View Full Version : Задават се студове!
Както го дават синоптичките, тия дни меко казано ще застудее.
Нека да си напомним, че катастрофите при такова време се увеличават, точно както и задръстванията и да я караме по-внимателно.
Както и ако някой има съмнения в течноста за чистачките, направо да долива зимна или каквато спиртна течност има и не мисли да я пие :lol:
Не е зле преди тръгване в големи студове да се провери антифриза дали се клати, демек, че не е замръзнал :idea:
И да си пожелаем да няма закъсали алфи тая зима :priest:
По руските сайтове се появиха забавни статистики от сорта "Най-непалещите модели и марки" :-) Може и ние да се преброим къмто петък :D
Обаче в Москва студът е бил дзверски - огромна част от турските Рено Клио са с деформиран от студа покрив, а в Якутия (при -58) разните гумени и пластмасови чарколяци по колата почвали да се разпадат :shock:
Мразим зима ! :evil:
Сега си говорих с един приятел,който е в Одеса и ми разказва,че било -25 градуса :shock:
А аз нямам никакво намерение да мърдам от къщи навън ,докато не стане по-женско време :) :wink:
Crusader
23-01-2006, 11:46
Мразим зима ! :evil:
Сега си говорих с един приятел,който е в Одеса и ми разказва,че било -25 градуса :shock:
А аз нямам никакво намерение да мърдам от къщи навън ,докато не стане по-женско време :) :wink:
Колежке, нали знаеш лафа "Вън не е за мъже, само за жени и за кучета" :lol: :lol: :lol:
Не се засягай горното е майтап!
А ето тук може да следите температурите, вятъра и други...Има и прогнози:
http://weather.digsys.bg/c/index.pl%3Fplace=15&action=real&lang=_bul.html#
Хи-хи:)
Еее зависи от жената и от породата куче все пак ;)
Аз съм от тези,които виреят само на топличко :twisted:
То може да се каже,че има мъже които целогодишно трябва да не показват навън да не се разтопят ;)ама тях кой ги брои за мъже изобщо? :wink:
Аз да сви кажа по темата кат бех в Норвегия при температури под -24 повечето коли по улиците бяха Алфа и Волво :wink:
Ами все пак с две свещи на цилиндър се пали по-лесно :wink: :D :D :D :D :D :D :D :D
Абре незнам ама колата ми беше чиста в неделя и в понеделник побеля отвсякъде....гледам и пътищата са бели та не е ясно колко тона сол пак са нахвърляли по улиците............
sobieski
24-01-2006, 10:19
аз пък с моята дедра не запалих днес :cry:
аз пък с моята дедра не запалих днес :cry:
Половината ми колеги и те са пеша, а улиците са като в събота сутринта - бях първа кола на всички светофари :)
а улиците са като в събота сутринта - бях първа кола на всички светофари :)
мда тотален кеф
е има още некой друг късметлия "неделен" шоферq но си е съвсем друго
и пристигнах 20 минути по-рано в офиса - ужас :roll2:
martin145
24-01-2006, 10:38
аз пък с моята дедра не запалих днес :cry:
Половината ми колеги и те са пеша, а улиците са като в събота сутринта - бях първа кола на всички светофари :) Аз дори не си направих труда да я мъча горката :oops: въпреки че вчера сутринта запали при -10 от половин оборот на стартера :D На мен много кофти ми замръзва централното заключване. Дори и да успея да я отключа с ключа след това няма заключване :(
На мен много кофти ми замръзва централното заключване. Дори и да успея да я отключа с ключа след това няма заключване :(
Малко офтопик (а имаше и специална тема за това - виж я, колега):
Как си с филтъра на купето? Преди да го сменя, при мен имаше скреж от вътрешната страна на предното стъкло, вратите ми даже залепваха за гумените уплътнения и едва успях да проникна в колата един ден, веднъж централното не успя да заключи една от вратите. След смяната на филтъра не остана нищо от тези мизерии, явно влагата, която остава в купето, прави яко проблеми (btw филтърът ми изглеждаше като това, което изсипваш от торбичката на прахосмукачка, нечистена 2 месеца :oops: )
martin145
24-01-2006, 10:51
Мерси много за съвета. Имам ги всичките симптоми :oops: та най-вероятно ще е това.
virusalfa
24-01-2006, 11:16
Благоевград - минус 10 градуса......ОМВ Алпин дизела беше тръгнал да замръзва..... :evil: :evil: Ще има пребит шеф на бензиностанция :evil:
santo_traficante
24-01-2006, 11:24
?? ???????? ??????? ??? -14 ??? ??????? ?????:)?? ?????? ?? ??????? ????? ???? ?????? ? 7? ???????? ?? ??? :D
________
YAMAHA CORPORATE ARTIST AFFAIRS (http://www.yamaha-tech.com/wiki/Yamaha_Corporate_Artist_Affairs)
Мойта алфа сутринта запали на -17 без проблеми ,а е на 13 години.Винаги и имам доверие.На алфата и на москвича 408 винаги ше запалат. :wink:
москвича 408 винаги ше запалат.
мдааа стига да не падне акумулатора преди да запали :wink:
:D :D :D :lol: Ммм дааааа не знам колко беше сутринтта но запали.
А какво беше миналата зима с предната кола ауууууууу :evil: :evil:
Знам че има друга тема за снимки, но просто не се сдържах да я пусна тук :D
http://forum.proc.ru/uploads/post-295-1 ... _thumb.jpg (http://forum.proc.ru/uploads/post-295-1137432941_thumb.jpg)
москвича 408 винаги ше запалат.
мдааа стига да не падне акумулатора преди да запали :wink:
Не го бърка нали има манивела :D :D
москвича 408 винаги ше запалат.
мдааа стига да не падне акумулатора преди да запали :wink:
Не го бърка нали има манивела :D :D
ти палил ли си москвич с манивела? :pfbbt:
[quote=Grozdan]москвича 408 винаги ше запалат.
мдааа стига да не падне акумулатора преди да запали :wink:
Не го бърка нали има манивела :D :D
ти палил ли си москвич с манивела? :pfbbt:[/quote:z0od2c0u]
Да но лятото основно :tooth:
[quote=Grozdan]москвича 408 винаги ше запалат.
мдааа стига да не падне акумулатора преди да запали :wink:
Не го бърка нали има манивела :D :D
ти палил ли си москвич с манивела? :pfbbt:
Да но лятото основно :tooth:[/quote:2lk408ur]
прецакал си се
с бутане пали по-лесно :drums:
biserka76
24-01-2006, 14:36
http://forum.proc.ru/uploads/post-295-1 ... _thumb.jpg (http://forum.proc.ru/uploads/post-295-1137432941_thumb.jpg)
biserka76
24-01-2006, 14:39
Ами ние какво да си сложим
biserka76
24-01-2006, 14:39
Ами ние какво да си сложим
Ами ние какво да си сложим
вие ще си седите дома до печката :pfbbt:
Ами ние какво да си сложим
Същата шапка. Пълна :mrgreen:
Ами ние какво да си сложим
вие ще си седите дома до печката :pfbbt:
Требва да се измисли нещо :roll:
То по добружа май само жени даваха вчера по телевизията да се разхождат навънка :priest:
Crusader
24-01-2006, 16:26
Мдаааа Алфонсо запали от четвърт, но Фиатката не ще да откъсне, май ще се наложи смяна на маслото щото с 15W40 много тежък ДВГ, или май да я бях прибрал в гаража но ме домързя снощи :oops: и за това днес го играя "шофьор на такси" разкарвам жената, детето.....тъщата :? а бе мани не е работа :wink:
Е все пак Алфонсо е с две свещи на цилиндър-повече искрици и ако акумулатора е шест пали без проблем :D :D :D
Днес сутринта за първи път вартя повече от секунда за да запали (около 3 секунди) ама пали :D :D :D :D :D :D
http://www.riversongs.com/Flas/polarbears.html
я вижте това...
За пръв път от както имам Цона, не можа да запали в студа....все се хвалех, хвалех...еххххх......
Обаче едвам изключих от първа.....маслото беше на камък.....хич няма и да я мъча, да си стои отпред.....
Е все пак Алфонсо е с две свещи на цилиндър-повече искрици и ако акумулатора е шест пали без проблем :D :D :D
Днес сутринта за първи път вартя повече от секунда за да запали (около 3 секунди) ама пали :D :D :D :D :D :D
И моята така - 3 секунди се мъчи и запали, малко скоростната се движи по-трудно, но като загря веднъж нямаше грешка. Акумулатора е чисто нов, на 2 месеца нейде.
и моята запали от раз :D , за разлика от комшията, на който му се прецака акумулатора, но централното беше замръзнало и се базикаше яко, но след като загря вуздуха в купето се оправи
а днес е просто мания - се едно караш пред празник когато сичкото софианец си е по родните села заминал :roll2:
A да движех се много спокойно - почти няма коли по улиците :D :D
Комшията след неуспешни опити да си запали бензиновата астра(гледах мъките му през прозореца) гледаше много странно като излязох и очакваше да се помъча и аз - излязох по фанела, запалих, пуснах парното и се прибрах да си изпия чайчето - комшията псувайки студа си взе чнатичката и тръгна към спирката :D :D :D
Ти така както си пиеш чайчето, някоя сутрин ще останеш без кола :roll:
Ти така както си пиеш чайчето, някоя сутрин ще останеш без кола :roll:
той е заложел пусия с оптиката през прозореца не го мисли :wink:
Ти така както си пиеш чайчето, някоя сутрин ще останеш без кола :roll:
Да ама съм на първия етаж и гледам -ако само я наближат веднага скачам през терасата :D
Е все пак Алфонсо е с две свещи на цилиндър-повече искрици и ако акумулатора е шест пали без проблем :D :D :D
Днес сутринта за първи път вартя повече от секунда за да запали (около 3 секунди) ама пали :D :D :D :D :D :DКо се хвалите щом ние с по една свещ палиме вие ако не запалите ша е резил така че мислете му :screwy: :choice: :smackbum:
Crusader
25-01-2006, 16:41
Е днес /след като приспа в гаража си/ и Фиатката пламана почти веднага, сигурно щот я заплаших да я сменя с Голф 2 :paddle: :lol: :lol: :lol: , иначе Алфонсо е железен :firstprize:
Alfa Pilot
25-01-2006, 20:16
И мойта пали от първия път само дето дига оборотите на около 1800 в началото, после се успокоява. А жилото за предния капак сигуно замръзва и не иска да се отвори ама като се постопли се оправя.
И аз да се похваля, нарочно дебнах да стане голяям студ. Тази сутрин пускам си компа - и гледам на 2 сайта прогнозата. weather.bg - 18
weather.cnn.com -19 . Викам си сега е момента да си пробвам новото акумулаторче, аи колата не е палена от 5 дена - време е да поработи малко двигателя. Давам контакт и чувам моторчето на клапата за циркуклация на въздуха в купето тръгва да бръмчи ама едваммм едвам. Пускам духалките на 1,2,3 степен се върти ама с един такъв странен шум , чак на 4-та се оправи. Изключвам от скорост - олеле лоста едвам се движи - всичко е замръзналооооо.
Идва ред на запалването. Стартера върти малко мудно но .... само след 2 сек се чува един такъв приятен звук :)
Mилата ми италианска кочинка :wub: :wub: как ме зарадва :)
А до мен едно лупо съвсем новичко си въртя 2 минути на стартер, еииии страши акумулатори имат тия VW :
От опит на приятели си знам, че не е добре да се пали в най-големите студове след като не е палено повече от 1 ден!!!
Много е яко като запали, ама може да си ....
На един пасат оня ден му беше замръзнала маслената помпа и си запали човека без проблем, ама после му изби една гарнитурка и маслото изтече :(
И той така чакаше голям студ, за да провери дали ще запали след 2-3 дена почивка.
Мерси за инфото колега , но ако ти се наложи да позлваш колата- нямаш избор :(
Мерси за инфото колега , но ако ти се наложи да позлваш колата- нямаш избор :(
Прав си, аз само споделям, че ако няма нужда не е по-добре да я припалваш в най-големите студове, а да се изчака време поне около нулата.
Моята изтропа като я запалих онзи ден след работа. Не беше карана 11 часа и като си тръгвам паля и в продължение на 5 секунди се чу нещо подобно на клапан как удря и поосле се качи маслото и се кротна... Знам аз да не паля колата под -10 градуса, ама ко да се прави като се налага...
Чувал съм, но не съм го пробвал и не съм сигурен дали има полза.
На студ преди да запалиш врътваш стартера само 1 път и гасиш. Чакаш 20-30 сек. и пак. После палиш. Това било за да "разбърка" малко маслото преди да запали.
Така пали един приятел цял живот, когато е под нулата.
задължително като палите в студено време дръжте съединителя натиснат за да не се мъчи стартера да върти и маслото в скоростната кутия което си е доста гъстичко
/за да видите ефекта веднага като запалите пуснете съединителя и оборотите ви ще паднат рязко/
а моята алфичка дори не съм я мъчил тези дни че ми се развали бензиновата помпа а на газ някак си колкото и да искам няма да запали :(
задължително като палите в студено време дръжте съединителя натиснат за да не се мъчи стартера да върти и маслото в скоростната кутия което си е доста гъстичко
/за да видите ефекта веднага като запалите пуснете съединителя и оборотите ви ще паднат рязко/
а моята алфичка дори не съм я мъчил тези дни че ми се развали бензиновата помпа а на газ някак си колкото и да искам няма да запали :(
То зависи от маслото в скоростите мойто е Мотул Рацинг и като пуснеш съединителя на -15 изобщо не чуваш нищо и оборотите не помръдват :wink:
Аз си паля със натиснат съединител, и изчаквам 10 сек. поне преди да го отпусна. Наистина оборотите падат поне със 100 в момента на отпускането.
Аз си паля със натиснат съединител, и изчаквам 10 сек. поне преди да го отпусна. Наистина оборотите падат поне със 100 в момента на отпускането.
А кога последно е сменяно маслото в скоростите и с какво?
Стана оффтопик но като я купувах колата, във Ванто ми го смениха, не съм 100% сигурен но май беше Тутела. Т.е маслото е на 1 година и 4 месеца. До колкото знам се сменя на около 2 години . Така ли е ?
Стана оффтопик но като я купувах колата, във Ванто ми го смениха, не съм 100% сигурен но май беше Тутела. Т.е маслото е на 1 годиан и 4 месеца.
Тутела и без тва напоследък много ме дразни голем боклук се окзва май :evil:
Стана оффтопик но като я купувах колата, във Ванто ми го смениха, не съм 100% сигурен но май беше Тутела. Т.е маслото е на 1 годиан и 4 месеца.
Тутела и без тва напоследък много ме дразни голем боклук се окзва май :evil:
И аз съм на това мнение...
:offtopic: Дам и мене Тутелата не ме кефи. Май Мотула си е най добър.
Иначе нямам никакви проблеми и с двете коли палат си от раз.
да чукам на дърво - нямам никакви ядове с 155цата.пали моментално и то с тоя скапан стартер. след 2-3км даже и топло се появява :) ма се почва едно пукане на пластмаси хрупане и жулене на снежния тунинг по праговете и калниците. маслото ми държи налягане 6 бара дори и като загрее матора. харчи ми около 11 ама нон-стоп на фарове и парното на макс а и пътя който изминавам е 9км. тука некви калъфи постоянно ме питат с тънко ирония: пали ли алфата бе? щото примерно техните аудита опели и т.н. дават отклонения. даже имаме случай на : това трябва да е сън - ти виждал ли си корола да не запали - да мойта сутринта - хаха ощипи ме. служебния кадет 1.5 тди (иначе много добро моторче) категорично отказа дори след 3л вряла вода и 15мин подгряване с калорифер заврян в коша. ама тва е от евро еко и т.н. бг нафта :evil: приятелче дето работи в сервиз каза че нема лендкрузер нема ранге ровер - сичкото дето е нафтово особено тва хди-та цди-да и другото модерен дизел се предава пред нашите бензиностанции. даже ратраците на витоша не палят поради същата причина. добре че си имам бензинка вече :)
Dodo 155
27-01-2006, 17:56
задължително като палите в студено време дръжте съединителя натиснат за да не се мъчи стартера да върти и маслото в скоростната кутия което си е доста гъстичко
/за да видите ефекта веднага като запалите пуснете съединителя и оборотите ви ще паднат рязко/
а моята алфичка дори не съм я мъчил тези дни че ми се развали бензиновата помпа а на газ някак си колкото и да искам няма да запали :(
Винаги под -10 включвам алармата-имобилайзера (за да не запалва колата), натискам съединителя и въртя няколко секунди :idea: След това изключвам и паля без проблем :wink:
Не се препоръчва при несигурен стартер и акумулатор :!: Може да не запали до пролетта :wink:
онази вечер на бул."Владимир Вазов" :shock: (ефекта-дефекта от студа върху светофара) при минус 18
http://bgphoto.net/photos/13035/o632739907670625000.jpg
Плоски тъпи майтапи
:?: :?: :twisted:
http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=836836
Crusader
28-01-2006, 10:49
Това е сферата на шегата, особено правило 3, като се има в предвид че немският Форд ма комшията престоява вече няколко дни на улицата, след поне 10-тина безуспешни опита за палене, а моите "итлианки" се движат всеки ден с едно малко изключение за Фиат-чето!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.