View Full Version : алфа 145 проблеми с лагерите
Колеги, здравейте моля ви за малко помощ.пуснах търсачка за моя проблем ама не намерих нищо конкретно...от 1 седмица насам колата ми започна да вие яко откъм колелата. ясно ми е че е лагер на главината ама немога да разбера откъде идва виенето от кое точно колело.дайте ми съвет как да разбера моля.
и другото което е от задно ляво колело се чуват едни страшни звуци. мога да ги оприлича със спирачките на камаз.точно същият е звука, само че при мен се чува когато колата се движи бавно(докато паркирам например) и когато не е натисната спирачката-като я натисна и спира шума. и започна да ми свети и лампата на ABS-а като дръпна ръчната и лампата светва :?
та комбинацията от виенето на лагерите и шума от задно дясно колело е убийствена егати симфонията
моля ви помогнете:big_bow_down:
Лагера може да го определиш ляв или десен по следния начин - в движение, докато вие въртиш последователно ляв и десен волан. Ако утихва на десен завой - значи е десния лагер и обратното - утихване на виенето при ляв завой значи ляв лагер. Идеята е, че при завой се разтоварва вътрешния лагер и виенето утихва.
Ако лагерите са задни процедурата е същата, но не си спомням дали не беше обратно. Бе с две думи се чува доста ясно кои вие по завойте :)
А за другите шумове си прегледай накладките...
sp_romeo1
30-04-2009, 12:47
Абсолютно неправилно! Предните лагери са двуредови и се диагностицират с тест на всяко колело поотделно
Абсолютно неправилно! Предните лагери са двуредови и се диагностицират с тест на всяко колело поотделно
Ами добре, щом казваш значи е така...
Аз като имах лагер за смяна така го определих - и после за смяна при Румен.
Но след като явно си капацитет по въпроса, няма да споря.
добре момчета значи като карам се случва следното:
до 40 км/ч е тихо
от 40 до 50 км/ч якото виене
от 60 до 80 малко по тихо вие
и над 100-110 си е**ло мамата
така значи като карам направо -вие,
като дам ляв вие по-силно
като дам дясен затихва
по логоката на колегата преден десен лагер е за смяна:?
Е така е - при определени скорости е по-шумен. Ходи си на майстор, моя го разбраха като я вдигнаха на стенда и въртяха колелата. Поне не са скъпи :plane:
Абсолютно неправилно! Предните лагери са двуредови и се диагностицират с тест на всяко колело поотделно
Двуредови? Вътрешен и външен?
sp_romeo1
01-05-2009, 13:30
На всяко колело има по един двуредов сачмен лагер.За това имах предвид че се определя трудно и неточно прецакания лагер,в движение
само да кажа че лагерите на предните главини са едни съвсем обикновенни капсуловани лагери а дали са двуредови незнам ама е възможно да са (както казва колегата), защото корпусът е доста широк.
poison1912
01-05-2009, 17:29
а някой да има идея дали се свалят лесно понеже и аз трябва да сменям на задно ляво колело
JORDANGT
01-05-2009, 22:34
Е така е - при определени скорости е по-шумен. Ходи си на майстор, моя го разбраха като я вдигнаха на стенда и въртяха колелата. Поне не са скъпи :plane:
Задните с АBS не са много евтини,особенно тези след 99г.
а някой да има идея дали се свалят лесно понеже и аз трябва да сменям на задно ляво колело
Аз си имам на идея,ама само с това се занимавам.Незнам на теб как ще ти се стори.
Отвиват се болтовете на стоиката на супорта,без да го сваляш него-супорта.Сваля се диска и се развива гаиката на шенкела.Ако не излезе с издърпване главината,трябва да си намериш скоба.
Абе трудно обяснявам,ама ако има нещо ми пиши.
poison1912
02-05-2009, 12:41
ок мерси колега ще го имам в предвид
а някой да има идея дали се свалят лесно понеже и аз трябва да сменям на задно ляво колело
отзад се сменя цялата главина защото не се разглобява за да смениш само лагера. задните са доста по-скъпи от предните. за 145 преден 30 лв. задните са ми по 70 лв.(ама мойта е до '98 година а иначе са 120 лв. ако е след '98 година)
отзад се сменя цялата главина защото не се разглобява за да смениш само лагера. задните са доста по-скъпи от предните. за 145 преден 30 лв. задните са ми по 70 лв.(ама мойта е до '98 година а иначе са 120 лв. ако е след '98 година)
За ЖТДто -задни по 80лв. до предните още не съм стигнал
та значи преден десен лагер-за смяна. и задно дясно колело има почти запекло буталце на спирачката и то в доста издадена позиция и спирачката задържа.
задно ляво колело има напълно запекло буталце на спирачката при това във прибрано положение.Спирачката не държи изобщо(нито ръчната).
някакви идеи и начини за раздвижване :mrgreen:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.