View Full Version : Интересно
Така,незнам защо чак сега пиша,ама преди 8 месеца смених съединител ВАЛЕО,първите 10 дена беше мек както трябва да е,но после почна да се втвърдява.Сутрин като паля е мек,но като покарам 10 мин и пак става твърд и след известно време пак се оправя,общо взето си прави каквото иска.Дали е от самия съединител или от горната помпа или дявол знае от каде!!!
leketo84
15-05-2009, 00:34
А що го смени съединителя ? :-?
Имаш ли чип, и на 4-та над 80км/ч. като настъпиш превърта ли.
Смених съединителя,защото боксуваше.И не нямам чип и сега не боксува като карам...
Хм странно а да си го позапалвал някъде? Като тръгне да се износва така прави.
Хм странно а да си го позапалвал някъде? Като тръгне да се износва така прави.
Не съм го напъвал,и как да се износи като той е нов на 8 месеца няма логика!!!
Linkestis
17-05-2009, 17:13
Не съм го напъвал,и как да се износи като той е нов на 8 месеца няма логика!!!
Има,има питай колегата leketo
leketo84
17-05-2009, 21:43
Не съм го напъвал,и как да се износи като той е нов на 8 месеца няма логика!!!
Има,има питай колегата leketo
Дам нов,нов :strong:ама моя държа 4 месеца и стана белята:depressed: !!!
И аз смених и издържа 1500км.
Изглеждаше като чисто нов...
Оказа се че пластините са меки (дефект) и сложих друг.
За сега всичко е ок.
Абе оказва се че 166-цата много си го износва. Особенно с чип става мазало. Аз изкарах 20 000км ама повечето ми познати след като го сменат я изкарат 10 000 я не :ph34r:
Сега ще си сложа усилен от наще, но лошото е че ще разбера резултата по късно.
Та напълно е възможно макар и на 8 месеца да си е тръгнал, няма да си първия. Поне такива признаци дав както го описваш.:depressed:
Това на 8 месеца нищо не значи... колко км си минал за тези 8 месеца защото аз за това време правя минимум 10 000.
Това на 8 месеца нищо не значи... колко км си минал за тези 8 месеца защото аз за това време правя минимум 10 000.
Ами минал съм към 11000км,за тия 9 месеца от както съм сменил съединителя..
Linkestis
18-05-2009, 13:35
Пууу да чукам там на каквото се чука,ама аз на месец правя по малко над 10 000км.А за сега всичко е наред:notworthy:
Пууу да чукам там на каквото се чука,ама аз на месец правя по малко над 10 000км.А за сега всичко е наред:notworthy:
Ти всеки месец ли сменяш масло ? :big_whoops:
Linkestis
18-05-2009, 18:38
Това ми е най-големия консуматив..
Магазина на Стамболийски,вече си мислят че го продавам на някои друг.
Иначе го сменям на 12 000км
-----------------------------
Опаааааа ще станем за резил....явно се опитах да излъжа.
Средно на ден навъртам между 200 и 235км
Само за да отида на работа са ми 52км.
Средно на месец 5800км.Тоест не е за Един Месец а за два!
Никога не е късно да се изложиш с математиката....
Това ми е най-големия консуматив..
Магазина на Стамболийски,вече си мислят че го продавам на някои друг.
Иначе го сменям на 12 000км
-----------------------------
Опаааааа ще станем за резил....явно се опитах да излъжа.
Средно на ден навъртам между 200 и 235км
Само за да отида на работа са ми 52км.
Средно на месец 5800км.Тоест не е за Един Месец а за два!
Никога не е късно да се изложиш с математиката....
Това се случва когато говорим наизуст .. и на мен ми се случва често , но - това да е проблема :) аз пък го сменям на 10-11к. Колкото до съединителя -дрънка ми аксиален лагер 23 000 км след смяната и другата седмица ще се сваля да видя дали е само лагера или ще се сменя целия :)
Linkestis
18-05-2009, 21:07
Не говоря на изуст,вместо да напиша че 10 000км ги правя за два месеца,съм написал за един
И какво сега,излиза че съединителя е вече консуматив който ще снменяме на всеки 10000км когато сменяме и останалите работи,кото масло и филтри и т.н.!!!А по моя въпрос че съединителя един път е мек,а друг път е твърд не можахме да намерим отговор....
До колкото знам дали ще е мек или твърд не зависи толкова от маховика колкото от горна и долна помпа.
Аз мисля да ги сменям и ще споделя разликата.
Не мисля че ще се оправи от помпите. Схемата според мен е следната, като започне да се износва се втвърдяват ламелите на притискателя (може и лагера да започне да се вкопава леко), от там много често поради по голямото усилие протичат и помпите. А ламелите стават по твърди поради промяната на метала от висока температура. Предполагам че нормално се е втвърдил а ако сръчкаш колата умеква. За мен това са първи симптом на износване, после става все по твърд.....
Пък прав ли съм незнам дано някои по опитен да каже.
gigi приятелю - говорим за нов комплект съединител...
извода е че в България всички части са ментета :waving:
мислиш си смених съединител , смених окачването , ремонтирах двигателя и сега ще карам и ще си свиркам с "новата" кола ама не са съвсем така нещата
Linkestis
20-05-2009, 14:45
извода е че в България всички части са ментета :waving:
мислиш си смених съединител , смених окачването , ремонтирах двигателя и сега ще карам и ще си свиркам с "новата" кола ама не са съвсем така нещата
Абсолютно съгласен с теб!
old alfist
20-05-2009, 22:56
И аз имам един проблем и си мисля, че е съединител. Не му обръщам много внимание, но не се знае в кой момент може да ме остави някъде.
При сменяне на възходящи предавки, ако оборотите са под 2500 се чува едно пречукване при отпускане на педала. При по-големи обороти - няма проблеми. Иначе няма преплъзване, педала е нормален.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.