View Full Version : Колеги , проблем...
Нещо подобно на темата " Пали от третото завъртане "
Върти стартера както си трябва , обаче неиска да запали .
Подгрявам пак и пак въртя и след доста дълго въртене на стартера пали , но като че на един цилиндър . Като и подам малко газ и задържа 2-3 секунди се оправя и после сичко си е добре !?
Сега пъ какво и стана ??? възможно ли е нещо разпръсквачи помпи ??? или лоша нафта , ама не ми се вярва да е от нафтата.Ще и сипя малко добавка да видиме дали ще има резултат.
Пушеци нещо? По-силно тракане от обикновено в началото? Дай повече подробности...
Пушеци нещо? По-силно тракане от обикновено в началото? Дай повече подробности...
За тракане , няма странно тракане . за Пушеци сега ще излизам и ще я погледна , ама мисля че няма нищо особено ...
Поне 2 свещи изгорели!
Докато върти искарва бял дим , след като я запаля и подам газ много черен пушек .
MILEN 76
01-05-2009, 18:30
Свещи зимата и аз така бях и имаше само една изгоряла палеше чак от третия до четвъртия път.
А и озад бяха едни кълбета ма забравих да го спомена.
А как мога да ги проверя без да ги свалям , имаше някъф начин с лампичка . И проблем ли е ако не ги сменя всичките ? Проблем ли е да я карам един ден така ?
MILEN 76
01-05-2009, 19:57
Проблем никъв да я караш така стига да не ти се свиди акомулатора че и той пари прави.Пък това с лампичката не сам нещо съгласен.Аз лично ги вадих и една по една си ги проверих(което при мен е лесно защото свещите са отгоре).
Проблем никъв да я караш така стига да не ти се свиди акомулатора че и той пари прави.Пък това с лампичката не сам нещо съгласен.Аз лично ги вадих и една по една си ги проверих(което при мен е лесно защото свещите са отгоре).
е моя е VM32B така че и при мен е лесно ... но нямам такъв ключ и затова не ми се развиват всичките , но явно ще трябва да си купя и да ги проверя . Какъв размер трябва да е ключа ?
MILEN 76
01-05-2009, 20:09
10 глух или малка гидория с подобния камък,щото си е дългичко.Пък да не говорим колко дълга е свеща.
Я почакай да слеза до нея че дане взема да те излъжа.
10 Гаранте туко що е проверено че от много болчета немога вече да помня всичко.
10 глух или малка гидория с подобния камък,щото си е дългичко.Пък да не говорим колко дълга е свеща.
Я почакай да слеза до нея че дане взема да те излъжа.
10 Гаранте туко що е проверено че от много болчета немога вече да помня всичко.
Мерси , аз бях останал с впечатление че е 11 номер.
Немога да намеря подходяща десетка ... имам 11 ама нестава ... сутринта едвам запалих . А утре как ще ида на работа незнам и аз ...
Нито 10 нито 11!С 12 звезда!Вадиш ги сичките една по една и пробваш директно на акомулатора.Някои път работят но загряват в основата и никва работа не вършат.За 15 минути работа е.
Нито 10 нито 11!С 12 звезда!Вадиш ги сичките една по една и пробваш директно на акомулатора.Някои път работят но загряват в основата и никва работа не вършат.За 15 минути работа е.
10тка е колега !!! днеска ги смених , сложих старите (които бях свалил от колата Декември месец ) и мисля че вече няма да има проблем . Бях сложил някви PIMAX - ужас , 5 месеца искараха и издухаха . Точно както казваш загряват в основата и то доста бавно . Сегашните са на BOSCH и загряват на върха и по-бързо. Ще видя утре сутрин как ще се покажат свещите , но тая вечер я палих и беше нормално . Благодаря за всички съвети , добре че ви има иначе вече да е на трупчета !!!
Успех.
Смяната маи не е много успешна... днес пообяд слезнах да я преместя . Резултата беше незадоволителен , пак върти и на първото въртене неможа да запали . При втрото подгряване и въртене запали . Сравнително по лесно от ония дни , но не както трябва. Даите съвет от къде да ида да взема свещи и какви да са те , защото вече полудявам . Дали не са нещо разпръсквачи , или нещо помпата ?
Имам един приоятел с 325 тд , по същия начин едвам пали , пръска с един спрей за лесен старт и пали ... ще взема да опитам и аз.
Не знам от какво са тая свещи ама оригиналните се развиват с 12!Запиши номера на релето за подгряване и по релето в магазина виж кви свещи треба да купи6!Ако релето е за бързо подгряване а свещите не,както и обратното резултата е никакъв.
Не знам от какво са тая свещи ама оригиналните се развиват с 12!Запиши номера на релето за подгряване и по релето в магазина виж кви свещи треба да купи6!Ако релето е за бързо подгряване а свещите не,както и обратното резултата е никакъв.
Къде да намеря релето ?
Над перката на радиатора.
Погледнах , това от което стърчи един бушон (30 А) . или по голямата черна кутийка ???
MILEN 76
04-05-2009, 20:54
На Суперката по специално последните свещите са отгоре на главата а не отпред на главата.Релето наистена е над радиаторите а бушона му е 80А и се намира на гърба на тези които са до казанчето за спирачна течност криеги кората за чистачките ,филтъра за климатика и т.н.Защо не изкараш една свещ с някой познат накарай го да даде контакт и и опри резбата на капака на клапаните и ще видиш дали си подгрява (но нали да не забравиш плюсовия кабел аз съм на вяка свещ с отделен кабел би трябвало и ти да си така):thumbup:
Я дай една снимка на тоя ми ти двигател.
А...забравих тоя ми ти бушон между другото е вързан заедно с перките като си към колата е първия ляв от към двигателя
Ето снимката
Аз свещите съм ги проверил , подгряват нормално според мен .
MILEN 76
04-05-2009, 21:52
Ау че чисто :flirt::flirt::flirt:Проблема може да е от свещете може да не подгряват достатачно както писа 164ТД,съжалявам че не сам наблизко.
Имам един приоятел с 325 тд , по същия начин едвам пали , пръска с един спрей за лесен старт и пали ... ще взема да опитам и аз.[/QUOTE]
--------------------------------------------------------------
Здравейте дизели червени :tank:
Да ме поправи някой дизелист, но ако не греша - не е много гот за моторетката да я изнасилват етери и други аки. Може би за 1-2 пъти при огромна нужда - да, но повече не. Имахме в работата 1 мотокар и го палихме така почти 2-3 месеца. Сега вече е за основен.
С две думи - това не е за вашия матор .... а пък ако е за вашия, то вече не е матор.:no_no_no:
Имам един приоятел с 325 тд , по същия начин едвам пали , пръска с един спрей за лесен старт и пали ... ще взема да опитам и аз.
--------------------------------------------------------------
Здравейте дизели червени :tank:
Да ме поправи някой дизелист, но ако не греша - не е много гот за моторетката да я изнасилват етери и други аки. Може би за 1-2 пъти при огромна нужда - да, но повече не. Имахме в работата 1 мотокар и го палихме така почти 2-3 месеца. Сега вече е за основен.
С две думи - това не е за вашия матор .... а пък ако е за вашия, то вече не е матор.:no_no_no:[/QUOTE]
Бахти лекцията пич :D
Не знам от какво са тая свещи ама оригиналните се развиват с 12!Запиши номера на релето за подгряване и по релето в магазина виж кви свещи треба да купи6!Ако релето е за бързо подгряване а свещите не,както и обратното резултата е никакъв.
Ето една снимка да видиш за свещите. Моята е след 06.1995 та , а имено това е модела за след 06.1995та .
MILEN 76
05-05-2009, 09:02
Да точно същите са.
Да точно същите са.
Странното е че преди когато бях с тия свещи с които съм в момента , колата си работеше безпроблемно .
MILEN 76
05-05-2009, 13:44
Неможе да не са свещите просто за друга причина не се сещам.Неможе вшера да пали а днес примерно не.Чак толкова електроника няма.Аз скоро пак сменях свещ на единия цилиндър (ама свеща е менте) и после пак си изгоря и сега палим на три от първия път но с мънинко повече въртене.Може пак да ти е задръстен горивния филтър (друг проблем) зависи от фадромата :respect:
Неможе да не са свещите просто за друга причина не се сещам.Неможе вшера да пали а днес примерно не.Чак толкова електроника няма.Аз скоро пак сменях свещ на единия цилиндър (ама свеща е менте) и после пак си изгоря и сега палим на три от първия път но с мънинко повече въртене.Може пак да ти е задръстен горивния филтър (друг проблем) зависи от фадромата :respect:
Имам филтър , отивам и го сменям утре ! трябва ли да сипя нафта във филтъра , преди да го сложа ?
MILEN 76
05-05-2009, 13:55
Не мажиш си опрастена с малко нафтичка стягаш подкачваш с помпата и палиш (може първия път да загасне но втория би трябвало да нямаш проблем)
--------------------------------------------------------------
Здравейте дизели червени :tank:
Да ме поправи някой дизелист, но ако не греша - не е много гот за моторетката да я изнасилват етери и други аки. Може би за 1-2 пъти при огромна нужда - да, но повече не. Имахме в работата 1 мотокар и го палихме така почти 2-3 месеца. Сега вече е за основен.
С две думи - това не е за вашия матор .... а пък ако е за вашия, то вече не е матор.:no_no_no:
Бахти лекцията пич :D[/QUOTE]
Бе де... техната .... затва ли навремето ме искаха за аспирант в МЕИ-то бе? Я съм можел и лекции да изнасям.
Братя дизелисти - уважавам:grandpa: и почитам:grandpa: (то нафтата не е кат бендзино:chair:) вашия избор, но все пак ми се струва, че му еб.... мамата на матора ако го сипвате този спрей у филтерот. Ората са казале - еб.нето мое и с пръст, и с нос, но за чик...ята си требе к.р
MILEN 76
05-05-2009, 19:30
Алей ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????
Па се пак сме от Бургаско бре ся оди да гадаш смисъла.Извинявам се за спама.
Алей ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????
Па се пак сме от Бургаско бре ся оди да гадаш смисъла.Извинявам се за спама.
Не нам кво начи твойто, но аз мисля че - ?? ???????? ??-?????? ????.:cheers:
MILEN 76
06-05-2009, 10:30
Не нам кво начи твойто, но аз мисля че - ?? ???????? ??-?????? ????.:cheers:
:cheers: Щом си рекъл
:cheers: Щом си рекъл
Ше зема да се разходя аз до Бургас , да ми опрайте колицата !!!
MILEN 76
06-05-2009, 11:07
Заповядай!!!
mladej_it
06-05-2009, 13:34
Да неби да смуче въздух от някаде тази кола, но просто така както описваш проблема и аз съм за свещ така отведнъж !
А на комшията ти с Бмв-то му кажи да си сложи един еднопосочен клапан на входящата нафта между филтара и ГНП-то и ще се прероди!!!
Да неби да смуче въздух от някаде тази кола, но просто така както описваш проблема и аз съм за свещ така отведнъж !
А на комшията ти с Бмв-то му кажи да си сложи един еднопосочен клапан на входящата нафта между филтара и ГНП-то и ще се прероди!!!
Такъв клапан съм сложил на 164ката ...
cvetelin
19-05-2009, 13:44
проблема беше огромен.... със солидната сума от 1.20лв се реши :)
просто някой трябваше да поглене 80А бушон на подгрева... с новия бушон сутрин дори не се чува стартера ... докато чукне и вече е запалила:tooth:
MILEN 76
19-05-2009, 16:28
Ти колега да не си новия собственик на тази кола?Ако е за същата казах му аз да си провери бушона ма на...
cvetelin
19-05-2009, 16:49
Ти колега да не си новия собственик на тази кола?Ако е за същата казах му аз да си провери бушона ма на...
да, аз съм
MILEN 76
19-05-2009, 16:53
Ами честито,че все пак не е затрит още един модел от тази изключително вече рядка марка.Ако имаш проблеми не се отчайвай решение винаги има.Да си я караш с здраве и безаварино.А и забравих да.....:big_beer:
cvetelin
19-05-2009, 17:38
Ами честито,че все пак не е затрит още един модел от тази изключително вече рядка марка.Ако имаш проблеми не се отчайвай решение винаги има.Да си я караш с здраве и безаварино.А и забравих да.....:big_beer:
споко намираме решение на всеки проблем :)
MILEN 76
19-05-2009, 17:55
Досетих се вече.:plane:
75 turbodelta
22-05-2009, 10:53
Цецо кажи как пали ся ВМ-а и как върви :spiteful:
cvetelin
22-05-2009, 11:36
Цецо кажи как пали ся ВМ-а и как върви :spiteful:
пали от рас и след днешната разходка до търново ... движи се супер :)
nachkata
25-05-2009, 21:33
Ами кога ще почерпиш
Ами кога ще почерпиш
Като дойде на море ;)
При мен 10% от сумата за колата са за почерпка:cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.