PDA

View Full Version : Препоръчайте добър дизелджия



Abarth
25-04-2009, 15:59
Препоръчайте ми добър дизелджия за София да попрегледа тук там :)

dilian alfa gtv
25-04-2009, 19:35
бобо или лисан бре колега не ги ли знаиш софииските сервизи с добри майстори особено по италянски бангий:question:

Abarth
25-04-2009, 20:47
Ходих при Бобо вече и каза да търся човек специализиран по турбо дизелите :)

Kuker
25-04-2009, 20:57
За Lancia-та от подписа ти ли става въпрос?

Abarth
26-04-2009, 00:56
За Lancia-та от подписа ти ли става въпрос?

да

Kuker
26-04-2009, 10:48
В Западния парк има един сервиз.Там правят Бошови роторни помпи, имат стенд и т.н.Сервиза е зад бензиностанцията на Лукойл.Ако идваш от центъра по Сливница посока Люлин, преди Орион уличката в ляво след бензиностанцията.А срещу Лукойл от другата страна на булеварда е Ауто плюс, ако ти трябват части или гарнитури за помпата.

Abarth
26-04-2009, 15:00
Ама тя май е лукас :roll:

Kuker
26-04-2009, 16:05
Трябва да е Бош.Не знам дали Бош може да се замени с Лукас, съмнявам се да може.

galinves71
26-04-2009, 16:24
бобо или лисан бре колега не ги ли знаиш софииските сервизи с добри майстори особено по италянски бангий:question:
често чета препоръки за бобо и лисан в софия.тези хора за народните сиромаси работят ли или са само за хора с кинти?в шумен има също 1 сервиз който ужким е по италианските и му чували пак уж,но като отидох и попитах някви други неща,направо по заобиколен начин ми показаха вратата.а там няккъв не го знам къв беше шеф или нещо подобно,даже не си направи труда да стане от масата, пиеше си кафето и сякаш не е направил сервиз да печели а просто ей така.или той и без друго си печели от мангизлиите.мисля че и алфите са с двигатели и има и други които са чували за тях.не знам но мисля че 70-80лв за смяна на ангренажен ремък са мноогоо.работа за 1час.аз вчера от 8ч сутринта до 12ч на обяд смених на пежото 2 външни и 2 вътрешни карета сам и на крик без подемник.много пари се вземат по сервизите и за това колите ни са в това положение.не може рем.комплект за вариатор да струва 10-15лв а трудът 70-80лв.обръщане на 4 зимни с летни гуми от порядъка на 25-30лв и т.н.т.
p.s.чувал съм от стари търговци че клиент не се връща,може без пари да го обслужиш но трябва.

Abarth
26-04-2009, 16:46
Трябва да е Бош.Не знам дали Бош може да се замени с Лукас, съмнявам се да може.
Има два варианта помпи на дедрата,едната е бош,другата лукас,а аз май съм лукас :)

Kuker
26-04-2009, 18:08
В Аутодата всички мотори на Дедра са с Бошови помпи.Ти не знаеш с каква помпа си а търсиш препоръка за сервиз!?!Ще вдигнеш ли капака да разберем аджеба с каква помпа си?Също така ако искаш сподели какъв и е проблема, може и да се намери кой да помогне.

Abarth
26-04-2009, 18:37
В Аутодата всички мотори на Дедра са с Бошови помпи.Ти не знаеш с каква помпа си а търсиш препоръка за сервиз!?!Ще вдигнеш ли капака да разберем аджеба с каква помпа си?Също така ако искаш сподели какъв и е проблема, може и да се намери кой да помогне.

Щом питам значи не мога да разбера ;) Проблема е трудно палене и прекъсване в обороти чат пат,просто искам да я закарам в читав сервиз в който наистина разбират от дизели да разберат проблема,а не да хвърлят боб ;)

Mury
26-04-2009, 19:00
не знам но мисля че 70-80лв за смяна на ангренажен ремък са мноогоо.работа за 1час.аз вчера от 8ч сутринта до 12ч на обяд смених на пежото 2 външни и 2 вътрешни карета сам и на крик без подемник.много пари се вземат по сервизите и за това колите ни са в това положение.не може рем.комплект за вариатор да струва 10-15лв а трудът 70-80лв

То даже ефтино при вас бе,при на с е повечко,но знам защо,просто голям брой коли зацепвани в провинцията от разни художници,след това идват в София за същата процедура:biggrin1::biggrin1::biggrin1:Ти знаеш ли колко неща се разглабят за смяна на кита на вариатора:stumm::stumm::stumm:По-добре замълчи,ако ти е скъпо,па смени си ги сам бре,да те видиме колко си добър.Половината от хората които си сменят сами ремъците,незнаят няколко пиниза,които се използват при смяната:choice::choice::choice:

Kuker
26-04-2009, 19:03
Щом питам значи не мога да разбера ;) Проблема е трудно палене и прекъсване в обороти чат пат,просто искам да я закарам в читав сервиз в който наистина разбират от дизели да разберат проблема,а не да хвърлят боб ;)На нея трябва да пише каква е.Роторните помпи си имат стандартни проблеми.Можеш да опиташ нещо елементарно, преди да запалиш вдигни капака и напомпай с ръчната помпа докато се втвърди.Ако запали лесно първо провери горивния филтър да не е задръстен.Ако не е за смяна много вероятно е да ти е блокирала някоя подкачваща перка в помпата.Проблем също може да е ротора/буталото/, може да се е износил и да не прави достатъчно налягане.Ако е това, тази част струва около 900 лв.Всичко това при условие че нямаш теч от уплътнения по помпата и не дърпа въздух от пробит маркуч или хлабава скоба.

didod
26-04-2009, 19:07
Ако ще е Лукас, малко имаш проблем...

Kuker
26-04-2009, 19:09
Ако ще е Лукас, малко имаш проблем...В смисъл..?

didod
26-04-2009, 19:13
Обикновено отказват да ги ремонтират

Kuker
26-04-2009, 19:17
Обикновено отказват да ги ремонтиратАз до колкото знам няма много места където да ги правят, а пък за стенд да не говорим.В София са 1-2 места.

Dexer
26-04-2009, 23:09
Отиди на Житница, до гараж Земляне, сервиз Лукас Дизел, там работи един старец - Наско, той мисля ще се справи с помпата ти, има стенд, естествено, що за дизелджия би работил без стенд?????:)
Успех!
Телефон на Наско: 0896 69 50 77

Abarth
27-04-2009, 02:08
На нея трябва да пише каква е.Роторните помпи си имат стандартни проблеми.Можеш да опиташ нещо елементарно, преди да запалиш вдигни капака и напомпай с ръчната помпа докато се втвърди.Ако запали лесно първо провери горивния филтър да не е задръстен.Ако не е за смяна много вероятно е да ти е блокирала някоя подкачваща перка в помпата.Проблем също може да е ротора/буталото/, може да се е износил и да не прави достатъчно налягане.Ако е това, тази част струва около 900 лв.Всичко това при условие че нямаш теч от уплътнения по помпата и не дърпа въздух от пробит маркуч или хлабава скоба.
Горивния филтър е нов,колата върви адски добре иначе,викаш да проверя маркучите и скобите,тия 900лв иначе нереални ми се виждат :(

Бобби
27-04-2009, 08:28
Отиди на Житница, до гараж Земляне, сервиз Лукас Дизел, там работи един старец - Наско, той мисля ще се справи с помпата ти, има стенд, естествено, що за дизелджия би работил без стенд?????:)
Успех!
Телефон на Наско: 0896 69 50 77
И аз бих ти го препоръчал това старче...и не е скъпчия!
п.с. карал съм му различни коли...и не съм имал проблем до сега!

Kuker
27-04-2009, 08:29
Горивния филтър е нов,колата върви адски добре иначе,викаш да проверя маркучите и скобите,тия 900лв иначе нереални ми се виждат :(Цялата помпа струва над 4000 лева в магазина на Бош, питал съм:)