View Full Version : Колата прекъсва страшно много не може даже да се кара
Моля помогнете, някой ако е имал същия проблем!
Аз съм от Асеновград и няма сервиз в кйто да я оправят.
Някой ако знае къде мога да я закарам в Пловдив та поне там да я оправят ?
Благодаря предварително !
__________________________________________________ __
Колега, писането на Кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО :!:
Ако нямаш на компютъра, ползвай кирилизатора на форума !
Това е в твой интерес, понеже този път ти "преведох" поста, но
следващия може да бъде изтрит или да получиш наказание :!:
kavalista
25-04-2009, 18:43
Само не отиваи в Динекспрес наи големите идиоти само ще ти вземат парите
Едни от най-добрите жичкаджии май са в сервиз Формула.
Пробвай там.
При мене така прекъсваше при пробил кабел на едната бобина .
Дай малко повече инфо за колата .
Недей я кара НИКЪДЕ!!! Първо виж всички варианти...
При мен се получаваше от разхлабена МАСА...към минуса на акумулатора...Пак брутално прекъсваше, защото бенз. помпа спираше за стотни бензина и пак пускаше...
Проверявай обстойно кабели, релета, букси...Почисти всичко добре и чак тогава върви да ти вземат парите :) Може да е нещо супер елементарно:-P УСПЕХ!!!
slaviego
25-04-2009, 22:32
И при мен прекъсва, но нямам представа от какво може да е. А скоро ми предстой дълъг път. Карах я при Лисан, но каза, че нищо и няма.
Понякога не ми прекъсва цял месец, но днес 3 пъти прекъсна.
Имам няблюдения, че го прави само като включа повече консуматори на ток. Щото днес нали валеще и чистачки, нагревател на задно стъкло, парно, фарове, радио ама нямам представа. Утре ще гледам бушони и клемите на акумулатора, че днес едната беше хлабава.
Утре ще гледам бушони и клемите на акумулатора, че днес едната беше хлабава.
Eдин безплатен съвет от един авто ел техник - клемите на акумулатора за да не клеясват се намазват обилно с Пчелен Мед .
Eдин безплатен съвет от един авто ел техник - клемите на акумулатора за да не клеясват се намазват обилно с Пчелен Мед .
Клемите не клеясват, а се окисляват! Колкото до мазилото - с грес е по-добре.
The_Game
29-04-2009, 18:40
Нормално ли е като откача буксата от комутатора на едната бобина обортите докато е на празен ход да падат и след секунди да си ги вдига. И в същото време мотора да започне да работи по лошо.
В момента в който включа извадената букса от комутатора оборотите се качва и вибрациите от мотора намаляват.
Едно и също нещо се получава независимо коя бобина откача.
п.п. как се проверяват кабелите дали са наред, след като не са избили през изолацията ?
Мерене с мултицет,дали са 5kOm ?
Rider_alfa155
29-04-2009, 18:46
нормално е спорд мен да ти се влоши малко работата на двигателя като откачиш комутатора, все пак оставаш само на по една свещ и горенето не е така пълноценно както с двете а колата си ги иска и двете свещи, за измерването на кабелит ене моаг да кажа щото съм абсолиутно неук по тази част :oops::oops:
п.п. как се проверяват кабелите дали са наред, след като не са избили през изолацията ?
Мерене с мултицет,дали са 5kOm ?
Почти позна . Ако не е прекъснат кабела винаги ще си е 5кОМ .
А за пробит кабел : Мултицета на 200мА без сонди - и тръгваш по дължината на кабела на 4-5см над него . Надскочат ли показанията на 1 имаш проблем . Нормалните показания са около 40-60 мА маскимум 100мА
Не знам дали ме разбра ;)
А най сигурния начин е : хващаш се с едната ръка за корпуса на колата и с другата опипваш кабелите :Tease:където те тресне (ако те тресне) там е пробил кабела :clap:
The_Game
30-04-2009, 00:32
Почти позна . Ако не е прекъснат кабела винаги ще си е 5кОМ .
А за пробит кабел : Мултицета на 200мА без сонди - и тръгваш по дължината на кабела на 4-5см над него . Надскочат ли показанията на 1 имаш проблем . Нормалните показания са около 40-60 мА маскимум 100мА
Не знам дали ме разбра ;)
А най сигурния начин е : хващаш се с едната ръка за корпуса на колата и с другата опипваш кабелите :Tease:където те тресне (ако те тресне) там е пробил кабела :clap:
AБе аз пробвам с отвертка забивам я м/у лулата и алумана на главата и обикалям около кабела и едно бързо опипване около бобините :).
Иначе това което разбрах аз е да извадя сондите на мултицета и просто да го движа над кабелите на 4-5см. Давам го на сойносто до 200мА и ако има избил някъде ще мине или ще доближи показание 100мА :)
Ще се пробва :)
AДавам го на сойносто до 200мА и ако има избил някъде ще мине или ще доближи показание 100мА :)
Ще се пробва :)
Не четеш ;) Ако е пробил ще покаже повече от 200мА т.е. 1
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.