолу. Ако не се оправи от размърдване на буксите значи се е понапълнил с вода и/или боклуци и е за коша...

RahzeL
24-04-2009, 18:18
Аналогичен случай миналата седмица... При мен беше клеясала букса, да не говорим че втората бибитка липсваше. Клаксоните ти се намират долу ниско пред дяснотото колело, ако застанеш пред колата - отляво. За да стигнеш до тях трябва или да салиш фара (и много псувни), или да легнеш отдолу. Ако не се оправи от размърдване на буксите значи се е понапълнил с вода и/или боклуци и е за коша...
След малко ще сляза да почувъркам и ще пиша. Благодаря!

soldier
24-04-2009, 18:51
До колкото си спомням на теб и лампата на еърбега ти светеше нали?

RahzeL
24-04-2009, 18:55
До колкото си спомням на теб и лампата на еърбега ти светеше нали?
Не! Нещо си в грешка баце...

Kostadin`
24-04-2009, 20:54
имам един въпрос като натиснеш кваксона чува ли се релето дали цъка...на 33-ката й цъкаше релето,ама нямаше свирка....на мене проблема ми беше в буксата,разместих я и се оправи,както каза колегата по-горе виж си буксите...

RahzeL
24-04-2009, 21:41
имам един въпрос като натиснеш кваксона чува ли се релето дали цъка...на 33-ката й цъкаше релето,ама нямаше свирка....на мене проблема ми беше в буксата,разместих я и се оправи,както каза колегата по-горе виж си буксите... Ами да, чува се как цъка релето но не свири...

Kostadin`
24-04-2009, 21:45
Ами да, чува се как цъка релето но не свири...
значи буксата не ти прави хубав контакт,на 33-то така ми въртеше номера,поразмърдах клемата на самата свирка и се оправи...

acko88
25-04-2009, 22:32
значи буксата не ти прави хубав контакт,на 33-то така ми въртеше номера,поразмърдах клемата на самата свирка и се оправи...

Или пък самата бибитка нему работи,ако е така имам ;) 0876 09 58 22

Kostadin`
25-04-2009, 23:42
Или пък самата бибитка нему работи,ако е така имам ;) 0876 09 58 22
тука си прав,моя грешка...

JK
26-04-2009, 14:27
и аз го имах този проблем - отидох до най-близката автоморга и си взех неква бибитка ( май от некав пасат беше :) ) за 5 лева, сложих я и сега всичко е наред :)

marian2784
26-04-2009, 17:36
аз моята я оправих вчера откачих буксите малко спрей,малко ги стиснах с клещите ,че бяха хлабави и ся е 6 точки

RahzeL
30-04-2009, 20:32
Аз хубаво ще погледна буксите, ама нещо не я намирам тази бибитка да го ева...

tonov
01-05-2009, 21:58
Аз хубаво ще погледна буксите, ама нещо не я намирам тази бибитка да го ева...

Пред предна дясна гума са.

RahzeL
01-05-2009, 22:33
Пред предна дясна гума са.
Предна дясна като застана с лице пред колата или предна дясна като съм в колата ?

tonov
01-05-2009, 22:50
В колата като си - дясна.

RahzeL
02-05-2009, 19:09
Неска докато чаках майка ми да пазарува в Кауфлант си викам я да го видя тоя клаксон... пипнах 2-3 жички и оп... чудо - вече имам бибитка :Tease:

tonov
02-05-2009, 22:09
Неска докато чаках майка ми да пазарува в Кауфлант си викам я да го видя тоя клаксон... пипнах 2-3 жички и оп... чудо - вече имам бибитка :Tease:

Начи намери точно къде са тромбите и им почисти буксите. Иначе пак ще кара ден до пладне.

zaryto
14-05-2010, 15:54
Да не пускам нова тема ще пиша тук.И моята не работи,но не е от клемите,защото отворих релето и като му дам контакт с ръка свири а от копчетата на волана не работи.От какво може да е ?

ogi100
14-05-2010, 16:13
Да не пускам нова тема ще пиша тук.И моята не работи,но не е от клемите,защото отворих релето и като му дам контакт с ръка свири а от копчетата на волана не работи.От какво може да е ?
Най-вероятно лош контакт или никакъв на самите бутони. Свали еърбега от волана и виж под самите бутони какво се случва. Ако кабелите са ОК и след като позачистиш не се оправи може да ти е прекъснат лентовия кабел, насочи се натам...

zaryto
14-05-2010, 17:49
Най-вероятно лош контакт или никакъв на самите бутони. Свали еърбега от волана и виж под самите бутони какво се случва. Ако кабелите са ОК и след като позачистиш не се оправи може да ти е прекъснат лентовия кабел, насочи се натам...

Само гумените капачки свалят ли се или трябва всичко да се разглобява?

ogi100
14-05-2010, 18:55
Само гумените капачки свалят ли се или трябва всичко да се разглобява?
за тях само незнам, но еър-бега се държи на три болтчета, отвиват се с шестограм 5. По-добре го свали и него за да имаш хубава видимост

zaryto
14-05-2010, 21:14
Колега ,схемата имаш ли я? :lupe:

tonov
14-05-2010, 22:43
Ето ти схема:
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Horns.PDF

Що не пробваш първо да смениш релето?

zaryto
15-05-2010, 02:06
От тоци не разбирам,но си мисля че работи,защото като натисна механизма с ръка и свири,ако беше релето нямаше да работи изобщо.А и преди работеше когато си поиска,но сега отказа тотално.

tonov
15-05-2010, 21:36
От тоци не разбирам,но си мисля че работи,защото като натисна механизма с ръка и свири,ако беше релето нямаше да работи изобщо.А и преди работеше когато си поиска,но сега отказа тотално.

Понеже не разбираш, обяснявам ;)

Релето има бобина, през която като пуснеш ток се намагнетизира и дърпа котвата, за да затвори работните контакти. Идеята е с малък ток да управляваш голям.

В случая ти като натискаш котвата с ръка, просто констатираш, че силовата част (клаксон и бушона му) е изправна. Това НЕ означава, че и самото реле е наред. Разбира се проблемът ти може да е и в управляващата верига - копчето на волана, жици и т.н. Но вместо да се вкарваш във филма с разглобяване на волана и сваляне на ербег, просто първо опитай с друго реле. Ако пак не заработи, тогава разглобявай по-натам.

Но щом не разбираш от тоци, според мен ще е загуба на време, едва ли ще можеш сам да констатираш проблема.

zaryto
16-05-2010, 03:18
Понеже не разбираш, обяснявам ;)

Релето има бобина, през която като пуснеш ток се намагнетизира и дърпа котвата, за да затвори работните контакти. Идеята е с малък ток да управляваш голям.

В случая ти като натискаш котвата с ръка, просто констатираш, че силовата част (клаксон и бушона му) е изправна. Това НЕ означава, че и самото реле е наред. Разбира се проблемът ти може да е и в управляващата верига - копчето на волана, жици и т.н. Но вместо да се вкарваш във филма с разглобяване на волана и сваляне на ербег, просто първо опитай с друго реле. Ако пак не заработи, тогава разглобявай по-натам.

Но щом не разбираш от тоци, според мен ще е загуба на време, едва ли ще можеш сам да констатираш проблема.
Мерси за помощта!Релето от друга Алфа ли става само или мога да си взема от магазин за ел. джунджурий?

ves_v8
16-05-2010, 13:35
ами релето става и от друга Алфа, дори и от друга кола, стига да е реле с нормално отворен и нормално затворен контакт. трябва да има 5 пинчета на него. свали твоето реле и го занеси в магазин за авто-електро "джунджурий" :lol: там ще ти дадат същото.
ако имаш мултицет, след като го свалиш дори можеш да си го замериш дали работи, ако работи не е необходимо да го сменяш;)

tonov
16-05-2010, 19:11
Мерси за помощта!Релето от друга Алфа ли става само или мога да си взема от магазин за ел. джунджурий?

Дори може само за пробата да вземеш друго реле от твоята, стига да е някое със същите крачета.