View Full Version : 145 AIR FILTER
Здравеите колеги искам да си сложа спортен филтър конус но ми трябва снимков материал за да реша как да го направя ще сам мн благодарен ако някои пусне някоя снимка за да видя и като го направя обещавам да вкарам и аз благодаря предварително :help:
BillyBoy`
02-05-2009, 08:47
Здравеите колеги искам да си сложа спортен филтър конус но ми трябва снимков материал за да реша как да го направя ще сам мн благодарен ако някои пусне някоя снимка за да видя и като го направя обещавам да вкарам и аз благодаря предварително :help:
е мини през Крумово де еи каде е ти е на има няма и километър:) тъкмо ще видиш на живо не ти трябват снимки пиши ми на скаипа ако искаш има го във подписа ми :)
PacheV ето пич да видиш най-лесния начин за твоето начинание.
Здравеите колеги искам да си сложа спортен филтър конус но ми трябва снимков материал за да реша как да го направя ще сам мн благодарен ако някои пусне някоя снимка за да видя и като го направя обещавам да вкарам и аз благодаря предварително :help:
Ето и от мен
То май няма смисъл аз да кчвам защото е същото като предните 2 снимки.
Взимаш тръбички лист от ножовка,че на мене ми се наложи да резна малко от едната забучваш филтъра и яко газ :) :go:
PacheV ето пич да видиш най-лесния начин за твоето начинание.
Това сивото тръба за мръсен канал ли е? :shock:
BillyBoy`
02-05-2009, 14:52
моя е направен като на MUROMAN със едно водопроводно коляно и лежи във долната част на кутията от въздушния филтър:)
благодъря на всички които откликнаха,много ми помогнахте колеги :respect:.BillyBoy` с теб е време да се запознаем а не само да се разминаваме :drive:
Обаче забравяте най-тънкия пиниз със резонаторната кутия !!! :director:
Обаче забравяте най-тънкия пиниз със резонаторната кутия !!! :director:
И той е ?
BillyBoy`
03-05-2009, 20:56
Обаче забравяте най-тънкия пиниз със резонаторната кутия !!! :director:
и какъв е тънкия пениз:online2long:
Еми той е...
че ако искаш да вадиш хубав наситен звук и ползваш дъното на старата кутия с нейните смукателни тръби трябва да махнеш резонаторната кутия която се намира над левия подкалник...демонтажа и е сравнително лесен :) Но определено без нея се чуства повече....но тогава и само тогава когато се използва дъното на кутията на стария филтър като заместител на новия :)
BillyBoy`
03-05-2009, 22:00
и защо да махам резонаторната кутия нещо или аз не съм във час или не мога да ти схвана мисълта звука си го вадя със и без резонаторната кутия само не мога да схвана врътката дето се опитваш да я обясниш резонаторна кутия и конус говори направо че и без това слънцето днеска яко ни напече на моменти:beer:
Ами смятам че си достатъчно умен да схванеш че резонаторната кутия прави по безшумен моторЯ !! Или поне така ги виждам и усещам аз тези неща !
BillyBoy`
03-05-2009, 22:50
няма да коментирам само ще те питам имаш ли на алфата си конус?отговори ми честно и повече няма да пиша по тая тема:thumbup:PacheV когато си свободен пиши ми на сакипа за да се разберем нещо и да видиш как стои конуса на моита кола лека вечер на всички
BillyBoy`
03-05-2009, 23:09
и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV
Нв нямам но сме правили експеримента на едно купе ! и разликата си я имаше и то усезаемо !!!:flowers:
Колко е размера/ФИ/ на тръбата от страната на маншона?
и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV
Приятел струва ми се ,че няма голям избор за набавяне на въздух твоя филтър.А и аз знам,че резонаторната кутия се маха .
Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... :) кой как ще го прави си е негов проблем !
Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... :) кой как ще го прави си е негов проблем !
Колко е фито на тръбата при 145 бре хора?
The_Game
08-05-2009, 17:59
и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV
Аз бих изхвърлил резонаторната кутия и от горе до рога някаква изолация дали ще е от метални ламаринки и от горе нещо или поликарбонат няма значение. Всичката тая врътка със спортния филтър ако дърпа топъл въздух от някъде, се губи.
BillyBoy`
08-05-2009, 19:20
Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... :) кой как ще го прави си е негов проблем !
правилно да не ми обяснява а ти като никога не си ползвал подобно нещо по добре не даваи акъли на другите за мен беше достатъчно че ми отговори по горе на зададения от мен въпрос:)Pachev обади се през седмицата да пием по бира скаипа ми го има във подписа отдолу :)
BillyBoy`
08-05-2009, 19:25
Аз бих изхвърлил резонаторната кутия и от горе до рога някаква изолация дали ще е от метални ламаринки и от горе нещо или поликарбонат няма значение. Всичката тая врътка със спортния филтър ако дърпа топъл въздух от някъде, се губи.вече го измислих как да стане само че не ми остава време от бачкане
alfa boy Qv
13-05-2009, 19:25
Моята и с кутията реже яко,ама 6те пробжам де е махна,да видим как 6те е !!!!!!!!!!!!!:go:
Добре де, като се махне кутията, филтъра не стои ли точно над подкалника?
На 155 16в съм сигурен, че е така.
Ако и при 145/6 е така , то според мен най-голямата глупост е да се маха кутията. Филтъра ще трябва да се пере всяка неделя.
Като се наблъска с кал и прах тоя филтър става толкова спортееен :wow:
Ех Били Били изпокара се с половината народ майна не мога да си обясня...нещо искаш да докажеш или се правиш на интересен !
Момчета. Сложете си по един панелен филтър K&N в оригиналната кутия и не се зниамвайте с глупости. Вижте при Нено има и ги дава на добри цени. Като искате звук махнете резонаторната кутия изведете една тръба само до от пред да смуче въздух и ще си спестите ядове. Конуса се цапа сравнително бързо, площа му е по-малка от на панелния и за нетунингован автомобил може стане дори по лошо. Конуса ще го перете по-често, аи гледам близо до дебитомера го слагате, а това не е хубаво. Колкото по-далеч е по-добре. Маслото от филтъра се засмуква и полепва по дебитомера. И финниа прах респективно по него. И дебитомера за 1 година и трябва и него да чистите ако имате късмета да е само за чистене, а не за боклука.
Пак се изписаха 1 тон простотии:no_no_no::no_no_no::no_no_no:хората са казали,който го е страх от мечки,да не оди в гората.Моя филтър е в калника,без кутия отдолу,как така не се цапа всеки месец,тва са глупости,ако подкалника ви е здрав и прав,няма никакви проблеми,много малко мръсотия стига до филтъра.
Ники я пак се замисли,кой филтър има по-голяма площ:screwy::screwy::screwy:
П.С.Писано е хиляди пъти по темата,търсете малко преди да пишете глупости,че ще започнат хората да ви се смеят:screwy::screwy:
Конуса се цапа сравнително бързо, площа му е по-малка от на панелния и за нетунингован автомобил може стане дори по лошо. Конуса ще го перете по-често, аи гледам близо до дебитомера го слагате, а това не е хубаво. Колкото по-далеч е по-добре. Маслото от филтъра се засмуква и полепва по дебитомера. И финниа прах респективно по него. И дебитомера за 1 година и трябва и него да чистите ако имате късмета да е само за чистене, а не за боклука.
Тези неща не знам как ги разбра,но това за площа е точно обратното,маслото защитава достатъчно добре,и конуса е в пъти по-издръжлив от оригиналния,за панелния не знам.....К&N конус му е майката,и нямаш ядове:pizza:
От личен опит. Бях с JR конус. За половин година ставаше целия черен. Завали ли дъжд целия е мокър. Като махна дебитомера целия дебитомер мирише на масло от филтъра пластинките му бяха мазни и полепнал по тях прах.
Просто и колата започна да прекъсва в ниските и да не иска да върви и във сиоките. А дебитомера беше чисто нов и беше монтирам заедно с конуса в един ден. После с почистването се оправи.
На 145/146 вярно монтажа му е в горната част на калника и там може би няма толкова проблеми колкото при 156. Вярно при мен беше монтиран ниско долу и страха при дъжд беше голям.
И не съм единствения с буфнал дебитомер от конус. Не говоря измишльотини. Това са ми личните наблюдения. Не се сърдете :)
Да на 156 седи много ниско филтъра,и ако няма термощит край с него,за 145 не знам,при 155-цата има достатъчно място м/у акумулатора и калника,в английския форум на 155,съм гледал много 155-ци с конус като е оставена половината кутия на оригиналния филтър,и на мястото на оригиналния е конуса,ако се махне цялата кутия конуса е и с термощит,но не съм чел да има проблеми с дебитомера,а и повечето са с K&N.За JR не ги знам като качество,но един приятел кара в Сащ с К&N,вече мисля 2 години няма проблеми,и при тях е доста топло и влажно,аз имам в нас К&N но не съм го монтирал,тва лято ще го поставя да видим как ще се отрази на мотора.
Да на 156 седи много ниско филтъра,и ако няма термощит край с него,за 145 не знам,при 155-цата има достатъчно място м/у акумулатора и калника,в английския форум на 155,съм гледал много 155-ци с конус като е оставена половината кутия на оригиналния филтър,и на мястото на оригиналния е конуса,ако се махне цялата кутия конуса е и с термощит,но не съм чел да има проблеми с дебитомера,а и повечето са с K&N.За JR не ги знам като качество,но един приятел кара в Сащ с К&N,вече мисля 2 години няма проблеми,и при тях е доста топло и влажно,аз имам в нас К&N но не съм го монтирал,тва лято ще го поставя да видим как ще се отрази на мотора.
Я пусни снимки да ги видиме тия англииски 155-ци с конуси и как са ги направили там хората.:smile:
И с термощит все същата. Пази от долу ама от горе от подкалника пак влиза вода и право върху вилтъра си капе.
P.S. За дебитомера не си мизмислям. Та аз бях също привърженик на конуса, но след 1 година като видях по стените на дебитомера колко прах имаше и по самия датчик имаше и масло и прах и си и мирише самия деботомер на маслото от филтъра и се отказах от конус. Може прекалнео много да съм го омаслил преди това... знам ли. Но дебитомер ми буфна за 1 година. Хубавото е, че се мина само с почистване и за сега е добре. Щом си пълни километража. И за сега с К&Н не съм имал грижи все още.
Ми карайте си с хартиените филтри и тва е,защо задавате риторични въпроси.Излишно е вече,писна ми,пишат се постоянно едни и същи неща:shutup::shutup::shutup::shutup:Проблемите с дебитомера идват от предозирането с маслото,как така на Бобо колата 2 години кара с дебитомер втора употреба а,как на Нено колата още не е сменяла дебитомер,е тва немога да разбера,филтъра не е виновен
П.С.Пак казвам,който го е страх от мечки,да не оди в гората:yawn::yawn::yawn:
Стига па ти като вързано куче лаеш :) Казах какво се случи при мен. Това е.
Стига па ти като вързано куче лаеш :) Казах какво се случи при мен. Това е.
Кво стига бе бате,през месец,се дискутират едни и същи неща:prescription::prescription:Научете се един път за винаги,не е филтъра виновен за смъртта на дебитомера:devil2::devil2:
Кво стига бе бате,през месец,се дискутират едни и същи неща:prescription::prescription:Научете се един път за винаги,не е филтъра виновен за смъртта на дебитомера:devil2::devil2:
Офф добре айде мълквам.
При 145/6 няма проблем да се монтира конус,стига да е здрав подкалника,и хубаво напаснат:pp::pp::pp:
DerMeister
15-05-2009, 10:22
При 145/6 няма проблем да се монтира конус,стига да е здрав подкалника,и хубаво напаснат:pp::pp::pp:
Ти па все едно си слагал..... :pp: Тури някоя снимка, как се слага ламарина термощит улстра мега тунинг.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.