View Full Version : Съвети......
Мисля че една такава тема в която всеки да си задава въпросите и да си получава съветите е по добре от нова тема за всяко нещо !!!
Аз искам да попитам нещичко :
При сменени сегменти, гумички на клапани ,валове , повдигачи, гарнитури
от къде мове да гори масло ???
Колата е разработена сега е с маслото налято след ремонта и е на 5500км и е на минимум ???
Колата няма гърнета и си напушва доста добре преди да загреее(без збачение зима лято)
Къде да търсим причините ??? някой може ли да ме светне :) :pokey::pokey::pokey:
Мисля че една такава тема в която всеки да си задава въпросите и да си получава съветите е по добре от нова тема за всяко нещо !!!
И после като ти потрябва нещо, ходи го намери... Малко трудно не мислиш ли? Освен това има раздел технически справочник точно с такива съвети, ма никой не го чете.
Аз искам да попитам нещичко :
При сменени сегменти, гумички на клапани ,валове , повдигачи, гарнитури
от къде мове да гори масло ???
Колата е разработена сега е с маслото налято след ремонта и е на 5500км и е на минимум ???
Колата няма гърнета и си напушва доста добре преди да загреее(без збачение зима лято)
Къде да търсим причините ??? някой може ли да ме светне :) :pokey::pokey::pokey:
На колко км след ремонта си? Доливал ли си?
Този разход на масло не ми изглежда чак толкова голям всъщност
Не съм доливал от ремонта чак днес долях 800 грама
от ремонта съм на 5500км и маслото ми беше на минимум !!! казаха ми че след ремонт първото масло си гори до де се разработят чарколяците ама преди 1 месец и около 500км маслото ми беше между минимума и максимума и вчера гледам на минимума LoL :drinking:
Или си изчисти сепаратора:Tease::Tease::Tease:
BillyBoy`
10-05-2009, 08:10
Което ще рече ???тази неделя ако доиде Интегралето на сбирката той разправяше че чистел неговия сепаратор преди време маи когато си беше купувал колата питаи го мисля че ще тe упъти правилно:)
Въпреки,че разхода си е нормален за мотор след ремонт,Това за разхода при последните 500 км може да се дължи и на грешка при замерването.Ако не е от маслото,а точно това се получава при лошо масло,започва да го гори мотора след 5000 км или от сепаратора,както посочиха по-горе,другата вероятност е - излъскани цилиндри.Малко хора обръщат внимание на това.Поглеждат,че няма ръб и обявяват цилиндрите за перфектни,а те лъщят като огледало и им се радват.При смяна на сегменти се прокарват с една джаджа с три абразивни камъка,за да се получат надрасквания под ъгъл 120 градуса.Служат хем за по-лесно напасване на новите сигменти,хем са задължителни,за да се получава ефекта на пароструйката и сегментите да не се свиват от маслото и то да отива над буталото.:comphits:
Едва ли някой си е играл с 3 камъка по моите цилиндри....
забравих да споделя че маслото ми е Morris или Morriss английското нзм за кфо стааа въпрос тогава ми го сложиха ::yawn:
Аз продължавам да стоя зад моята теза - смени си маслото. Сигурно е на чорба и затва го гори.
Аз продължавам да стоя зад моята теза - смени си маслото. Сигурно е на чорба и затва го гори.
Тя си е и правилна на 80%,ама нали трябваше да кажа нещо и за останалите 20%:Tease:
BlueStorm
13-05-2009, 18:53
Аз залагам на сепаратора!
И си смени маслото, защото ти ще си следващия уникален скъперник със евтино, смотано масло и гръмнал Туин Спарк!
После не искам да те слушам колко скапани били ТС-тата!
:not-fair:
Сепаратора е Изчистен Споко Жорка...фкарал съм се във филма и днес бая си говорихме за моя СВИНспарк !:tongue2:
Сепаратора е Изчистен Споко Жорка...фкарал съм се във филма и днес бая си говорихме за моя СВИНспарк !:tongue2:
И кво като го изчисти има ли промяна:laughing1::laughing1:
Аз съм го чистил преди месец още когато си сменях гарнитурата на капака на клапаните ама чак фвера заграях кое е сепаратора :)
Неска си продухах и оная джаджа дето е до моторчето за празен ход бая мизериии имаше и в нея
ама идея си нямам за какфо е...(от ляво на моторчето хванато е за дросела :)
Аз съм го чистил преди месец още когато си сменях гарнитурата на капака на клапаните ама чак фвера заграях кое е сепаратора :)
Неска си продухах и оная джаджа дето е до моторчето за празен ход бая мизериии имаше и в нея
ама идея си нямам за какфо е...(от ляво на моторчето хванато е за дросела :)
Може да се дължи на лошо масло, кофти хононг на цилиндрите и менте сегменти ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.