PDA

View Full Version : Гръцките 33-ки



mitaka_cs
09-05-2009, 22:19
Колеги, почивните дни преди Гергьовден ходих с приятели до Гърция и по пътя Гоце Делчев - Кавала видях поне 15-20 Алфи 33:respect:
Другите Алфи бяха от по-новите, но много по-малко, което лично мен ме зарадва много:clap:
Хората уважават 33-ките си!
Едва в Кавала имах възможност да снимам и ето малка част от красавиците по брега на Бяло Море8)

Тази с 15-ки и гуми 195 вади много добра стойка!
http://img21.imageshack.us/img21/7971/image018r.jpg

http://img134.imageshack.us/img134/8277/image0009f.jpg

Тази червенката гори масълце съдейки по ауспуха;)
http://img21.imageshack.us/img21/9586/image014iyy.jpg

Иначе нямаше никакви забележки по купето...
http://img6.imageshack.us/img6/4964/image015hju.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/4873/image016gcc.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/9940/image017i.jpg

:clap::clap::clap:
Поздрави!

Kris
09-05-2009, 22:22
Пазени са - факт ... ама доста обикновенни ми седят, улегнали са братята гърци

btw - как разбра за маслото ?

mitaka_cs
09-05-2009, 22:32
Пазени са - факт ... ама доста обикновенни ми седят, улегнали са братята гърци

Поне не се срещат тунинг извращения без емблеми и брони тип гълъбарници като у нас:Tease:
Те почти всички на които пишеше с ква моторетка са бяха 1.4....не си падат по големите матори...навсякъде всичко пърпори с 50-100 кубикови японки, а гледката на поне една 33-ка на всяка втора улица беше прекрасна...доста бяха модификация Imola между другото:bouncing_smiley:

mitaka_cs
09-05-2009, 22:38
Пазени са - факт ... ама доста обикновенни ми седят, улегнали са братята гърци

btw - как разбра за маслото ?

На снимките не се вижда добре, но по края на ауспуха има нагар от масло;) Доста стари коли са така.
Типичен пример са тези които наистина горят много масло с бензина а именно Вартбург и Траби:drinking:

Grozdan
09-05-2009, 23:35
Изгелждат много добре за годините си.
На тези снимки се вижда, че гърците не си падат по илиенския тунинг. :respect:

TishO
10-05-2009, 00:55
Така като им гледам стоповете и на двете не са от последните излезли от завода ама спор няма изглеждат страхотно

zilala
10-05-2009, 07:36
Ми да определено и в гърция има повече 33та ,ако сте обърнали внимание в този саит аlfarestoration основните играчи са гърци точно с 1.4 imola

mordohy
10-05-2009, 10:37
Не се заблуждавайте от чернилката по ауспусите!Причината е друга.Изискванията за екология са много високи в Гърция.Всяка година се вади карта за изгорелите газове.СО трябва да е под 0.002,а азотните окиси под 0.40.Цитирам по памет.Ламбдата при мене беше 1.00009.Всичко това за празен ход,което точно 1.4 го вадят много трудно.Те са известни с тая простотия.При високи обороти нямат проблеми.Това налага да се намали налягането при дюзите,но това започва да спъва мотора при високите обороти.Така,че всеки,който кара 1.4 в Гърция,отива за реглаж преди да си извади картата,а после си вдига налягането,за да му върви колата.Исвънградско няма проблеми и ауспуха се изчиства много бързо,но в градско ,където има много задръствания и сфетофари се получава точно това.Прегледите там са такива,че просто не може да се мине,ако мотора ти гори масло.Тия,които пушат със сигурност са нередовни.Ако ти пуши колата,дори и да е дизел,те спират от движение,до минаване на нов преглед.
Това е тайната на черните ауспуси!:prescription:

DJ_STIVAN
10-05-2009, 19:03
Ето и една кипърска ( не е в гърция), но пак е близо... Тази кола ми е нещо като идол... има всичко което аз харесвам :devil:

ttyjjfu
11-05-2009, 19:36
бялата е добра това 17-ки ли са джантите........http://dobavi.info/cars/alfaromeo/m2067.gif (http://dobavi.info/cars/alfaromeo/)

marian
11-05-2009, 20:58
Не се заблуждавайте от чернилката по ауспусите!Причината е друга.Изискванията за екология са много високи в Гърция.Всяка година се вади карта за изгорелите газове.СО трябва да е под 0.002,а азотните окиси под 0.40.Цитирам по памет.Ламбдата при мене беше 1.00009.Всичко това за празен ход,което точно 1.4 го вадят много трудно.Те са известни с тая простотия.При високи обороти нямат проблеми.Това налага да се намали налягането при дюзите,но това започва да спъва мотора при високите обороти.Така,че всеки,който кара 1.4 в Гърция,отива за реглаж преди да си извади картата,а после си вдига налягането,за да му върви колата.Исвънградско няма проблеми и ауспуха се изчиства много бързо,но в градско ,където има много задръствания и сфетофари се получава точно това.Прегледите там са такива,че просто не може да се мине,ако мотора ти гори масло.Тия,които пушат със сигурност са нередовни.Ако ти пуши колата,дори и да е дизел,те спират от движение,до минаване на нов преглед.
Това е тайната на черните ауспуси!:prescription:
Абсолютно вярно:th_up:

mimo_
22-05-2009, 11:43
Определено е мн. стилна бялата!
Нищо повече не бих пипал по външния вид на тази кола!

MrX
22-05-2009, 11:52
Ето и една кипърска ( не е в гърция), но пак е близо... Тази кола ми е нещо като идол... има всичко което аз харесвам :devil:

То собственика и е "малоумен" на таз и другите няколко колици

Kris
22-05-2009, 14:10
Като ще е малоумен, може поне да споделиш защо мислиш така

MrX
22-05-2009, 15:00
Дано разбирате ингилийзки

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/147884-sprint-drift-machine.html

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/152680-a-new-star-is-born-alfa-33-a.html

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/159952-look-what-kev-made-me-buy-today.html

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/154537-my-sprint-has-had-enough-of-me.html

DJ_STIVAN
22-05-2009, 18:52
Дано разбирате ингилийзки

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/147884-sprint-drift-machine.html

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/152680-a-new-star-is-born-alfa-33-a.html

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/159952-look-what-kev-made-me-buy-today.html

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/154537-my-sprint-has-had-enough-of-me.html

От доста време следя темите му и затова дадох колата му за пример,защото знам,че главата не го слуша. Типичен собственик на 33 :stretcher: