View Full Version : Кората на багажника на 145
Някой би ли ми казал стъпка по стъпка как да махна кората на багажника за да смена моторчето на чистачката ? До тук съм отвил 4 болта (2 под капачките на стоповете и 2 външни) Има ли други и каде ? Видях накакви щипки но само 1 излезе (тази зад ключалката) и не смея да напъна за да не стане мяу ? Извинявам се за тъпата тема...
Развиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно
Развиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно
Мерси ! След малко Ма7е4к0 ще дойде да видим какво ще стане...
Развиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно
Само че на 145 е със щипки.
Тегли смело. Гледай да я е понапекло та да не се троши пластмасата.
Само че на 145 е със щипки.
Тегли смело. Гледай да я е понапекло та да не се троши пластмасата.
Аз това имах в предвид, то и мойто май е с штипки. Всъщност не знам каква е разликата?
Разликата е че на 145 щипките са пластмасови и са много подобни на корите на вратите (да не кажа същите). Излизат с дърпане, а рискът е да се счупи ухото на самата кора. При 146 са метални скоби и там е по-трудно да я счупиш.
Разликата е че на 145 щипките са пластмасови и са много подобни на корите на вратите (да не кажа същите). Излизат с дърпане, а рискът е да се счупи ухото на самата кора. При 146 са метални скоби и там е по-трудно да я счупиш.
Ясно. Да помня, че като свалях кората на багажника бяха метални скоби, кофтито беше че като я махнах финално пак с дърпане и някой от тях извърчаха, та се наложи да ги търся по улицата :torch:
Да, да както Тони каза тека се свалят. Аз играх това упражнение и изпочупих половината щипки, но те не са проблем имаги по магазините. Кофти е ако счупиш ухото на кората.
С малко помощ и сецане стана работата. Свалих кората, смених моторчето на чистачката с някфо за 20лв от морга и сложих пак кората без никакви произшествия. Сега си имам и задна чистачка но имам проблем с пръскалката. Начи тя си има за настройване на каде да пръска, но както и да я направа има 2 положения без значение колко е завъртяна: Или ми бие ниско и чистачката не лови или лявото пръска малко по-високо ( Не достатъчно високо) а дясното отива към дясното огледало.... Та въпроса ми е дали няма накаква "цака" да се настрои да пръскат и 2те нормално? И на старото моторче беше същата работа ( понеже пръската е на моторчето и съответно е др пръска) За пояснение да кажа, че си пръска нормално и няма изпускате или течове...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.