View Full Version : Тракане откъм мотора 1.8 т.с спорт 127кс
VENZAKIS
09-05-2009, 12:41
Добър ден колеги, много се рових в форума но невидях никой с подобен проблем като моя.
От доста време ми се появи едно тънко чукане в мотора (алфа 155 1.8 т.с спорт 127кс).Гледах какво ли не регулирах клапаните сичко е наред но чука и дразни.
Съмнявам се дали не е вариатора но само предполагам.Как мога да разбера дали е той благодаря предварително.....:-P
Здравей колега ,вариатора най напред изтропва при палене и после утихва това с времето се задълбочава и се стига до едно постоянно чаткане ясно доловимо откъм страната на ангренажа.Надявам се да съм ти бил полезен .
Здравей колега ,вариатора най напред изтропва при палене и после утихва това с времето се задълбочава и се стига до едно постоянно чаткане ясно доловимо откъм страната на ангренажа.Надявам се да съм ти бил полезен .
Не съм сигурен ама колегата пише че е с мотор 1.8 спорт 127к.с. това е 8 клапанова версия
виж да не е от веригата ,може да е натегнеш малко:screwy:
Добър ден колеги, много се рових в форума но невидях никой с подобен проблем като моя.
От доста време ми се появи едно тънко чукане в мотора (алфа 155 1.8 т.с спорт 127кс).Гледах какво ли не регулирах клапаните сичко е наред но чука и дразни.
Съмнявам се дали не е вариатора но само предполагам.Как мога да разбера дали е той благодаря предварително.....:-P
И при мен има нещо подобно. И аз като теб я карах да й регулират клапаните и дори смених вала на изпускателните, че бил износен и пак не спря. Майсторите във форума ми казаха, че клапаните се регулирали трудно и било голяма играчка и вероятно не са ми ги направили както трябва. А ти не можеш ли определиш откъде горе-долу идва шума?
При мен е най-силно се чува откъм смукателните клапани на 2-3 цилиндър, затова си мисля, че или трябва реглаж или вала е за смяна.
Не съм сигурен ама колегата пише че е с мотор 1.8 спорт 127к.с. това е 8 клапанова версия
Вариатора при осемклапановите е друг модел по принцип се слави че е доста здрав обаче като се разтрака трака ужасно много по гадно от на 16 клапановите и лошата новина е че не се предлага ремонтен комплект за него а като нов цената му е дори по висока от на другия което практически обезмисля покупката му защото е по лесно да се купи мотор втора употреба за толкова пари.
Вариатора при осемклапановите е друг модел по принцип се слави че е доста здрав обаче като се разтрака трака ужасно много по гадно от на 16 клапановите и лошата новина е че не се предлага ремонтен комплект за него а като нов цената му е дори по висока от на другия което практически обезмисля покупката му защото е по лесно да се купи мотор втора употреба за толкова пари.
Искрени извинения
VENZAKIS
10-05-2009, 20:17
Благодаря за отговорите и мненията. За сега само ме притеснява да не се счупи .
Няма да се счупи:drunk: Сменяй масло и карай...това е 8В двигател...Чувал съм такива двигатели на по 400хил км. тропат лопат чукат и пак си вървят :):)
Ела на някоя среща да я преслушаме...Друго ако имаш път към кв. Дианабад може да минеш да я чуя...Не съм майстор но просто да направим сравнение и дали има нещо притеснително :):)
Furious 155
10-05-2009, 23:14
а дали не става дума за тракането(цъкането) на инжекторите, като вдигнеш капака е доста осезаемо. Аз лично на никоя друга кола не съм чувал толкова шумни инжектори, както на нашите!
Искрени извинения
Моля, няма защо нали първоначалния замисъл на форума е да си помагаме един на друг с полезна информация.
Макар на последък това да не личи много-много че много спам и много дезинформация се напълни.
Buxalkata
19-05-2009, 00:41
ами ако са повдига4и ... не 4е много разбирам ама и аз имам някакво 4укане и ми казаха 4е може би са те ....
Furious 155
19-05-2009, 00:58
ами ако са повдига4и ... не 4е много разбирам ама и аз имам някакво 4укане и ми казаха 4е може би са те ....
8 клапановите мотори нямат хидравлични повдигачи на клапаните, а са с пулове!
Сигурен ли си че са добре регулирани клапаните, че точно 8 клапановите са доста голяма игра, до колкото знам, за регулация, но не е невъзможна! Моята глава свалена са ги пасвали и регулирали и е бомба!
Вариатора също на тия мотори не трака!
mimouzunov
19-05-2009, 07:43
виж да не е от веригата ,може да е натегнеш малко:screwy:
При мен в началото като е взех колата именно веригата ми претракваше!!!!Не тракаше постоянно а на някакви определени интервали (става въпрос за работа на 850 оборота) и звука беше точно като претракване такова леко...
VENZAKIS
19-05-2009, 11:12
Веригата е добре опъната и от нейна страна няма никакъв проблем.Прави ми впечатление когато е студен мотора работи прекрасно и не чука.Когато загрее мотора-вдигне тем.60г на маслото тогава започва чаткането и е постоянно.Затова си мисля че е от варятора.
Тва не ти ли звучи по-скоро като на пикливо масло, дето става на "лимонада" от нищо жега? Вариаторът си работи независимо от температурата на маслото и всъщност трака на студена кола докато стигне масълце до него (пак с уговорката, че на 8В е рядкост)
VENZAKIS
19-05-2009, 13:40
Мерси колега за отговора.
Да и аз така си помислих първона4ално,но не е от маслото карах преди да го сменя с елф (0W30 evolutin sxr)сега сипах (10w40 пак на елф Competition) и ефекта е същия.
И маслото е с гарантиран произход работя в промобил (рено)и ние си го внасяме.А като я разглобих видях 4е има малак луфт в вариатора и това ме кара да мисля 4е е от вариатора нищо 4е е рядкост.:-(:-(:-(
VENZAKIS
01-06-2009, 13:36
Колеги не е вариатор, не е разпределителен вал вече незнам какво може да е направо се отчаях .Ходих по майстори всеки говори глупости и ништо конкретно,а не ми се рсзглаба мотор е така (за едно тънко 4укане).И наи вече забелязвам 4е се появява като се покара малко демек загрее.
155_8000rpm
01-06-2009, 18:26
а дали не става дума за тракането(цъкането) на инжекторите, като вдигнеш капака е доста осезаемо. Аз лично на никоя друга кола не съм чувал толкова шумни инжектори, както на нашите!
Това щях да ти кажа и аз,също така кажи откъде идва шума,защото ако са клапани или са инжекторите шума си е осезаемо доловим горе,а не навътре в мотора.И моят мотор е доста шумен,но при мен чашките на изпускателните клапани са леко износени и затова имам шум и като имаш в предвид,че не е фатално и реглаж им правих на клапаните+смяна на пуловете и пак си чука лекинко.Общо взето подкрепям VFTI карай смело и тва е,с уговорката,че ти си знаеш най-добре какъв е шума и колко е силен,но не се вкарвай във филми безкрай.Тоя мотор трудно ще го счупиш:grandpa:,все пак е считан за един от най-здравите за времето си и награди даже има.
krasisashkov
01-06-2009, 23:08
Не сам кой знае колко много разбирач,хоби ,но сринах два агрегата 1,8 ТС на 155 и на 156 и то не от каране,а от масло ..... и именно как: с масло СЕЛЕНА 10W40 като подгоня агрегата над 5500 оборота и го даржа с таз обороти над 100 километра ,каране на рали, маслото загрява над 110 градуса и става на вода:Silent:, налягането ряско пада при 850 оборота и.....агрегата се е сринал вече(шлаиване, нови лагери или направо друг вал ,моя милост, но вече с лагери от ТЕМПА 85 година :):):) ) .Вече 1 година ги натискам като луд 5000....7000 оборота ,50....100 км пробег с средна скорост не по-малко от 90 км (не на магистрала),но вече с PROPULS ROADSTER 4T 15W50 и нямам тоз проблем,а ми казаха и чух каквили не мниения,но агрегата държи поне за сега,15 000 км,1 път сменено . А чукането според мен може да идва от 2 неща или чука биелен лагер/болт(звука е метален,все едно че биеш чук в наковалня и не се променя звука на студен и загрят агрегат и звука се чува горе в главата ) или клапани(звука се променя ).Клапаните се правят гадно и лесно, стига да не те мързи,много монтаж и демонтаж.Свалятсе валовете и се вадят пуловете,монтира се без пулове и се мерят хлабините,пак демонтаж ,купуват се нови пулове ,те са през 0,025мм от 1.5 мм до 3.5 за всеки клапан ..8 броя.Монтаж и чукането в калапаните изчезва ,агремата става тих и с мек и приятен звук :dj:,Всичко се прави за 4 часа, като работа и времето за доставка на пуловете, ако ги нямат в наличност в магазина .
VENZAKIS
03-06-2009, 10:11
Да и аз ве4е съм на това мнение 4е има не6то по-надолу.
Само да ми остане малко време свалям картера и ще погледна лагерите в какво състояние са 4е направо полудявам да го слушам това.Другото което забелязах,че като подържам 2 000 оборота (без колата да върви,а на място)чукането се появява и из4езва.Все ме кара да мисля че ако е лагер или болт то ще бъде постоянно а не променящо се.Другия вариянт да има износена чашка и да не сам ч видял и да са клапани.
krasisashkov
03-06-2009, 14:38
Когато е биелен болт се получава това: ту има чукане ,ту няма,ако е изкована втулката и тя се движи (завърта се) в биелата и е станала като елипса.Не казвам ,че сам 100% сигурен.Предположение .
При мен се чува горе при всмукателния вал и е постоянно, като понякога на студен двигател го няма за около 1 мин :roll:
The_Game
03-06-2009, 23:48
При мен се чува горе при всмукателния вал и е постоянно, като понякога на студен двигател го няма за около 1 мин :roll:
И мойта си меля като позагрее малко и почва.
Най много се чува при на 2-ра 3-та без газ и обороти около 2000.
VENZAKIS
04-06-2009, 16:26
На4и да караме спокойно с пълна газ и да не ни притеснява ,нещтото което ме успокоява е факта 4е не 4ука само мйта.:clap::clap:
Така ми казаха и колегите,но нали трябва да се ровя за нешто ,4е ина4е не ми е интересно.......
ОК тогава само напред.:clap:
155_8000rpm
04-06-2009, 19:43
На4и да караме спокойно с пълна газ и да не ни притеснява ,нещтото което ме успокоява е факта 4е не 4ука само мйта.:clap::clap:
Така ми казаха и колегите,но нали трябва да се ровя за нешто ,4е ина4е не ми е интересно.......
ОК тогава само напред.:clap:
:thumbup::go:
Малко развитие по темата.
Закарах Алфата на майстор да й регулира клапаните, понеже се предполагаше, че тракането е от тях.
Оказа се, че хлабините варират от 0,45 до 0,65 и трябва да се сменят пулове.
Днес си взех колата от сервиза, но не съм особено доволен. Пак си трака, но по-тихо.
Имам чувството обаче, че ще се засили и ще стане както преди.
По майстори повече няма да ходя ! По-добре да си трака отколкото само да си давам парите на вятъра и да се ядосвам !
Малко цифри :
Майстор No 1 :
80 лв. за разпределитен вал на изпускателните клапани (от колега от форума)
13 лв. куриер
45 лв. труд
хлабините си били добре и нямало нужда от смяна на пулове
Майстор No 2 :
24 лв. за пулове- 8 броя по 3 лв.
60 лв. за труд
Това е от мен. Сами си преценете дали има смисъл да се борите с гадното тракане !
155_8000rpm
13-06-2009, 19:38
Малко развитие по темата.
Закарах Алфата на майстор да й регулира клапаните, понеже се предполагаше, че тракането е от тях.
Оказа се, че хлабините варират от 0,45 до 0,65 и трябва да се сменят пулове.
Днес си взех колата от сервиза, но не съм особено доволен. Пак си трака, но по-тихо.
Имам чувството обаче, че ще се засили и ще стане както преди.
По майстори повече няма да ходя ! По-добре да си трака отколкото само да си давам парите на вятъра и да се ядосвам !
Малко цифри :
Майстор No 1 :
80 лв. за разпределитен вал на изпускателните клапани (от колега от форума)
13 лв. куриер
45 лв. труд
хлабините си били добре и нямало нужда от смяна на пулове
Майстор No 2 :
24 лв. за пулове- 8 броя по 3 лв.
60 лв. за труд
Това е от мен. Сами си преценете дали има смисъл да се борите с гадното тракане !
И аз съм така не се коси.Майстора е винивен само,че не ти е обяснил защо си чука пак,а именно на 99% съм сигурен,че имаш износени чашки на изпускателните клапани и има луфт почти недоловим и никак не е фатално,нищо не може да и стане на колата.А усещаш ли промяна във вървеж,предполагам ще кажеш не.Докато не се уплътни всичко винаги ще ти е толкова шумен мотора,обаче не може да се счупи,така че нека си мели и тва е,аз съм и свикнал отдавна.Хора,които чуват за сефте 8 клапанов мотор на алфа с верига си мислят"е тоя мотор ако не издъхне всеки момент та на",обаче-не.
И аз съм така не се коси.Майстора е винивен само,че не ти е обяснил защо си чука пак,а именно на 99% съм сигурен,че имаш износени чашки на изпускателните клапани и има луфт почти недоловим и никак не е фатално,нищо не може да и стане на колата.А усещаш ли промяна във вървеж,предполагам ще кажеш не.Докато не се уплътни всичко винаги ще ти е толкова шумен мотора,обаче не може да се счупи,така че нека си мели и тва е,аз съм и свикнал отдавна.Хора,които чуват за сефте 8 клапанов мотор на алфа с верига си мислят"е тоя мотор ако не издъхне всеки момент та на",обаче-не.
Според него гърбиците на валовете били много заострени, а назад по-скосени и имало голям ход и така...
За чашките аз го питах дали не са износени и той каза, че не били.
Другото е , че тракането се чувало по-силно и заради цъкането на дюзите.
Не се притеснявам, че мотора ще се счупи, а просто тракането ужасно много ме дразни-все пак съм си взел бензинова кола.
Относно вървежа- по-принцип колата си ми прекъсва леко на студен двигател в ниските обороти, но сега май нещата се влошиха. Още там като я запалихме не искаше да се изфорсира и отначало държеше ниски обороти и едва не гаснеше. Предположих, че е защото мястото беше малко под наклон, а бензина на свършване. Но така и не свърши, а дори след като загря ми се струва, че колата работи неравномерно и нестабилно дори и на празен ход и като, че ли има по-малко мощност от преди.
Проверих дали не е откачил нещо и да е забравил да го сложи или да е раменил местата на кабелите на свещите, но не е.
Надявам се като сложа бензин да се оправи и проблема да не е в грешно зацепване на валовете.
Ами това е. Ако има нещо ново пак ще пиша.
155_8000rpm
14-06-2009, 16:46
Според него гърбиците на валовете били много заострени, а назад по-скосени и имало голям ход и така...
За чашките аз го питах дали не са износени и той каза, че не били.
Другото е , че тракането се чувало по-силно и заради цъкането на дюзите.
Не се притеснявам, че мотора ще се счупи, а просто тракането ужасно много ме дразни-все пак съм си взел бензинова кола.
Относно вървежа- по-принцип колата си ми прекъсва леко на студен двигател в ниските обороти, но сега май нещата се влошиха. Още там като я запалихме не искаше да се изфорсира и отначало държеше ниски обороти и едва не гаснеше. Предположих, че е защото мястото беше малко под наклон, а бензина на свършване. Но така и не свърши, а дори след като загря ми се струва, че колата работи неравномерно и нестабилно дори и на празен ход и като, че ли има по-малко мощност от преди.
Проверих дали не е откачил нещо и да е забравил да го сложи или да е раменил местата на кабелите на свещите, но не е.
Надявам се като сложа бензин да се оправи и проблема да не е в грешно зацепване на валовете.
Ами това е. Ако има нещо ново пак ще пиша.
Същият филм бях и аз като я запалих сефте,но ме успокоиха,че сама ще се оправи и така и стана.На второто палене на другия ден нямаше и помен от проблема.Трябвало време да свикне с новия реглаж ми казаха и се самообучавала бързо и после вече:plane:.
П.П. А относно прекъсването на студено и аз се боря с него вече 2 години сигурно и няма оправия.Последно смених свещи и кабели и напръсках всички възможни връзки с конактен спрей и никакъв ефект.На диагностика не ми излиза нищо и така,всички дигат ръце,а аз си я лекувам по стар алфистки метод-2 минути работа преди потегляне.
Същият филм бях и аз като я запалих сефте,но ме успокоиха,че сама ще се оправи и така и стана.На второто палене на другия ден нямаше и помен от проблема.Трябвало време да свикне с новия реглаж ми казаха и се самообучавала бързо и после вече:plane:.
П.П. А относно прекъсването на студено и аз се боря с него вече 2 години сигурно и няма оправия.Последно смених свещи и кабели и напръсках всички възможни връзки с конактен спрей и никакъв ефект.На диагностика не ми излиза нищо и така,всички дигат ръце,а аз си я лекувам по стар алфистки метод-2 минути работа преди потегляне.
Е тва за второто палене трябваше да ми го кажеш още в предния пост :)
Същата работа- паля я одеве и си работи както преди. Пак си попрекъсва леко, но не както вчера. Все пак сложих десетина литра бензин, че да не вземе да ми изгори помпата.
Бях чел, че един колега си е оправил проблема с "натягане" на дебитомера и го пабазиках и аз малко, но като че ли няма разлика. Лошото е, че вече се омотах и не не знам как да го върна в стандартна позиция. Някой ако знае моля да сподели!
При мен едната бобина е избила, но едва ли е от нея, защото и преди това пак си прекъсваше. Все пак като се поопарича малко мисля да я сменя.
Иначе във връзка с един друг проблем преди 2 год. е сменено почти всичко по запалителната система: свещи, кабели, ЕКУ, 2-те бобини с комутаторите и пак си прекъсва. Замервах и температурния датчик на термостата, но уж е наред.
Останаха само дебитомера и ламбда сондата, но не ми се дават толкова пари (а и ги нямам излишни), за да ги сменя само заради едната проба.
На диагностика все още не съм ходил, но скоро смятам да отида, макар че не ми се вярва да покаже нещо. Като чета из форума останах с впечатление, че диагностика трябва да е много добър, за да разбере къде е проблема.
155_8000rpm
14-06-2009, 17:27
Е тва за второто палене трябваше да ми го кажеш още в предния пост :)
Същата работа- паля я одеве и си работи както преди. Пак си попрекъсва леко, но не както вчера. Все пак сложих десетина литра бензин, че да не вземе да ми изгори помпата.
Бях чел, че един колега си е оправил проблема с "натягане" на дебитомера и го пабазиках и аз малко, но като че ли няма разлика. Лошото е, че вече се омотах и не не знам как да го върна в стандартна позиция. Някой ако знае моля да сподели!
При мен едната бобина е избила, но едва ли е от нея, защото и преди това пак си прекъсваше. Все пак като се поопарича малко мисля да я сменя.
Иначе във връзка с един друг проблем преди 2 год. е сменено почти всичко по запалителната система: свещи, кабели, ЕКУ, 2-те бобини с комутаторите и пак си прекъсва. Замервах и температурния датчик на термостата, но уж е наред.
Останаха само дебитомера и ламбда сондата, но не ми се дават толкова пари (а и ги нямам излишни), за да ги сменя само заради едната проба.
На диагностика все още не съм ходил, но скоро смятам да отида, макар че не ми се вярва да покаже нещо. Като чета из форума останах с впечатление, че диагностика трябва да е много добър, за да разбере къде е проблема.
Е на мен ми ги провериха и замериха поотделно и сондата и дебитомера и темп. датчик и всичко ок,обаче проблема си остава.А аз понеже карам на бензин и недай си боже сипя някакви боклуци и става ад,много е претенциозна към горивото.Плюс това 80% от проблемите с прекъсването при нашите 8 клапанови 155-ци идват от некоректна връзка или запалителна система,датчиците каквито са и сондата и дебитомера и т.н. много рядко се дънят.Това са ми впечтленията.
VENZAKIS
15-06-2009, 09:37
Здравейте пак сам аз.
Неможах да се пимиря с това и продължих с ровенето и стигнах чак до биелните лагерите .Имаше една малка дируга на първи цилиндър другите бяха чук.Пистонните болтове и те са добре,но ми направи впе4етление 4е като въртя коляновия вал има малък луфт в долната верига.Предполагам 4е тя е износена (разтеглена) моге и на горната верига успокоителяда се е износила пласмасата незнам,но тоя слу4ей ще го разнищя.
Хубаво е 4е в моя слу4ей аз си ръ4кам и недавам изли6ни пари на майстори 4е такова удоволствие не е евтино.
Само да имам яснота по въпроса пак ште пиша.:Yoda:
Е на мен ми ги провериха и замериха поотделно и сондата и дебитомера и темп. датчик и всичко ок,обаче проблема си остава.А аз понеже карам на бензин и недай си боже сипя някакви боклуци и става ад,много е претенциозна към горивото.Плюс това 80% от проблемите с прекъсването при нашите 8 клапанови 155-ци идват от некоректна връзка или запалителна система,датчиците каквито са и сондата и дебитомера и т.н. много рядко се дънят.Това са ми впечтленията.
Преди и аз зареждах само 100 окатана от ОМВ, а по едно време и разни добавки слагах, но после минах на обикновен 95 и не виждам някаква съществена разлика.
Напоследък често се замислям дали да не сложа една газова (обикновенна)- не само, че ще карам доста по-евтино, но и ще се елеминират дебитомерая, сондата, дюзите и един куп датчици и релета и току виж прекъсването изчезнало.
Iced earth
17-01-2012, 20:00
Аз пък имам следния проблем.Имам странен шум в мотора по точно вой,все едно вие някакъв лагер.Смених ангренажен ремък и ролки,ремък и ролка на балансиращите валове и водна помпа,външните ролки също въобще всички ролки и ремъци,но воят продължава.След това свалих пистовия ремък и ремъка на балансиращите валове и пак същият вой.Има ли някой идея от какво може да е?
nicola 59
19-01-2012, 23:55
виж да не е от веригата ,може да е натегнеш малко:screwy:
То е най вероятно както е казал колегата ,на моята потропва от както съм я купил
nonamecrew
20-01-2012, 15:17
Моят работи добре не тропа .. луфовете са ми в диапазон 0.40 - 0.45 (така дойдоха от самосебеси че разсипахме пуловете :mrgreen:) .. иначе имах много гадно прекасване особенно при потегляне .. една гонка неможех да направя ... оказа се бензинова помпа ... или кошница .. не сам се занимавал да го изследвам , но при наличието на 30 40 литра бензин проблема изчезваше .. падне ли малко ставаше страшно ... сега си пуснах в резервоара една кошница от 155 и колата трагна така както я очаквах .... и след 10 минути счупих скорости :shocked::mrgreen::mrgreen::mrgreen::go::go::go::g o:
Имам същата и това почукване го имам от поне 40 000км. Не се плаши!
Колега, във форума пишем само на български!
juliano155
23-01-2012, 10:33
Ха и аз да се оплача от моита лагерница 2.0 16в.Преди година и половина някаде и махнах катализатора след около 12,13 хил. км. започна да трака лекичко в последствие се усили доста.В момента работи като ох как да го обясня.А бе работи като уморен двигател на бмв,чака доста силно.Шумът се чува в главата.Според вас какво ли ще да е?Че иде пролет и пак ще я подкарам че в момента съм с друго возило за зимата а лагерницата не съм я палил от 3 месеца.
Furious 155
23-01-2012, 10:40
Ха и аз да се оплача от моита лагерница 2.0 16в.Преди година и половина някаде и махнах катализатора след около 12,13 хил. км. започна да трака лекичко в последствие се усили доста.В момента работи като ох как да го обясня.А бе работи като уморен двигател на бмв,чака доста силно.Шумът се чува в главата.Според вас какво ли ще да е?Че иде пролет и пак ще я подкарам че в момента съм с друго возило за зимата а лагерницата не съм я палил от 3 месеца.
Вариатор? :gruebel:
Вариатор? Ха, изпреварили ме.
juliano155
23-01-2012, 10:58
Еми значи след 1,2 месеца ще я водя при един лекар по тези въпроси.Слави се че ги лекува тез болешки на алфиците.
Имам същия проблем от както имам колата. Водих я в сервиз на Alfa/FIAT и това което ми казаха беше : "вариатор , но не си заслужава да се сменя и ако не ме дразни да карам без да се притеснявам" навъртял съм и около75 хил. км. без да имам проблем.
Имам същия проблем от както имам колата. Водих я в сервиз на Alfa/FIAT и това което ми казаха беше : "вариатор , но не си заслужава да се сменя и ако не ме дразни да карам без да се притеснявам" навъртял съм и около75 хил. км. без да имам проблем.
Ако си
Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark може би са те послъгали, натегни си веригата колега . :wow:
nicola 59
10-02-2012, 01:38
Аз пък имам следния проблем.Имам странен шум в мотора по точно вой,все едно вие някакъв лагер.Смених ангренажен ремък и ролки,ремък и ролка на балансиращите валове и водна помпа,външните ролки също въобще всички ролки и ремъци,но воят продължава.След това свалих пистовия ремък и ремъка на балансиращите валове и пак същият вой.Има ли някой идея от какво може да е?
Не се притеснявай колега те 16 клапановите обичат да вият,а пък и докато само вие е добре става лошо ако почне да лае:wow:
juliano155
13-02-2012, 15:04
Не се притеснявай колега те 16 клапановите обичат да вият,а пък и докато само вие е добре става лошо ако почне да лае:wow:
Не зная колко е характерно за 16-ките да вият но мен много ме дразни това чакане дето се чува и имайки предвит ,че колата ми не се чуваше как работи на място сега звучи както се изразих по горе като изморен двигател на бмв.
nicola 59
13-02-2012, 18:07
Не зная колко е характерно за 16-ките да вият но мен много ме дразни това чакане дето се чува и имайки предвит ,че колата ми не се чуваше как работи на място сега звучи както се изразих по горе като изморен двигател на бмв.
То и най измореното бмв не може да трака като Алфа 16 клапана ,няма съмнение ,че Жабетата поне в това отношение са ги нагласили Алфите да тропат добре.
Колегите са писали виж си вариатора или ,ако не е от него търси си читав мотор без да губиш пари и време да стягаш твоя.
juliano155
14-02-2012, 12:29
Мотора не мисля да сменям,читав си е в всички други отношения.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.